Sari la conținut

8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon


Postări Recomandate

Acum 2 ore, Method a spus:

 

Hehe...vise taică,vise :P

 

 

Eu când ziceam anul trecut ca 2024 e un super sezon...si cand te gândești ca era lume căreia i se părea boring și 2024...serviți 2025,poftim :D

Evident, glumeam. Si bateam un apropo la felul in care a castigat Pecco in 2022. Sa recupereze si acum, ca atunci.. ;)

 

2024, a fost un sezon frumos, dar au fost multe de moartea pasiunii. Ajunsesem sa ne agatam de can can-uri, ca sa ne pastram interesul pentru campionat. In momentul in care o competitie ajunge sa te capteze prin scandaluri, picanterii, transferuri, etc, si nu prin ceea ce se intampla in timpul jocului, inseamna ca acea competitie are o problema. 

Acum 1 oră, B.B. a spus:

Eu nu inteleg de ce nu vi se poate parea palpitant ce se intampla si de la locul 1 in jos, acolo batalie pe locurile 2 si 3.. Ignorati locul 1.

Pana acum nu au fost curse chiar boring, nici macar asta nu a fost, au fost batalii interesante in pluton, AM cu FB, FA cu FM..plm, Vinales care a scos record pe tur (pt el) apoi a planat in decor, Miller a terminat cursa dar pe loc de vai de mama lui, Mir a terminat si el prima cursa din 2023 incoace si pe un loc onorabil?

Adica.. pana mea, cursa a fost oarecum interesanta.

Plus ca MM a castigat tot ce se putea castiga intr-un weekend, si asta a fost interesant. 

Acu', stii cum este, fiecare cu gusturile lui. Dar daca suntem sinceri cu noi insine, admitem ca cursa de ieri a fost moarta. Ma lua somnul... mai deschideam un ochi sa vad daca Q este inca pe roti si cat a mai cazut in pluton, dupa care mai bagam 10-20 sec. de somn profund. 

Faptul ca MM a castigat totul, weekend-ul asta, nici lui nu i se mai pare interesant. 

Acum 51 minute, Method a spus:

 

Unde mai pui ca de fapt și locul 2 e jucat - AM e prea solid în performanțe la fiecare cursa indiferent de condiții.

Este inspaimantator de constant si cade mai rar decat frate-su. De dragul suspansului, ar merita un titlu. O mai tranteste satana de cateva ori si ia fratiorul titlu, intr-un final de campionat de infarct.. ;). Stiu, wishful thinking... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 108
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, xt600 said:

Faptul ca MM a castigat totul, weekend-ul asta, nici lui nu i se mai pare interesant. 

Nu avea niciun motiv să se entuziasmeze, oricum o mai făcuse și acum zece ani, la Sachsenring parcă.

Iar cursa a fost într-adevăr plictisitoare, așa cum sunt și vor fi toate cursele pe circuite antiorare, dacă nu cumva cade Marc.

 

 

1 hour ago, frigider said:

locu 2 nu e jucat daca Peco incepe sa se simta OK.

Să-l auzim pe Pecco după testele astea.

Dar diferența este de 61 puncte deja. Iar Alex nu a părut niciun moment până acum că ar fi stresat în vreun fel de Pecco. Chiar și în State, când a câștigat Pecco, Alex a mers foarte corect și a stat la cutie pentru cele 20 puncte.

 

 

 

Aparent, Quartararo a zis că lipsa de performanță și căzătura s-au datorat vibrațiilor pe spate și lipsei de aderență pe față. Ciudat, zice el, că acest lucru nu se manifestă de la început, ci numai după 5-6 tururi.

Sursa: https://www.crash.net/motogp/news/1073007/1/more-strange-problems-led-fabio-quartararos-crash-out-aragon-motogp

 

 

 

Și rezultate în test, la sfârșitul primei sesiuni:

image.thumb.png.86bda4ef342f6e2bcdfd9a2594ecbd04.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, Kagemusha a spus:

Dar diferența este de 61 puncte deja. Iar Alex nu a părut niciun moment până acum că ar fi stresat în vreun fel de Pecco. Chiar și în State, când a câștigat Pecco, Alex a mers foarte corect și a stat la cutie pentru cele 20 puncte.

cu 37 de puncte pe weekend 60 de puncte = nimic. Si peco e dublu campion de GP, AM se intreaba cum ar fi :) 

si 100 suna mult dar la cat de multe etape sunt..

