frigider Postat Decembrie 2 Share Postat Decembrie 2 Acum 26 minute, Cavaleru a spus: Voi vadati seama ca tre sa dea faliment un producator ca sa scapam de MV din motogp. raie e omu asta... ahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Decembrie 2 Share Postat Decembrie 2 O fi oficial? https://www.facebook.com/share/p/1B9aDvztQo/ https://luxury.amazingtoday.net/ktm-boss-bankrupt-announces-retreat-from-motogp-brad-binder-and-pedro-acosta-become-free-riders-effectively-phucdat/?utm_source=facebook&fbclid=IwY2xjawG67-pleHRuA2FlbQIxMAABHQxdWdH1ylI4cBNbJ3jgZfTQQn-JV9620gpNyjgDMUY3m6qZ0vb8KZqUpA_aem_EOT1ZcwP1iDrLFyQbxSr6Q On 12/1/2024 at 3:42 PM, Cavaleru said: am citit un articol ca e gata proiectul KTM si nu vor mai concura din 2025, astept sa apara o sursa mai credibila decat cancanul :)) de astia spuneai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 pfffff, ai de plm.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 Acum 11 ore, Lup69 a spus: O fi oficial? https://www.facebook.com/share/p/1B9aDvztQo/ https://luxury.amazingtoday.net/ktm-boss-bankrupt-announces-retreat-from-motogp-brad-binder-and-pedro-acosta-become-free-riders-effectively-phucdat/?utm_source=facebook&fbclid=IwY2xjawG67-pleHRuA2FlbQIxMAABHQxdWdH1ylI4cBNbJ3jgZfTQQn-JV9620gpNyjgDMUY3m6qZ0vb8KZqUpA_aem_EOT1ZcwP1iDrLFyQbxSr6Q de astia spuneai? doar pedro si binder? cum ramane cu basti si celalalt? face an sabatic Pedro :))) (scuze, nu e de ras, imi pare rau pt el) sper sa fie faek news. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 poate supravietuiesc cumva sub GasGas sau CF Moto.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 Ăștia mai voiau o echipă acum nu mult timp... Acum 53 minute, apriliacluj a spus: poate supravietuiesc cumva sub GasGas sau CF Moto.... La Урал GP poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 pe gp.com nu zice nimic.. na pare rau ca acosta e la ktm, dar decat pe bara era bine si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 (editat) Acum 12 ore, Lup69 a spus: O fi oficial? https://www.facebook.com/share/p/1B9aDvztQo/ https://luxury.amazingtoday.net/ktm-boss-bankrupt-announces-retreat-from-motogp-brad-binder-and-pedro-acosta-become-free-riders-effectively-phucdat/?utm_source=facebook&fbclid=IwY2xjawG67-pleHRuA2FlbQIxMAABHQxdWdH1ylI4cBNbJ3jgZfTQQn-JV9620gpNyjgDMUY3m6qZ0vb8KZqUpA_aem_EOT1ZcwP1iDrLFyQbxSr6Q de astia spuneai? da e cancan mai un articol care zice ca intra suzuki din 2025 si ii ia pe Binder si Acosta ca chilotzi Editat Decembrie 3 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 ...cand spuneam ca va urma o mica-mare recesiune... Ok - in cazul KTM si recesiunea dar si deciziie aberante de management expuse pe larg de colegul xt i-au distrus... O companie de 460 mil cu datorii de 3mld,pe o piata in recesiune...nu prea are cum sa se termine altcumva de fapt,asta e normal sa se intample. Suzuki president Toshihiro Suzuki discusses racing return De Suzuki ma mir de fapt nu de KTM. Suzuki se joaca o data la 2-3 ani uite Gp'ul nu e GP'ul....pt ce naiba? Suzuki in mod clar nu a facut/nu va face asemenea decizii bazate pe feelings ca si Pierer si nu isi va risipi banii cumparand tot felul de prostii. Cred ca cineva la Suzuki are inca ideea chestiunii de onoare de a fi angrenati in lupta cu ceilalti producatori traditionali japonezi,si de aici aceste intrari in gp cand mai pot rupe cateva zeci de mil buget pt racing si iesiri cand lucrurile merg in jos. Totusi,poate ii salveaza pe Acosta si Binder de la 1 an de sabatical vorba colegilor. De facut,in mod sigur nu vor face mai nimic,pt ca vor veni tot cu tehnologia din 2016 de cand erau ei cat de cat...si presimt ca la sfarsit de 2026 se vor retrage din nou,motivand ca e prea expensive sa mai dezvolte un motor de 850cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 Acum 2 ore, Method a spus: ...cand spuneam ca va urma o mica-mare recesiune... Ok - in cazul KTM si recesiunea dar si deciziie aberante de management expuse pe larg de colegul xt i-au distrus... O companie de 460 mil cu datorii de 3mld,pe o piata in recesiune...nu prea are cum sa se termine altcumva de fapt,asta e normal sa se intample. Suzuki president Toshihiro Suzuki discusses racing return De Suzuki ma mir de fapt nu de