Sari la conținut

12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 220
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 6 ore, frigider a spus:

 

e fix acelasi motiv pt care Yamaha e unde e.

se bateau la campionat si brusc pla rezultate.

si la ei pilotul nr 1 nu a lipsit 4 ani.

 

e un mit ca MM a stricat Honda aia :) 

 

si la yama nimeni afara de Q nu merge/mergea bine!!!

 

De ceva ani, tot spun ca la Yamaha sunt doua cauze majore datorita carora motoretata a ajuns in starea asta. Prima cauza este proverbiala lor lentoare in luarea deciziilor majore + evolutia cu pasi mici, mici, foarte mici + reluctanta lor in a adopta noile inovatii aduse de Jiji. Asta in conditiile in care la Ducati s-a miscat foarte rapid si au investit sume record, ca sa ajunga acolo sunt acum. A doua, este Quartararo... raman la parerea ca frantuzul nu este cel mai potrivit pilot pentru dezvoltarea unui proiect de anvergura asta. Lui trebuie sa ii dai o motoreta gata facut si poate, poate... Cand a venit la Yamaha a preluat o motocicleta performanta, cu care a putut lua chiar un titlu mondial. Cu el ca prim pilot, M1 a mers din rau in mai rau si a ajuns o motocicleta pe care o poate pilota doar el. Cu un pilot capabil sa mearga tare doar cand este singur pe circuit, in tururi lansate, exact asta vei dezvolta: o motocicleta capabila sa obtina pole-uri si cam atat. 

 

Este mult spus ca MM a stricat Honda. Nu a stricat-o, pentru el era perfecta. Problema cu motocicleta aceea era ca putea fi exploatata doar de el. Cand s-a accidentat, soc si groaza! Nimeni nu putea face nimic cu ea si, mai grav, nimeni nu mai putea da o directie de dezvoltare. MM nu va strica nici Ducati, dar pe Jiji il pandeste acelasi pericol, cand se va retrage demonul (sau daca pleaca), se va trezi ca nimeni nu va mai avea performante cu Ducati. De asta spun, ca ar fi bine sa nu cada in capcana de a merge doar pe mana lui MM. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Înțeleg ce ziceți.

Dar:

E ciudat ca de obicei la dezvoltare asculți pilotul care aduce rezultate.

Dacă e fericit nu strici moto pt el sa dai sanse altora. E cel puțin dubios.

La piloți regula nr. 1 e "bate ți coechipierul".

 

De ce a plecat Rossi la ducati?

De ce a plecat vin de la yama?

Pt ca nu erau pilotul nr 1.

Nu ii baga nimeni în seama.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferența e ca la Honda Marquez niciodată nu zicea "we feel good" with the bike zicea de genul "we tried".. si totuși pana la urmă câștiga cursa.

Acum la Ducati.. e "we feel good"..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:

De ce a plecat Rossi la ducati?

 

ca sa incerce sa indeplineasca visul umed al italienilor. Rossi campeon cu Ducati...

Acum 11 ore, Method a spus:

True true - trebuie sa ne amintim asta - momentul cand il enerva faptul ca veneau de-alde Bezzechi si incercau sa il depaseasca ca nesimtitii in timp ce el avea treburi mai importante si nu avea timp de acei paizani.

 

Eu nu stiu la ce interviu v-ati uitat voi dar ati auzit doar ce ati vrut nici decum ce incerca Peco sa faca ca analogie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, xt600 a spus:

la Yamaha sunt doua cauze majore datorita carora motoretata a ajuns in starea asta. Prima cauza este proverbiala lor lentoare in luarea deciziilor majore + evolutia cu pasi mici, mici, foarte mici + reluctanta lor in a adopta noile inovatii aduse de Jiji. Asta in conditiile in care la Ducati s-a miscat foarte rapid si au investit sume record, ca sa ajunga acolo sunt acum. A doua, este Quartararo...

Achesez la prima cauza,cu singurul amanunt ca Gigi a facut Ducati performant in ani si ani de lucru,cu sume record intradevar.

Cu Quartararo nu sunt absolut deloc de acord (si tot sper sa plece de la ei la aprilia ca sa se vada ce inseamna Yamaha by itself)

Yamaha nu a mers mai rau pt ca Q,Yamaha a mers la fel,insa nivelul progresului celorlalti a plecat in sus,in timp ce Yamaha a ramas sa mestece la suruburi ca acum 15 ani.

