Kagemusha Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă Cred că mai toți aveți dreptate. În teste, Martin trebuia să aibă răbdare și să vadă ce poate cotețul, apoi avea tot timpul să-i dea cât vrea. Dar el a vrut probabil să arate din prima cine e noul șerif și a furat-o. La fel în Qatar, chiar dacă Aprilia "l-a obligat" sau i-a forțat mâna, trebuia să stea la cutie și să facă kilometri, kilometrii ăia pe care i-a ratat în teste. Mă tem că și la altă echipă va proceda la fel, o să încerce să forțeze ca să arate cât e de bun și, cu oasele lui de sticlă, nu-i trebuie prea mult ca să pună capăt carierei. De caracter nu mai comentez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Lasand telenovela la o parte, am citit si sunt de acord cu toti de pana acum, probabil asa s-a intamplat ruptura.. Eu cred ca toate echipele mor de ciuda cand omul lor de baza sta pe tusa si mai ia si salariu generos.. dar de ochii media spun public "vaaai, dar poate sa se intoarca in 2027 ca noi nu ne suparam, nu are nimic.. trebuie copilul sa se asigure ca s-au sudat toate oasele, ca i-a crescut parul la loc pe oo si pe operatii, etc, vai dar cum!!" Lasand la o parte pe JM si Aprilia (da, se duce la Honda, case closed, Mir se duce la Aprilia) uitati o statistica interesanta gasita pe FB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 2 ore, B.B. a spus: Lasand la o parte pe JM si Aprilia (da, se duce la Honda, case closed, Mir se duce la Aprilia) uitati o statistica interesanta gasita pe FB pff sa mai fi pus inca 50 de pcte acolo cum era? le arata cum se face. fara suparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.