Sari la conținut

8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon


Postări Recomandate

Acum 12 ore, danypop a spus:

Method tot timpu are dreptate doar ca trebuie să-l citesti invers. Telenovela venirii lui FaQ la yamaka, cand ne spunea ca mai sus numitul nu-și merita locul in motogp ca n-a făcut nimic la viața lui, n-a crescut o gaina, un purcel, un vițel. Apoi de Alex M care nici asta n-a venit pe bune la motogp, ca titlurile-s furate de la Miller si.... de la altcineva. Nu e vreo lumina omu dar a batut anul trecut 3 italieni "bine văzuți" pe aceeasi mobra (morbi ba chiar avea gp24), iar anul asta e binișor, ca să zic asa. Sa nu uitam de #jijinu-lvrea cum ne dadea el toate explicatiile posibile si imposibile cu lm MM n-are cum s-ajunga la echipa rosie. Si evident yamaka v4 care "nu va exista" 🙄

Can't argue,sunt multe "predictii" care imi ies rau.Sunt si multe predictii care imi ies bine :D  (dar alea nu le contabilizeaza nimeni) - am zis ca vor adopta toti cutia Honda si ca Yamaha o freaca aiurea cand mergea pe qs si zicea ca e ok?Am zis ca se vor inspira din F1 si vor adopta cf forks si pana la urma cadre?Am zis ca acel bot de rechin-ciocan inaugurat prima oara de Ducati hat pe vremea lui Lorenzo e cel mai avantajos dpdv aero?Chiar si cand ei l-au abandonat?Si acum il au absolut toti?Am zis ca trellis'ul de fer ktm nu va functiona neam?Am zis ca MM se va adapta la Ducati cand toata lumea il dadea washed-out si ca il va bate in cap pe Pecco?Si altele si altele,dar deh,trecem repede peste ce am zis si s-a adeverit,neimportant,nu?Important e cand am gresit.

 

Si apropo de ce ai scris mai sus - poti sa ma contazici cu faptul ca toata cariera lui Q pana la venirea in motogp a fost pishu?Mult sub Diggia de exemplu?Poti sa ma contrazici (daca te-ai fi uitat la acele curse) cu faptul ca AM a scos din cursa lovind pe principalul contracandidat la titlu moto3 - Miller?Exista filmarea,am si pus-o aici.Poti sa ma contrazici cu faptul ca nu a fost in stare sa ia titlul la moto2 decat dupa 5 ani cand plecase absolut toata lumea buna din moto2 si chiar si atunci era sa i-l fure un anume Brad Binder?Ca a venit la Honda HRC (da?debutant direct la HRC) adus de frati-su?Ca nu a facut nimic pana in anul asta,cand,coincidenta coincidentelor,fratiorul merge fix pe un Ducati f apropiat de al lui? (tot respectul insa pt cum merge AM in 2025 chair si asa :ok:

...ca Gigi dall'Igna a declarat cu subiect si predicat ca nu urmareste aducerea lui Marquez la Ducati Spa (exista interviuri destule) si eu sustineam ca din moment ce omul declarase,chiar asta intentiona.Si a intentionat probabil pana MM a avut acea lovitura din conferinta de presa cu "nu merg la Pramac.Punct." si a s-a bagat pe teava big boss peste Gigi?

Referitor la proiectul Yamaha V4 - am explicat de n ori - nu am spus niciodata ca Yamaha nu e in stare sa faca asa ceva,ci doar ca avand in vedere felul cum progreseaza ei si cum investesc,nu i-as vedea venind cu un V4 pana in 2027.Si chiar imi doresc sa imi dea peste nas si sa ii dea lui Q o moto buna.

 

Imi place sa fac predictii,nu avem nici unul informatii sa facem niste predictii corecte,deci tragem in intuneric ca sa spun asa.Ori cand tragi in intuneric...de multe ori nu nimeresti.Dar imi place cum tine lumea minte DOAR ce gresesc,tot timpul de rau,niciodata de bine.Mda.