 

fara sprinturi 100 puncte erau SF de recuperat fara cadere psihica totala din partea adversarului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu uitam ca singurele mobre ce nu mai primesc îmbunătățiri sunt cele 3 ducati gp24, o spunea chiar inginerul de cursa a lui Fermin, întrebat ce va testa echipa gresini azi. Spunea ca nu au piese noi si drept urmare o sa incerce mici modificări de setari incercand sa mai castige ceva timp. Deci, luând in calcul cele de mai sus, preconizez ca incet incet Alex(si inca cei 2 cu gp24) ușor usor raman in urma. Cel putin cele 3 gp25 ii v-or surclasa din ce in ce mai categoric. As mai adauga pe ici pe colo si cate o Aprilia(mai ales la revenirea lui Martin), un ktm si de ce nu din cand in cand si cate o onda si un pian. Deci, prevad o coborare lenta dar sigura in performanță(comparativ cu concurența) a lui Alex si evident a lui Morbi& Fermin. Dar rămâne sa vedem... 

Screenshot_20250609_161818_com.android.chrome~2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, danypop a spus:

Sa nu uitam ca singurele mobre ce nu mai primesc îmbunătățiri sunt cele 3 ducati gp24

Nici nu le trebuie - sunt perfecte.

 

Apropo de update-uri,Yamaha cu ce a venit în teste aici la Aragon?

A adus o noua schema de culori sau?Șuruburi noi?

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Method a spus:

Nici nu le trebuie - sunt perfecte.

Sunt... dar vin altele mai bune. O chestie interesanta la ducati. Tot din 2 in 2 ani nimeresc din prima un model excelent. Vezi gp22 cand bez&co cu gp22 le cam puneau probleme celor cu gp23 pana pe la jumătatea campionatului. La fel si gp24 care uite, le cam pune probleme gp25urilor. Raman la parerea ca ușor ușor gp24 ramane in urma. Cum e treaba pentru 2026,parca ziceau ca nu se mai schimba mobrele ci raman cu astea de anul asta. In cazul ducati v-or fi toate gp25 sau pe cei cu gp24 ii v-or lasa cu astea de acum? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Nici nu le trebuie - sunt perfecte.

 

Apropo de update-uri,Yamaha cu ce a venit în teste aici la Aragon?

A adus o noua schema de culori sau?Șuruburi noi?

:bounce:

O noua specificatie de motor pt mugello, o noua bascula, ceva modificari pe la aerodinamica.

din declaratiile lui Q, fara sa fie in attack-mode si cu gume uzate a legat 4 lap-uri la -0.4 fata de turul de calificare.

deci, yamaha vina cu chestii, doar tu o tii-i pe a ta☺️

Sunt curios cine a testat V4 de la yamaha... poate Vinales😂😂😂😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Comparatie intre durata curselor de anul trecut (pe GP23) si anul asta, cu GP25... nu prea sunt multe de spus. 

Io tot zic   - nu era pista mai murdară în 24?

De ce aceasta poza apare doar aici abia la gp nr 8? 

De ce n a mai apărut pana acum.

 N au fost diferențele asa de mari probabil?

1 oră în urmă, damager a spus:

O noua specificatie de motor pt mugello, o noua bascula, ceva modificari pe la aerodinamica.

din declaratiile lui Q, fara sa fie in attack-mode si cu gume uzate a legat 4 lap-uri la -0.4 fata de turul de calificare.

deci, yamaha vina cu chestii, doar tu o tii-i pe a ta☺️

Sunt curios cine a testat V4 de la yamaha... poate Vinales😂😂😂😂😂

Nu era vb de testat v4-le iar?

 

Aprilia cică ar fi avut zile de teste pt moto lor cu anumiți piloți din moto 2.

Nu știu dacă oricine vrea sau care s criteriile- aleg ei? Trimit invitații?

Era vb de Gonzalez și încă 1-2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, xt600 said:

Comparatie intre durata curselor de anul trecut (pe GP23) si anul asta, cu GP25... nu prea sunt multe de spus. 

