Sari la conținut

15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia


Postări Recomandate

Acum 19 minute, xt600 a spus:

Chiar daca o spui in zeflemea, astazi nu a mers la limita. Era sa si-o fure si a stat cuminte. La Misano isi primeste coronita. ;)

Nu in cursa trecuta, vrand sa arate ca este barbat, a intrat ca bolovanul in virajul nr. 1 si a provocat un carambol? Nu este suficient sa arati ca esti agresiv, mai trebuie sa te si pricepi la jocurile astea. In tot cazul, vad ca si-a facut un obicei din starturile astea agresive. Dar e bine, decat sa il vad miscandu-se ca ochiul mortului in pluton, asa il vreau, agresiv si asumandu-si riscuri. 

N-a compresat furca și a plecat praf în cursă trecută,și a zis "ii facem pe franare" :D

Meh,tu nu vrei sa intelegi ca de pilot depinde 20-30% nu 80%,daca motoreta nu merge el degeaba se chinuie,si aici i-a ieșit cu riscuri mari în primele tururi și pt ca circuitul nu e stop'n'go.

Sincer eu ma mir sa știi,ma așteptam să cada masiv în pluton pt ca e low grip și ei prin tradiție aveau mari probleme pe low grip în timp ce ktm zburda.

S-a vazut în turul 2 cum l-au linșat și ktm și ducati pe linia dreapta...noroc ca ieșirea din ultimul viraj e de vit3za medie ca altfel si-o lua ca la Doha - o depasir3 pe fiecare tur de la toate Ducati și ktm.

Ma întreb câte grade or fi fost?

 

Și în alta ordine de idei,vad am văzut pe pov cam de pe motoreta lui Bezzechi ca Honda ii cam dădea mucu pe top speed...not ok Aprilia, not ok.

P.S.

28 grade in aer și 40 la asfalt...ok'ish

Dacă erau 35/50 salut Yamaha.Noroc ca e septembrie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 97
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da. Este cel mai bun rezultat al lui, de cand concureaza la categoria asta. Poate il ajuta in demersurile pentru obtinerea finantarii. 

Acum 54 minute, Method a spus:

 

Meh,tu nu vrei sa intelegi ca de pilot depinde 20-30% nu 80%,

P.S.

28 grade in aer și 40 la asfalt...ok'ish

Dacă erau 35/50 salut Yamaha.Noroc ca e septembrie :D

Eu inteleg prea bine. Tocmai de asta sustin ca daca mobra nu ar avea ceva performante, nu ar scoate el pole sau prima linie a grilei. De asta spun ca motoreta poate mai mult si in cursa. Acolo depinde de el sa puna acei 20-30% - eu cred ca procentele la dispozitia pilotului sunt chiar mai mici, dar sa zicem, de dragul discutiei, ca le luam de bune pe ale tale - ori acolo, in cursa, are el probleme. Azi a mers cum mi-ar fi placut sa il vad ca merge tot sezonul. Atunci ar fi avut tot dreptul sa se planga, sa ameninte, sa santajeze, dar el face acum o cursa buna si apoi 10 mediocre sau slabe. Mai stim noi o alta legenda a vitezei, cam pe acelasi calapod.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ref AM73, MM renuntase deja:

"snatching defeat from the jaws of victory" :)))

 

vad ca n-a zis nimeni, nu s-a dat live:

MM era sa o puna jos in plm in 10 cred, dupa ce cazuse AM, fix cum era sa o faca in quali, pierduse fata.

nebunie totala.

 

maine in GP cred ca MM are o sansa mai mare decat azi, merge mai cox pe gume uzate decat AM.

 

Q a luat in plm steroizi ceva.

 

cat despre Peco: cine e Peco?

 

Bez se tinea de mana fix cum s-a oprit, Aldeguer l-a lovit direct.

o mini accidentare si gata, se duce faza buna prin care treci.

(fix asa a fost cu AM)

 

Acum 2 ore, Method a spus:

Văd că Memelu e tot un zâmbet cu Quartararo nu ii deranjează ca s-au inghiontit pe pistă.

 

"Rubbing is racing"

mm stie chestia asta, altii nu.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Foarte agresiiv la inceputul cursei

asa e mereu el, ca stie ca paleste dupa.

in cursa mare nu cred ca o sa il mai tina asa bine.

