Sari la conținut

12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 204
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 6 ore, frigider a spus:

 

e fix acelasi motiv pt care Yamaha e unde e.

se bateau la campionat si brusc pla rezultate.

si la ei pilotul nr 1 nu a lipsit 4 ani.

 

e un mit ca MM a stricat Honda aia :) 

 

si la yama nimeni afara de Q nu merge/mergea bine!!!

 

De ceva ani, tot spun ca la Yamaha sunt doua cauze majore datorita carora motoretata a ajuns in starea asta. Prima cauza este proverbiala lor lentoare in luarea deciziilor majore + evolutia cu pasi mici, mici, foarte mici + reluctanta lor in a adopta noile inovatii aduse de Jiji. Asta in conditiile in care la Ducati s-a miscat foarte rapid si au investit sume record, ca sa ajunga acolo sunt acum. A doua, este Quartararo... raman la parerea ca frantuzul nu este cel mai potrivit pilot pentru dezvoltarea unui proiect de anvergura asta. Lui trebuie sa ii dai o motoreta gata facut si poate, poate... Cand a venit la Yamaha a preluat o motocicleta performanta, cu care a putut lua chiar un titlu mondial. Cu el ca prim pilot, M1 a mers din rau in mai rau si a ajuns o motocicleta pe care o poate pilota doar el. Cu un pilot capabil sa mearga tare doar cand este singur pe circuit, in tururi lansate, exact asta vei dezvolta: o motocicleta capabila sa obtina pole-uri si cam atat. 

 

Este mult spus ca MM a stricat Honda. Nu a stricat-o, pentru el era perfecta. Problema cu motocicleta aceea era ca putea fi exploatata doar de el. Cand s-a accidentat, soc si groaza! Nimeni nu putea face nimic cu ea si, mai grav, nimeni nu mai putea da o directie de dezvoltare. MM nu va strica nici Ducati, dar pe Jiji il pandeste acelasi pericol, cand se va retrage demonul (sau daca pleaca), se va trezi ca nimeni nu va mai avea performante cu Ducati. De asta spun, ca ar fi bine sa nu cada in capcana de a merge doar pe mana lui MM. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Înțeleg ce ziceți.

Dar:

E ciudat ca de obicei la dezvoltare asculți pilotul care aduce rezultate.

Dacă e fericit nu strici moto pt el sa dai sanse altora. E cel puțin dubios.

La piloți regula nr. 1 e "bate ți coechipierul".

 

De ce a plecat Rossi la ducati?

De ce a plecat vin de la yama?

Pt ca nu erau pilotul nr 1.

Nu ii baga nimeni în seama.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferența e ca la Honda Marquez niciodată nu zicea "we feel good" with the bike zicea de genul "we tried".. si totuși pana la urmă câștiga cursa.

Acum la Ducati.. e "we feel good"..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:

De ce a plecat Rossi la ducati?

 

ca sa incerce sa indeplineasca visul umed al italienilor. Rossi campeon cu Ducati...

Acum 11 ore, Method a spus:

True true - trebuie sa ne amintim asta - momentul cand il enerva faptul ca veneau de-alde Bezzechi si incercau sa il depaseasca ca nesimtitii in timp ce el avea treburi mai importante si nu avea timp de acei paizani.

 

Eu nu stiu la ce interviu v-ati uitat voi dar ati auzit doar ce ati vrut nici decum ce incerca Peco sa faca ca analogie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...