damager Postat Duminică la 16:57 Share Postat Duminică la 16:57 Chiar acum, Cavaleru a spus: uita-te pe filmarea de pe motoreta lui Rueda, are vizibilitate 100m pana la baiatul lovit fara sa-i fie blocata de cineva. M-am uitat, din viraj nu il vede ca erau 3-4 pe interior. in linie dreapta nu te astepti ca ala sa fie oprit la o tigara pe trasa. Cand si-a dat seama ca ala sta pe loc era prea tarziu. ca mi-e greu sa cred ca un campion mondial poata sa faca point-fixation. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Duminică la 17:01 Autor Share Postat Duminică la 17:01 (editat) Acum 4 minute, damager a spus: M-am uitat, din viraj nu il vede ca erau 3-4 pe interior. in linie dreapta nu te astepti ca ala sa fie oprit la o tigara pe trasa. Cand si-a dat seama ca ala sta pe loc era prea tarziu. ca mi-e greu sa cred ca un campion mondial poata sa faca point-fixation. ala nu e oprit, ruleaza mai incet decat restul, sunt 100m distanta neobstructionata, daca nu-ti dai seama pe linie dreapta ca te aproprii rapid de ala care ruleaza lent... cel mai probabil se uita in balarii sau se uita la altceva, uita-te ca in dreapta era loc sa-l evite Editat Duminică la 17:02 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Duminică la 17:02 Share Postat Duminică la 17:02 Acum 3 minute, Cavaleru a spus: uita-te pe filmarea de pe motoreta lui Rueda, are vizibilitate 100m pana la baiatul lovit fara sa-i fie blocata de cineva. si link video Am vazut video. Chiar daca pe tv pare distanta mare, daca te-ai dat pe circuit poti sa iti dai seama ca nu e chair asa mare distanta. Poti sa si masori, vibratorul are fiecare dala la aprox 1m. daca le numaram, cred ca sunt sub 30 de bucati. dar, eu sunt doar curios cine e vinovat. Ca baiatul ala nu avea ce sa caute pe trasa fumand o tigara, trebuia sa fie pe dreapta cum sunt ceilalti pe care Rueda ii depasesteste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Duminică la 17:05 Share Postat Duminică la 17:05 (editat) Era turul de formare, despre ce trasă vorbim? Nu exista o viteza minima obligatorie pe turul de formare. Evident ca vina e a lui Rueda 100%. Editat Duminică la 17:11 de danypop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Duminică la 17:06 Autor Share Postat Duminică la 17:06 Acum 1 minut, damager a spus: Am vazut video. Chiar daca pe tv pare distanta mare, daca te-ai dat pe circuit poti sa iti dai seama ca nu e chair asa mare distanta. Poti sa si masori, vibratorul are fiecare dala la aprox 1m. daca le numaram, cred ca sunt sub 30 de bucati. dar, eu sunt doar curios cine e vinovat. Ca baiatul ala nu avea ce sa caute pe trasa fumand o tigara, trebuia sa fie pe dreapta cum sunt ceilalti pe care Rueda ii depasesteste. e tur de formare a grilei, nu e warm up nu-i nimic, nu cred ca exista vreo regula privind deplasarea in turul de formare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Duminică la 18:01 Share Postat Duminică la 18:01 (editat) 1 oră în urmă, Cavaleru a spus: e tur de formare a grilei, nu e warm up nu-i nimic, nu cred ca exista vreo regula privind deplasarea in turul de formare... Da, in regulament nu scrie nimic specific. dar in litera regulamentului scrie ca trebuie sa mergi in asa fel incat sa mu incurci sau sa pui alti piloti in ipostaze periculoase. inteleg ca baiatul asta e destul de grav , sper sa isi revina, sa nu se lase cu RIP. Oare era wildcard? Ca nu imi aduc aminte sa-l mai fi vazut pe grila. Acum 10 ore, Method a spus: Ce o fi pățit Bagnaia?? Bai nene dar prost și meltean e Morbidelli ala omg...pe lângă el Marquez e fecioară imaculată - efectiv fiecare depasire pe care o face trebuie sa fie cu bâta ori da în vreun rider or îl scoate de pe trasa,fara excepții.Omul e consistent în prostie. 