Sari la conținut

Raliul Dakar 2025


sprike
 Share

Postări Recomandate

Pilotii romani de la Dacia sunt Cristina Gutierrez si Nasser Al-Attiyah. 

Iar singurele chestii "dacia" din masina aia sunt literele. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, B.B. a spus:

Pilotii romani de la Dacia sunt Cristina Gutierrez si Nasser Al-Attiyah. 

Iar singurele chestii "dacia" din masina aia sunt literele. 

 

 

Chiar si eu ma gandeam ca e momentul in care sa dam cu cacao in Dacia si Renault. 

Mai ales ca este stiut ce pedigree are Dacia si cum pana sa revina scarbele alea de la Renault castigase deja Dakar de 6 ori consecutiv.

Acum 1 minut, tourist1 a spus:

Chiar si eu ma gandeam ca e momentul in care sa dam cu cacao in Dacia si Renault. 

Mai ales ca este stiut ce pedigree are Dacia si cum pana sa revina scarbele alea de la Renault castigase deja Dakar de 6 ori consecutiv.

 

Totala bataie de joc cand te gandesti ca Audi a concurat anul trecut cu 3 piloti nemti: Carlos Sainz, Mattias Ekstrom si Stephane Peterhansel. La fel a procedat si Toyota, japonezi toti. Rusine, rusine, rusine Renault.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, tourist1 a spus:

Chiar si eu ma gandeam ca e momentul in care sa dam cu cacao in Dacia si Renault. 

Mai ales ca este stiut ce pedigree are Dacia si cum pana sa revina scarbele alea de la Renault castigase deja Dakar de 6 ori consecutiv.

 

Totala bataie de joc cand te gandesti ca Audi a concurat anul trecut cu 3 piloti nemti: Carlos Sainz, Mattias Ekstrom si Stephane Peterhansel. La fel a procedat si Toyota, japonezi toti. Rusine, rusine, rusine Renault.

 

 Nu este nici o bataie de joc  este vorba de - bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, tourist1 a spus:

Chiar si eu ma gandeam ca e momentul in care sa dam cu cacao in Dacia si Renault. 

Mai ales ca este stiut ce pedigree are Dacia si cum pana sa revina scarbele alea de la Renault castigase deja Dakar de 6 ori consecutiv.

 

Totala bataie de joc cand te gandesti ca Audi a concurat anul trecut cu 3 piloti nemti: Carlos Sainz, Mattias Ekstrom si Stephane Peterhansel. La fel a procedat si Toyota, japonezi toti. Rusine, rusine, rusine Renault.

Nu am dat cu cacao in nimic, doar constatam ca e doar un exercitiu de imagine. Renault a luat niste bani si i-a aruncat in firma ProDrive care au facut 99% din acea masina.

Apoi au luat acel 3L V6 Nissan engine si l-au aruncat inauntru si apoi au scris pe usi DACIA.

 

Ce plm legatura are acest prototip cu DACIA in afara de faptul ca banii provin de la Renault care intamplator detine si brandul DACIA?

Hai ba sa fim seriosi, acest exercitiu este strict pentru a promova brandul, in special Duster..

 

 

 

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Ați fi vrut piloți români? 😳 Dati-mi și mie un exemplu cine ar fi putut fi la volan!

Eu si Cristina Gutierrez, mi-ar fi placut! 

Acum 17 ore, Cavaleru a spus:

ai uitat de sebastian leob

 

Masina e un prototip ... ce te astepti sa gasesti pe un prototip? planetare de duster si motorizarea 1.0gpl de pe jogger?

La acel prototip sa fi lucrat oameni de la uzina DACIA, sau macar RENAULT, dar la masina aia au lucrat inginerii ENGLEZI de la PRODRIVE.

Toate articolele cu "inginerii Dacia" pe care le vezi pe net sun gargara curata, Dacia nici nu cred ca are vreun departament de racing sau cercetare.. RENAULT sigur au, dar DACIA nu cred.

---

All in all masina e bad-ass rau, o sa urmaresc rezumatele Dakar doar sa vad ce face echipa Dacia. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Ați fi vrut piloți români? 😳 Dati-mi și mie un exemplu cine ar fi putut fi la volan!

Titi Aur, Danuț Lupu si baiatul ala de la 2 mai. 

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Nu am dat cu cacao in nimic, doar constatam ca e doar un exercitiu de imagine. Renault a luat niste bani si i-a aruncat in firma ProDrive care au facut 99% din acea masina.

Apoi au luat acel 3L V6 Nissan engine si l-au aruncat inauntru si apoi au scris pe usi DACIA.

 

Ce plm legatura are acest prototip cu DACIA in afara de faptul ca banii provin de la Renault care intamplator detine si brandul DACIA?

Hai ba sa fim seriosi, acest exercitiu este strict pentru a promova brandul, in special Duster..

Citeste inca o data ultimul rand. Dar fa-o cu voce tare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, B.B. said:

Ce plm legatura are acest prototip cu DACIA in afara de faptul ca banii provin de la Renault care intamplator detine si brandul DACIA?

Hai ba sa fim seriosi, acest exercitiu este strict pentru a promova brandul, in special Duster..

 

Totul este un brand in zilele noastre, globalismul a dus la acest lucru. Te gandeai acum 30 de ani ca Mercedes va monta motoare diesel Renault pe masinile lor de clasa mica? Iar Dacia nu a fost niciodata Dacia ci o copie Renault 12.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, ENEOS a spus:

Fotbaliatorul condamnat pt condus beat și fără permis?!?