Sunt chiar multe. Nu mă pricep să le exprim bine în termeni tehnici (sau poate mă pricep, dar nu are rost să polemizez), dar, pe scurt sunt astea: condiții diferite (pistă, aderență, temperatură etc.). Inclusiv talentul unic al lui Marc de a se adapta la o nouă motocicletă. Unora de pe aici le place să teoretizeze cam mult fără datele necesare să susțină cele afirmate.

 

 

 

image.thumb.png.2e778e6ea83ad1d3ea92e42619b980b4.png

Astea sunt rezultatele în testele de astăzi. Cu siguranță că nu sunt neapărat relevante pentru ierarhia finală a campionatului, dar mă hazardez să afirm că pentru Pecco va fi foarte greu să aspire chiar și la locul doi la final - dacă îl va obține va fi sheer luck, cum ar spune @Method. Cotețele GP24 pilotate de Alex, Franky și Fermin vor fi redutabile, chiar fără update-uri.

 

 

 

 

5 minutes ago, frigider said:

Io tot zic   - nu era pista mai murdară în 24?

Exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati ca se intoarce Almoguera si rastoarna campionatul, MM se ciocneste cu AM si Pecco intra in ei direct, toti scosi pe bara 2 sezoane si devine totul palpitant.

 

Da, si eu am adormit la cursa MotoGP dar cand stiu ca MM defileaza in fata e asa placut somnicul!! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, frigider a spus:

Io tot zic   - nu era pista mai murdară în 24?

 

De ce aceasta poza apare doar aici abia la gp nr 8? 

De ce n a mai apărut pana acum.

 N au fost diferențele asa de mari probabil?

 

Ba da, ai dreptate si are dreptate si  @Kagemusha. Detalii pe care nu le mai tineam minte. Oricum, diferenta mare, de peste o sec pe tur... 

 

Aragon este un circuit de referinta pentru MM, este unul din circuitele pe care este stapanul absolut. Probabil, de aici nevoia de comparatii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, danypop a spus:

Sunt... dar vin altele mai bune. O chestie interesanta la ducati. Tot din 2 in 2 ani nimeresc din prima un model excelent. Vezi gp22 cand bez&co cu gp22 le cam puneau probleme celor cu gp23 pana pe la jumătatea campionatului. La fel si gp24 care uite, le cam pune probleme gp25urilor. Raman la parerea ca ușor ușor gp24 ramane in urma. Cum e treaba pentru 2026,parca ziceau ca nu se mai schimba mobrele ci raman cu astea de anul asta. In cazul ducati v-or fi toate gp25 sau pe cei cu gp24 ii v-or lasa cu astea de acum? 

Aa,normal ca vin altele mai bune,dar la felul cum se prezinta acest GP24,nu cred ca vor avea o problema sa tina pasul,cel putin anul asta.

Da,si eu am observat ca fac unul bun si unul rau - GP22 bun GP23 rau , GP24 iar bun,GP25 mai slab.Nu imi mai aduc aminte cum era GP20...sau au avut piloti prea slabi in acel an :P

Da,da asa stiu si eu - e engine lockdown pt cei din tear A (adica doar Ducati ?) din 25.02.2025 pana hat in 2027.

Acum 11 ore, damager a spus:

O noua specificatie de motor pt mugello, o noua bascula, ceva modificari pe la aerodinamica.

din declaratiile lui Q, fara sa fie in attack-mode si cu gume uzate a legat 4 lap-uri la -0.4 fata de turul de calificare.

deci, yamaha vina cu chestii, doar tu o tii-i pe a ta☺️

Sunt curios cine a testat V4 de la yamaha... poate Vinales😂😂😂😂😂

Eh,incercam sa fac o analogie cu testele de demult,cand dadeau Rossi si Lorenzo din umeri si ziceau "we have nothing,we tested some new setup ideas".

Nu "o tin pe a mea",nu imi pune aceasta eticheta de incapatanat care nu vede marile progrese si e doar hater Yamaha si japonezi,dimpotriva - eu chiar imi doresc ca ei sa reuseasca,doar ca nu o vad.Pana cand nu vor fi rezultate concrete, eu personal nu voi crede nici un "reviriment".