Acum 1 oră, damager a spus:

cu ce ti-i se pare ktm, honda si aprilia peste yamaha? Doar asa ca sa imi dau si eu seama la ce te uiti tu?

Cu REZULTATELE !!

Incepi sa faci ca si colegul xt - ignori rezultatele.Nu le mai pun o data,dar uita-te ca sunt toate aceste motorete (arquably cu piloti mai slabi decat Q) peste Yamaha.Aprilia pe deasupra are si o victorie de etapa - si asta in mainile pilotului nr.2.

La asta ma uit eu - la clasament : o Honda pe 6 (cu un batran),o Aprila pe 7,un KTM pe 8.

Acum 1 oră, damager a spus:

ktm si aprilia nu au evolutat mai deloc in ultimii 2 ani, aprilia in continuare are probleme cu tractiunea din virajele de treapta 1 si 2. Mai mult, nici pb cu ambreajul nu au reusit nimic, vezi starturile lui Bez.

Can't argue that....si cu toate astea sunt peste Yamaha in clasament.Let that sink in.

Problemele cu ambreiajul cred ca tin mai mult de Bez (aprilia ca si Ducati au trecut la cf clutch care trebuie incalzit la temp f mari pt a functiona corect,ceea ce pilotii de multe ori nu reusesc,nu cred ca e o problema aprilia ci mai degraba o problema generalizata - poate ar trebui sa le puna un senzor de temp acolo?sa vada daca sunt in plaja?zic si eu)

Yamaha nu are probleme cu tractiunea? :)

Acum 1 oră, damager a spus:

cele mai evidente progrese se vad la yamaha si la Honda. Doar ca Honda il are doar pe Zarco... restul sunt la gara. La fel si yamaha, din 4 pilotii unul mai si merge. 
yamaha a facut un mare pas in fata in tururile rapide si s-a vazut, au testat de la inceputul anului 3 bascule, 2 cadre, 2 tipuri de carene. si incepe sa se vada progresul. Si parerea mea este caincepe sa ia fata celorlalti. Incepe sa aibe mai multa viteza de top, sa nu mai fie agresiva. Deci mie mi-a se pare ca e cea care a facut cel mai mare progres.


vom vedem in cursele urmatoare unde este yamaha, mugello israsi nu e un circuit pt yamaha, ducati rules pe linia aia dreapta. 

dar, cum ziceam, e doar parerea mea. 

Same here,tot ce pot sa imi exprim e parerea personala.Care nu este o opinie autorizata,pt ca nu am nici un fundament,doar observatii asupra a ce se intampla.

 

Sunt de acord in continuare cu tine - Yamaha a inregistrat niste progrese.Dupa cum zice Fabio insa,in tururile rapide,insa cu largul concurs al lui.Si repet pt ca vad ca nu iei in considerare un punct mega-important : DOAR la temperaturi mici,nespecifice sezonului regulat ca sa zic asa : daca Yamaha merge bine doar sub 25 grade,e nasol pt ca se intalneste aproape deloc cu aceste conditii.

Nu neg,ei incearca,fata de anii trecuti cand aduceau mai nimic,acum incearca.Dar daca Fabio dimpreuna cu Rins (care nu e prost - daca ii dai o moto buna,merge - eu il vad pe Rins gen AM),au pus multe piese ca apoi sa le dea jos pt ca efectiv nu aduceau nimic in plus.

Cel mai mare progres (progres pe care nu credeam intradevar ca sunt in stare sa il faca in timp atat de scurt) este acest V4 care implica o moto total noua de la zero - asta va fi foarte interesant de vazut - daca vin cu un V4 functional (nu doar in teste) si daca il dau echipei factory (reamintesc - Meregalli a spus ca nu il va da daca nu e simtitor mai bun decat motoreta L4),atunci da.Atunci avem pe ce vorbi.Pana atunci insa nu mi se par decat sperante.

 

Dupa cum bine zici - sa vedem ce se intampla si la 30-35 grade pe circuite mari.

