foxbat Posted November 17 Share Posted November 17 Salutare, Pentru acest model - ma puteti ajuta va rog cu manualul de reparatii si cu manualul de utilizare? Pe site la honda este doar pentur varianta 2024 ( cel de utilizare). Engleza/romana va rog. A venit doar cu manual de utilizare (normal) in deucheasca. Multumesc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Posted November 17 Share Posted November 17 Daca ai deschis topic,fain era prima data sa-ti prezinti utilajul,cu detalii si poze,apoi sa cer un manual,ceva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxbat Posted November 17 Author Share Posted November 17 Dap.din pacate e inca "in duba".evindent ca vin cu poze.e negru si stock,nimic deosebit.nu e un model iconic cum era Cub ul ci unul de"munca" Acum ca are poza,ceva despre manuale?:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pierrotlefou Posted November 17 Share Posted November 17 (edited) Acum 9 ore, foxbat a spus: Salutare, Pentru acest model - ma puteti ajuta va rog cu manualul de reparatii si cu manualul de utilizare? Pe site la honda este doar pentur varianta 2024 ( cel de utilizare). Engleza/romana va rog. A venit doar cu manual de utilizare (normal) in deucheasca. Multumesc! Eu am o Forza 350 din 2023 si manualul de utilizare pe care l-am gasit e cel din 2021. Diferentele sunt minore. Poate se aplica si-n cazul tau, chiar daca e din 2017/8. Pentru manualul de reparatii, poate stie cineva unde se gasesc, ma intereseaza si pe mine pentru scuterul meu. Edited November 17 by pierrotlefou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxbat Posted November 17 Author Share Posted November 17 merci fain. asa este, partile "uzuale" sunt cam aceleasi. totusi eu am ESP iar cel actual este ESP+, 4 supape,bord gen display. in cazul manualului de reparatie cu siguranta sunt diferente mai mari. bine, nu ma refer la "hai sa segmentam" dar daca ma duc la un mecanic(altul decat cel la ma duc si care cred ca si legat la ochi ii iese) macar sa stiu ce ma astept. deh, freak control in cazul tau difernta de generatie nu e prea mare, cam tot pe acolo is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianachim Posted November 17 Share Posted November 17 domane …iti multumesc tie pentru cei ca FOX ul …. ca ne raman noua….astia normali …. Toate femeile, caci noi le putem folosi si fara manual Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxbat Posted November 17 Author Share Posted November 17 (edited) bre..hm. ma incearca mixed feelings. pare ca totusi ai fi avut nevoie de manual dar asta e. daca nu ai avut ai facut si tu ce ai stit cat mai bine. dar totusi, manualul e sfant . lasa ca te tin la curent dupa ce l citesc pe asta :). ce este interesant - am cautat 3 luni un SH 125 aici . nimic. acum vad ca nici macar o amarat de hartie nu gasesc. pesemne ca toti romanii vor miare. Edited November 17 by foxbat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Posted November 18 Share Posted November 18 https://www.manualslib.com/products/Honda-Sh125-3384265.html https://www.manualslib.com/manual/753309/Honda-Sh125.html Poate ajuta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxbat Posted November 18 Author Share Posted November 18 Merci.de acolo am inceput. Caut pdf,cel de reparatii si tot pdf,cel de utilizator:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted November 18 Share Posted November 18 La 17.11.2024 la 9:27, foxbat a spus: A venit doar cu manual de utilizare (normal) in deucheasca. si nu ai aplicatie care sa-ti traduca?? vaaaiiiiiii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxbat Posted November 18 Author Share Posted November 18 ba da:). o aplicatie blonda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Posted November 18 Share Posted November 18 https://archive.org/details/service-manual-honda-sh-pantheon-dylan-125-150 https://ia904607.us.archive.org/35/items/service-manual-honda-sh-pantheon-dylan-125-150/[Service Manual] Honda Sh %40 Pantheon Dylan 125 150.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxbat Posted November 18 Author Share Posted November 18 merci fain. am avut phanteon si dylan. la fix m-ai nimerit din pacate sunt alte modele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted November 19 Share Posted November 19 Acum 14 ore, foxbat a spus: sunt alte modele Doar pt că n-ai ca în reclama la peugeos! Vine sfârșitul lumii dacă virusul nu găsește manuale în internetu' mare... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxbat Posted November 19 Author Share Posted November 19 vine oricum - de la EV-uri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxbat Posted 20 hours ago Author Share Posted 20 hours ago Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B299JOY Posted 20 hours ago Share Posted 20 hours ago Acum 19 minute, foxbat a spus: 623 lei cu TVA (sa nu se apuce acum toată lumea să calculeze cum am făcut eu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted 19 hours ago Share Posted 19 hours ago Folia e mult prea ieftină! Minim 120 lei ar trebui să coste. Fmîc rar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxbat Posted 18 hours ago Author Share Posted 18 hours ago hai sa luam partea buna - am avut programare la 8 si ceva. am ajuns la 7si ceva. :). am intrat la 8 fara. la 9 plecam cu Cartea. Chiar misto! Fusei la RAR. Cu 125-ul. Stiam ca e mistocut dar nu mai mersesem pe acest model (2017). In Gr am rupt asfaltul pe Honde (inchiriate) insa mai vechiute. Fu frig, da’ frig! Din Caciulati la ora 5am cam taie. Dar are un “termopan” De ziceai ca s in conserva. Aci e o sparla – nu simti nimic insa e foarte inalt. Atat de inalt incat imi vine fix in zona ochilor. Deci ori stau “batz” ori ma cocarjez nitel. Pesemne ca o sa l tai sau o sa punul mai mic nitel(sa vad cum e cu prinderile ca s alea de fabrica, in bord). E mai inalt ca 300ule (tot de SH zic ca l am in batatura) si o tinuta de drum diferita. Pare mult mai Bicicleta desi sunt doar 30 kg intre ele. Trage bine bine pana in 80..90. Mai ales intre 30 – 70. Au nimerit-o cu trasmisia nimic de zis. Se vede insa ca e micut motorul cand da de o panta. Cam 105 viteza utila. Pe cel vechi se simtea complet diferit motorul. ESP ul se simte si da senzatia de motorizare mai mare in anumite plaje. ABS-ul e fain – ca paranteza – farul cu LED nu pot sa zic ca m-a dat pe spate (e ok , ca si cel de la super cub ) insa parca nu “umple” drumul. Asa ca pe langa Dimineni m-am trezit ca am vreo 70 si un limitator de viteza in fata. Afara, repet – vreo 0 grade, hai, max 1. Deci anvelope reci, umezeala ai ep jos etc. A carait nitel spatele si cam atat. Am trecut peste bumper cu cei 10 km/h, regulamentar.Bravo honda, buna treaba. SI asta fara CBS, modelul de 125 are doar ABS. (300 ele are si CBS). In traficul urban a fost senzational. La mare distanta de tot ce am calarit pana acum si culmea, si mai ok decat 300ule. Un pic mai inalt, un pic mai ingust, super! Nici legatura cu zona de honda forza sau adv sau nmax. Efectiv zboara. E un pic periculos (mai ales pe vrmea asta) pentru ca ti da senzatia ca Bicicleta si te trage sa faci smecherii. Iar faptul ca are motor mai mic iti da si o netezire a momentelor de accelaratie/frana. Merci mult mai linistiti si mai efficient. Pe 300 te cam fura acceleratia. De fapt de asta m-am si imprastiat . Uitasem ca trebuie sa si opresc si ii dadeam. Sa traiasca domnul Harea ca am parbriz nou (si mult mai misto decat cel stoc). I-au mutat radiatorul pe motor – nu mai aruca roata toata mizeria pe el ca atuncin cand era in spatele rotii fata. Consumul- infim – ca la super cub. Gen 2 si un pic. Foate pic mic.Fata de 300 e aproape cu 50 % mai mic. Ce nu mi place- se simte mai rigid, mai de viteza. Oglizile sunt naspa dpmdv. Mici si cu unghiuri moarte. Start-stop- l-am dezactivat. Iar butonul de semnalizare este mic si plat. Foarte greu de folosit- nu l nimeresti si n-are suprafata de actionare. PE 300 e la ani lumina- asezat corect si forma ergonimica. Franele sunt ok insa cursa si modul de aplicare sunt cam brutale. Musca rapid. Il luasem sa l bag in rulota insa acum sunt cam in dubii – e inalt si cu termopanul ala in fata ocupa muult spatiu. Seara m-am intors cu 300-ule. Ole. Am prins trafic oki pe dn si a3 si i-am dat. Diferenta de putere e mare, sa recunosc. In loc sa merg cu 70..90 am mers cu 100..120. E smooth si mai linistit in comenzi, cursele manetelor mai mari. Peseme ca si CBS-ul are ceva de zis aici. Daca as avea de ales as alege 125-ul fara discutie. E mai polivalent sim ai inalt. Dar tinad cont de cat mai costa un sh300 acum (cam jumatate din cel de 125, fmm de B+ ) il tin. Daca am de iesit cu Ianachim macar sa am cu ce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.