1 oră în urmă, Cavaleru a spus: e tur de formare a grilei, nu e warm up nu-i nimic, nu cred ca exista vreo regula privind deplasarea in turul de formare... mai mult, astia din motogp pt sprint merg super incet ca sa nu consume benzina. pare ca nu era wildcard, deci nu era vreun rookies, si el trebuia sa mearga in afara trasei asa incet. dar si Rueda, cred ca se uita in altw parte ca nu se astepta sa fie cineva acolo Editat Duminică la 18:07 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Duminică la 18:07 Autor Share Postat Duminică la 18:07 Acum 4 minute, damager a spus: Da, in regulament nu scrie nimic specific. dar in litera regulamentului scrie ca trebuie sa mergi in asa fel incat sa mu incurci sau sa pui alti piloti in ipostaze periculoase. inteleg ca baiatul asta e destul de grav , sper sa isi revina, sa nu se lase cu RIP. Oare era wildcard? Ca nu imi aduc aminte sa-l mai fi vazut pe grila. pai si rueda care venea din spate pe blana, intr-un tur in care nu conteaza decat sa ajungi pe grila cat mai economic ce scuza are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Duminică la 18:11 Share Postat Duminică la 18:11 (editat) Acum 5 minute, Cavaleru a spus: pai si rueda care venea din spate pe blana, intr-un tur in care nu conteaza decat sa ajungi pe grila cat mai economic ce scuza are? Nu caut scuze aluia. Incercam sa inteleg situatia. Adica, parerea mea este ca aman2 au gresit, desi dupa regulament cred ca doar rueda poate fi invinovatit. ca nu stiu si nu caut acuma, daca faptul ca daca mergi mai incet decat ritmul normal trebuie sa iesi de pe trasa, care se refera la calificari si antrenamente se aplica si la turul de formare. la orice amarat de track-day mergi prin europa, toti iti spun sa nu mergi incet pe trasa. poate vroia sa vada de unde poate sa acceleze la iesirea din virajul ala. Cine stie ce era in mintea aluia Editat Duminică la 18:12 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Duminică la 18:29 Share Postat Duminică la 18:29 Acum 1 oră, damager a spus: pe trasa Nasol dacă era lent pe trasa. Mergi încet - ieși de pe trasa. Nasol rău evenimentul. 1 oră în urmă, danypop a spus: Era turul de formare, despre ce trasă vorbim? Nu exista o viteza minima obligatorie pe turul de formare. Evident ca vina e a lui Rueda 100%. Unii merg mai tare, alții mai incet. Trasa e trasa. Acum 19 minute, damager a spus: toti iti spun sa nu mergi incet pe trasa. A fost și la noi pe Adancata - a ieșit un om de la standuri, lent, pe trasa. La fel de urat a ieșit. Pedro se pare ca a fost amendat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Duminică la 18:32 Share Postat Duminică la 18:32 Marquez a facut ceva asemănător acum vreo 13-14 ani. Cele mai imbecile accidente se intampla la Moto3. Lipsa de maturitate isi spune cuvântul. Cu putin noroc Rueda i-a curmat pustiului doar cariera. Care crede ca dupa stop-uri repetate resuscitate, o fractura deschisă si plamanii loviți serios cineva mai poate sa revina la cel mai inalt nivel al unui sport, crede si in barza la 30+ ani ... Acum 21 minute, damager a spus: Nu caut scuze aluia. Incercam sa inteleg situatia. Adica, parerea mea este ca aman2 au gresit, desi dupa regulament cred ca doar rueda poate fi invinovatit. ca nu stiu si nu caut acuma, daca faptul ca daca mergi mai incet decat ritmul normal trebuie sa iesi de pe trasa, care se refera la calificari si antrenamente se aplica si la turul de formare. la orice amarat de track-day mergi prin europa, toti iti spun sa nu mergi incet pe trasa. poate vroia sa vada de unde poate sa acceleze la iesirea din virajul ala. Cine stie ce era in mintea aluia Parca regula era că cel din spate