Nu stiu daca sunt de acord cu tine - Mugello e un circuit flowy,iar Yamaha a castigat de multe ori aici.Intradevar insa,Yamaha probabil va fi macelarita iarasi de absolut toti constructorii pe linia dreapta,fapt ce va declansa furia colegului xt asupra lui Q care il va blama ca "nu stie mearga defensiv".

Sunt curios insa despre ce circuit crezi tu ca va fi ok pt Yamaha si unde va inregistra rezultate bune dintre cele care au mai ramas de disputat,pt ca eu le-am luat deunazi la mana,si nu prea vad nimic (vb despre Yamaha actuala,cu o moto noua de la zero cu V4,se schimba tot).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 140
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din ce zice lumea (dar nu Ducati sau Marc), se pare că la Aragon Marc a revenit la cadrul 2024.

Și alta, Fermin a fost la Barcelona și s-a operat de compartment syndrome și i s-a scos o tijă din umăr de la o operație anterioară.

Pun mai târziu și sursele, acum sunt în pauză la o benzinărie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, Method a spus:

Can't argue,sunt multe "predictii" care imi ies rau.Sunt si multe predictii care imi ies bine :D  (dar alea nu le contabilizeaza nimeni) - am zis ca vor adopta toti cutia Honda si ca Yamaha o freaca aiurea cand mergea pe qs si zicea ca e ok?Am zis ca se vor inspira din F1 si vor adopta cf forks si pana la urma cadre?Am zis ca acel bot de rechin-ciocan inaugurat prima oara de Ducati hat pe vremea lui Lorenzo e cel mai avantajos dpdv aero?Chiar si cand ei l-au abandonat?Si acum il au absolut toti?Am zis ca trellis'ul de fer ktm nu va functiona neam?Am zis ca MM se va adapta la Ducati cand toata lumea il dadea washed-out si ca il va bate in cap pe Pecco?Si altele si altele,dar deh,trecem repede peste ce am zis si s-a adeverit,neimportant,nu?Important e cand am gresit.

 

Si apropo de ce ai scris mai sus - poti sa ma contazici cu faptul ca toata cariera lui Q pana la venirea in motogp a fost pishu?Mult sub Diggia de exemplu?Poti sa ma contrazici (daca te-ai fi uitat la acele curse) cu faptul ca AM a scos din cursa lovind pe principalul contracandidat la titlu moto3 - Miller?Exista filmarea,am si pus-o aici.Poti sa ma contrazici cu faptul ca nu a fost in stare sa ia titlul la moto2 decat dupa 5 ani cand plecase absolut toata lumea buna din moto2 si chiar si atunci era sa i-l fure un anume Brad Binder?Ca a venit la Honda HRC (da?debutant direct la HRC) adus de frati-su?Ca nu a facut nimic pana in anul asta,cand,coincidenta coincidentelor,fratiorul merge fix pe un Ducati f apropiat de al lui? (tot respectul insa pt cum merge AM in 2025 chair si asa :ok:

...ca Gigi dall'Igna a declarat cu subiect si predicat ca nu urmareste aducerea lui Marquez la Ducati Spa (exista interviuri destule) si eu sustineam ca din moment ce omul declarase,chiar asta intentiona.Si a intentionat probabil pana MM a avut acea lovitura din conferinta de presa cu "nu merg la Pramac.Punct." si a s-a bagat pe teava big boss peste Gigi?

Referitor la proiectul Yamaha V4 - am explicat de n ori - nu am spus niciodata ca Yamaha nu e in stare sa faca asa ceva,ci doar ca avand in vedere felul cum progreseaza ei si cum investesc,nu i-as vedea venind cu un V4 pana in 2027.Si chiar imi doresc sa imi dea peste nas si sa ii dea lui Q o moto buna.

 

Imi place sa fac predictii,nu avem nici unul informatii sa facem niste predictii corecte,deci tragem in intuneric ca sa spun asa.Ori cand tragi in intuneric...de multe ori nu nimeresti.Dar imi place cum tine lumea minte DOAR ce gresesc,tot timpul de rau,niciodata de bine.Mda.

Cu REZULTATELE !!