 

Am zis inante de cursa asta (si Q a zis fix acelasi lucru am dat si quote) ca in cele 3 gp'uri anterioare au fost multe circumstante favorabile lor (temperaturi de sub 25 gr,circuite tehnice si mici (Jerez,LeMans) sau cu viraje ce avantajeaza viteza pe viraj si fara franari puternice - Silverstone),iar aici va fi exact invers - un circuit in care toate punctele slabe ale Yamaha sunt "atinse" - temperaturi mari,low grip,franari si accelerari puternice,si ca acest circuit e crucial pt a vedea daca exista vreun progres.

Rezultate Yamaha pe acest circuit?ZERO - cel mai bun pilot Yamaha (Q) nu a reusit intrarea direct in Q2,nu a reusit nimic nici in sprint nici in cursa,ba a mai si cazut incercand desigur sa suplineasca pe frane ce pierdea pe accelerari.Poate fi pilotul condamnat pt asta?Ar putea fi daca ceilalti ar fi avut niste rezultate mai bune,dar nu a fost cazul.

 

In concluzie?"progresul e vizibil" doar eu o tin pe a mea"...

Pai hai sa nu ne luam dupa parerile mele sau ale celor care viseaza la revirimente,hai sa ne luam dupa hard facts - rezultate transpuse in puncte : conform acestora cel mai bine pozitionat pilot Yamaha in clasament e un anume Fabio Quartararo pe locul 10 (zece), in fata lui aflandu-se TOATE Ducati'urile (atat cele factory cat si cele de client),o Aprilia (ca cealalta e calarita de nimeni),un KTM (ca Maravilla o tot comite),si...Zarco.De la LCR Honda.De 35 de anisori.

Trage tu concluzia sa nu zic iar eu - unde e progresul?Si unde e vina pt lipsa rezultatelor?

 

Acum 10 ore, Kagemusha a spus:

Sunt chiar multe. Nu mă pricep să le exprim bine în termeni tehnici (sau poate mă pricep, dar nu are rost să polemizez), dar, pe scurt sunt astea: condiții diferite (pistă, aderență, temperatură etc.). Inclusiv talentul unic al lui Marc de a se adapta la o nouă motocicletă. Unora de pe aici le place să teoretizeze cam mult fără datele necesare să susțină cele afirmate.

Exact - nu se pot face comparatii de la an la an - am spus asta in mai multe randuri,pt ca,nefiind aceleasi conditii nici de temperatura nici de pista (grip,Aragon e un circuit unde vine mult praf etc),ai atatea variabile in calcul incat diferentele de performanta dintre cele 2 iteratii de moto efectiv nu pot fi "quantificate",chiar daca pui performanta pilotilor ca si o constanta - in cazul de fata MM.

Acum 10 ore, Kagemusha a spus:

Cotețele GP24 pilotate de Alex, Franky și Fermin vor fi redutabile, chiar fără update-uri.

100% - GP24 cred ca va ramane (chiar si neupdatat si fara o echipa factory in spate) o arma redutabila pana la sfarsitul campionatului.

La cat de rapid si totodata lipsit de erori merge  AM pe el (ca si la MM,probabil timpul rapid vine fara sa forteze si asta il face sa nu greseasca),Pecco cred ca va avea mult de lucru pt a lua si locul 2 in campionat.Dar as zice ca pe primele 5 locuri clar vor fi Ducatis,poate doar Morbi sau Aldeguer sa fie batuti pana la final de catre "un"Zarco sau "un" Acosta (in Bez si Aprilia lui am mai putina incredere decat in Acosta),de Quarta nu mai zic nimic ca am zis destul.

Overall - cupa Ducati,ce sa mai zic...

Acum 48 minute, B.B. a spus:

Lasati ca se intoarce Almoguera si rastoarna campionatul

:crack:

Macar pe Bez sa il rastoarne...Almoguera pare-mi-se ca la intoarcere se va orienta unde sa plece anul viitor mai degraba decat sa puna osul la treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, Method a spus:

Aa,normal ca vin altele mai bune,dar la felul cum se prezinta acest GP24,nu cred ca vor avea o problema sa tina pasul,cel putin anul asta.

