Constantin Postat Joi la 11:56 Share Postat Joi la 11:56 Costumul caroserie pentru motocicleta Dezideratul unui vehicul ingust avand la baza motocicleta s-a dovedit mult prea greu de realizat. Solutia cu caroseria aerodinamica facuta de nemti este estetica dar nepractica. Greutatea vehiculului s-a dublat, necesita role cu parghii pt. repaos, costul e astronomic. Si placerea condusului motocicletei implica lipsa unui acoperis direct deasupra capului. In unghiul vizual sa nu apara nimic din caroserie sau constructie. La o caroserie fixa pe motor, la cazaturi, inevitabila la 2 roti, problema iesirii din caroserie e greu de rezolvat. S-au facut incercari pe plan mondial si rezultatele sunt modeste. Cred ca ar trebui incercata crearea unui costum-caroserie pentru motociclete. In cazul caderii motociclistul impreuna cu caroseria sa se desprinda. Costumul caroserie poate fi considerat in prima etapa si un echipament care realizeaza protectia la intemperii, frig, vant, ploaie. Dar rezultatele sunt discutabile. Dovada ca in anotimpul rece nu se circula, desi carosabilul este uscat. O combinatie de elemente de caroserie cu elemente de imbracaminte ar da sansa unor incercari. De estetica nu se pune problema. Fiind model experimental, eficienta conteaza. Apoi estetica se rezolva mult mai lesne. Eu circul tot anul. In o luna de iarna fac peste 2 – 3.000 km. Am incercat diferite solutii dar poate vin niste idei si mai reusite. Pe plan mondial problema nu e rezolvata, asadar nu e simpla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Joi la 14:17 Share Postat Joi la 14:17 Intrebarea se poate pune si altfel daca bmw a facut acel scuter cu acoperis… si l au scos din productie ..OARE DE CE ? atat timp cat cererea este scazuta nimeni nu se apuca sa faca asa ceva in serie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jebelu Postat Joi la 14:22 Share Postat Joi la 14:22 Cred ca de aia exista automobile, ce rost are sa mutilezi o motocicleta in felul asta?? Alt topic inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Joi la 15:28 Share Postat Joi la 15:28 (editat) Problem solved! Editat Joi la 15:29 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Joi la 15:42 Share Postat Joi la 15:42 Ce vrea Dl.Constantin e cam imposibil de realizat in productie de serie cu costuri imense,bataie de cap si profit zero sau profit pe minus. Daca vrei sa “mociclesti” iarna ,un echipament bun,incalzire in manere si șa,eventual un parbriz si cam atat. Acu exista si șosete incalzite,manusi incalzite…..etc. Pentru oras eu zic ca este suficient,la drum lung e cam riscat pt.ca vremea se poate schimba si te trezesti in mijlocul ninsorii . Acum 14 minute, Adrian M. a spus: Problem solved! Tine rece la șale tabla …. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Joi la 16:41 Autor Share Postat Joi la 16:41 Caroserie pe moto nu face obiectul acestui topic. Caroseria elimina senzația de libertate. Am scris, sa nu se vadă elemente de caroserie. Ar fi utila rezolvarea, sa crești gradul de utilizare al mobrei? Unii nu merg mai mult de 6 - 7 luni pe an . Și eu folosesc cca 10 elemente în plus iarna fata de vara. Merge și asa. Nu rezolvam noi ce n-au putut înaintașii. Poate vine cuiva o idee deosebita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Joi la 17:56 Share Postat Joi la 17:56 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Joi la 18:43 Share Postat Joi la 18:43 Atâtea haine cu tehnologie, iar unii vor să se complice. Cumpărați echipament de care trebuie, manșoane+ șa încălzite și un parbriz potrivit, nu faceți tâmpenii. Eventual se pot pune schiuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Vineri la 07:56 Share Postat Vineri la 07:56 "Costum caroserie"? Hai sa nu fim conformisti si ingraditi de lipsa de imaginatie! Sa gandim in perspectiva si sa urmarim nu numai binele nostru, ci si binele altora! Supun atentiei dumneavoastra si urmatoarele subiecte: - costumul caroserie pentru bicicleta; - costumul caroserie pentru bicicleta electrica; - costumul caroserie pentru trotineta; - costumul caroserie pentru trotineta electrica; - costumul caroserie pentru schiuri; - costumul caroserie pentru snowboard; - costumul caroserie pentru role; - costumul caroserie pentru patine; - costumul caroserie pentru parasutisti; - costumul caroserie modular universal pentru orice altceva va trece prin minte. Castigatorul nu va fi premiat, ci trimis la Balaceanca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Vineri la 08:15 Share Postat Vineri la 08:15 Non importa carozzeria, tutta la vita è il motore! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian Postat Vineri la 09:19 Share Postat Vineri la 09:19 Acum 21 ore, Constantin a spus: Costumul caroserie pentru motocicleta Dezideratul unui vehicul ingust avand la baza motocicleta s-a dovedit mult prea greu de realizat. Solutia cu caroseria aerodinamica facuta de nemti este estetica dar nepractica. Greutatea vehiculului s-a dublat, necesita role cu parghii pt. repaos, costul e astronomic. Si placerea condusului motocicletei implica lipsa unui acoperis direct deasupra capului. In unghiul vizual sa nu apara nimic din caroserie sau constructie. La o caroserie fixa pe motor, la cazaturi, inevitabila la 2 roti, problema iesirii din caroserie e greu de rezolvat. S-au facut incercari pe plan mondial si rezultatele sunt modeste. Cred ca ar trebui incercata crearea unui costum-caroserie pentru motociclete. In cazul caderii motociclistul impreuna cu caroseria sa se desprinda. Costumul caroserie poate fi considerat in prima etapa si un echipament care realizeaza protectia la intemperii, frig, vant, ploaie. Dar rezultatele sunt discutabile. Dovada ca in anotimpul rece nu se circula, desi carosabilul este uscat. O combinatie de elemente de caroserie cu elemente de imbracaminte ar da sansa unor incercari. De estetica nu se pune problema. Fiind model experimental, eficienta conteaza. Apoi estetica se rezolva mult mai lesne. Eu circul tot anul. In o luna de iarna fac peste 2 – 3.000 km. Am incercat diferite solutii dar poate vin niste idei si mai reusite. Pe plan mondial problema nu e rezolvata, asadar nu e simpla! As dori un link din care sa rezulte ca,asta e o problema mondiala.Si cu 3 surse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Vineri la 09:31 Share Postat Vineri la 09:31 Acum 16 ore, Constantin a spus: Caroserie pe moto nu face obiectul acestui topic. Caroseria elimina senzația de libertate. Am scris, sa nu se vadă elemente de caroserie. Ar fi utila rezolvarea, sa crești gradul de utilizare al mobrei? Unii nu merg mai mult de 6 - 7 luni pe an . Și eu folosesc cca 10 elemente în plus iarna fata de vara. Merge și asa. Nu rezolvam noi ce n-au putut înaintașii. Poate vine cuiva o idee deosebita. Ca sa nu se vada elementele de caroserie, tii ochii putin mijiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Vineri la 10:18 Share Postat Vineri la 10:18 Stiu ca se rezolvase problema,tot aici pe forum,cu un costum cu nano tehnologie,etc.etc,a fost si premiat cu ani in urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.