Sari la conținut

1. Thailand - PT Grand Prix of Thailand


B.B.
 Share

Postări Recomandate

legat de Ducati.. din ce am vazut pana acum de cand ma uit la gepeu, Pecco cand e under stress si pressure o cam comite, asa a pierdut titlul anul trecut asa era sa-l piarda si acum 2 ani.

Acum cu MMel care e trecut prin sabie si foc si de care pun pariu ca este un pic intimidat, o fi ei cam de aceeasi varsta si prieteni (27 vs 32) tot cred ca are asa un pic de track cand stie ca se vor intalni pe pista.

Deci predictia mea este, Pecco record de DNF si Marquez o sa mearga spre campeone fara probleme, anul asta, la anul.. nu mai stiu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 95
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 20 ore, B.B. a spus:

Vom vedea ce-au facut Yamaha si ce nu au facut in curand.

Cel mai corect.

Acum 20 ore, apriliacluj a spus:

asta cu cel mai rapid,  nu as zice despre cineva care a castigat 3 curse in  sezon!

Perfect de acord cu tine - dar aici mai e un mic detaliu : ai vazut cat se chinuia Jorgel cu cei 2 mecanici ai lui cu setupul tot weekendul in timp ce Pecco mergea aproape de fiecare data la sigur backed'up de cei 12-15 mecanici si 6-7 ingineri?Acolo s-a facut diferenta - de asta nu mai era JM fastest in 2024 si asta e unul din motivele pt care a castigat intradevar doar 3 curse.

Eu cred insa ca daca le dai aceeiasi motoreta si acelasi suport de echipa ! ,Jorgel va fi fastest.

Acum 19 ore, Cavaleru a spus:

este rapid pe turu sec.

:agree:

Acum 17 ore, damager a spus:

asa ca, hai Q

:bow:

Din pacate,cred ca ramanem (si anul asta) doar cu sperantele...

Acum 17 ore, damager a spus:

motorul exista, au fost declaratii a lui Meregalli si a lui Bartolini. El se refwra la motocicleta, care e cu totul altceva. 

foarte corect,am citit si eu declaratiile- vroiam doar sa subliniez colegului ca de la proiect,motor,banc test,track test apoi motoreta apoi teste piloti teste abia apoi daca totul e in parametri teste piloti factory si pana la "caca,aia imediat toarna fier si fac un motor si anul asta probabil vor avea V4" dupa cum bagateliza colegul toata aceasta situatie.

Nu am zis ca Yamaha nu studiaza,nu lucreaza si nu are potential sa faca asa ceva.Am zis ca mai e mult pana departe,sunt in stadiile incipiente de test,ca e de fapt o chestie extraordinar de complicata sa schimbi aritectura motorului si ca (opinie personala) suspectez ca o vor pregati pt 2027.

Daca le da ok in teste.Daca nu,probabil vor ramane pe L4/850.

Acum 16 ore, xt600 a spus:

cum se va descurca Miller

Prost,ca de obicei

El era incantat ca are cablu de acceleratie clasic si nu potentiometru.Mda.

(personal nu inteleg de ce naiba are Yamaha inca cablu de accel si nu potentiometru poate ne desluseste vreun coleg mai informat).

Oli insa a subliniat esentialul zic eu  - si anume ca trebuie sa iti schimbi total stilul de pilotaj pt Yamaha (si voalat a spus ca trebuie sa recuperezi pe frane pt ca pe accel clar vei pierde timp),ei venind de pe niste moto total diferite.

Acum 15 ore, Kagemusha a spus:

Anul acesta eu voi sta cu ochiul pe Alex Marquez, l-aș plasa în primele cinci locuri la sfârșitul sezonului.

Good point.Si eu ma gandeam fix la asta : desi nu imi e deloc simpatic,AM + GP24 s-ar putea sa fie redutabil.

 

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Pecco cand e under stress si pressure o cam comite

:agree:

Si eu zic ca Memelu va lua titlul lejer de la Factory.Si plus de asta il sapa/lovi/imprastia pe jos pe Bagnaia in multiple ocazii.

Va fi amuzant (sau cel putin eu o voi considera funny) :bounce:

Nu prea ii dau sanse lui Pecco in urmatorii 2 ani - asta cu conditia ca Marcelino sa nu se imprastie si sa se rupa,desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Method a spus:

Din pacate,cred ca ramanem (si anul asta) doar cu sperantele...

si fara margele.

Acum 7 minute, Method a spus:

Good point.Si eu ma gandeam fix la asta : desi nu imi e deloc simpatic,AM + GP24 s-ar putea sa fie redutabil.