are grija sa depășească astfel incat sa nu-l puna in pericol pe cel din fața lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Duminică la 18:39 Autor Share Postat Duminică la 18:39 Rueda a facut un (cuvant urat), chiar daca ala era pe trasa mai lent, tu care vii din spate trebuie sa eviti, aceeasi regula e si pe partia de ski. mai ales ca nu erau calificari, nu era nimeni pe blana orbitoare. Rueda are mainile patate de sange iar pustiulica sper sa se recupereze fizic 100% this shit will leave marks.. nu compara track day cu turul de formare ca nu-s acelasi lucru ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Duminică la 18:57 Share Postat Duminică la 18:57 Acum 3 ore, damager a spus: Se pare ca si Ducati si Honda sunt intresate de Q. Nu imi este clar cine a fost de vina aici, Rueda care a venit din spate, nu avea viziblitate asta e clar, erau mai multi piloti pe interior, clar nu l-a vazut, sau baiatul ala care merge asa lent. In regulament nu exista ceva care as reglementeze viteza in lap-ul de formare. Probabil ca se va pune. Îți dai seama ca oricine e interesat de un om care e în stare sa ia.. câte pole uri a luat Q anul ăsta?cu cea mai slabă motoreta de pe grila. Plus semi-victoria (nush cum sa ii zic altfel) de la Silverstone. E la mintea cocoșului. Acuma sa nu cumva sa citeasca si ei review'urile colegului xt despre el și sa își dea seama ca "e overrated" Însă și eu zic după cum zice colegul frigider ca Q probabil va aștepta testul din februarie de la Sepang sa vadă versiunea 2026 a V4 pana sa ia o hotărâre drastică.Daar...după cum se întrevede...V4 Yamaha va fi tot o Yamaha,so? Eu bag o predicție - în 2027 îl vom vedea pe Q în negru lângă Bezzechi. Amândoi au fost de vină,unul a facut una a la Marquez moto2 celălalt dormea pe trasă...însă as zice ca vina e 70%Rueda 30% celălalt - Rueda are experiență și vorba ta - tânăr înțeleg dar la nivelul lui Rueda faci point fixation nu ieși de pe circuit?Din astea se întâmplă la amatori sau la moto3 în cursă nu când se merge la lejer în turul de formare. Nu înțeleg de ce si-a luat Acosta penalizare pt ca a intrat după ce a căzut în ultimele 3 min - regula asta era veche?ca nu am văzut sa fie aplicata pana acum... Și plus de asta - vorba comentatorilor - de unde știe Acosta care e setat sa faca turul dacă mai sunt 3.10 min sau 2.50 pe cronometru? În teorie e buna regula dar greu aplicabilă în practică. Ar trebui sa le arate un steag ceva sau un led idk pe bord care sa insemne - "din momentul asta dacă cazi no rejoin",pt ca ei cu adrenalina în roșu și cu 170 puls nu stau sa numere minutele sau sa se uite la cronometru pe ecrane sa vadă când e 2.59. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Duminică la 19:43 Share Postat Duminică la 19:43 Ce mai spuneau Englezii de yama v4: Japonezilor nu le place sa le bubuie motoarele la TV. V4 le e limitat la 70% din putere deocamdată, ii mai dau căluți pe parcurs. Suna enorm de puțin 70%. Ce naiba testezi la 70%? Aparent asa lucrează ei. Nu știu cifra aia cat de precisa e. Acum 1 oră, Method a spus: Nu înțeleg de ce si-a luat Acosta penalizare pt ca a intrat după ce a căzut în ultimele 3 min - regula asta era veche? Reguli locale. Am scris într-un post mai devreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Duminică la 21:11 Share Postat Duminică la 21:11 Acum 3 ore, Cavaleru a spus: ala nu e oprit, ruleaza mai incet decat restul, sunt 100m distanta neobstructionata, daca nu-ti dai seama pe linie dreapta ca te aproprii rapid de ala care ruleaza lent... cel mai probabil se uita in balarii sau se uita la altceva, uita-te ca in dreapta era loc sa-l evite Din cate stiu, si la clasa mare s-au luat penalizari pentru ca se rula