Sari la conținut

7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom


Postări Recomandate

Acum 11 minute, frigider a spus:

 

e celebra problema L4:

 

viteza pe viraje OK dar daca e ducati in fata = pla.

poate cu v4-ul sa se rezolve ceva.

nu e ca si cum a uitat sa mearga.

asteptam v4?

O fi si problema de L4, dar este si una care tine de pilot. Nu a uitat sa mearga, cum bine spui (si o demonstreaza in calificari), dar nu a stiut niciodata sa depaseasca. O depasire a lui, este un eveniment de trecut in calendar, doua, trei depasiri in aceeasi cusa, sunt de trecut in cartea de istorie a competitiei. Astazi Zarco i-a aratat cum se depaseste, pe o motocicleta la fel de slaba ca si M1. Poate chiar mai slaba pe acceleratie si la top speed. Frantuji amandoi. Unul poate, celalalt nu... Si cum spuneam si altatdata, ok... nu poate depasi, dar nu are nici defensiva. L-au depasit toate Ducati-urile, pentru ca... Ducati, dar l-a depasit Bezz pe Aprilia, Zarco cu Honda, doua motociclete care sunt departe de ceea ce arata Ducati. Plus ca nu toate depasirile la el au fost pe linii drepte, ci pe franare, so..  nu mai are scuze  

Acum 5 minute, frigider a spus:

aoleu: yama vrea viteza pe viraj, daca ai moto in fata pe trasa = pla viteza pe viraj.

Astazi a plecat din pole, a luat un start foarte bun si a ajuns la conducerea cursei. A avut toata pista in fata. Si???? 

Este foarte adevarat ca dataorita caracteristicilor, Yamaha este o motoreta foarte buna pe viraj. Asa a fost Yamaha mereu si este firesc ca acest atu sa fie folosit pentru a face timpul pe tur, dar in cursa trebuie sa te adaptezi, mai ales cand esti prins in trafic. Problema lui Q este tocmai asta, ca el atat stie: sa duca viteza pe viraj. Daca nu poate face asta, este mort. Toti pilotii care au avut un stil de pilotaj pe reteta asta, au avut aceeasi problema... prinsi in pluton, nu mai erau capabili sa recupereze. Asa a fost Stoner, asa a fost Lorenzo. Tocmai de aceea, ambii au avut o strategie bazata pe un start beton si odata ajunsi pe prima pozitie, luptau doar cu cronometrul. Daca nu le iesea, erau anonimi. Quartararo merge dupa aceeasi reteta, care nu prea mai functioneaza in competitia actuala. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 113
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Astazi a plecat din pole, a luat un start foarte bun si a ajuns la conducerea cursei. A avut toata pista in fata. Si???? 

 

corect, da ai vazut cum a trecut MM de el pe drept?

daca avea timp sa faca ceva loc intre el si loc 2 era altceva. da mm nu s-a jucat.

cand culmea, de obicei Q forteaza super mult in primele ture.

 

e totusi bine ca se bate acolo sus chiar si putin, incet incet poate  ii da de cap.

 

 

cele mai misto depasiri Zarco le-a facut.

ok poate si MM pe exterior in prima curba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, danypop a spus:

O nenorocită de depășire nu a incercat toată cursa.

Omiți un detaliu foarte important în dinamica depasirilor : ca să "incerci" o depășire trebuie sa fii mai rapid decât cel din față.Ori,dacă te-ai uitat atent la cursa ai văzut ca nea lgbt asta se ținea de ei ba chiar se apropia pe frane si pe întrare dar pe accelerare și orice fel de linie dreaptă spunea orice Ducati Aprilia ba chiar și Honda "bye-bye".O frana el bine dar dacă pe accel și linie dreaptă e sitting duck efectiv e șah mat.

Zicea Marquez de multe ori - să scoți timpul sau sa forțezi numa din frane e ceva ce poti face cateodata dar nu e o strategie bună pt ca nu poți sa o faci la nesfârșit plus ca e foarte riscant.

 

Yamaha are nevoie de mai multa putere - asta nu e chiar asa greu,greu e faptul ca mai are nevoie și de grip pe accelerare,ala e cel mai greu de produs.