Acum 14 ore, xt600 a spus:

Este mult spus ca MM a stricat Honda. Nu a stricat-o, pentru el era perfecta. Problema cu motocicleta aceea era ca putea fi exploatata doar de el. Cand s-a accidentat, soc si groaza! Nimeni nu putea face nimic cu ea si, mai grav, nimeni nu mai putea da o directie de dezvoltare. MM nu va strica nici Ducati, dar pe Jiji il pandeste acelasi pericol, cand se va retrage demonul (sau daca pleaca), se va trezi ca nimeni nu va mai avea performante cu Ducati. De asta spun, ca ar fi bine sa nu cada in capcana de a merge doar pe mana lui MM. 

Nu MM a stricat Honda.In nici un caz nu ii poate fi aruncat in cap acest lucru.

MM a cerut ceva - "more power".Ei i-au dat,dar motoreta a devenit foarte...unsettled.

Honda a gresit masiv pt ca nu aveau o directie si un plan clar de dezvoltare,e un talmes-balmes acolo.

 

Daca Gigi asculta DOAR de Marquez,nu de toti si nu analizeaza toate datele,Gigi va cadea in aceeiasi capcana.Dar cred ca Gigi nu ia el singur o decizie,neplecand urechea la ce spune nici MM,nici Bagnaia nici nimeni,ci absorbind toate datele si intelegand si tragand el cu inginerii o concluzie si stabilind o directie de dezvoltare nu la indicatiile unui pilot,ci dupa o analiza asupra tuturor datelor.

Acum 14 ore, frigider a spus:

Înțeleg ce ziceți.

Dar:

E ciudat ca de obicei la dezvoltare asculți pilotul care aduce rezultate.

Dacă e fericit nu strici moto pt el sa dai sanse altora. E cel puțin dubios.

La piloți regula nr. 1 e "bate ți coechipierul".

 

De ce a plecat Rossi la ducati?

De ce a plecat vin de la yama?

Pt ca nu erau pilotul nr 1.

Nu ii baga nimeni în seama.

Ideea ar fi sa stie seful de proiect directia,nu sa i-o imprime pilotul.Si asta cred ca a facut Gigi cel mai bine.Ok - a dat si el niste dude GP23,probabil acum GP25 etc dar overall,omul e meserie.

 

Rossi a plecat de la Yamaha pt ca lua bataie de la Lorenzo.Din orice pozitie Lorenzo era mai rapid decat el.Simplu.

Nu pt ca nu i-ar mai fi placut motoreta,dimpotriva,la revenire a fost destul de performant,ba chiar dupa 2 ani in 2015 s-a batut la campionat.

Lui Rossi nu i-a placut din start aducerea lui Lorenzo dar in primii ani,Lorenzo a fost rapid si atat - nu a pus un real pericol.Apoi cu experienta,l-a luat la bataie pe nea Rossi,care s-a urticat si asa au inceput telenovelele cu gardul dintre echipe,hate'urile samd.

Problema de facto era insa ca Lorenzo il batea pe aceeiasi motoreta,iar Rossi nu accepta asta si probabil i-a facut sa aleaga intre cei 2,ori-ori.

 

Vinales a plecat de la Yamaha pt ca alegand la inceput de an un motor gresit (dupa cum ulterior a si recunoscut),raspunsul acelui motor l-a frustrat intratat incat in Austria? a incercat special sa il sparga,turandu-l mult peste redline.Yamaha a vazut si pe telemetrie si pe filmare (e publica filmarea) acest lucru,si l-a concediat.

Vinales a plecat de la Yamaha pt ca e labil psihic mai pe scurt :)

Cele 2 exemple date de tine nu cred ca se pliaza pe ce se discuta aici.

Acum 14 ore, B.B. a spus:

Diferența e ca la Honda Marquez niciodată nu zicea "we feel good" with the bike zicea de genul "we tried".. si totuși pana la urmă câștiga cursa.

Acum la Ducati.. e "we feel good"..

Exaact si good point.

E foarte buna observatia - pe Honda Marquez incerca,forta,se chinuia.Acum,mai ales de anul asta cu GP25,Marcel zice ca nu se forteaza.

De aia a si slabit 3kg,ca a zis ca nu are nevoie de atata masa musculara pt ca Ducati e mult mai fin,nu e fizic.