 

eh, stai sa vezi.

testele-s teste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, Method a spus:

El era incantat ca are cablu de acceleratie clasic si nu potentiometru.Mda.

(personal nu inteleg de ce naiba are Yamaha inca cablu de accel si nu potentiometru poate ne desluseste vreun coleg mai informat).

Oli insa a subliniat esentialul zic eu  - si anume ca trebuie sa iti schimbi total stilul de pilotaj pt Yamaha (si voalat a spus ca trebuie sa recuperezi pe frane pt ca pe accel clar vei pierde timp),ei venind de pe niste moto total diferite.

 

pt ca e ai ieftin cablu decat potentiometru :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

pt ca e ai ieftin cablu decat potentiometru :))

Ar fi culmea ca asta sa fie motivul,dar cine stie :) .Fac economie de...50$?La o moto de 1++mil?

Adica wtf,e un motiv pt care toata lumea lucreaza pe potentiometre la masini din 1998 si la motorete (stock !) de prin 2006 - pt ca ecu sa inteleaga input'ul pilotului si de fapt ecu sa ia cea mai buna decizie de deschidere a clapetelor.Un control mai bun cu alte cuvinte - chiar nu inteleg ideea Yamaha...

 

In alta ordine de idei,se pare ca planul K(k)TM a fost acceptat la 25 februarie cu conditia ca in termen de 90 zile compania austriaca sa plateasca 540 mil E creditorilor.Insa pt a putea face acest lucru si totodata sa nu dea faliment pe loc,se estimeaza ca le trebuie aprox 800mil si in consecinta austriecii trebuie sa vanda pachetul majoritar de actiuni.Se speculeaza ca BMW e interesata sa cumpere acest pachet insa la un discount dur (dur pt austrieci :D .Sa vedem - va fi interesant.

Si mai presus de toate,sa vedem daca BMW va mentine ce ne intereseaza pe noi - si anume participarea in gp.Doamne-ajuta.

 

...si consecintele prostiei sunt din ce in ce mai urate : Martin set to miss Argentina GP, Aprilia confirm

Chiar ma intrebam daca la o "fractura complexa de radius" cum s-a vehiculat prin presa ca are,e de ajuns un termen de 2 saptamani pt vindecare.Se pare ca nu.

Ce era el favorit nr.3 la titlu,acum cred ca scade sub AM, vorba colegului.E urat sa pornesti direct invins in lupta pt apararea titlului.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Method a spus:

  E urat sa pornesti direct invins in lupta pt apararea titlului.

sunt curios daca la sfarsitul sezunului va fi in fata lui Bez sau nu :)

 

ca de titlu nici nu mai are rost sa povestim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, frigider a spus:

uitati ca s-a rupt grav acu 2 ani?

Ee,ee stai stai ca era anul de debut al lui in gp.2021  parca? Sa ii dam totusi putine circumstante atenuante - omul era la a 3a?4a? cursa a sa pe o moto de gp si plus de asta inca de atunci era ultra-mega fast.Si pe deasupra ff tanar si green.

 

Sa iti aduc aminte ca si 8xWC Memelu a facut acelasi lucru parca tot in anul de debut si a cazut la Mugello la 330kmh?A fost doar o chestiune de noroc pt Marcel faptul ca a scapat intreg,nu putem spune ca MM a avut skill sau conditie fizica de nu s-a rupt.Just luck.

 

Era normal ca JM sa forteze atunci si din pacate a suferit o accidentare-monstru.Nu era normal sa forteze acum...

Acum 50 minute, apriliacluj a spus:

sunt curios daca la sfarsitul sezunului va fi in fata lui Bez

Haha,good point - nu m-am gandit la asta.Tot ce se poate,da.Depinde cum se intelege Bez cu aprilia,pt ca am vazut ca in momentul in care nu se intelege cu o moto (vezi GP23),nu poate merge tare.JM tot reuseste ceva chiar si pe o moto care nu ii place,isi pliaza" stilul pe ea,Bez din pacate nu prea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Method a spus:

 

Era normal ca JM sa forteze atunci si din pacate a suferit o accidentare-monstru.Nu era normal sa forteze acum...


eu zic sa mai asculti declaratiile si sa te mai uiti la reluari.

nu a fortat, caderea cum a declarat si el si cei de la aprilia a fost foarte ciudata, cu derapajul spatelui la intrarea in viraj. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

2025 Thai GP Press Conference: Bagnaia and Marquez (trebuia sa fie si JM acolo - dar e acasa la recuperare)

 

Chiar acum, damager a spus:

eu zic sa mai asculti declaratiile si sa te mai uiti la reluari.

nu a fortat, caderea cum a declarat si el si cei de la aprilia a fost foarte ciudata, cu derapajul spatelui la intrarea in viraj. 