KTM. Suzuki se joaca o data la 2-3 ani uite Gp'ul nu e GP'ul....pt ce naiba? Suzuki in mod clar nu a facut/nu va face asemenea decizii bazate pe feelings ca si Pierer si nu isi va risipi banii cumparand tot felul de prostii. Cred ca cineva la Suzuki are inca ideea chestiunii de onoare de a fi angrenati in lupta cu ceilalti producatori traditionali japonezi,si de aici aceste intrari in gp cand mai pot rupe cateva zeci de mil buget pt racing si iesiri cand lucrurile merg in jos. Totusi,poate ii salveaza pe Acosta si Binder de la 1 an de sabatical vorba colegilor. De facut,in mod sigur nu vor face mai nimic,pt ca vor veni tot cu tehnologia din 2016 de cand erau ei cat de cat...si presimt ca la sfarsit de 2026 se vor retrage din nou,motivand ca e prea expensive sa mai dezvolte un motor de 850cc. daca revine suzuki, nu mai devrem de 2027 o va face, n-are nici un sens sa vii acum sa investesti ca peste 2 ani sa arunci la gunoi motorizarea respectiva. Doar sa vina cu ultima interatie din 2022 si sa dezvolte pe baza ei.. eu logica nu o vad venirea asta. dar n-a poate nu vad eu imaginea de ansamblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 Acum 4 minute, Cavaleru a spus: eu logica nu o vad venirea asta. dar n-a poate nu vad eu imaginea de ansamblu. same here Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 Poate ca nu se inchide programul KTM, dar cu siguranta nu se vor mai lafai in bani. https://www.crash.net/motogp/news/1061130/1/ktm-continue-testing-amid-development-freeze-fears Vor trebui sa stranga cureaua si asta se va reflecta in performante. As indrazni sa spun ca acest lucru a inceput sa se simta chiar din sezonul 2023. Victime colaterale: toti cei patru piloti KTM, cu mentiune speciala pentru BB si PA... Cum ar zice un clasic in viata (de trista amintire): "KTM nici nu stii cat de mic incepi sa fii!" Acum 2 ore, Method a spus: Suzuki president Toshihiro Suzuki discusses racing return De Suzuki ma mir de fapt nu de KTM. Suzuki se joaca o data la 2-3 ani uite Gp'ul nu e GP'ul....pt ce naiba? Da, aici cam ai dreptate... ba vrea GP, ba vrea sa iasa din GP... problema este ca modul asta de a face lucrurile incurca lucrurile. Insa, cred ca de data asta, Dorna/Liberty le vor impune niste clauze contractuale foarte dure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 (editat) 6 hours ago, xt600 said: Poate ca nu se inchide programul KTM, dar cu siguranta nu se vor mai lafai in bani. https://www.crash.net/motogp/news/1061130/1/ktm-continue-testing-amid-development-freeze-fears Vor trebui sa stranga cureaua si asta se va reflecta in performante. As indrazni sa spun ca acest lucru a inceput sa se simta chiar din sezonul 2023. Victime colaterale: toti cei patru piloti KTM, cu mentiune speciala pentru BB si PA... Cum ar zice un clasic in viata (de trista amintire): "KTM nici nu stii cat de mic incepi sa fii!" Da, aici cam ai dreptate... ba vrea GP, ba vrea sa iasa din GP... problema este ca modul asta de a face lucrurile incurca lucrurile. Insa, cred ca de data asta, Dorna/Liberty le vor impune niste clauze contractuale foarte dure. Posibil/Probabil ca Suzuki sa fi fost "informat" de "cadrele binevoitoare" din owner of motogipi de problema ktm, si sa fie "invitat" sa "rejoin" ptr locurile ramase libere? Poate de aceea motogipi.com nu titreaza inca nimik.... stirea de pe FB am regasit-o si azi, cumva in alta postare mai veche: https://www.facebook.com/share/p/14kvEU7Baj/ Editat Decembrie 3 de Lup69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 Acum 8 minute, Lup69 a spus: Posibil/Probabil ca Suzuki sa fi fost "informat" de "cadrele binevoitoare" din owner of motogipi de problema ktm, si sa fie "invitat" sa "rejoin" ptr locurile ramase libere? Poate de aceea motogipi.com nu titreaza inca nimik.... stirea de pe FB am regasit-o si azi, cumva in alta postare mai veche: https://www.facebook.com/share/p/14kvEU7Baj/ invitatia e usor de facut. de acceptat e problema, ca nu e nunta, te cauti de niste bani si te duci si ai scapat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 Acum 32 minute, Lup69 a spus: Posibil/Probabil ca Suzuki sa fi fost "informat" de "cadrele binevoitoare" din owner of motogipi de problema ktm, si sa fie "invitat" sa "rejoin" ptr locurile ramase libere? Poate