lent pe trasa in FP-uri, Q, WUP, etc. Daca nu ma inseala memoria, chiar Morbi (?) si-ia luat-o, din cauza asta. Nu stiu exact ce spune regulamentul, dar daca stewarzii aplica sanctiuni, o fac in baza unei reglementari. So, ma tem ca partea cea mai mare de vina, pentru crash, o are pustiul... din ce vad pe filmare, rula foarte lent pe trasa. Nu avea ce sa caute acolo. Desigur, Rueda are si el partea lui, daca era mai atent, poate accidentul putea fi evitat... Dar, repet, pustiul nu avea ce cauta acolo, indiferent ca era vorba de un free practice sau de turul de formare, care, atentie!! face parte din procedura de start a cursei, deci ma indoiesc ca nu sta sub incidenta acelorasi reguli, valabile pentru celelalte momente ale weekendului. 1 oră în urmă, frigider a spus: V4 le e limitat la 70% din putere deocamdată, ii mai dau căluți pe parcurs. Suna enorm de puțin 70%. Ce naiba testezi la 70%? Aparent asa lucrează ei. Da, era pe undeva un interviu cu cineva de la Yamaha care spunea acelasi lucru: ca in procesul de testare inginerii niponi cresc progresiv puterea motorului. Asa ca rezultatele pe care le vedem noi, nu arata cu adevarat potentialul acelei motorete. Cu siguranta, stiu ei ce fac si mai ales ce date culeg/masoara. Probabil, crescand progresiv puterea, analizeaza si comportamentul celorlalte componente: sasiu, suspensii, aero, etc, in raport cu ceea ce livreaza motorul. Imagineaza-ti ca ei trebuie sa construiasca toate aceste elemente de la 0, pentru acest motor V4. Zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Duminică la 21:32 Share Postat Duminică la 21:32 Nu cred că în turul de formare, exista o trasă. Pe de altă parte, în cursa de sprint și în cea de azi, Bagnaia plecat din pole in warm-up, i-a lăsat pe toți să treacă (din motive știute doar de el) și a ajuns printre ultimii in caseta de start. Așadar, care-i regulamentul și când se aplică? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Duminică la 21:47 Share Postat Duminică la 21:47 Acum 6 minute, MirceaB a spus: Nu cred că în turul de formare, exista o trasă. Pe de altă parte, în cursa de sprint și în cea de azi, Bagnaia plecat din pole in warm-up, i-a lăsat pe toți să treacă (din motive știute doar de el) și a ajuns printre ultimii in caseta de start. Așadar, care-i regulamentul și când se aplică? Da, dar daca ai fost atent, in momentul in care a incetinit, a iesit in exterior, i-a lasat pe ceilalti sa treaca, dupa care s-a repozitionat pe circuit. Quartararo face la fel, de ceva vreme, in wup ramane in urma si vine ultimul in casuta de start. Dar regula ramane aceeasi: pilotul care ruleaza lent, elibereaza trasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Luni la 05:07 Share Postat Luni la 05:07 La fel s-ar pozitinat și tânărul acela de la Moto 3, care acum este la limita dintre viață și moarte. Daca nu există un regulament diferit intre turul de formare și warm-up, atunci nu înțeleg de unde atâtea discuții legate de cine-i vinovat de acel accident. Acum 21 ore, Method a spus: Ce o fi pățit Bagnaia?? Pană de cauciuc. O bucată de carbon a perforat roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Luni la 06:02 Share Postat Luni la 06:02 (editat) Acum 8 ore, MirceaB a spus: Nu cred că în turul de formare, exista o trasă. Pe de altă parte, în cursa de sprint și în cea de azi, Bagnaia plecat din pole in warm-up, i-a lăsat pe toți să treacă (din motive știute doar de el) și a ajuns printre ultimii in caseta de start. Așadar, care-i regulamentul și când se aplică? Omoară-mă mort: La patinaj artistic nu e trasa. Și nici la barbut. Dacă e circuit atunci are trasa, suntem la curse aici, despre ce vorbim? Unii merg mai încet, alții mai repede. Mergi