Sub orice forma ai spune-o,tot o prostie mi se pare.Coroborata cu o alta prostie in antrenamente.

Sau poftim - califica tu aceasta absenta din 2 etape de mondial pt ca s-a accidentat in teste.Bad luck?Mda.Asta e vorba romanului - numai noi romanii avem ghinion :D  ...daca intelegi unde bat

 

Ducati se pare ca au in mare parte motoreta GP24,Pecco spune ca pe viitor vor vedea cum se comporta noul cadru.Au doar bascula noua de GP25.

Foarte interesant,Bagnaia ii da castigatori pe Vietti la Moto2 si pe Lunetta la moto3,Marquez pe Canet la moto2 si pe Piqueras la moto3.La motogp se voteaza fiecare pe el desigur :)

Eu l-as vedea pe Lunetta la moto3 intradevar,insa la moto2 cred ca Alonso va lua campionatul din primul an.

In gp as zice ca prima sansa o are Marquez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, Method a spus:

Nu era normal sa forteze acum...

Omu nu a mers la Aprilia sa se pensioneze.

Acum 35 minute, damager a spus:


eu zic sa mai asculti declaratiile si sa te mai uiti la reluari.

nu a fortat, caderea cum a declarat si el si cei de la aprilia a fost foarte ciudata, cu derapajul spatelui la intrarea in viraj. 

Iar asta pune capac discuției.

Acum 36 minute, Method a spus:

La motogp se voteaza fiecare pe el desigur :)

Știm cu toții cine a votat bine :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.02.2025 la 14:41, Method a spus:

 

In alta ordine de idei, ultimul hop'si'asa - V4 Yamaha care dupa cum spuneau unii colegi "era gata-gata sa fie testat aici la Buriram" se pare ca e sublim dar lipseste cu desavarsire vorba lui Caragiale :

When asked about the V4 engine's development, Alex Rins revealed that Yamaha's head technician, Max Bartolini, described the project as still being in an early and immature stage.As Rins stated :

"That’s a difficult question, because as [Max] Bartolini said, it’s still an immature project and, as far as I know, it hasn’t been put on the track yet. The important thing is that we have a lot of new material to test for the current bike, the one I’m sitting on now. The other bike, they have to build it, they have to test it with [Andrea] Dovizioso, Augusto Fernández and Crutchlow, and when it’s better than this one, Fabio [Quartararo] and I will insist on trying it."

 

Mai trebuie sa il construiasca,decat atata.Dar in rest sunt in grafic. :crack:

 

dazant exist si n-au nevoie.

alta e prbl la ei,

 

 

 

Acum 23 ore, damager a spus:

 

anul asta tin cu yamaha, m-am intors la prima iubire, mi-am achizitiontat un R9 ☺️.

 

asa ca, hai Q ☺️

 

 

Eu am luat un fz6/2008 dar raman straight. :smoke:

 

Acum 7 ore, B.B. a spus:

legat de Ducati.. din ce am vazut pana acum de cand ma uit la gepeu, Pecco cand e under stress si pressure o cam comite, asa a pierdut titlul anul trecut asa era sa-l piarda si acum 2 ani.

Acum cu MMel care e trecut prin sabie si foc si de care pun pariu ca este un pic intimidat, o fi ei cam de aceeasi varsta si prieteni (27 vs 32) tot cred ca are asa un pic de track cand stie ca se vor intalni pe pista.

Deci predictia mea este, Pecco record de DNF si Marquez o sa mearga spre campeone fara probleme, anul asta, la anul.. nu mai stiu. 

o sa l biciuie Pecco cu lantul dupa cursa. Pe orice loc ar termina🏆

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, nike a spus:

Eu am luat un fz6/2008 dar raman straight. :smoke:

:funny:

Eu am 2 în prezent și per total cred că aș fi la a 5-a Yamaha. Fără mărgele sau dubii de orientare sexuală. 😇 Însă fan 🥒 Fabio nu mai pot fi, sorry.