Acum 11 ore, frigider a spus:

aoleu: yama vrea viteza pe viraj, daca ai moto in fata pe trasa = pla viteza pe viraj.

:agree:

Acum 12 ore, frigider a spus:

asteptam v4?

Nu se va schimba mare lucru cu un V4 din păcate.

Probabil cu un V4 va merge la nivelul apriliei care am văzut ca se ținea pe linia dreaptă de Ducatis,nu ii dădeau 4-5 lungimi ca lui Q.Dar nu are nici grip pe iesire Yamaha,se vedea clar când accelerau ca Yamaha lui Q ii încurcă teribil,s-a vazut la Diggia care când a reușit sa treacă finally de Q pe iesire i-a dat 2-3 lungimi de motoreta.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Method a spus:

Omiți un detaliu foarte important în dinamica depasirilor : ca să "incerci" o depășire trebuie sa fii mai rapid decât cel din față.Ori,dacă te-ai uitat atent la cursa ai văzut ca nea lgbt asta se ținea de ei ba chiar se apropia pe frane si pe întrare dar pe accelerare și orice fel de linie dreaptă spunea orice Ducati Aprilia ba chiar și Honda "bye-bye".O frana el bine dar dacă pe accel și linie dreaptă e sitting duck efectiv e șah mat.

Zicea Marquez de multe ori - să scoți timpul sau sa forțezi numa din frane e ceva ce poti face cateodata dar nu e o strategie bună pt ca nu poți sa o faci la nesfârșit plus ca e foarte riscant.

 

Yamaha are nevoie de mai multa putere - asta nu e chiar asa greu,greu e faptul ca mai are nevoie și de grip pe accelerare,ala e cel mai greu de produs.

:agree:

Nu se va schimba mare lucru cu un V4 din păcate.

Probabil cu un V4 va merge la nivelul apriliei care am văzut ca se ținea pe linia dreaptă de Ducatis,nu ii dădeau 4-5 lungimi ca lui Q.Dar nu are nici grip pe iesire Yamaha,se vedea clar când accelerau ca Yamaha lui Q ii încurcă teribil,s-a vazut la Diggia care când a reușit sa treacă finally de Q pe iesire i-a dat 2-3 lungimi de motoreta.


nu stiu daca mai multa putere e suficient. Trebuie sa poata sa o puna si jos. Yamaha face mult overspinning pe iesire. De aia au venit cu o bascula noua. De aia toti vb de ca au lucrat la electronica. 
MM l-a depasit pe o linie dreapta relativ scurta cu multi metri inainte de punctul de franare.

si asta se intampla in general cand ai o iesire mult mai buna din ultimul viraj. Daca e o linie dreapta ca la Mugello, atunci si cu o iesire mult mai proasta il faci la viteza de top.

Acum 11 ore, xt600 a spus:

O fi si problema de L4, dar este si una care tine de pilot. Nu a uitat sa mearga, cum bine spui (si o demonstreaza in calificari), dar nu a stiut niciodata sa depaseasca. O depasire a lui, este un eveniment de trecut in calendar, doua, trei depasiri in aceeasi cusa, sunt de trecut in cartea de istorie a competitiei. Astazi Zarco i-a aratat cum se depaseste, pe o motocicleta la fel de slaba ca si M1. Poate chiar mai slaba pe acceleratie si la top speed. Frantuji amandoi. Unul poate, celalalt nu... Si cum spuneam si altatdata, ok... nu poate depasi, dar nu are nici defensiva. L-au depasit toate Ducati-urile, pentru ca... Ducati, dar l-a depasit Bezz pe Aprilia, Zarco cu Honda, doua motociclete care sunt departe de ceea ce arata Ducati. Plus ca nu toate depasirile la el au fost pe linii drepte, ci pe franare, so..  nu mai are scuze  

Astazi a plecat din pole, a luat un start foarte bun si a ajuns la conducerea cursei. A avut toata pista in fata. Si???? 