Da,si eu am observat ca fac unul bun si unul rau - GP22 bun GP23 rau , GP24 iar bun,GP25 mai slab.Nu imi mai aduc aminte cum era GP20...sau au avut piloti prea slabi in acel an :P

Da,da asa stiu si eu - e engine lockdown pt cei din tear A (adica doar Ducati ?) din 25.02.2025 pana hat in 2027.

Eh,incercam sa fac o analogie cu testele de demult,cand dadeau Rossi si Lorenzo din umeri si ziceau "we have nothing,we tested some new setup ideas".

Nu "o tin pe a mea",nu imi pune aceasta eticheta de incapatanat care nu vede marile progrese si e doar hater Yamaha si japonezi,dimpotriva - eu chiar imi doresc ca ei sa reuseasca,doar ca nu o vad.Pana cand nu vor fi rezultate concrete, eu personal nu voi crede nici un "reviriment".

 

Am zis inante de cursa asta (si Q a zis fix acelasi lucru am dat si quote) ca in cele 3 gp'uri anterioare au fost multe circumstante favorabile lor (temperaturi de sub 25 gr,circuite tehnice si mici (Jerez,LeMans) sau cu viraje ce avantajeaza viteza pe viraj si fara franari puternice - Silverstone),iar aici va fi exact invers - un circuit in care toate punctele slabe ale Yamaha sunt "atinse" - temperaturi mari,low grip,franari si accelerari puternice,si ca acest circuit e crucial pt a vedea daca exista vreun progres.

Rezultate Yamaha pe acest circuit?ZERO - cel mai bun pilot Yamaha (Q) nu a reusit intrarea direct in Q2,nu a reusit nimic nici in sprint nici in cursa,ba a mai si cazut incercand desigur sa suplineasca pe frane ce pierdea pe accelerari.Poate fi pilotul condamnat pt asta?Ar putea fi daca ceilalti ar fi avut niste rezultate mai bune,dar nu a fost cazul.

 

In concluzie?"progresul e vizibil" doar eu o tin pe a mea"...

Pai hai sa nu ne luam dupa parerile mele sau ale celor care viseaza la revirimente,hai sa ne luam dupa hard facts - rezultate transpuse in puncte : conform acestora cel mai bine pozitionat pilot Yamaha in clasament e un anume Fabio Quartararo pe locul 10 (zece), in fata lui aflandu-se TOATE Ducati'urile (atat cele factory cat si cele de client),o Aprilia (ca cealalta e calarita de nimeni),un KTM (ca Maravilla o tot comite),si...Zarco.De la LCR Honda.De 35 de anisori.

Trage tu concluzia sa nu zic iar eu - unde e progresul?Si unde e vina pt lipsa rezultatelor?

 


parerea mea este ca daca vrei sa vezi progres trebuie sa compari cu rezultate sau timpi tot de la yamaha. Nu cu pozitia lui Q, care este dependenta de ceilalti.

fata de anul trecut cand yamaha nu a avut nici un pilot in Q2, acuma Q s-a calificat. 
anuk trecut cand in q1 a avut best 1.48... acuma a 1.46....

 

daca nici asta nu inseamna progrez, atunci cred ca e ok sa inchidem discutia aici. 
 

lipsa de rezultate vine dintr-un pachet mult prea bun la ducati, un vinales care parca incepe sa renasca cu o mobra pe moarte....

 

n-are sens discutia. Daca tu nu vezi progres dupa 3 pole-uri consecutive, inseamana ca ne uitam la lucruri diferite

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, damager a spus:

parerea mea este ca daca vrei sa vezi progres trebuie sa compari cu rezultate sau timpi tot de la yamaha. Nu cu pozitia lui Q, care este dependenta de ceilalti.

fata de anul trecut cand yamaha nu a avut nici un pilot in Q2, acuma Q s-a calificat. 
anuk trecut cand in q1 a avut best 1.48... acuma a 1.46....

 

daca nici asta nu inseamna progrez, atunci cred ca e ok sa inchidem discutia aici. 
 

lipsa de rezultate vine dintr-un pachet mult prea bun la ducati, un vinales care parca incepe sa renasca cu o mobra pe moarte....