De aia si zice ca timpii rapizi pe Ducati vin lejer,smooth,nu luand motocicleta de gat precum facea cu Honda si fortand franarile.

De aia nici nu mai cade.

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

pe GP25 doar Pecco, MM, si Diggia se dau

restu', Morbido, AM si Fermin au GP24

Da stiu ,GP 25 - Ducati Factory + Diggia.

Asta am si zis ,in loc de virgula trebuia sa pun liniuta - probabil ca sa fiu mai bine inteles.

Dar daca iei firul discutiei,o sa vezi ca la asta ma refeream - nu am zis nimic de ceilalti ci doar de Diggia,stie toata lumea banuiesc ca lui Nadia nu i-au dat GP25,daca era cazul sa ii dea,nu stiu daca il mai vedeam pe Memelu la Factory,remember marea frasuiala ca de acolo a plecat toata sarabanda de la Mugello 2024,cu refuzul lui MM de a pleca la alta echipa de client (Pramac dupa cum calculase Gigi) daca nu i se da motoreta GP25 - actuala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, Method a spus:

 

Cu Quartararo nu sunt absolut deloc de acord (si tot sper sa plece de la ei la aprilia ca sa se vada ce inseamna Yamaha by itself)

 

Amandoi suntem de acord intr-o privinta: Q trebuie sa plece de la Yamaha. Parteneriatul asta a devenit contraproductiv, mai ales pentru Yamaha. In acest moment, niponii au nevoie de piloti muncitori, dispusi sa puna umarul la dezvoltarea motocicletei, nu de primadone mofturoase. Au nevoie de piloti gen Aleix sau mai nou Bezz.. care tac si pun osul la treaba. Cand un pilot de 26 de ani afirma ca el nu mai are timp, ca are nevoie de o motocicleta performanta, pentru a se bate la titlu, uitand ca este platit regeste, tocmai pentru a contribui la obtinerea unei astfel de motociclete, este clar ca nu este ceea ce trebuie pentru echipa. Din punctul meu de vedere, ambii piloti de uzina ar trebui inlocuiti. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Amandoi suntem de acord intr-o privinta: Q trebuie sa plece de la Yamaha. Parteneriatul asta a devenit contraproductiv, mai ales pentru Yamaha. In acest moment, niponii au nevoie de piloti muncitori, dispusi sa puna umarul la dezvoltarea motocicletei, nu de primadone mofturoase. Au nevoie de piloti gen Aleix sau mai nou Bezz.. care tac si pun osul la treaba. Cand un pilot de 26 de ani afirma ca el nu mai are timp, ca are nevoie de o motocicleta performanta, pentru a se bate la titlu, uitand ca este platit regeste, tocmai pentru a contribui la obtinerea unei astfel de motociclete, este clar ca nu este ceea ce trebuie pentru echipa. Din punctul meu de vedere, ambii piloti de uzina ar trebui inlocuiti. 

Cand am aflat ca Rins o sa vina la Yamaha eram sigur ca o sa-i invarta casca in cap lui Q, insa nu s-a intamplat asta. 

Acum 33 minute, frigider a spus:

las ca vine Top si le arata cum se face.

:D :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rins(din păcate) e tot rupt/copt/nerefăcut. Nu va mai fi om din el vreodată. Nici nu poate merge drept pe drum, asa la pas agale. Ce fac unii pentru o pasiune... 

1 oră în urmă, frigider a spus:

las ca vine Top si le arata cum se face.

Sunt extrem de curios (nu am așteptări prea mari, poate sa intre-n puncte si cu cate un noroc un top 10) ce poate face un megatalent din sbk in motogp in ziua de azi. Stiu poezia cu "niciodată un pilot din sbk nu va performa in motogp", era valabila acum 10-20-30 ani. Sa vedem daca ramane valabila si in ziua de azi. Din punctul meu de vedere, daca nu ca fi ultima yamaka la final de 2026, atunci e ok, nune dezastruos. Daca-l bate ici-colo pe qualba.... va fi amuzant grav 🤤🤤

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Amandoi suntem de acord intr-o privinta: Q trebuie sa plece de la Yamaha.

:agree:

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Bezz.. care tac si pun osul la treaba.

Bezzechi e un pilot ireproșabil în opinia mea.

Rapid,elegant,diplomat nu declara tâmpenii,politically corect simpatic "toate calitățile"vorba aia.