Este foarte adevarat ca dataorita caracteristicilor, Yamaha este o motoreta foarte buna pe viraj. Asa a fost Yamaha mereu si este firesc ca acest atu sa fie folosit pentru a face timpul pe tur, dar in cursa trebuie sa te adaptezi, mai ales cand esti prins in trafic. Problema lui Q este tocmai asta, ca el atat stie: sa duca viteza pe viraj. Daca nu poate face asta, este mort. Toti pilotii care au avut un stil de pilotaj pe reteta asta, au avut aceeasi problema... prinsi in pluton, nu mai erau capabili sa recupereze. Asa a fost Stoner, asa a fost Lorenzo. Tocmai de aceea, ambii au avut o strategie bazata pe un start beton si odata ajunsi pe prima pozitie, luptau doar cu cronometrul. Daca nu le iesea, erau anonimi. Quartararo merge dupa aceeasi reteta, care nu prea mai functioneaza in competitia actuala. 


au spus-o toti, incepand cu AE, ca e f usor sa blochezi yamaha, trebuie doar sa ramai pe trasa ca nu isi mai poate fructifica avantajul de viteza pe viraj. 
Ca sa depasesti fara sa risti peste limita trebuie sa fi mai rapid ca motoreta din fata, macar sa o pui paralel cu cea din fata. 

Acum 12 minute, Method a spus:

Omiți un detaliu foarte important în dinamica depasirilor : ca să "incerci" o depășire trebuie sa fii mai rapid decât cel din față.Ori,dacă te-ai uitat atent la cursa ai văzut ca nea lgbt asta se ținea de ei ba chiar se apropia pe frane si pe întrare dar pe accelerare și orice fel de linie dreaptă spunea orice Ducati Aprilia ba chiar și Honda "bye-bye".O frana el bine dar dacă pe accel și linie dreaptă e sitting duck efectiv e șah mat.

Zicea Marquez de multe ori - să scoți timpul sau sa forțezi numa din frane e ceva ce poti face cateodata dar nu e o strategie bună pt ca nu poți sa o faci la nesfârșit plus ca e foarte riscant.

 

Yamaha are nevoie de mai multa putere - asta nu e chiar asa greu,greu e faptul ca mai are nevoie și de grip pe accelerare,ala e cel mai greu de produs.

:agree:

Nu se va schimba mare lucru cu un V4 din păcate.

Probabil cu un V4 va merge la nivelul apriliei care am văzut ca se ținea pe linia dreaptă de Ducatis,nu ii dădeau 4-5 lungimi ca lui Q.Dar nu are nici grip pe iesire Yamaha,se vedea clar când accelerau ca Yamaha lui Q ii încurcă teribil,s-a vazut la Diggia care când a reușit sa treacă finally de Q pe iesire i-a dat 2-3 lungimi de motoreta.


asta pb ca s-a intamplat si din cauza ca yamaha distruge mult mai repede guma spate din cauza overspinningului.

dupa ultimile 3 curse, sunt convins ca, Q pe ducati le-ar fi dat mult de furca fratiilor Marquez. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, xt600 a spus:

O fi si problema de L4, dar este si una care tine de pilot. Nu a uitat sa mearga, cum bine spui (si o demonstreaza in calificari), dar nu a stiut niciodata sa depaseasca. O depasire a lui, este un eveniment de trecut in calendar, doua, trei depasiri in aceeasi cusa, sunt de trecut in cartea de istorie a competitiei. Astazi Zarco i-a aratat cum se depaseste, pe o motocicleta la fel de slaba ca si M1. Poate chiar mai slaba pe acceleratie si la top speed. Frantuji amandoi. Unul poate, celalalt nu... Si cum spuneam si altatdata, ok... nu poate depasi, dar nu are nici defensiva. L-au depasit toate Ducati-urile, pentru ca... Ducati, dar l-a depasit Bezz pe Aprilia, Zarco cu Honda, doua motociclete care sunt departe de ceea ce arata Ducati. Plus ca nu toate depasirile la el au fost pe linii drepte, ci pe franare, so..  nu mai are scuze  

Astazi a plecat din pole, a luat un start foarte bun si a ajuns la conducerea cursei. A avut toata pista in fata. Si???? 