 

n-are sens discutia. Daca tu nu vezi progres dupa 3 pole-uri consecutive, inseamana ca ne uitam la lucruri diferite

- nu poti compara cu rezultate din anii trecuti - am zis si eu si colegii mai sus de ce,si cred ca tu ar trebui sa stii mult mai bine ca noi aceste lucruri - sunt conditii foarte diferite de circuit de la un an la altul,ceea ce face timpii pe tur intre 2 modele in ani diferiti sa fie useless,chiar daca se ia performanta pilotului de la un an la altul drept constanta ;

 

- cele 3 pole'uri sunt un progres fara indoiala.Locul 2 obtinut la Jerez mai cu seama l-as cataloga drept cel mai mare progres (as spune ca locul 2 a tinut mult de Quarta a carui defensiva a fost flawless dupa cum il cataloga chiar Pecco din spatele lui),dar oricum acolo Q a avut o motoreta de podium :ok:

- calificarea in Q2 de la Aragon e si acesta un progres in sine,chiar am vrut sa scriu asta inainte,pt ca a fost singurul progres vizibil la Aragon.

 

Insa nu poti privi (dupa cum sustii mai sus) performantele lui Yamaha/Q in modul,trebuie sa le privesti in functie de performantele/progresele inregistrate de ceilalti constructori !! - degeaba M1/25 e cu....20%? mai buna decat M1/24,daca Ducati GP25 e cu 50% peste ea,si GP24 cu 40% peste tot ce e pe grila! Nu mai zic ca anul asta JM e out, KTM a scazut intradevar,dar vad ca Honda a progresat vertiginos,noroc ca nu are pilot - port-drapelul lor fiind Zarco de la LCR pe final de cariera,ca altfel...nu stiu ce mai prindea Q.

 

Se prea poate ca Yamaha/2025 sa fie cu 1s/tur mai buna decat Yamaha/2024 - m-as mira sa fie atat de mult,e improbabil,dar hai sa zicem.Hai sa zicem,nu o cred deloc dar hai sa zicem ca are 2s/tur in minus : guess what - Nu conteaza ! 

Atata timp cat Yamaha/2025 nu recupereaza gap'ul fata de GP24 dar si fata de GP25 (in timp util),progresul Yamaha/2025 e insignifiant !!!

 

Nu spun ca Yamaha nu a facut absolut nici un progres,spun ca nu exista acel reviriemnt,acea renastere preamarita de colegul xt dar si de o parte a presei,acel hype cu marele V4 care iata,iata,vine posibil la Aragon (unde e??) si ca gata - "Yamaha si-a revenit".

Yamaha nu si-a revenit deloc - Exista progrese,insa daca progresele lor se manifesta doar in conditii foarte specifice si rare ,daca au progresat putin spre deloc unde aveau mari carente (grip spate,intrare pe viraj) si daca overall rata lor de progres nu e peste cea a Ducati,Aprilia,si mai nou Honda,cu alte cuvinte daca nu reusesc sa recupereze gap'ul fata de Ducati si daca nu reusesc sa ii dea lui Quartararo o moto cu care se poate bate macar !! la locurile 3-6 , atunci eu cred ca musiu ii va schimba la anul si cred ca altul mai bun nu e available si cred ca totul o va lua la vale nasol rau pt ei.

 

Si ce e cel mai nasol e faptul ca nu vad vreun scenariu in care Yamaha sa recupereze pana la sfarsit de 2025 gap'ul fata de GP24,pt ca asta ai nevoie pt a te bate la locurile 3-5 - o motoreta sensibil egala cu GP24.Asta e situatia,nu ai cum sa ocolesti batalia (atat tehnica cat si pe circuit) cu 6 Ducatis daca vrei sa fii macar in primii 5.

Aa,sau daca vrei doar asa sa o vezi in modul "M1/24 e mai buna decat M1/25",ok - se pot bate singuri pe umar si felicita - intradevar au inregistrat niste progrese.Quartararo poate termina pe 10 in 2025 si nu pe 13 ca anul trecut - ii ajuta masiv faptul ca KTM e in deep shit,dar hey,Yamaha duduie,nu?

Amar progres...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method o tii pe a ta! 

