Method Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă Acum 19 minute, xt600 a spus: Chiar daca o spui in zeflemea, astazi nu a mers la limita. Era sa si-o fure si a stat cuminte. La Misano isi primeste coronita. Nu in cursa trecuta, vrand sa arate ca este barbat, a intrat ca bolovanul in virajul nr. 1 si a provocat un carambol? Nu este suficient sa arati ca esti agresiv, mai trebuie sa te si pricepi la jocurile astea. In tot cazul, vad ca si-a facut un obicei din starturile astea agresive. Dar e bine, decat sa il vad miscandu-se ca ochiul mortului in pluton, asa il vreau, agresiv si asumandu-si riscuri. N-a compresat furca și a plecat praf în cursă trecută,și a zis "ii facem pe franare" Meh,tu nu vrei sa intelegi ca de pilot depinde 20-30% nu 80%,daca motoreta nu merge el degeaba se chinuie,si aici i-a ieșit cu riscuri mari în primele tururi și pt ca circuitul nu e stop'n'go. Sincer eu ma mir sa știi,ma așteptam să cada masiv în pluton pt ca e low grip și ei prin tradiție aveau mari probleme pe low grip în timp ce ktm zburda. S-a vazut în turul 2 cum l-au linșat și ktm și ducati pe linia dreapta...noroc ca ieșirea din ultimul viraj e de vit3za medie ca altfel si-o lua ca la Doha - o depasir3 pe fiecare tur de la toate Ducati și ktm. Ma întreb câte grade or fi fost? Și în alta ordine de idei,vad am văzut pe pov cam de pe motoreta lui Bezzechi ca Honda ii cam dădea mucu pe top speed...not ok Aprilia, not ok. P.S. 28 grade in aer și 40 la asfalt...ok'ish Dacă erau 35/50 salut Yamaha.Noroc ca e septembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat 20 ore în urmă Share Postat 20 ore în urmă Hosciuc, pe locul cinci în a doua cursa de MotoE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 20 ore în urmă Share Postat 20 ore în urmă Da. Este cel mai bun rezultat al lui, de cand concureaza la categoria asta. Poate il ajuta in demersurile pentru obtinerea finantarii. Acum 54 minute, Method a spus: Meh,tu nu vrei sa intelegi ca de pilot depinde 20-30% nu 80%, P.S. 28 grade in aer și 40 la asfalt...ok'ish Dacă erau 35/50 salut Yamaha.Noroc ca e septembrie Eu inteleg prea bine. Tocmai de asta sustin ca daca mobra nu ar avea ceva performante, nu ar scoate el pole sau prima linie a grilei. De asta spun ca motoreta poate mai mult si in cursa. Acolo depinde de el sa puna acei 20-30% - eu cred ca procentele la dispozitia pilotului sunt chiar mai mici, dar sa zicem, de dragul discutiei, ca le luam de bune pe ale tale - ori acolo, in cursa, are el probleme. Azi a mers cum mi-ar fi placut sa il vad ca merge tot sezonul. Atunci ar fi avut tot dreptul sa se planga, sa ameninte, sa santajeze, dar el face acum o cursa buna si apoi 10 mediocre sau slabe. Mai stim noi o alta legenda a vitezei, cam pe acelasi calapod.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 19 ore în urmă Share Postat 19 ore în urmă Ce le reproșa Quartararo celor din echipă vineri : We went out too early ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 19 ore în urmă Share Postat 19 ore în urmă (editat) ref AM73, MM renuntase deja: "snatching defeat from the jaws of victory" :))) vad ca n-a zis nimeni, nu s-a dat live: MM era sa o puna jos in plm in 10 cred, dupa ce cazuse AM, fix cum era sa o faca in quali, pierduse fata. nebunie totala. maine in GP cred ca MM are o sansa mai mare decat azi, merge mai cox pe gume uzate decat AM. Q a luat in plm steroizi ceva. cat despre Peco: cine e Peco? Bez se tinea de mana fix cum s-a oprit, Aldeguer l-a lovit direct. o mini accidentare si gata, se duce faza buna prin care treci. (fix asa a fost cu AM) 1597950272_ScreenRecording2025-09-06at19_02_53.mov Acum 