Este foarte adevarat ca dataorita caracteristicilor, Yamaha este o motoreta foarte buna pe viraj. Asa a fost Yamaha mereu si este firesc ca acest atu sa fie folosit pentru a face timpul pe tur, dar in cursa trebuie sa te adaptezi, mai ales cand esti prins in trafic. Problema lui Q este tocmai asta, ca el atat stie: sa duca viteza pe viraj. Daca nu poate face asta, este mort. Toti pilotii care au avut un stil de pilotaj pe reteta asta, au avut aceeasi problema... prinsi in pluton, nu mai erau capabili sa recupereze. Asa a fost Stoner, asa a fost Lorenzo. Tocmai de aceea, ambii au avut o strategie bazata pe un start beton si odata ajunsi pe prima pozitie, luptau doar cu cronometrul. Daca nu le iesea, erau anonimi. Quartararo merge dupa aceeasi reteta, care nu prea mai functioneaza in competitia actuala. 

Nu mi se pare ca privești obiectiv,probabil pt ca dacă ai privi obiectiv și ai vedea ca Q ridica motoreta si nu invers,atunci ti-ai contrazice singur teoria despre marii ingineri japonezi și "revirimentul Yamaha".

Q încercând sa tina piept mareei Ducati a rupt gumele nu mai avea mare lucru când a venit Zarco.

Honda e mai puternica ca și putere motor și ieșire.

 

Sunt 2 lucruri pe care i le imput lui Q la cursa asta - ca nu a ținut interiorul la Zarco (hai sa zicem ca probabil nu se aștepta să între ala chiar asa de dur pe vibrator pe sub el,dar Zarco e renumit pt asa ceva) și faptul ca nu poate merge tare în primele tururi când e în față- acolo însă...nu știu,poate e problema de Yamaha grea și cu gume reci (deși am văzut ca tot timpul e smecher pe frane în primele viraje).

După spusele lui Marquez Lorenzo era singurul care putea merge în ritm de cursa cu moto grea și gume reci,și asa aplica tactica aceea enervanta cu 2.5-3s în față din primele 2 tururi și după aia just managing.E ceva f greu oricum.Si periculos.

 

Vezi ca nu Quartararo ci Yamaha merge dupa reteta asta.Si stai sa vezi mult trâmbițatul (de tine,ești singurul care susține asta btw,ai observat nu?) "Reviriment Yamaha" la 45 de grade la asfalt.Acolo sa vezi,când pierd puținul grip pe care îl au la temperatura scăzută.Desigur atunci o sa dai vina tot pe Quartararo ca "nu stie sa exploateze atuurile motoretei".In calificari stie in cursa uita.Facepalm.

Și vezi ca atat Lorenzo cât și Stoner au trecut pe la mai multe mărci moto PE CARE AU CASTIGAT CURSE ba chiar campionate,și si-au modulat stilul în funcție de motoreta,spre deosebire de alte legende,nu dam nume ca se știu,care au căzut în genunchi când a venit vremea sa își modifice stilul de mers.Mda.

Acum 12 minute, damager a spus:


nu stiu daca mai multa putere e suficient. Trebuie sa poata sa o puna si jos. Yamaha face mult overspinning pe iesire. De aia au venit cu o bascula noua. De aia toti vb de ca au lucrat la electronica. 
MM l-a depasit pe o linie dreapta relativ scurta cu multi metri inainte de punctul de franare.

si asta se intampla in general cand ai o iesire mult mai buna din ultimul viraj. Daca e o linie dreapta ca la Mugello, atunci si cu o iesire mult mai proasta il faci la viteza de top.

True true

Asta am zis și eu mai sus - degeaba vin cu V4 - cuplul nu va schimba mare lucru,pe lângă puterea scăzută (care in sine e o problema într-adevăr) problema cea mai mare a Yamaha e lipsa de grip pe spate.Aia se întâmplă și pt ca stau slab pe aero și pt ca toată motoreta e gândită old-school style aruncata pe față,în timp ce Ducati e total diferita - se vede mult la poziția rezervorului.

De aia merge yamaha bine pe viraj dar prost pe iesire...Ducati merge aproape fel de bine pe viraj dar mult mai bine pe iesire.

 

Deci nu cred ca V4 e rezolvarea,rezolvarea e sa schimbe modul de gândire al motoretei,sa înceapă cu planșa goala...ceea ce la japonezi nu ai sa vezi.

