sprike Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă Este cineva de acord sa facă o astfel de shimbare ? Pare un trend nou care începe să prindă teren; Avantaje: - produce mai putin zogom - mentenanta este redusa spre 0 - greutate mai mica la tot ansamblul de pinione (din aluminiu) + curea - As spune ca fiabilitate este mai mare in timp Dezavantaje: - Pentru circuit nu ar fi o solutie legat de performanta - Cred ca ar fi costul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Daca as avea lant, da as lua in considerare mai ales ca au si aparut niste curele noi care sunt mult mai bune ca cele de pana acum. Intr-un video, nu stiu daca asta pus de tine, au scos pe dyno performante mai bune pe curelele noi decat pe lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Daca ar fi sa pot alege intre lant, curea, cardan, as alege cureaua. AI din ambele cate ceva bun. Si dezavantaje, dar partile bune depasesc dezavantajele, din punctul meu de vedere. De ce nu sunt mai multe moto de strada gandite cu curea, nu stiu.. O fi mai scumpa solutia de produs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat 2 ore în urmă Autor Share Postat 2 ore în urmă Acum 33 minute, Adrian M. a spus: De ce nu sunt mai multe moto de strada gandite cu curea, nu stiu.. O fi mai scumpa solutia de produs? Poate că pe viitor producătorii vor lua in considerare aceasta obtiune si vor echipa o parte de flota cu asa ceva El este decocamdata la faza de upgrade/ test Acum 1 oră, DonFlamingo a spus: Daca as avea lant, da as lua in considerare mai ales ca au si aparut niste curele noi care sunt mult mai bune ca cele de pana acum. Corect, tehnologia avanseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 48 minute, Adrian M. a spus: O fi mai scumpa solutia de produs? E mai scumpa, numai cureaua singura e mai scumpa decat un kit de lant complet. Acum 10 ore, sprike a spus: Avantaje: - produce mai putin zogom - mentenanta este redusa spre 0 - greutate mai mica la tot ansamblul de pinione (din aluminiu) + curea - As spune ca fiabilitate este mai mare in timp As adauga si vibratii reduse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 47 minute, Nguyen a spus: E mai scumpa, numai cureaua singura e mai scumpa decat un kit de lant complet. As adauga si vibratii reduse. Este mai scumpa dar o inlocuiesti o data la 100 de mii de km (bine depinde si cum mergi si pe unde) - la un cruiser mai rar, la un naked/sportiva de strada clar mai des, iar la scuter la 20 de mii pentru ca sunt niste mizerii de curele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Keyser Söze Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă (editat) Acum 1 oră, Adrian M. a spus: Daca ar fi sa pot alege intre lant, curea, cardan, as alege cureaua. AI din ambele cate ceva bun. Si dezavantaje, dar partile bune depasesc dezavantajele, din punctul meu de vedere. De ce nu sunt mai multe moto de strada gandite cu curea, nu stiu.. O fi mai scumpa solutia de produs? Nu neaparat, inca suprematia randamentului la roata o detine lantul, cu doar 3-4 % pierdere de putere. Urmeaza in ordine cureaua cu ceva peste 10% si apoi cardanul cu 18-20 %. gugal stie tot... Dupa logica mea e mai usor si ieftin de produs o curea decat un lant. Eu raman ca alegere, la lant. Editat 1 oră în urmă de Keyser Söze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Tocmai asta e faza ca nu mai are suprematia. Faceau teste pe Dyno cu nu stiu ce curea compozitie noua si surprize surprize are randament mai bun decat lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Keyser Söze Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Ala e momentan doar un caz, nu e regula generala la toti producatorii de curele. Mai dureaza ceva timp, chiar mult as putea spune, pana real lantul fie detronat de curea. E ca si aia cu viitorul e electric... O fi, dar nu cel apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Nu trebuie mai multa precizie cand este tensionata cureaua? Cat de des trebuie verificata? Trebuie ceva aparat care sa masoare daca e intinsa corespunzator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Keyser Söze Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă (editat) Deocamdata am vazut la noutatile auto, superioritatea curelei de distributie imersata in baia de ulei fata de lant... Editat 1 oră în urmă de Keyser Söze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.