Incepi sa faci ca si colegul xt - ignori rezultatele.Nu le mai pun o data,dar uita-te ca sunt toate aceste motorete (arquably cu piloti mai slabi decat Q) peste Yamaha.Aprilia pe deasupra are si o victorie de etapa - si asta in mainile pilotului nr.2.

La asta ma uit eu - la clasament : o Honda pe 6 (cu un batran),o Aprila pe 7,un KTM pe 8.

Can't argue that....si cu toate astea sunt peste Yamaha in clasament.Let that sink in.

Problemele cu ambreiajul cred ca tin mai mult de Bez (aprilia ca si Ducati au trecut la cf clutch care trebuie incalzit la temp f mari pt a functiona corect,ceea ce pilotii de multe ori nu reusesc,nu cred ca e o problema aprilia ci mai degraba o problema generalizata - poate ar trebui sa le puna un senzor de temp acolo?sa vada daca sunt in plaja?zic si eu)

Yamaha nu are probleme cu tractiunea? :)

Same here,tot ce pot sa imi exprim e parerea personala.Care nu este o opinie autorizata,pt ca nu am nici un fundament,doar observatii asupra a ce se intampla.

 

Sunt de acord in continuare cu tine - Yamaha a inregistrat niste progrese.Dupa cum zice Fabio insa,in tururile rapide,insa cu largul concurs al lui.Si repet pt ca vad ca nu iei in considerare un punct mega-important : DOAR la temperaturi mici,nespecifice sezonului regulat ca sa zic asa : daca Yamaha merge bine doar sub 25 grade,e nasol pt ca se intalneste aproape deloc cu aceste conditii.

Nu neg,ei incearca,fata de anii trecuti cand aduceau mai nimic,acum incearca.Dar daca Fabio dimpreuna cu Rins (care nu e prost - daca ii dai o moto buna,merge - eu il vad pe Rins gen AM),au pus multe piese ca apoi sa le dea jos pt ca efectiv nu aduceau nimic in plus.

Cel mai mare progres (progres pe care nu credeam intradevar ca sunt in stare sa il faca in timp atat de scurt) este acest V4 care implica o moto total noua de la zero - asta va fi foarte interesant de vazut - daca vin cu un V4 functional (nu doar in teste) si daca il dau echipei factory (reamintesc - Meregalli a spus ca nu il va da daca nu e simtitor mai bun decat motoreta L4),atunci da.Atunci avem pe ce vorbi.Pana atunci insa nu mi se par decat sperante.

 

Dupa cum bine zici - sa vedem ce se intampla si la 30-35 grade pe circuite mari.

Nu stiu daca sunt de acord cu tine - Mugello e un circuit flowy,iar Yamaha a castigat de multe ori aici.Intradevar insa,Yamaha probabil va fi macelarita iarasi de absolut toti constructorii pe linia dreapta,fapt ce va declansa furia colegului xt asupra lui Q care il va blama ca "nu stie mearga defensiv".

Sunt curios insa despre ce circuit crezi tu ca va fi ok pt Yamaha si unde va inregistra rezultate bune dintre cele care au mai ramas de disputat,pt ca eu le-am luat deunazi la mana,si nu prea vad nimic (vb despre Yamaha actuala,cu o moto noua de la zero cu V4,se schimba tot).


eu zoc ca yamaha e mai aproape sa rezolve pb de grip decat ktm si aprile sa iti rezolve pb lor de vibratii, acceleratie, ambreaj, etc...

 

la mugello eu zic ca yamaha o sa fie prima dupa ducati. Nu cred ca va reusi sa bata toate ducati-urile, dar va fi sus. La assen ar tb sa se bata  cu ducati. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, danypop a spus:

Method tot timpu are dreptate doar ca trebuie să-l citesti invers. Telenovela venirii lui FaQ la yamaka, cand ne spunea ca mai sus numitul nu-și merita locul in motogp ca n-a făcut nimic la viața lui, n-a crescut o gaina, un purcel, un vițel. Apoi de Alex M care nici asta n-a venit pe bune la motogp, ca titlurile-s furate de la Miller si.... de la altcineva. Nu e vreo lumina omu dar a batut anul trecut 3 italieni "bine văzuți" pe aceeasi mobra (morbi ba chiar avea gp24), iar anul asta e binișor, ca să zic asa. Sa nu uitam de #jijinu-lvrea cum ne dadea el toate explicatiile posibile si imposibile cu lm MM n-are cum s-ajunga la echipa rosie. Si evident yamaka v4 care "nu va exista" 🙄