DAR Bezzechi nu va ridica motoreta aia peste nivelul ei 1cm - vezi perioada când a mers pe GP23 și mai nou acum Aprilia - dacă motoreta merge,o va calari la capacitate,no argue.

Dacă motoreta nu merge,omul nu forțează sa se omoare.

Bezzechi merge la 99.5% limita motoreta și atât.Baiat salon.

Quartararo merge mult mai mult de atât acel extra și ca skill și ca voința care face diferența.

Dar după cum bine ai zis - suntem 100% de acord ca Q ar trebui sa plece de la Yamaha.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

afirma ca el nu mai are timp, ca are nevoie de o motocicleta performanta, pentru a se bate la titlu,

Aici este greșeala lui Quartararo 100%

A fost prostit ca să folosesc o expresie consacrata de Marcel de prezentările în PowerPoint.

Big mistake - bai nene,când o echipa merge și lucrează într-un anume fel zeci de ani la rand,mai sunt și de o naționalitate foarte...tradițională hai sa zicem așa,ce te face pe tine sa crezi ca intr-un an 2 ei vor scoate o moto capabila sa atace titlul?

Căderea Yamaha s-a produs într-o perioada de 4-5 ani buni.Faptul ca Q a luat un titlu si s-a mai batut la alte 2 ascunde puțin aceasta cădere pt ca Marquez era absent,altul ar fi fost outcome ul cu nr.1 în acțiune...ce îl face pe Q sa creadă ca revirimentul mult trâmbițat al Yamaha se va produce în 1-2 ani?

Nimic din parcursul lor anterior nu trădează așa ceva,a fost doar wishful thinking.

Ok ok - pana la aceasta data este un progres față de anii trecuți mai ales cu performantele din quali și cu zvonitul V4 - își dau silința...pe cât pot ei.Dar nu pe cât e necesar.

Aici e durerea : ce poate/ce vrea Yamaha sa investească ca și man-hours și bani șamd nu e destul pt a reveni la vârf.

Quartararo nu a gândit-o deloc bine - oamenii sunt mult în urma și au mulți ani de tras pana sa ridice pretenții la titluri.

Trebuia sa plece la Aprilia unde a fost poftit nu sa viseze - dar hei,greșeala lui asta nu a Yamaha.

1 oră în urmă, frigider a spus:

las ca vine Top si le arata cum se face.

Hahaha 4 sure 4 sure

Acum 45 minute, B.B. a spus:

Cand am aflat ca Rins o sa vina la Yamaha eram sigur ca o sa-i invarta casca in cap lui Q, insa nu s-a intamplat asta. 

Rins...poate lui Oli sa ii învârtă casca în cap.Altcuiva...

Acum 5 minute, danypop a spus:

Sunt extrem de curios (nu am așteptări prea mari, poate sa intre-n puncte si cu cate un noroc un top 10) ce poate face un megatalent din sbk in motogp in ziua de azi. Stiu poezia cu "niciodată un pilot din sbk nu va performa in motogp", era valabila acum 10-20-30 ani. Sa vedem daca ramane valabila si in ziua de azi. Din punctul meu de vedere, daca nu ca fi ultima yamaka la final de 2026, atunci e ok, nune dezastruos. Daca-l bate ici-colo pe qualba.... va fi amuzant grav 🤤

Underdog Dreams...cel nebăgat în seama de cei mari cel care nu a avut niciodată o șansă vine și le arata cum se merge cu motoreta celor mari și galonati.

Visul Petrucci.

Eu cred ca va merge mai slab decât Petrucci btw.Ok - ce cred eu nu înseamnă neapărat ca se va întâmpla.

Dar...ma uit la toți care au trecut la final de cariera remember ! de la motogp unde nu mai aveau loc la sbk și au rupt competiția-Bautista fiind ultimul dintr-o întreaga lista de piloti.

Și ma uit la cei câțiva care au venit din sbk unde mergeau binișor în motogp unde au făcut nimic,și...

Hai sa o spun frumos - statisticile nu țin cu turcul :)

Cat despre a bate piloti precum Q...get real.El sa fie peste Rins sau Miller și e super mega

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa, Karel Abraham ce mai face? 

Ca tot suntem la Czech GP? :D 

 

La Brno ne-au spart urechile cu urlete comentatorul de circuit cu al lor ala de la Moto2, am si uitat cum il cheama. A iesit si el pe 7-8 parca. 