de aceea motogipi.com nu titreaza inca nimik.... stirea de pe FB am regasit-o si azi, se rostogoleste.... Foarte posibil, ma gandesc ca Dorna stie mai demult de problemele financiare ale celor de la KTM si se gandeste la solutii. Insa, cred ca decizia de a reveni in MotoGp are legatura si cu "marea resetare" din 2027. Sa vedem daca se va concretiza. De BMW se mai aude ceva? La ce recesiune este in industria auto - (moto?) din Germania, am indoieli ca vor veni cu un proiect in MotoGP. Probabil se vor concentra pe WSBK si EWC, unde au inceput sa miste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Decembrie 3 Share Postat Decembrie 3 (editat) 2 hours ago, xt600 said: Foarte posibil, ma gandesc ca Dorna stie mai demult de problemele financiare ale celor de la KTM si se gandeste la solutii. Insa, cred ca decizia de a reveni in MotoGp are legatura si cu "marea resetare" din 2027. Sa vedem daca se va concretiza. De BMW se mai aude ceva? La ce recesiune este in industria auto - (moto?) din Germania, am indoieli ca vor veni cu un proiect in MotoGP. Probabil se vor concentra pe WSBK si EWC, unde au inceput sa miste. Industrie auto - moto....toate se duc in cap...KTM, Stellantis, VW, doar asiaticii mai respira...Cu VW care inchide fabrici cum se simt Ducati ? Am impins paradoxul economic la maxim, toata lumea vrea mai bun dar mai ieftin si mai repede, insa toata lumea vrea salarii mai mari ... Editat Decembrie 3 de Lup69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 4 Share Postat Decembrie 4 Acum 9 ore, Lup69 a spus: Industrie auto - moto....toate se duc in cap...KTM, Stellantis, VW, doar asiaticii mai respira...Cu VW care inchide fabrici cum se simt Ducati ? Am impins paradoxul economic la maxim, toata lumea vrea mai bun dar mai ieftin si mai repede, insa toata lumea vrea salarii mai mari ... Vom vedea in 2025 si 2026 cum se simte Ducati. Oricum, au un avans substantial in termeni de performanta, ca sa nu isi faca prea mari griji, cel putin pentru sezonul care vine. Sau, din alta perspectiva, preturile la auto si moto au crescut nesimtit de mult. Corporatiile vor sa faca burta mare, umfland preturile, in conditiile in care calitatea produselor nu creste, dimpotriva. Oamenii au inceput sa nu mai puna botul. Cazul KTM este unul elocvent, in acest sens: calitatea executiei este mai mult decat indoielnica, fiabilitate precara, servicii postvanzare de proasta calitate si scumpe, dar preturile motoretelor sunt premium. Te mira ca au ramas cu marfa pe stoc? Ca le-au scazut vanzarile aproape la 0? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 4 Share Postat Decembrie 4 (editat) Acum 15 minute, xt600 a spus: Te mira ca au ramas cu marfa pe stoc? Ca le-au scazut vanzarile aproape la 0? Da. Pt că hipstereala e maximă și se cumpără bling-bling, nu calitate. Editat Decembrie 4 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 4 Share Postat Decembrie 4 Acum 13 ore, xt600 a spus: De BMW se mai aude ceva? La ce recesiune este in industria auto - (moto?) din Germania, am indoieli ca vor veni cu un proiect in MotoGP BMW a facut acea declaratie de PR prin noul sef pe atunci al Motorrad - am spus la acel moment ca este doar un PR (precum ii era si tonul),dar lumea pe aici era convinsa ca vor intra.Oh well... E si normal pana la urma sa nu intre nici daca lucrurile mergeau ca in era post-pandemica adica 2023-summer 2024 - obiectiv nu exista vreun motiv logic in a investi (zeci de) milioane de euro,poate sute,pentru a ajunge undeva langa Ducati,foarte greu de batut acest constructor dominant in gp,cand poti iata,sa iti legi numele de campionatul de gp cu publicitate (destul de agresiva) pe circuite,sponsorizarea a cel putin 1 mare premiu,sponsorizarea cu Safety/Medical Cars,BMW M Award pt pole-position - acest parteneriat on the side cu Motogp'ul sunt de parere ca ii satisface dpdv al expunerii iar costurile sunt mult mai mici decat daca ar participa in competitie. Bani investiti mult mai putini - aproximativ aceleasi beneficii,insa dezavantaje minime. Smart. Acum 11 ore, Lup69 a spus: Industrie auto - moto....toate se duc in cap...KTM, Stellantis, VW, doar asiaticii mai respira...Cu VW care inchide fabrici cum se simt Ducati ? Am impins paradoxul economic la maxim, toata lumea