:10:

Acum 15 ore, frigider a spus:

un rezumat destul de cuprinzator :laugh:

:crack:

 

 

P.s. - si eu sunt de parere ca dintre toate non-Ducati, Yamaha sunt cei care au aratat ca au miscat cate ceva. Cate poles a luat Q, vreo 3?

Aprilia, KTM? zero? 

 

Bine, o sa vina Meth-od sa ne spuna ca nu e relevant pole, ca s-a aliniat pneul cu asfaltul si talentul si goaza lui Q in ziua aia, eu nu sunt de acord cu asta, un simplu pole spune foarte multe despre ce e capabila sa faca motocicleta aia. 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, B.B. a spus:

:10:

:crack:

 

 

P.s. - si eu sunt de parere ca dintre toate non-Ducati, Yamaha sunt cei care au aratat ca au miscat cate ceva. Cate poles a luat Q, vreo 3?

Aprilia, KTM? zero? 

 

Bine, o sa vina Meth-od sa ne spuna ca nu e relevant pole, ca s-a aliniat pneul cu asfaltul si talentul si goaza lui Q in ziua aia, eu nu sunt de acord cu asta, un simplu pole spune foarte multe despre ce e capabila sa faca motocicleta aia. 

3 pole-uri pe 3 circuite semnificativ diferite inseamana un progress... nu este ceva izolat, gen locul 2 a lui Vinales, piedut pt presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da!

la COTA in 2024 cu Aprilia :)

__________________________

 

 

 

PS. dar in acea cursa (Qatar), a terminat pe locul 2 la vreo 3 sec de MM, dupa care a fost penalizat pt presiunea scazuta din pneuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Kagemusha a spus:

Din ce zice lumea (dar nu Ducati sau Marc), se pare că la Aragon Marc a revenit la cadrul 2024.

Și alta, Fermin a fost la Barcelona și s-a operat de compartment syndrome și i s-a scos o tijă din umăr de la o operație anterioară.

Pun mai târziu și sursele, acum sunt în pauză la o benzinărie. 

Din ce stiam eu cele 2 moto - GP24 si GP25 au fix acelasi cadru - lucru spus in mai multe randuri de Pecco (de aia era asa puzzled ca s-a schimbat feelingul pe fata pt ca totusi cadrul e identic),dupa aceea la LeMans parca MM a probat un update la cadru,sa ii zicem cadrul 25 si a decis sa ramana pe el la Aragon si sa "construiasca" pe el,cel putin asa spunea dupa LeMans.Ce o fi facut intre timp...a trecut inapoi la v24 de cadru?

Acum 5 ore, damager a spus:

la mugello eu zic ca yamaha o sa fie prima dupa ducati. Nu cred ca va reusi sa bata toate ducati-urile, dar va fi sus. La assen ar tb sa se bata  cu ducati. 

Vorba aia "let's agree to disagree".

Eu cred ca au (inca mari) probleme pe grip'ul spate - mult mai putin grip mecanic decat Ducati care se incearca (fara succes) a fi rezolvat (un quickfix) din electronica,probleme care sunt ascunse intrucatva de temperaturile mici si exacerbate de temperaturile de peste 45-50 gr la asfalt,precum sunt pe majoritatea circuitelor.Si ca au (inca destui) caluti in minus.

Prin urmare eu cred ca nu va fi prima dupa Ducati,cred ca GP24's o vor bate,si cred ca se va interpune si un KTM,Bez sau Honda lui Zarco pe acolo.

Iar daca e foarte cald si mai rau.

(sper insa sa gresesc eu si sa mai faca Q una macar ca la Jerez)Fingers crossed.