2 ore, Method a spus: Văd că Memelu e tot un zâmbet cu Quartararo nu ii deranjează ca s-au inghiontit pe pistă. "Rubbing is racing" mm stie chestia asta, altii nu. Acum 2 ore, xt600 a spus: Foarte agresiiv la inceputul cursei asa e mereu el, ca stie ca paleste dupa. in cursa mare nu cred ca o sa il mai tina asa bine. Acum 2 ore, danypop a spus: Kkteemurile iar au arătat ca sunt in faliment KTM e noua ducati, (aproape) toti merg bine pe ea Editat 19 ore în urmă de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 18 ore în urmă Share Postat 18 ore în urmă 1 oră în urmă, xt600 a spus: Da. Este cel mai bun rezultat al lui, de cand concureaza la categoria asta. Poate il ajuta in demersurile pentru obtinerea finantarii. Eu inteleg prea bine. Tocmai de asta sustin ca daca mobra nu ar avea ceva performante, nu ar scoate el pole sau prima linie a grilei. De asta spun ca motoreta poate mai mult si in cursa. Acolo depinde de el sa puna acei 20-30% - eu cred ca procentele la dispozitia pilotului sunt chiar mai mici, dar sa zicem, de dragul discutiei, ca le luam de bune pe ale tale - ori acolo, in cursa, are el probleme. Azi a mers cum mi-ar fi placut sa il vad ca merge tot sezonul. Atunci ar fi avut tot dreptul sa se planga, sa ameninte, sa santajeze, dar el face acum o cursa buna si apoi 10 mediocre sau slabe. Mai stim noi o alta legenda a vitezei, cam pe acelasi calapod.. da, sigur poate, dupa cum se vede cu ceilalti piloti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 18 ore în urmă Share Postat 18 ore în urmă (editat) Acum 26 minute, damager a spus: da, sigur poate, dupa cum se vede cu ceilalti piloti. Motoreta aia este pregatita pentru primadona. Daca vrei, este pianistul concertist si toata orchestra lucreaza pentru el. Ceilalti piloti muncesc pentru "succesul echipei", adica al lui Q.. testeaza in cursa, testeaza in antrenamente, iar la sfarsitul zilei se adapteaza si ei cum pot la o motoreta care nu este croita pentru ei. Grav ar fi ca ceilalti sa mearga mai bine ca el, vezi situatia lui Bagnaia (sau chiar al lui Q, in primele etape, cand Miller era in fata lui), care la debutul actualului campionat a fost vioara I-a, cu o motoreta construita in primul rand pentru el, iar acum este pe niciunde, in timp ce satana zburda pe o motocicleta care nu era pentru el. Sunt sigur ca intelegi foarte bine, lucrurile astea. Acum 55 minute, frigider a spus: Q a luat in plm steroizi ceva. Testosteron. Cu polonicul. D'aia e asa agresiv.. Editat 18 ore în urmă de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 18 ore în urmă Share Postat 18 ore în urmă Acum 3 minute, xt600 a spus: Motoreta aia este pregatita pentru primadona. Daca vrei, este pianistul concertist si toata orchestra lucreaza pentru el. Ceilalti piloti muncesc pentru "succesul echipei", adica al lui Q.. testeaza in cursa, testeaza in antrenamente, iar la sfarsitul zilei se adapteaza si ei cum pot la o motoreta care nu este croita pentru ei. Grav ar fi ca ceilalti sa mearga mai bine ca el, vezi situatia lui Bagnaia (sau chiar al lui Q, in primele etape, cand Miller era in fata lui), care la debutul actualului campionat a fost vioara I-a, cu o motoreta construita in primul rand pentru el, iar acum este pe niciunde, in timp ce satana zburda pe o motocicleta care nu era pentru el. Sunt sigur ca intelegi foarte bine, lucrurile astea. Testosteron. Cu polonicul. D'aia e asa agresiv.. da... asa e, eu zic sa mai vezi niste declaratii de la oameni care chiar sa pricep, si poate mai iesi din retorica ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 17 ore în urmă Autor Share Postat 17 ore în urmă @xt600 n-are treaba