vrea mai bun dar mai ieftin si mai repede, insa toata lumea vrea salarii mai mari ... Iarasi,cand spuneam acum vreun an ca va veni recesiunea,eram privit cu neincredere.Oh well... Ca o mica paranteza off-topic : e o greseala sa ascultam toti trepadusii din presa si sa le preluam punctul de vedere dand vina pe consumator pt aceasta recesiune - nu este adevarat.Recesiunea s-a vazut demult,a debutat si se va face simtita (urat) in continuare datorita bombelor inflationiste pe care le-au detonat aproape toate guvenele. Hai sa nu condamnam oamenii pt prostiile monumentale facute de cei de la conducere. S-au aruncat cu trilioane de dolari in economie,toate aceste trilioane fiind fake - paper money,inflatie pura.Cine a oprit economiile a sistat tot si a printat bani apoi i-a aruncat aiurea in toate partile?Oamenii de rand?HaH! Ee,toti acesti bani trebuie "extrasi" acum din economie - cum?Prin ridicarea dobanzii de referinta,asta va micsora masiv money supply - si de aici recesiunea. De fapt e un lucru foarte bun pentru economie recesiunea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 4 Share Postat Decembrie 4 3 minutes ago, Method said: De fapt e un lucru foarte bun pentru economie recesiunea... Este, este, adevarat! Au fost si sunt foarte multi care spera la un soft landing. Din pacate, la cum arata realitatea acum, acest lucru e din ce in ce mai improbabil. Cel putin in Europa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 4 Share Postat Decembrie 4 ...iar pt Germania in special,domnii americani au creat (indirect desigur), un perfect storm : fortat Germania sa dea arme Ucrainei pe mocangeala (in timp ce dnii americani o fac sa se imprumute tot de la ei apoi sa le dea banii pt armamentul american),taiat accesul la energia electrica ieftina pt industria germana (majoritatea gazelor rusesti erau folosite pt a produce energie electrica la un pret super ieftin pt industrie),printat o gramada de euro aiurea in pandemie - si acum descurca-te Germania cu premierul tau gayiutz Nu ca as plange de mila nemtilor,dimpotriva,dar incerc doar sa ilustrez cauzele recesiunii Chiar acum, TRG a spus: soft landing Ahaahha In Europa in nici un caz. Poate,un mare poate,in SUA cu masuri totusi dure pe care le va impune Trump (deja a zis ca pune tariffs 25% pe imporutri - asta apropo de faptul ca un coleg zicea ca producatorii asiatici auto nu sunt - INCA - afectati de recesiune : stai sa vedem cand au 25% taxa pt SUA) Si nici SUA nu va scapa de recesiune zic eu,pt ca daca Trump il numeste pe Musk in acel DOGE - Musk va taia in carne vie.Ohoo si inca in ce fel - avem exemplu take-over'ul Twitter si ce s-a intamplat dupa aia. Are rezultate Musk,no argue,insa chiar taie in carne vie.Deh,poate asta e si necesar pana la urma. In tot cazul foarte mica probabilitatea unui asa zis soft landing si peste ocean,decum aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 4 Share Postat Decembrie 4 27 minutes ago, Method said: In Europa in nici un caz. Da, asta zic si eu, in Europa este imposibil. Brace for impact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Decembrie 5 Share Postat Decembrie 5 https://m.gpone.com/en/2024/12/04/motogp/herve-poncharal-ktms-motogp-program-for-2025-is-confirmed.html Om trăi și om vedea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 5 Share Postat Decembrie 5 Acum 31 minute, Kagemusha a spus: https://m.gpone.com/en/2024/12/04/motogp/herve-poncharal-ktms-motogp-program-for-2025-is-confirmed.html Om trăi și om vedea... pana la urma chestia cu GP nu tine in mare parte de bani buni veniti de la sponsori? sa speram ca e cum zice el. nu e prima oara cand cineva declara ceva azi si maine se intampla opusul. ar fi trist rau de tot. tot trist sa ramana KTM cu moto de anu trecut ca nu mai au bani decat de benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 5 Share Postat Decembrie 5 ce inseamna sa ai un sponsor principal puternic in spate. n-ai cum sa tii un departament de curse in viata daca tu esti cu un picior in groapa fara sa ai sprijin financiar puternic de la sponsor. Orice alt scenariu bate logica. se vehicula anul trecut bugetul KTM la 70mil $ daca nu ma insel. e enorm stiu ca era peste toate celelalate uzine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.