Acum 7 ore, Method a spus:

personal nu inteleg de ce naiba are Yamaha inca cablu de accel si nu potentiometru

Astă vară iau un Tracer 900 2017. Știam că are accelerație "by wire" dar când îmi ajunge 🏍 văd tradiționalele cabluri. Nah, nu m-am strofocat, nu mă deranja, DAR când am scos rezervorul să schimb și eu filtrul de aer, bujii, ca la orice sh nou, văd că accelerația e motorizată iar cablurile trag de un potențiometru care e pe acolo pe sub rezervor! De ce? :what:

Așa o fi și la 🏍 de gp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, ENEOS a spus:

:funny:

Eu am 2 în prezent și per total cred că aș fi la a 5-a Yamaha. Fără mărgele sau dubii de orientare sexuală. 😇 Însă fan 🥒 Fabio nu mai pot fi, sorry.

Astă vară iau un Tracer 900 2017. Știam că are accelerație "by wire" dar când îmi ajunge 🏍 văd tradiționalele cabluri. Nah, nu m-am strofocat, nu mă deranja, DAR când am scos rezervorul să schimb și eu filtrul de aer, bujii, ca la orice sh nou, văd că accelerația e motorizată iar cablurile trag de un potențiometru care e pe acolo pe sub rezervor! De ce? :what:

Așa o fi și la 🏍 de gp.

Pai daca ar fi pus potențiometrul pe ghidon ar fi intrat mai ușor apa in el. Acolo e protejat.

Nu știu, zic si eu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, ENEOS a spus:

Însă fan 🥒 Fabio nu mai pot fi, sorry.

Bai,la inceput cand a pus poza aia cu....boyfriendul?girlfriendul/a? (nu stiu cum sa il/o numesc ma incurc la treburile astea) am fost nitel socat - adica e primul de asemenea "natura" din gp.Dar sincer,tot sunt fanul lui - mi-a ramas in cap sezonul 2019 cum ii sufla lui Marcelino in ceafa si nu gresea nimic - sper sa se mai intoarca.O fi el cu perle la gat,dar damn,ii da la motoreta aia de rupe norii - eu cred ca e top 3 piloti in gp.

Acum 13 ore, ENEOS a spus:

văd că accelerația e motorizată iar cablurile trag de un potențiometru care e pe acolo pe sub rezervor! De ce? :what:

Așa o fi și la 🏍 de gp.

ar avea o logica - adica mi s-ar parea insane ca acele cabluri efectiv sa actioneze clapetele de acceleratie cum era in '95.

Nu inteleg insa de ce difera de solutia celorlalti - care au potentiometru in capatul ghidonului si fire care merg la ecu,mi se pare mai logic.

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Quartalgbt

:lol:

Dupa cum ziceam mai sus - bai o fi de orientari dubioase,dar da tot bordu.Cam asta ma intereseaza pe mine la un pilot pana la urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Method a spus:

.... - mi-a ramas in cap sezonul 2019 cum ii sufla lui Marcelino in ceafa si nu gresea nimic -....

atunci si Yamaha era mobra!!

avea material

 

Acum 36 minute, Method a spus:

.... - sper sa se mai intoarca...

in cel mai bun caz, din 2027

pana atunci inca 2 ani pierduti din viata/cariera sportiva, dar bagat 24 mil iepuroi in buzunar :)

 

doar MM e si cu banii in buzunar si cu cea mai buna mobra! :)

"there can be only one"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Method a spus:

 adica e primul de asemenea "natura" din gp.

Bagi mana in foc? 

Eu zic ca e primul care a recunoscut :P 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am urmarit FP1 inainte sa plec la munca.

 

Satana a rupt norii, nu m-ar mai surprinde nimic daca ia pole si face dubla.

 

Peco greseli peste greseli si fara ritm.

 

Bezz s-a tinut bine si tare dar totusi departe de satana.

 

impresionant de Q20 si Yamaha, si culmea ca mai era o Yamaha in top 10 daca nu ma insel.

 

Si Morbi s-a tinut bine

 

ai de plm Digia merita ma nene gp25.. ai de plm mai rpd io dadeam lui Morbi sau la AM (cah)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, tourist1 a spus:

Daca se concentreaza un pic pot sa puna grafica in mijlocul ecranului. 

 

Urata grafica au implementat. 

Prea mult negru, litere prea groase. Sau poate sunt eu prea tanar si vad sa citesc la tv.

Exact asta am remarcat si eu.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Cavaleru a spus:

 

Satana a rupt norii, 

 

Peco greseli peste greseli si fara ritm.

 

ai de plm Digia NU merita ma nene gp25.. 

da

da

fixxed :)

 

PS. Diggia totusi vine dupa operatie/fractura/accidentare, nu e refacut, ca si circumstante....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...