 

O singura șansă au - poate scoate pirelli o guma super mega bună pe față și una praf pe spate,atunci o sa își revină ca prin minune.Dar dupa cum e acum cu guma spate grippier decât cea de față sau cu ambele gume la același nivel,eu nu vad Yamaha sa fie capabila de ceva,chiar și cu 2 V4.

Repet - just wait and see - stai sa vina vara 4real sa vedem 35 grade in aer și 50 la asfalt - Ducati ktm și aprilia merg bine și atunci cu grip ul,Yamaha va fi distrusă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, Method a spus:

Nu mi se pare ca privești obiectiv,probabil pt ca dacă ai privi obiectiv și ai vedea ca Q ridica motoreta si nu invers,atunci ti-ai contrazice singur teoria despre marii ingineri japonezi și "revirimentul Yamaha".

Q încercând sa tina piept mareei Ducati a rupt gumele nu mai avea mare lucru când a venit Zarco.

Honda e mai puternica ca și putere motor și ieșire.

 

Sunt 2 lucruri pe care i le imput lui Q la cursa asta - ca nu a ținut interiorul la Zarco (hai sa zicem ca probabil nu se aștepta să între ala chiar asa de dur pe vibrator pe sub el,dar Zarco e renumit pt asa ceva) și faptul ca nu poate merge tare în primele tururi când e în față- acolo însă...nu știu,poate e problema de Yamaha grea și cu gume reci (deși am văzut ca tot timpul e smecher pe frane în primele viraje).

După spusele lui Marquez Lorenzo era singurul care putea merge în ritm de cursa cu moto grea și gume reci,și asa aplica tactica aceea enervanta cu 2.5-3s în față din primele 2 tururi și după aia just managing.E ceva f greu oricum.Si periculos.

 

Vezi ca nu Quartararo ci Yamaha merge dupa reteta asta.Si stai sa vezi mult trâmbițatul (de tine,ești singurul care susține asta btw,ai observat nu?) "Reviriment Yamaha" la 45 de grade la asfalt.Acolo sa vezi,când pierd puținul grip pe care îl au la temperatura scăzută.Desigur atunci o sa dai vina tot pe Quartararo ca "nu stie sa exploateze atuurile motoretei".In calificari stie in cursa uita.Facepalm.

Și vezi ca atat Lorenzo cât și Stoner au trecut pe la mai multe mărci moto PE CARE AU CASTIGAT CURSE ba chiar campionate,și si-au modulat stilul în funcție de motoreta,spre deosebire de alte legende,nu dam nume ca se știu,care au căzut în genunchi când a venit vremea sa își modifice stilul de mers.Mda.

True true

Asta am zis și eu mai sus - degeaba vin cu V4 - cuplul nu va schimba mare lucru,pe lângă puterea scăzută (care in sine e o problema într-adevăr) problema cea mai mare a Yamaha e lipsa de grip pe spate.Aia se întâmplă și pt ca stau slab pe aero și pt ca toată motoreta e gândită old-school style aruncata pe față,în timp ce Ducati e total diferita - se vede mult la poziția rezervorului.

De aia merge yamaha bine pe viraj dar prost pe iesire...Ducati merge aproape fel de bine pe viraj dar mult mai bine pe iesire.

 

Deci nu cred ca V4 e rezolvarea,rezolvarea e sa schimbe modul de gândire al motoretei,sa înceapă cu planșa goala...ceea ce la japonezi nu ai sa vezi.

 

O singura șansă au - poate scoate pirelli o guma super mega bună pe față și una praf pe spate,atunci o sa își revină ca prin minune.Dar dupa cum e acum cu guma spate grippier decât cea de față sau cu ambele gume la același nivel,eu nu vad Yamaha sa fie capabila de ceva,chiar și cu 2 V4.

Repet - just wait and see - stai sa vina vara 4real sa vedem 35 grade in aer și 50 la asfalt - Ducati ktm și aprilia merg bine și atunci cu grip ul,Yamaha va fi distrusă.


dupa cum au declarat cei de la yamaha, avantajul V4 este dimensiunea motorului in special in latime. 
lucru care permite sa se joace mai mult cu geometria motoretei si faptul ca nu o sa mai fie asa lata in fata. 
Pentru aero, ei zic ca asta e cea mai mare pb a lor. Motoreta este f lata de unde si posibilitatiile reduse de configuratii aero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

..... ai vedea ca Q ridica motoreta si nu invers,atunci ti-ai contrazice singur teoria despre marii ingineri japonezi și "revirimentul Yamaha".