Q20, problema Yamaha e cotetu. au 4 piloti, ala mai rasarit dintre ei e ala care un campionat mondial. a facut o cursa buna,, dupa o calificare excelenta. In turu 2 pe linia dreapta ai vazut cu a trecut Acosta si MM pe langa el? 10 ZECE km/h mai putin pe linia dreapta. Maine in GP cred ca va fii mai rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 17 ore în urmă Share Postat 17 ore în urmă Acum 31 minute, Cavaleru a spus: @xt600 In turu 2 pe linia dreapta ai vazut cu a trecut Acosta si MM pe langa el? 10 ZECE km/h mai putin pe linia dreapta. Dar in turu3 ai vazut ca n-a mai trecut Acosta de el chiar si cu aspiratie? In turul 2 Marc a avut dubla aspiratie plus a franat extrem de târziu deci era normal sa treacă de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 17 ore în urmă Share Postat 17 ore în urmă (editat) Acum 34 minute, Cavaleru a spus: In turu 2 pe linia dreapta ai vazut cu a trecut Acosta si MM pe langa el? 10 ZECE km/h mai putin pe linia dreapta. Maine in GP cred ca va fii mai rau totusi azi se indeparta de Digia parca. maine la fel tre sa faca, agresiv la inceput, sa puna niste spatiu ca sa nu poata fi depasit pe linia dreapta. Editat 17 ore în urmă de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 17 ore în urmă Autor Share Postat 17 ore în urmă Acum 2 minute, danypop a spus: Dar in turu3 ai vazut ca n-a mai trecut Acosta de el chiar si cu aspiratie? In turul 2 Marc a avut dubla aspiratie plus a franat extrem de târziu deci era normal sa treacă de el. deci motoreta e de vis si chilotii pilaf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă Acum 14 minute, Cavaleru a spus: deci motoreta e de vis si chilotii pilaf? De ce tre sa o dam in extreme? Nune de vis insa aici pe acest circuit s-a prezentat bine de tot. A terminat la 1sec de invingator, care invingator are cea mai buna mobra, nu? Ok, fie, yamaka e cu 0.5sec/tur mai lentă decat duc(sau mai mult?), deci daca Q ar fi avut o mobra egala cu Marcel, i-ar fi dat 6-7-10sec lui Marcel in cursa asta? Intreb, nu dau cu parul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 16 ore în urmă Autor Share Postat 16 ore în urmă Acum 3 minute, danypop a spus: De ce tre sa o dam in extreme? Nune de vis insa aici pe acest circuit s-a prezentat bine de tot. A terminat la 1sec de invingator, care invingator are cea mai buna mobra, nu? Ok, fie, yamaka e cu 0.5sec/tur mai lentă decat duc(sau mai mult?), deci daca Q ar fi avut o mobra egala cu Marcel, i-ar fi dat 6-7-10sec lui Marcel in cursa asta? Intreb, nu dau cu parul vezi pe cate circuite a performat bine Q sau oricare din ceilalti piloti, ca le numeri pe degetele de la o mana... ca si aprilia are nevoie de niste conditii mai speciale, anumita tipologie a circuitului... vorba aia alnierea planetelor ca la victoriile nu MVin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă Ok, eu m-am referit la acest circuit. Insa chiar si asa cu o mobra mai rea care pe unele circuite se bate la victorie/podium, un pilot foarte bun ar termina in top 10 chiar si pe circuite mai potrivnice mobrei. Nu-i neg valoarea lui Q ca pilot insa cred eu ca nu da tot timpul maximul din ce poate el, el nu mobra. Repet, nu e mobra de titlu mondial dar nici nu ar trebui sa termine curse inafara top 10, calarita de un pilot de top. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 16 ore în urmă Autor Share Postat 16 ore în urmă imi vine greu sa cred ca Q20 nu da maximum cand urca pe cotetul cu diapazoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Au mai fost piloti acuzati chiar de propriile echipe ca nu dau totul pe circuit. Unul foarte cunoscut e Ianone, parca cei de la Suzuki l-au acuzat de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 15 ore în urmă Autor Share Postat 15 ore în urmă Acum 6 minute, danypop a spus: Au mai fost piloti acuzati chiar de propriile echipe ca nu dau totul pe circuit. Unul foarte cunoscut e Ianone, parca cei de la Suzuki l-au acuzat de asa ceva. Iannone ala care se dopa si petrecea noptile in cluburi.. excelent exemplu de pilot etalon sa pui egal intre o speranta si un pilot confirmat precum Q20 iti trebuie o viziune anume.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Vorbim de Ianone de acum 10 ani cand era in varful performanței. L-am dat ca exemplu, nu am spus car ar fi exact asa si la Q, doar ca exista si astfel de cazuri. Dar de Q stii tu ca merge doar la biserică si la circuit, o fi vreun sfant? De unde stii cat de conștincios e. Nu-l acuz de nimic doar zic ca ar putea fi cazul. Nu vreau sa intru in subiecte sensibile dar sa ți-o tragi cu un barbat, tre sa ai o proboema pe la ecu pe undeva. Ceva scurt circuit pe undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 15 ore în urmă Autor Share Postat 15 ore în urmă Acum 14 minute, danypop a spus: Vorbim de Ianone de acum 10 ani cand era in varful performanței. L-am dat ca exemplu, nu am spus car ar fi exact asa si la Q, doar ca exista si astfel de cazuri. Dar de Q stii tu ca merge doar la biserică si la circuit, o fi vreun sfant? De unde stii cat de conștincios e. Nu-l acuz de nimic doar zic ca ar putea fi cazul. Nu vreau sa intru in subiecte sensibile dar sa ți-o tragi cu un barbat, tre sa ai o proboema pe la ecu pe undeva. Ceva scurt circuit pe undeva Inanonica a tinut mereu prima pagina cu articole legate de viata lui extra sportiva. q20 o fii mai low profile daca o fii cazu. nu vreau sa discut preferintele sexuale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Acum 5 minute, Cavaleru a spus: Inanonica a tinut mereu prima pagina cu articole legate de viata lui extra sportiva. Da, mai ales dupa ce a devenit mare vedeta. La începuturi era ok, chiar si cand era la ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă Acum 2 ore, Cavaleru a spus: deci motoreta e de vis si chilotii pilaf? Nu am spus asta nici eu, nici altcineva. Am spus doar ca in materie de performanta pura, motoreta arata mai bine decat lasa sa se vada in prestatiile lui Q. Cum spunea si colegul, cu o motoreta capabila sa scoata timp de pole sau de prima linie a grilei, pe unele circuite, ar trebui sa se claseze macar in primii 10, pe circuite sau in conditii nefavorabile. Ori nu se intampla asta decat destul de rar, cu o lipsa de constanta de speriat, pentru un campion cu pretentii. Si am mai spus ca in mainile unui pilot precum MM, mult mai combativ, Yamaha ar fi mai sus in clasamentul constructorilor. Nu campioana, nu arma totala, ci doar mai sus in clasament. Acum 3 ore, damager a spus: da... asa e, eu zic sa mai vezi niste declaratii de la oameni care chiar sa pricep, si poate mai iesi din retorica ta. Citesc si eu analizele din presa, dar cand le compar cu ceea ce vad pe circuit si in palmaresul frantuzului, imi da cu rest la afirmatiile expertilor. Ceva nu se pupa. Nu le contest cunostintele si valoarea, dar prea il gonfleaza pe frantuz. Marketingul functioneaza din plin. Intr-un moment de criza a valorilor, in care MM este la ani lumina de concurenta, este nevoie de eroi. Si daca nu exista, sunt confectionati din ceea ce se gaseste prin padock. Asadar, nu ar fi rau ca nici tu sa nu ii crezi mereu pe cuvant. Arunca un ochi mai critic la prestatiile lui pe circuit, la statistici, palmares, etc si ai sa ai o alta perspectiva. Acum 1 oră, Cavaleru a