--

 

Filip Salac, a terminat pe 8. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, frigider said:

las ca vine Top si le arata cum se face.

si le arata cum se face....ce? Baclava?Sugiuc? no ofense...de cazut stiu toti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Method a spus:

 

Quartararo merge mult mai mult de atât acel extra și ca skill și ca voința care face diferența.

 

Aici este greșeala lui Quartararo 100%

A fost prostit ca să folosesc o expresie consacrata de Marcel de prezentările în PowerPoint.

 

Nu, nu merge mai mult decat este safe cu motocicleta pe care o are. Nu forteaza, nu risca, nu cade. Pilotii care incearca limitele motocicletei, cad, Method. Cad mult. Isi asuma riscuri. El nu cade, deci nu da 100%. 110% nici nu mai vorbim. Marcel dadea 100-110%.. si cadea de zeci de ori pe sezon.. Lui Marcel, nu poti sa ii reprosezi ca nu a incercat sa scoataa tot ce se putea scoate din mobra aia (Honda). In cazul lui Q, nu sunt atat de sigur. In schimb, vocifereaza. Este de departe cel mai plangacios de pe grila... cel mai vocal, mereu este nemultumit, in conditiile in care nu am auzit sa ii placa ceva, din ceea ce ii aduce echipa, pentru teste. Iti mai aduci aminte de Stoner the moaner?? Are un demn urmas in Quartararo: Quartararo the moaner. Sau daca vrei in franceza, ar fi Quartararo le râleur! Mai mult, nici nu considera ca mai este necesar sa participe la testele suplimentare, la care ar avea dreptul sa participe. Asta nu este atitudine, nici de campion, nici de profesionist.  In afara de JM, la faza cu plecatul de la Aprilia, nu mai exista pe grila vreun pilot care sa se planga atat, sa dea cu pietre in constructorul care ii plateste salariul, cum o face el. Sunt satul de el si il vreau plecat cat mai repede posibil. Sa vina un pilot muncitor, care vrea sa ridice echipa aia. 

 

Nu a fost prostit deloc. I s-a prezentat situatia (PP sau verbal), i s-a spus ce oameni vor veni la echipa (si slava Domnului, chiar au adus oameni) si i s-a pus o in fata o cifra foarte generoasa, insemnand salariul (pe care btw, nu mi se pare ca il merita). Omul s-a uitat la cascaval si sunt convins ca ii place sa incaseze 12 milioane pe sezon... ca deh.. are familie grea. Iubitul il costa. Asadar, nu a fost prostit deloc, a stiut exact in ce se baga si si-a asigurat securitatea financiara. De asta nu este frumos sa tot latre la cei care ii dau de mancare. Sa taca din gura, sa stranga din dinti si sa nu mai arunce cu pietree in oamenii aia care muncesc pentru el. 

Acum 7 ore, frigider a spus:

las ca vine Top si le arata cum se face.

Sunt destul de sceptic, in ceea ce priveste venirea lui. Omul e supertalent, dar ajunge mult prea tarziu in competitia asta. Dar m-as bucura sa ma insel si sa faca o figura frumoasa. Ar fi extraordinar! 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, Lup69 a spus:

si le arata cum se face....ce? Baclava?Sugiuc? no ofense...de cazut stiu toti...

Sto00pie 

Acum 26 minute, xt600 a spus:

ajunge mult prea tarziu in competitia asta

Ajunge aproape perfect.

1 an de văzut ce și cum apoi schimbări majori inclusiv cauciucuri.

Piloți de GP nu s au adaptat la sch de cauciucuri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Lup69 a spus:

si le arata cum se face....ce? Baclava?Sugiuc? no ofense...de cazut stiu toti...

Haha cam la alea ma gândeam și eu :bounce:

Acum 34 minute, xt600 a spus:

Pilotii care incearca limitele motocicletei, cad, Method. Cad mult. Isi asuma riscuri. El nu cade, deci nu da 100%.

Te contrazic,e o fractura de logica aici - nu trebuie sa te împrăștii pe jos ca să vezi limitele unei motorete.Asta cu aratul la fiecare sesiune a împământenit-o Marcelino.La Honda.Now not so much reia interviul lui cu "timpul pe Ducati nu vine forțând motoreta ci mergând smooth"

 

Dar ca sa iti dau argumente  scurt îmi aduc aminte de niste piloti fantastici care cădeau super-mega puțin și totuși au rămas etaloane ale vitezei și performantelor chiar pana la aceasta data :

1.un anume Valetino Rossi - de câte ori cădea pe week-end pe an etc??