Q nu ridica nici o motoreta. Motoreta are un potential pe care Q il poate exploata, mai mult sau mai putin. S-au dus vremurile in care un pilot putea obtine performante notabile cu o motocicleta mai putin performanta. Acum, motocicleta conteaza covarsitor in ecuatia victoriei. Singurul si ultimul pilot care duce motoreta mai sus decat poate ea, este MM si nici el nu intotdeauna. Vezi sezonul 2023 cu Honda, cand, cu tot geniul lui, a doborat recordul de cazaturi intr-un sezon si a terminat doar pe... 14.. Daca Q merge cat de cat bine si, iata, mai face si pole-uri, asta se datoreaza unui progres evident al motocicletei. Anul trecut, pe vremea asta, pe aceleasi circuite era... nobody. 

 

Si stai sa vezi mult trâmbițatul (de tine,ești singurul care susține asta btw,ai observat nu?) "Reviriment Yamaha" la 45 de grade la asfalt.Acolo sa vezi,când pierd puținul grip pe care îl au la temperatura scăzută.Desigur atunci o sa dai vina tot pe Quartararo ca "nu stie sa exploateze atuurile motoretei".In calificari stie in cursa uita.Facepalm. 

 

Pe langa faptul ca ai o perceptie cu totul "particulara" asupra a ceea ce se intampla in competitie, se pare ca ai si unele probleme de intelegere a limbii romane, la nivel conversational. Am spus in cel putin 2-3 postari ca Yamaha se afla la inceputul procesului de revenire si ca este firesc ca, deocamdata, sa mearga bine doar in anumite conditii de cursa si pe anumite configuratii de circuit. Mai este mult de lucru, dar deocamdata se vad NISTE rezultate. Iar aceste rezultate se vad cu ochiul liber, doar tu  esti SINGURUL care nu le vede sa nu intelege ce se intampla. Cat despre grip la temperatura scazuta... ce sa mai zic...  Din umilele mele cunostinte, stiu ca gumele de GP lucreaza optim in anumite conditii de temperatura. Daca ies din intervalul acela optim de temperatura, este logic sa aibe probleme de grip. Sa spui ca au grip mai bun la temperatura scazuta (cand este la mintea cocosului ca este mai greu sa fie aduse la temperatura de lucru), este... facepalm, ca sa te citez. 

 

Acum 3 ore, Method a spus:

 

Asta am zis și eu mai sus - degeaba vin cu V4 - cuplul nu va schimba mare lucru,pe lângă puterea scăzută (care in sine e o problema într-adevăr) problema cea mai mare a Yamaha e lipsa de grip pe spate.

Deci nu cred ca V4 e rezolvarea,rezolvarea e sa schimbe modul de gândire al motoretei,sa înceapă cu planșa goala...ceea ce la japonezi nu ai sa vezi.

 

Esti singurul care nu crede ca V4 este rezolvarea. Inginerii te contrazic. In mai multe articole si interviuri, au fost explicate avantajele V4, fata de L4. Ori nu ai citit acele articole, ori nu intelegi ce scrie in ele. De asemenea, inca nu reusesti sa intelegi faptul ca constructia si implementarea unui V4 nu inseamna ca este suficient sa scoti din sasiu L4 si sa il inlocuiesti cu un V4. Aducerea unui V4 inseamna PROIECTAREA DE LA 0 A INTREGII MOTOCICLETE!!!!!! ADICA AU INCEPUT DE LA PLANSA GOALAAAA!!! Se proiecteaza totul de la 0, sasiu, suspensii, bascule, electronica, elemnte aero, etc, etc... tocmai de aceea nu se grabesc sa vina cu ea, pentru ca nu este vorba doar despre motor... ala este cea mai mica problema. Repet, toate aceste lucruri au fost date prin presa, au fost interviuri, etc, etc.. ma mir ca nu cunosti lucrurile astea. 