spus: Inanonica a tinut mereu prima pagina cu articole legate de viata lui extra sportiva. L-am urmarit pe Iannone, in special cand a concurat la clasa intermediara. Am vazut curse facute de el, absolut briliante! Inclusiv impotriva lui MM. Omul era un talent cum nu se vede astazi la clasa mare. Nu de talia lui Rossi sau Marquez, dar daca si-ar fi vazut de viata sportiva, ca un adevarat profesionist, putea lua macar un titlu. Din pacate, femeile si cluburile i-au ruinat cariera. Talent irosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă Acum 4 ore, Cavaleru a spus: @xt600 n-are treaba Q20, problema Yamaha e cotetu. au 4 piloti, ala mai rasarit dintre ei e ala care un campionat mondial. a facut o cursa buna,, dupa o calificare excelenta. In turu 2 pe linia dreapta ai vazut cu a trecut Acosta si MM pe langa el? 10 ZECE km/h mai putin pe linia dreapta. Maine in GP cred ca va fii mai rau +1 Acum 3 ore, danypop a spus: cred eu ca nu da tot timpul maximul din ce poate el, el nu mobra E aberant ce zici. Oricare din ei da 110% cei din față cu atat mai mult. Paralela cu Ianone (care în acel moment semnase oricum cu alta echipa și pleca de la Suzuki din câte mai țin eu minte) e la fel de aberantă - compari un campion mondial cu un gigolo italiano. Acum 55 minute, xt600 a spus: in materie de performanta pura, motoreta arata mai bine decat lasa sa se vada in prestatiile lui Q. Da și un argument cu care sa justifici această afirmație. Acum 58 minute, xt600 a spus: Marketingul functioneaza din plin. Intr-un moment de criza a valorilor Blablabla ...și ai intors-o ca la Ploiești Nici nu cred ca are cineva de aici pretenția sa te poată convinge de ceva când tu ai o părere contrară. Am fi și nebuni sa încercăm 1 oră în urmă, xt600 a spus: Omul era un talent cum nu se vede astazi la clasa mare. Daa ăștia de la clasa mare de acum sunt pistol cu apa pe lângă Ianone el pistone Nostalgii ofilite...și încă pt ce pilot...omg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă Acum 7 ore, xt600 a spus: Citesc si eu analizele din presa, dar cand le compar cu ceea ce vad pe circuit si in palmaresul frantuzului, imi da cu rest la afirmatiile expertilor. Ceva nu se pupa. Nu le contest cunostintele si valoarea, dar prea il gonfleaza pe frantuz. Marketingul functioneaza din plin. Intr-un moment de criza a valorilor, in care MM este la ani lumina de concurenta, este nevoie de eroi. Si daca nu exista, sunt confectionati din ceea ce se gaseste prin padock. Asadar, nu ar fi rau ca nici tu sa nu ii crezi mereu pe cuvant. Arunca un ochi mai critic la prestatiile lui pe circuit, la statistici, palmares, etc si ai sa ai o alta perspectiva. Mda, citesti si tot timpul o sucesti ca sa fie cum zici tu. Oi fi vreun reporter undecover. Esti atat de hater pe directia asta, si probabil ca citesti selectiv :). Sau citesti si nu vrei sa intelegi. are si un nume asta. vezi ca MM a declarat ca cel mai talentat pilot dupa el este Q. cred ca jumatate din paddock au declarat de ce e asa usor sa blochezi yamaha in cursa. Cred ca cel mai clar a fost AE acuma 2 ani. A zis ceva de genul: " with yamaha is easy, you just have to be on the line in the middle of the corner" da, am vazut unde a fost MM cu honda si agresivitatea lui. Q a declarat de mai multe ori ca el le spune ingineriilor de simte el, si e "treaba lor" sa gaseasca solutia. el a cerut mai multa putere si top-speed pentru ca.... s-a vazut ieri, nu una ci 2 mobra care pana la punctul de franare i-am dat 3 lungimi de motoreta, venind de la 2 lungimi in spate. da, Q e doar marketing, ca deh, Rins il bate cu ceasul de la gara. eu am zis ca yamaha mi-i se pare