Sa te citez: " cele 3 pole'uri sunt un progres fara indoiala.Locul 2 obtinut la Jerez mai cu seama l-as cataloga drept cel mai mare progres"

"dar oricum acolo Q a avut o motoreta de podium..."

"calificarea in Q2 de la Aragon e si acesta un progres in sine,chiar am vrut sa scriu asta inainte,pt ca a fost singurul progres vizibil la Aragon....."

"Yamaha nu si-a revenit deloc - Exista progrese,insa daca progresele lor se manifesta doar in conditii foarte specifice si rare ,daca au progresat putin spre deloc...."

Reusesti sa te contrazici de la un post la altul; in cadrul aceluiasi post; si chiar in aceeasi fraza. Mai rar asemenea performanta. Ai un dar sa impletesti ideile cum iti convine, cum numai la avocatii de top poti sa vezi.. :):D.

@damager ti-a explicat cu argumente pertinente, unele le-ai mentionat chiar tu, inclusiv faptul ca anul asta Q se afla pe 10, cu un nr APROAPE DUBLU de puncte, in conditiile in care nici nu suntem la jumatatea sezonului. Ca se poate constata un progres, o spun si oameni din cadrul competitiei sau conectati cu competitia. Tot colegul spunea ca ieri, in test, fara sa incerce un time attack, a scos cu -0,4 s mai putin decat timpul de calificare.. Dar tu, nu si nu! 

 

Intr-un sens iti dau dreptate, daca se multumeste cu cele 12 milioane, luate sezonul asta, si nu le vrea si pe cele de la anul, va pleca. Nici o grija, se pare ca Pecco ar fi interesat de o colaborare cu Yamaha. Si in ceea ce priveste banii si comfortul psihologic. Nu este mai rapid decat Q, asta este clar, dar mi se pare mai analitic, mai combativ si dupa sezonul asta de cosmar, cred ca este mai dispus sa se implice in proiect, decat frantuzul. Q, vrea totul de-a gata, insa in afara de Ducati, la toate celelalte echipe este de lucru. Nu este timp pentru lamentatii de primadona nf. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, xt600 a spus:

Tot colegul spunea ca ieri, in test, fara sa incerce un time attack, a scos cu -0,4 s mai putin decat timpul de calificare..

de la englezi:

cand se face test dupa ce are loc un weekend de gp pista e full de cauciuc si e mai aderenta.

deci tre sa iei asta in considerare. altfel o sa spui ca ai progresat cand de fapt nu ai facut-o, ai fost ajutat de conditiile mai "cauciucate".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

 

- cele 3 pole'uri sunt un progres fara indoiala.Locul 2 obtinut la Jerez mai cu seama l-as cataloga drept cel mai mare progres (as spune ca locul 2 a tinut mult de Quarta a carui defensiva a fost flawless dupa cum il cataloga chiar Pecco din spatele lui),dar oricum acolo Q a avut o motoreta de podium :ok:

- calificarea in Q2 de la Aragon e si acesta un progres in sine,chiar am vrut sa scriu asta inainte,pt ca a fost singurul progres vizibil la Aragon.

 

 

pe mine m-ai pierdut :). Deci a progresat sau nu?

Sau tu o s zici ca a progresat cand o sa ajunga sa bata Ducati?

Vezi ca Ducati a avut nevoie de vreo 7 ani si niste inovatie ca sa bata Yamaha si Honda...Asta nu se intampla peste noapte.

 

Dar, progres exista vizibil si as putea sa zic ca in momentul asta Yamaha e a 2-a motoreta de pe grila...

Acum 46 minute, frigider a spus:

de la englezi:

cand se face test dupa ce are loc un weekend de gp pista e full de cauciuc si e mai aderenta.

deci tre sa iei asta in considerare. altfel o sa spui ca ai progresat cand de fapt nu ai facut-o, ai fost ajutat de conditiile mai "cauciucate".

 

vezi declaratia lui ca spune si despre asta.

El spune ca fara sa fie in attack-mode a reusit sa mearga confortabil cu aproape jumatate de secunda mai tare, vreo 4 lap-uri, a avut feeling si nu a mai avut niste vibratii care au aparut in cursa dupa 5 lap-uri.

SI chiar spune ca diferenta in grip fata de cursa efectiva nu este asa mare, deja trasa este gumata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...