 

O singura șansă au - poate scoate pirelli o guma..... 

 

Schimbarea gumelor va fi o mare problema pentru toti constructorii. S-ar putea sa fie mari surprize, asa cum s-a intamplat cand s-a trecut de la Bridgestone la Michelin. Imi aduc aminte ca atunci au fost necesare inclusiv modificari substantiale in ceea ce priveste rigiditatea cadrelor. Deci... pneurile vor amesteca destul de tare cartile. 

 

Acum 3 ore, Method a spus:

 

Repet - just wait and see - stai sa vina vara 4real sa vedem 35 grade in aer și 50 la asfalt - Ducati ktm și aprilia merg bine și atunci cu grip ul,Yamaha va fi distrusă.

 

Cum spuneam si mai sus, este firesc ca atunci cand conditiile de cursa ies din intervalul optim de temperatura, sa apara probleme de grip, dar deocamdata nu am avut nici o cursa in conditii extreme de temperatura, asa ca faci doar presupuneri. Clar, M1 de anul asta nu este cea de anul trecut, asadar ar fi bine sa mai astepti cu pronosticurile. Nu spun ca nu ar putea fi cum spui, ci doar ca ar fi bine sa nu mai extrapolezi situatiile din anii trecuti la ceea ce se intampla acum in competitie. Altfel spus, vom vedea daca Yamaha va fi distrusa sau nu. Dai sentinte prea categorice, fara nici o baza reala. Nici inginerii implicati in competitie nu pot spune ce va fi la 35 grade in aer si 50 la asfalt, pentru ca nu au date, pentru motocicletele actuale. 

 

Acum 3 ore, damager a spus:


dupa cum au declarat cei de la yamaha, avantajul V4 este dimensiunea motorului in special in latime. 
lucru care permite sa se joace mai mult cu geometria motoretei si faptul ca nu o sa mai fie asa lata in fata. 
Pentru aero, ei zic ca asta e cea mai mare pb a lor. Motoreta este f lata de unde si posibilitatiile reduse de configuratii aero.

:ok: Plus ca se pot juca mai usor cu distributia maselor, livrarea puterii, etc.... Amu, sa vedem cum vor influenta noile gume Pirelli, optiunea pentru V4 sau L4. In era Bridgestone, fara elemente aero, L4 a fost win, win...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, damager a spus:

avantajul V4 este dimensiunea motorului in special in latime. 
lucru care permite sa se joace mai mult cu geometria motoretei si faptul ca nu o sa mai fie asa lata in fata. 
Pentru aero, ei zic ca asta e cea mai mare pb a lor. Motoreta este f lata de unde si posibilitatiile reduse de configuratii aero.

Ce vroiam sa subliniez e faptul ca nu neapărat puterea motorului e problema lor,și de aia zic ca V4 și cuplul superior inerent ii va salva.

Da normal ca V4 implica un rebuild de la zero al motoretei și avantajele dar și dezavantajele care vin cu asta.

Eu cred ca Yamaha nu își va reveni în viitorul apropiat.

Vorba lu ala de stătea cu picioarele pe masa - change my mind :D

 

Nevermind ca au început cursele și finally pe low temp low grip a ieșit și Alonso la joc.

Super cursa făcută de Alonso și Agius,foarte proasta mișcarea cu acel block-pass a mazgalitului de Canet.Ma bucur ca nu a prins podiumul ca urmare a prostiei făcute în ultimul tur.

Acum 5 minute, exilatu' a spus:

Asa o cursa de faina la moto2 nu cred ca am mai vazut... Superb

:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incredibil norocul si pe AM73. 

Era sa avem o cursa interesanta. 

Pariul meu e ca nu termina amandoi cursa. 

 

Acum sunt curios ce s-a intamplat in FM21 si AE41. Nu stiu cine e de vina, dar cred ca sansele majoritare sunt ca AE sa fie piaza rea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, tourist1 a spus:

Incredibil norocul si pe AM73. 

Era sa avem o cursa interesanta. 

Pariul meu e ca nu termina amandoi cursa.

Exact.

Termina termina și încă în față,nu te imbata cu apa rece.Care e șansa să greșească amândoi din nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...