dupa ducati overall, pentru ca mi-i se par mai usor de rezolvat problemele lor decat cele de la Aprilia si Ktm. intre timp, cu noul sasiu de la honda, se pare ca honda a facut un salt mare in fata. Problema la Honda e ca are un pilot harsait de honda in persoana lui Mir, un super pilot, dar cred ca dupa cate cazaturi a avut, are nevoie de o perioada sa isi revina, un Marini care pare un pilot bun, dar nu un campion, ai un Zarco batran. De al 4-lea nu sre sens sa pomenim. Acum 6 ore, Method a spus: +1 E aberant ce zici. Oricare din ei da 110% cei din față cu atat mai mult. Da și un argument cu care sa justifici această afirmație. ...și ai intors-o ca la Ploiești Nici nu cred ca are cineva de aici pretenția sa te poată convinge de ceva când tu ai o părere contrară. Am fi și nebuni sa încercăm Daa ăștia de la clasa mare de acum sunt pistol cu apa pe lângă Ianone el pistone Nostalgii ofilite...și încă pt ce pilot...omg +1. Acum 7 ore, xt600 a spus: Nu am spus asta nici eu, nici altcineva. Am spus doar ca in materie de performanta pura, motoreta arata mai bine decat lasa sa se vada in prestatiile lui Q. Cum spunea si colegul, cu o motoreta capabila sa scoata timp de pole sau de prima linie a grilei, pe unele circuite, ar trebui sa se claseze macar in primii 10, pe circuite sau in conditii nefavorabile. Ori nu se intampla asta decat destul de rar, cu o lipsa de constanta de speriat, pentru un campion cu pretentii. Si am mai spus ca in mainile unui pilot precum MM, mult mai combativ, Yamaha ar fi mai sus in clasamentul constructorilor. Nu campioana, nu arma totala, ci doar mai sus in clasament. Citesc si eu analizele din presa, dar cand le compar cu ceea ce vad pe circuit si in palmaresul frantuzului, imi da cu rest la afirmatiile expertilor. Ceva nu se pupa. Nu le contest cunostintele si valoarea, dar prea il gonfleaza pe frantuz. Marketingul functioneaza din plin. Intr-un moment de criza a valorilor, in care MM este la ani lumina de concurenta, este nevoie de eroi. Si daca nu exista, sunt confectionati din ceea ce se gaseste prin padock. Asadar, nu ar fi rau ca nici tu sa nu ii crezi mereu pe cuvant. Arunca un ochi mai critic la prestatiile lui pe circuit, la statistici, palmares, etc si ai sa ai o alta perspectiva. L-am urmarit pe Iannone, in special cand a concurat la clasa intermediara. Am vazut curse facute de el, absolut briliante! Inclusiv impotriva lui MM. Omul era un talent cum nu se vede astazi la clasa mare. Nu de talia lui Rossi sau Marquez, dar daca si-ar fi vazut de viata sportiva, ca un adevarat profesionist, putea lua macar un titlu. Din pacate, femeile si cluburile i-au ruinat cariera. Talent irosit. daca te uiti mai atent, cum zici tu, o sa vezi ca l-a batut Muresan in cateva curse pe marele Ianonne. un pilot bunicel, dar nicidecum extraordinar, un caracter infect. ( cum am scris acum ceva vreme, l-am cunoscut personal, si e genul de persoana langa care nu vrei sa fi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Acum 8 ore, Method a spus: Oricare din ei da 110% cei din față cu atat mai mult. Alta ineptie repetată la nesfarsit NIMENI nu poate si nu da 100% nici din el si nici din motocicletă! 100% e atunci cand ajungi la maxim apoi faci poc si tu si mobra. Acela e idealul/perfectul(care nu este si nu va fi atins niciodată) cand un pilot dă 100% din ce poate pe fiecare centimetru de pista si la fel scoate 100% din mobra pe fiecare centimetru/viraj/linie dreaptă/etc din pista. Aaa, ca ne place noua sa spunem ca unu merge "peste limită" e adevărat, e mai interesant, mai ales cand acela e pilotul preferat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.