Yep. Daca nici el nu stie sa conduca, atunci nu stiu cine mai stie. Doar sa nu se puna fiola la finalul probelor.

Acum 26 minute, mobiletron a spus:

 

Totul este un brand in zilele noastre, globalismul a dus la acest lucru. Te gandeai acum 30 de ani ca Mercedes va monta motoare diesel Renault pe masinile lor de clasa mica? Iar Dacia nu a fost niciodata Dacia ci o copie Renault 12.

Brandingul se intampla de mii de ani. Mijloacele sunt diferite, dar ideea din spate este cam aceeasi.

Iar cand Mercedes a decis sa monteze pe masini cel mai bun motor diesel facut pana acum in zona aceea de clinidree si la acea norma de poluare a fost strategie, nu branding, nici macar badge engineering, evitand costurile de dezvoltare asociate unui motor propriu, reducand timpul per total de dezvoltare pentru noile modele de masini. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, B.B. a spus:

 

Iar singurele chestii "dacia" din masina aia sunt literele. 

 

Cam la fel erau si Peugeot, Mini, BMW, VW, Audi si toate brandurile care au dominat la un moment dat competitia asta. Sunt prototipuri care nu au legatura cu productia de serie. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, deci e e ca la echipele de fotbal de club, trebuie sa tinem cu sigla si cu tricourile. 

La FC Barcelona nu e nici un jucator din Barcelona dar totusi catalanii mor de gat cu ea :D 

 

Da bre, gata, nu mai bag strambe, hai Dacia, hai Cristina!! Diiii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, tourist1 a spus:

cand Mercedes a decis sa monteze pe masini cel mai ieftin motor diesel facut pana acum in zona aceea de clinidree si la acea norma de poluare

Fixed!

Pentru mine e o nebuloasă cum a reușit reno să încadreze un motor cu 2 supape/cilindru în normele Euro 6 (și + sau cum îi zice) în timp ce alții au fost nevoiți să dezvolte motor cu 4 supape ca să se încadreze în Euro 4. 🤔

Iar cu mașinile de competiție e o practică obișnuită să încredințeze producătorii proiectul unei companii specializate. Niciuna nu are treabă cu modelul de serie, poate doar aduc ca și formă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, ENEOS a spus:

cum a reușit reno să încadreze un motor cu 2 supape/cilindru în normele Euro 6

Din pix? :huh:

Aici masinile mai de aproape:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, tourist1 said:

Yep. Daca nici el nu stie sa conduca, atunci nu stiu cine mai stie. Doar sa nu se puna fiola la finalul probelor.

Brandingul se intampla de mii de ani. Mijloacele sunt diferite, dar ideea din spate este cam aceeasi.

Iar cand Mercedes a decis sa monteze pe masini cel mai bun motor diesel facut pana acum in zona aceea de clinidree si la acea norma de poluare a fost strategie, nu branding, nici macar badge engineering, evitand costurile de dezvoltare asociate unui motor propriu, reducand timpul per total de dezvoltare pentru noile modele de masini. 

 

Daca tinem cont de faptul ca Mercedes are traditie in motoare Diesel trebuia sa-si dezvolte propriul motor de cilindree mica. Cunosc si inteleg ideea de a cumpara motoare bune de la altii, au practicat-o si altii si personal nu sunt impotriva acestei solutii doar punctam vis-a-vis de ceea ce spunea B.B. despre Dacia cu motor de Nissan.

5 hours ago, B.B. said:

Am inteles, deci e e ca la echipele de fotbal de club, trebuie sa tinem cu sigla si cu tricourile. 

La FC Barcelona nu e nici un jucator din Barcelona dar totusi catalanii mor de gat cu ea :D 

 

Asa e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, mobiletron a spus:

 

Daca tinem cont de faptul ca Mercedes are traditie in motoare Diesel trebuia sa-si dezvolte propriul motor de cilindree mica. Cunosc si inteleg ideea de a cumpara motoare bune de la altii, au practicat-o si altii si personal nu sunt impotriva acestei solutii doar punctam vis-a-vis de ceea ce spunea B.B. despre Dacia cu motor de Nissan.

 

Asa e.

 

Mercedes este la ora actuala praf la capitolul motoare/fiabilitate (ce a fost in trecut este poveste)

Nu stiu cum stau la capitolul camioane - autobuze si alte unitati de trafic greu

Sa va aduceti aminte legat de normele de poloare - a fost un intreg scandal

La fel si la Volswagen - flota de 400000 - 500000  de unitati retrase de pe piata SUA 

Da la noi romanu cumpara BMW, Mercedes, Audi

Mercesde clasa S - varinta biturnbo, iar in compartimentul motor totul Mercesdes made in Gemany si cu motor Renault

Bun

Planul echipei Dacia Sandrider - ( tot Sandero ramane pt noi)  dezvoltat de uzina este pentru o perioada de 3 ani, este ca obiectiv final castigarea raliului la clasamentul general la constructori

Daca echipa reuseste sa catige o etapa sau sau multe la aceasta editie - au spart gheata

Vedem la fiabilitate cum sta propulsorul 

Daca producatorul de propulsoare pt echipa era Mitubishi, era o varianta misto  

Editat de sprike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, sprike a spus:

Vedem la fiabilitate cum sta propulsorul 

Daca producatorul de propulsoare pt echipa era Mitubishi, era o varianta misto  

Are Mitsubishi vreun motor similar sau mai performant? Intreb pentru ca Nissan lucreaza cu si la V6 twin-turbo de foarte multi ani, performantele fiind destul de clare si publice. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...