 

Peste toate acestea,cel mai interesant lucru e acest V4 care trebuie sa recunosc,ma da pe spate rapiditatea in care au ridicat de la pamant ceea ce este de fapt o moto noua.Sper sa si mearga acum,nu numai sa existe.Sa mearga mai bine ca actuala,ca altfel...

Acum 51 minute, damager a spus:

3 pole-uri pe 3 circuite semnificativ diferite inseamana un progress... nu este ceva izolat, gen locul 2 a lui Vinales, piedut pt presiune.

Daca ar fi fost facute la temperaturi normale,ti-as fi dat perfecta dreptate.Asa...nu as baga mana in foc pt ei.

Eu aia am zis de la inceput "mai,hai sa asteptam sa vedem si pe temperaturile crescute cum merg"....

Plus ca...din 3 pole'uri a iesit un loc 2 si 2 abandonuri.Ok,ok circumstante atenuante - victoria de la Silverstone era a lor daca nu se strica prostia aia.Pe partea cealalata insa...era a lor pt ca Ducatis au gresit gumele si AM s-a imprastiat ca duda...e cu 2 taisuri asta cu "daca"....

Acum 2 ore, B.B. a spus:

P.s. - si eu sunt de parere ca dintre toate non-Ducati, Yamaha sunt cei care au aratat ca au miscat cate ceva. Cate poles a luat Q, vreo 3?

Aprilia, KTM? zero? 

O sa fiu rau - asa sa miste si idolul tau,precum misca Yamaha - numa in pole'uri.Si alea pe 25 de grade.E ok asa e bine?

La clasament sa fie ca Q pe 10,si atunci te astept sa spui ca progreseaza :D 

E bine asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, Kagemusha said:

Din ce zice lumea (dar nu Ducati sau Marc), se pare că la Aragon Marc a revenit la cadrul 2024.

Și alta, Fermin a fost la Barcelona și s-a operat de compartment syndrome și i s-a scos o tijă din umăr de la o operație anterioară.

Pun mai târziu și sursele, acum sunt în pauză la o benzinărie. 

https://www.motogpnews.com/2025/06/11/franco-morbidelli-has-called-out-marc-marquez-for-not-telling-the-truth-about-his-ducati-bike-no-way/

https://m.gpone.com/en/2025/06/11/motogp/aldeguer-successfully-operated-on-right-arm-and-left-hand.html

 

 

 

1 hour ago, Method said:

Din ce stiam eu cele 2 moto - GP24 si GP25 au fix acelasi cadru - lucru spus in mai multe randuri de Pecco (de aia era asa puzzled ca s-a schimbat feelingul pe fata pt ca totusi cadrul e identic),dupa aceea la LeMans parca MM a probat un update la cadru,sa ii zicem cadrul 25 si a decis sa ramana pe el la Aragon si sa "construiasca" pe el,cel putin asa spunea dupa LeMans.Ce o fi facut intre timp...a trecut inapoi la v24 de cadru?

În primul articol pus mai sus, Rogers zice că l-ar fi auzit pe Emmett într-un podcast zicând că la Aragon Marc a revenit la șasiul vechi. Nu avem nimic de la Ducati despre asta. 

Marc mergea cu un șasiu nou, ăla pe care el l-a testat la Sepang și Pecco nu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la inceput de sezon pt motocicleta 2025, Pecco si Marc au avut de ales intre ce motor sa aleaga, versiunea 2025 sau cea 2024. Au ales 2024.

Deci daca si cadrul e 2024 si motorul e 2024.. de fapt ce face acea motocicleta 2025? O versiune noua de..claxon?

 

Deci pana la urma au si ei tot mobre 2024.. sau de fapt ei au cadre model 2024 fabricate in 2025, deci mai noi.. cum ar veni cu DOT 2025. Smecherie, miros a nou fata de vechiturile 2024! 

 

@Method, e bine asa! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate mai tin eu minte de la inceput de sezon,motorul e acelasi de pe GP24 pt ca au vrut fiabilitate si un raspuns bun al motorului,lucruri care existau pe GP24 si din moment ce din 25.02.2025 s-a facut freeze pe motor 2 ani pt ei,au vrut sa fie 100% ca nu au probleme de nici un fel,probleme pe care le-ar fi avut 2 ani de acum incolo si pe care nu ar fi putut sa le rezolve.