Acum 2 ore, danypop a spus:

Kkteemurile iar au arătat ca sunt in faliment

KTM e noua ducati, (aproape) toti merg bine pe ea :) 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Da. Este cel mai bun rezultat al lui, de cand concureaza la categoria asta. Poate il ajuta in demersurile pentru obtinerea finantarii. 

Eu inteleg prea bine. Tocmai de asta sustin ca daca mobra nu ar avea ceva performante, nu ar scoate el pole sau prima linie a grilei. De asta spun ca motoreta poate mai mult si in cursa. Acolo depinde de el sa puna acei 20-30% - eu cred ca procentele la dispozitia pilotului sunt chiar mai mici, dar sa zicem, de dragul discutiei, ca le luam de bune pe ale tale - ori acolo, in cursa, are el probleme. Azi a mers cum mi-ar fi placut sa il vad ca merge tot sezonul. Atunci ar fi avut tot dreptul sa se planga, sa ameninte, sa santajeze, dar el face acum o cursa buna si apoi 10 mediocre sau slabe. Mai stim noi o alta legenda a vitezei, cam pe acelasi calapod.. :)

 

da, sigur poate, dupa cum se vede cu ceilalti piloti.
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, damager a spus:

 

da, sigur poate, dupa cum se vede cu ceilalti piloti.
 

Motoreta aia este pregatita pentru primadona. Daca vrei, este pianistul concertist si toata orchestra lucreaza pentru el. Ceilalti piloti muncesc pentru "succesul echipei", adica al lui Q.. testeaza in cursa, testeaza in antrenamente, iar la sfarsitul zilei se adapteaza si ei cum pot la o motoreta care nu este croita pentru ei. Grav ar fi ca ceilalti sa mearga mai bine ca el, vezi situatia lui Bagnaia (sau chiar al lui Q, in primele etape, cand Miller era in fata lui), care la debutul actualului campionat a fost vioara I-a, cu o motoreta construita in primul rand pentru el, iar acum este pe niciunde, in timp ce satana zburda pe o motocicleta care nu era pentru el. Sunt sigur ca intelegi foarte bine, lucrurile astea. 

Acum 55 minute, frigider a spus:

 

 

Q a luat in plm steroizi ceva.

 

Testosteron. Cu polonicul. D'aia e asa agresiv.. ;)

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, xt600 a spus:

Motoreta aia este pregatita pentru primadona. Daca vrei, este pianistul concertist si toata orchestra lucreaza pentru el. Ceilalti piloti muncesc pentru "succesul echipei", adica al lui Q.. testeaza in cursa, testeaza in antrenamente, iar la sfarsitul zilei se adapteaza si ei cum pot la o motoreta care nu este croita pentru ei. Grav ar fi ca ceilalti sa mearga mai bine ca el, vezi situatia lui Bagnaia (sau chiar al lui Q, in primele etape, cand Miller era in fata lui), care la debutul actualului campionat a fost vioara I-a, cu o motoreta construita in primul rand pentru el, iar acum este pe niciunde, in timp ce satana zburda pe o motocicleta care nu era pentru el. Sunt sigur ca intelegi foarte bine, lucrurile astea. 

Testosteron. Cu polonicul. D'aia e asa agresiv.. ;)

 

da... asa e, eu zic sa mai vezi niste declaratii de la oameni care chiar sa pricep, si poate mai iesi din retorica ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xt600  n-are treaba Q20, problema Yamaha e cotetu. au 4 piloti, ala mai rasarit dintre ei e ala care un campionat mondial.

 

a facut o cursa buna,, dupa o calificare excelenta.

 

In turu 2 pe linia dreapta ai vazut cu a trecut Acosta si MM pe langa el? 10 ZECE km/h mai putin pe linia dreapta.

 

Maine in GP cred ca va fii mai rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, Cavaleru a spus:

@xt600

In turu 2 pe linia dreapta ai vazut cu a trecut Acosta si MM pe langa el? 10 ZECE km/h mai putin pe linia dreapta.

 

 

Dar in turu3 ai vazut ca n-a mai trecut Acosta de el chiar si cu aspiratie? 