2.Casey Stoner ala a cărui telemetrie l-a speriat pe Marquez în 2013 cădea ?

Multipli campioni mondiali recunoscuți amândoi pt ca duceau moto mult peste limita și peste ceea ce puteau face coechipierii cu respectivele moto ba și nu cădeau aproape deloc.

Ma pai ori aia dormeau ca și Q ori nu trebuiau sa guste țărână ca să ducă moto la maxim - una din 2 alege tu.

 

Spunând ca nu da maximul ca nu cade efectiv anulezi performantele probabil a celor mai talentați piloti din era moderna.Astia făceau performanta netavalindu-se pe burta la fiecare sesiune.

Și btw vezi ca și Marcel si-a nuanțat discursul asta cu cazutul ca să simți limita de când e la Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, Method a spus:

 

Te contrazic,e o fractura de logica aici

 

Dar ca sa iti dau argumente  scurt îmi aduc aminte de niste piloti fantastici care cădeau super-mega puțin și totuși au rămas etaloane ale vitezei și performantelor chiar pana la aceasta data :

1.un anume Valetino Rossi - de câte ori cădea pe week-end pe an etc??

2.Casey Stoner ala a cărui telemetrie l-a speriat pe Marquez în 2013 cădea ?

Fractura de logica este in ceea ce spui in toata postarea asta. In primul rand, il compari pe Q cu Rossi sau Stoner. sa fim seriosi... e ca si cum ai compara Himalaya cu Muntii Macinului. Exagerez, dar intelegi ideea. Q nu rezista la o comparatie cu astia. In era astora, Q ar fi fost pilot pe o motoreta CRT de client. 

Apoi, exemplul tau cu Rossi nu este deloc potrivit. Rossi a declarat mai de curand (la un an doi dupa retragere), intr-un interviu ca secretul este sa duci motoreta la 100% dar sa nu treci dincolo... spunea ca este o linie foarte subtire unde trebuie sa sa ajungi ca pilot. Tocmai de aceea, Rossi a fost un perfectionist si a incercat mereu sa isi faca motocicleta pe gustul lui si isi cunostea foarte bine motocicleta. Iar spun, sa il compari pe Q cu Rossi, mi se pare nonsens. In plus, sunt declaratiile unor piloti ca Pedrosa sau Lorenzo, care declarau relativ recent, ca Rossi nu era mereu cel mai rapid si nici nu tinea sa fie, dar stia sa ii tina pe ceilalti in spate sau sa recupereze, cand era necesar, ceea ce Q habar nu are. 

Nici Stoner nu era un pilot care sa sfideze limitele fizicii. El mergea in limitele motoretei si cand castiga si cand era nobody in pluton. Tie ti se parea, din fotoliu, ca mergea la limita, pentru ca avea stilul ala spectaculos, cu derapaje controlate, dar omul nu forta peste limita, era mereu in control. Mai spun odata, ca sa intelegi, Stoner nu a facut nimic altceva decat sa aduca tehnica de pilotaj din dirt track in MotoGP, iar tehnica aia s-a potrivit manusa cu o motocicleta care nu vira, nu frana, nu facea nimic ca lumea, in afara de a livra o putere fenomenala pe linia dreapta. De asta dadeau toti ochii pe spate si ejaculau precoce, cand ii vedeau telemetria. Pentru ca nimeni nu mai vazuse o astfel de maniera de pilotaj, pana la el. Probabil, daca ar fi concurat in cursele de dirt, ar fi fost un anonim... alti sunt zeii acolo, dar in MotoGP, ceea ce facea el, era noutate absoluta. Cat despre telemetria lui Stoner si zicerile lui MM despre, atat spun: nu a vazut Stoner telemetria lui MM. ;)

1 oră în urmă, frigider a spus:

 

Ajunge aproape perfect.

1 an de văzut ce și cum apoi schimbări majori inclusiv cauciucuri.

Piloți de GP nu s au adaptat la sch de cauciucuri. 

E batranel. Ajunge in MotoGP la 30 de ani... si are multe de invatat intr-un timp foarte scurt. Nimeni nu va avea rabdare cu el. Dar repet, imi doresc sa reuseasca. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...