...ia Pecco a spus de n ori ca respectivul cadru e de GP24 si de aia nu intelege cum de nu mai simte fata la fel.

De aia ii si spuneau GP 24.5

Au aero noua,bascula noua...idk

Dupa cum zice Emmett insa,probabil s-au jucat la weight distribution geometry si desigur la aero pt ca se pare ca v25 are mai multa tractiune...si parca si putin mai multa putere...ce inseamna engine freeze?poti umbla la mapari,la sistemul de alimentare,injectie,admisie?cert e ca ceva au facut pt ca pe liniile drepte GP25 pare ca e nitel mai potent chiar si fata de GP24...

Acum 1 oră, B.B. a spus:

@Method, e bine asa! 

Asa sa fie atunci - in urmatoarele 3 curse sa aiba rezultatele lui Q : 3 pole'uri un loc 2 si 2 abandonuri.Aragon nu il mai pun ca ar fi prea ghina...

Forza :wink:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Method said:

 

Explică-i lui BeBe mai clar, că pare că nu pricepe prea bine:

- bascula nouă poate fi mai lungă, mai scurtă, mai grea, mai ușoară etc. - rezultatul = schimbarea distribuției greutății si implicit a ciclisticii. 

- elemente aero noi = același lucru.

- șasiu nou pentru Marc = același lucru. 

- toate cele de mai sus au ca rezultat un comportament diferit al motocicletei ceea ce necesită noi setări, teste etc. 

Și e posibil să fie multe, multe altele de care noi nu avem habar pentru că nu au transpirat în presă.

Editat de Kagemusha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha confirmed that Andrea Dovizioso was among the riders to first test their V4 engine.

A private test took place on Wednesday at the Circuit de Barcelona-Catalunya, where test riders Augusto Fernandez and Andrea Dovizioso got their first taste of the highly anticipated V4.

After giving a teaser of the engine’s roar, Yamaha described trialling the V4 as a “functionality test.”

Meregalli : “The testing team is busy developing both, the current bike [Inline-4] and the new bike [V4 engine]. With the new bike we have done only a functionality test.We are not in the moment to evaluate the performance. The factory guys will test this bike only when we believe the performance is good enough to feel it, to understand it.

 

Timpi test Barcelona :

1.A.Espargaro Honda Test Team (RC213V)1:40.089s

2.Jack Miller Pramac Yamaha (YZR-M1)+0.077s

3.Miguel Oliveira Pramac Yamaha (YZR-M1)+0.708s

....

6.Yamaha Bike 2 Yamaha Factory Racing+1.491s

...

19.Yamaha Bike 3 Yamaha Factory Racing+4.434s

 

Cele 2 Yamaha no-name sunt V4's,probabil cel cu timpi mai buni e Augusto Fernandez,celalt e Dovi care a cam iesit la pensie.

"Functionality test" ok,dar sa faci un timp doar cu 1.5s mai lent e chiar decent mai ales daca motoreta e noua from the ground-up (nici nu as vedea cum ai putea baga un V4 cu toate auxiliarele sale in cadrul de L4) si la primul contact cu pista.

Semne bune.Sa vedem ce se intampla pe viitor - daca il aduc dupa pauza de vara si tot e fantastic...pt o echipa care in trecut la jumatate de an aducea un set de winglets :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Method said:

Cele 2 Yamaha no-name sunt V4's,probabil cel cu timpi mai buni e Augusto Fernandez,celalt e Dovi care a cam iesit la pensie.

Dacă Fernandez A. a testat acel V4 și a scos un timp mai bun decât Dovi, pe aceeași motocicletă, la prima probă, iar acel timp este la numai 1.4sec de timpul lui Miller (chiar dacă Miller a fost pe L4) îți dau o ladă de bere.:ok:

Acum câteva zile doar, Quartararo declara că Yamaha nu-l folosește pe Dovi la adevăratul lui potențial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...