In turul 2 Marc a avut dubla aspiratie plus a franat extrem de târziu deci era normal sa treacă de el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Cavaleru a spus:

In turu 2 pe linia dreapta ai vazut cu a trecut Acosta si MM pe langa el? 10 ZECE km/h mai putin pe linia dreapta.

 

Maine in GP cred ca va fii mai rau

totusi azi se indeparta de Digia parca.

maine la fel tre sa faca, agresiv la inceput, sa puna niste spatiu ca sa nu poata fi depasit pe linia dreapta.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, danypop a spus:

Dar in turu3 ai vazut ca n-a mai trecut Acosta de el chiar si cu aspiratie? 

In turul 2 Marc a avut dubla aspiratie plus a franat extrem de târziu deci era normal sa treacă de el. 

 

deci motoreta e de vis si chilotii pilaf?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Cavaleru a spus:

 

deci motoreta e de vis si chilotii pilaf?

 De ce tre sa o dam in extreme? Nune de vis insa aici pe acest circuit s-a prezentat bine de tot. A terminat la 1sec de invingator, care invingator are cea mai buna mobra, nu? Ok, fie, yamaka e cu 0.5sec/tur mai lentă decat duc(sau mai mult?), deci daca Q ar fi avut o mobra egala cu Marcel, i-ar fi dat 6-7-10sec lui Marcel in cursa asta? Intreb, nu dau cu parul 🤔🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, danypop a spus:

 De ce tre sa o dam in extreme? Nune de vis insa aici pe acest circuit s-a prezentat bine de tot. A terminat la 1sec de invingator, care invingator are cea mai buna mobra, nu? Ok, fie, yamaka e cu 0.5sec/tur mai lentă decat duc(sau mai mult?), deci daca Q ar fi avut o mobra egala cu Marcel, i-ar fi dat 6-7-10sec lui Marcel in cursa asta? Intreb, nu dau cu parul 🤔🙄

 

vezi pe cate circuite a performat bine Q sau oricare din ceilalti piloti, ca le numeri pe degetele de la o mana...

 

ca si aprilia are nevoie de niste conditii mai speciale, anumita tipologie a circuitului... vorba aia alnierea planetelor ca la victoriile nu MVin

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, eu m-am referit la acest circuit. Insa chiar si asa cu o mobra mai rea care pe unele circuite se bate la victorie/podium, un pilot foarte bun ar termina in top 10 chiar si pe circuite mai potrivnice mobrei. Nu-i neg valoarea lui Q ca pilot insa cred eu ca nu da tot timpul maximul din ce poate el, el nu mobra. Repet, nu e mobra de titlu mondial dar nici nu ar trebui sa termine curse inafara top 10, calarita de un pilot de top. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, danypop a spus:

Au mai fost piloti acuzati chiar de propriile echipe ca nu dau totul pe circuit. Unul foarte cunoscut e Ianone, parca cei de la Suzuki l-au acuzat de asa ceva. 

 

Iannone ala care se dopa si petrecea noptile in cluburi.. excelent exemplu de pilot etalon

 

sa pui egal intre o speranta si un pilot confirmat precum Q20 iti trebuie o viziune anume..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim de Ianone de acum 10 ani cand era in varful performanței. L-am dat ca exemplu, nu am spus car ar fi exact asa si la Q, doar ca exista si astfel de cazuri. 

Dar de Q stii tu ca merge doar la biserică si la circuit, o fi vreun sfant? De unde stii cat de conștincios e. Nu-l acuz de nimic doar zic ca ar putea fi cazul. Nu vreau sa intru in subiecte sensibile dar sa ți-o tragi cu un barbat, tre sa ai o proboema pe la ecu pe undeva. Ceva scurt circuit pe undeva 🤤🤤

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, danypop a spus:

Vorbim de Ianone de acum 10 ani cand era in varful performanței. L-am dat ca exemplu, nu am spus car ar fi exact asa si la Q, doar ca exista si astfel de cazuri. 

Dar de Q stii tu ca merge doar la biserică si la circuit, o fi vreun sfant? De unde stii cat de conștincios e. Nu-l acuz de nimic doar zic ca ar putea fi cazul. Nu vreau sa intru in subiecte sensibile dar sa ți-o tragi cu un barbat, tre sa ai o proboema pe la ecu pe undeva. Ceva scurt circuit pe undeva 🤤🤤

Inanonica a tinut mereu prima pagina cu articole legate de viata lui extra sportiva.

