Sari la conținut

Raliul Dakar 2025


sprike
 Share

Postări Recomandate

probleme mari pt Leob dupa ce ventilatoarele au cedat pe rand. oprindu-se pt ca s-a incins motorul nemai avand nici unul din cele 3 ventilatoare functionale. Cristina a pierdut 30min incercand sa il ajute. Copilotul lui Leob a reusit sa faca unul dintre ele sa mearga si au continuat asa, treptat au repornit singure si celelalte.

 

Se pare ca e o problema cu care s-au mai confruntat si nu a fost rezolvata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

   Ce reprezinta sau ce este - clasa rally 2 la motociclete (care are subdiviziuni - incepatori, veterani si femei) ? mai este si clasa Rally 3 

   Clasa rally GP si Motul Original am inteles;

Sunt cumva noii veniți care vor sa prinda un loc in sfera elitelor ?  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pe pagina de fb Dakar Rally.

 

''After a crash at km 12 of Stage 3, the roll cage of his Dacia Sandrider was damaged. Following an inspection by the FIA's technical stewards, the crew is not authorised to start Stage 4.''

 

471787737_1026614136169108_158916048769485509_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Costurile participării la Dakarul de anul ăsta pentru trei echipaje și mașinile de asistență (taxe de înscriere, transport, combustibil, cazare, masă etc.) sar de un milion de euro. mai aproape de 1,5 milioane.  

Dezvoltarea mașinilor împreună cu Prodrive, teste, antrenamente echipele de ingineri și tehnicieni implicate, toate astea trebuie să fi dus la un buget de aproximativ 15-20 de milioane de euro.

Este o investiție importantă în publicitate, pe care Dacia nu o duce până la capăt (cel puțin în România); 

Raliurile și rally raidurile nu sunt extrem de populare în România. Dakarul e ceva îndepărtat, fără priză la mase. Nu există nici măcar o singură televiziune românească dispusă să plătească și să transmită Dakarul la noi.

România nu mai are presă auto-moto. A sucombat de mută vreme și era normal să o facă. Nu era presă, era un maldăr de publicații și emisiuni specializate în a da limbi în eșapamente oricărui model auto care plătea prețul corect.

În condițiile astea, Dacia ar fi trebuit să facă ceva ca să-și promoveze în România participarea la Dakar. 

Dacia nici măcar nu are pe site-ul oficial o secțiune în care să te țină la curent cu evoluția în timp real a echipei de la Dakar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred că piața românească e vizată prin participarea echipei Dacia la Dakar. 😉

Mi se pare f greoi de înțeles ceva din site-ul oficial... Înțeleg că rollcage-ul mașinii lui Loeb a fost afectat de tumbă și nu i s-a permis să reia cursa însă nu l-am găsit la abandonați. Auzisem ieri că Gutierez ar fi abandonat cu probleme la servodirecție, dar pare că nu a fost ceva terminal, oricum mi se pare greu de urmărit informația.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...