 

q20 o fii mai low profile daca o fii cazu.

 

nu vreau sa discut preferintele sexuale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

 

deci motoreta e de vis si chilotii pilaf?

Nu am spus asta nici eu, nici altcineva. Am spus doar ca in materie de performanta pura, motoreta arata mai bine decat lasa sa se vada in prestatiile lui Q. Cum spunea si colegul, cu o motoreta capabila sa scoata timp de pole sau de prima linie a grilei, pe unele circuite, ar trebui sa se claseze macar in primii 10, pe circuite sau in conditii nefavorabile. Ori nu se intampla asta decat destul de rar, cu o lipsa de constanta de speriat, pentru un campion cu pretentii.

Si am mai spus ca in mainile unui pilot precum MM, mult mai combativ, Yamaha ar fi mai sus in clasamentul constructorilor. Nu campioana, nu arma totala, ci doar mai sus in clasament. 

Acum 3 ore, damager a spus:

 

da... asa e, eu zic sa mai vezi niste declaratii de la oameni care chiar sa pricep, si poate mai iesi din retorica ta.

Citesc si eu analizele din presa, dar cand le compar cu ceea ce vad pe circuit si in palmaresul frantuzului, imi da cu rest la afirmatiile expertilor. Ceva nu se pupa. Nu le contest cunostintele si valoarea, dar prea il gonfleaza pe frantuz. Marketingul functioneaza din plin. Intr-un moment de criza a valorilor, in care MM este la ani lumina de concurenta, este nevoie de eroi. Si daca nu exista, sunt confectionati din ceea ce se gaseste prin padock. Asadar, nu ar fi rau ca nici tu sa nu ii crezi mereu pe cuvant. Arunca un ochi mai critic la prestatiile lui pe circuit, la statistici, palmares, etc si ai sa ai o alta perspectiva. 

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

Inanonica a tinut mereu prima pagina cu articole legate de viata lui extra sportiva.

 

L-am urmarit pe Iannone, in special cand a concurat la clasa intermediara. Am vazut curse facute de el, absolut briliante! Inclusiv impotriva lui MM. Omul era un talent cum nu se vede astazi la clasa mare. Nu de talia lui Rossi sau Marquez, dar daca  si-ar fi vazut de viata sportiva, ca un adevarat profesionist, putea lua macar un titlu. Din pacate, femeile si cluburile i-au ruinat cariera. Talent irosit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

@xt600  n-are treaba Q20, problema Yamaha e cotetu. au 4 piloti, ala mai rasarit dintre ei e ala care un campionat mondial.

 

a facut o cursa buna,, dupa o calificare excelenta.

 

In turu 2 pe linia dreapta ai vazut cu a trecut Acosta si MM pe langa el? 10 ZECE km/h mai putin pe linia dreapta.

 

Maine in GP cred ca va fii mai rau

+1

Acum 3 ore, danypop a spus:

cred eu ca nu da tot timpul maximul din ce poate el, el nu mobra

E aberant ce zici.

Oricare din ei da 110% cei din față cu atat mai mult.

Paralela cu Ianone (care în acel moment semnase oricum cu alta echipa și pleca de la Suzuki din câte mai țin eu minte) e la fel de aberantă - compari un campion mondial cu un gigolo italiano.

Acum 55 minute, xt600 a spus:

in materie de performanta pura, motoreta arata mai bine decat lasa sa se vada in prestatiile lui Q.

Da și un argument cu care sa justifici această afirmație.

Acum 58 minute, xt600 a spus:

Marketingul functioneaza din plin. Intr-un moment de criza a valorilor

Blablabla

...și ai intors-o ca la Ploiești

 Nici nu cred ca are cineva de aici pretenția sa te poată convinge de ceva când tu ai o părere contrară.

Am fi și nebuni sa încercăm :)

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Omul era un talent cum nu se vede astazi la clasa mare.

Daa ăștia de la clasa mare de acum sunt pistol cu apa pe lângă Ianone el pistone :moron:

Nostalgii ofilite...și încă pt ce pilot...omg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...