decent - clar stai pe trasa care e partea gumata și uneori cea curată . Mergi intenționat încet - n-ai ce cauta pe trasa, fix cum a făcut Peco,cum face Q când e în pole etc. Este de bun simt,de asta nu e regula. În calificări e regula pentru ca atunci influențezi poziția pe grila. Tururile de formare / warm up nu sunt cronometrate,de asta nu e nimic scris dar e de bun simt, ce sa cauți pe trasa lent? În antrenamentele libere tururile sunt cronometrate dar nu contează la poziția pe grila și totuși nici acolo nu ai voie sa fii lent pe trasa pentru ca de ce ai face asta? E periculos și încurci pe alții. La cat de urat a fost nu cred ca se va arata cu degetul 1 din ei. Editat Luni la 06:03 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Luni la 06:39 Share Postat Luni la 06:39 Acum 34 minute, frigider a spus: Omoară-mă mort: La patinaj artistic nu e trasa. Și nici la barbut. Dacă e circuit atunci are trasa, suntem la curse aici, despre ce vorbim? Ești 100% sigur că aia era trasa ideală? La 20 cm de marginea circuitului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Luni la 06:42 Share Postat Luni la 06:42 Acum 24 minute, frigider a spus: Dacă e circuit atunci are trasa, suntem la curse aici, despre ce vorbim? Exact! Mai mult, pilotii in mod reflex ruleaza pe trasa utilizata in cursa. Cine urmareste tururile de formare, de wup, poate observa ca dupa primele viraje, toti se aliniaza unul in spatele celuilalt si urmeaza trasa, iar cei care aleg deliberat sa ruleze mai lent sau fac zig-zaguri, ies in exterior. Regula (scrisa sau nescrisa) este respectata inclusiv la sfarsitul sesiunilor de FP sau calificari, cand pilotii ruleaza in turul de iesire la boxe sau dupa ce exerseaza starutul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Luni la 06:52 Share Postat Luni la 06:52 (editat) Acum 11 ore, frigider a spus: Ce mai spuneau Englezii de yama v4: Japonezilor nu le place sa le bubuie motoarele la TV. V4 le e limitat la 70% din putere deocamdată, ii mai dau căluți pe parcurs. Suna enorm de puțin 70%. Ce naiba testezi la 70%? Aparent asa lucrează ei. Bine ar fi. Ar fi frumos sa vedem la Sepang 2026 o Yamaha care sa vina macar unde e Aprilia acum ca si performante...i just don't see it. Acum 9 ore, xt600 a spus: Da, dar daca ai fost atent, in momentul in care a incetinit, a iesit in exterior, i-a lasat pe ceilalti sa treaca, dupa care s-a repozitionat pe circuit. Quartararo face la fel, de ceva vreme, in wup ramane in urma si vine ultimul in casuta de start. Dar regula ramane aceeasi: pilotul care ruleaza lent, elibereaza trasa. Exact - nu stiu daca e o regula scrisa sa rulezi intr-un anumit ritm pe trasa ideala,insa clar e o regula logica.Nu poti merge cu 40kmh - iesi in lateral si faci ce vrei tu. Ok ok - copilul a gresit - dar vorba colegului - Rueda ce pazea?era in turul de formare,deci nu putem spune ca era in blana iesind de pe curba cu capul sub carene sa nu il vada plus de asta era la 100m pe drept,nu a iesit de undeva si l-a luat prin surprindere - faci point fixation la nivelul ala?Ciudat. Da,l-am vazut si eu pe Bagnaia - nu inteleg de ce a ramas in spate - manevrele alea se mai faceau la F1 cu un scop foarte dirty - pilotul care facea asta o facea in general pe circuitele unde e foarte foarte cald (cum e Sepang!) pt a intarzia cu gen 30-40s pornirea in cursa pt ca ceilalti sa vina sa se puna pe grila si sa li se supra-incalzeasca motoarele si sa aiba o scadere de putere cu motorul overheated (se stie ca motoarele de racing atat motogp cat si F1 sunt total deficitare la racire daca stau pe loc - le trebuie un mare flux de aer pt a isi mentine temperatura constanta) si astfel sa ia un start mai slab - sa fi fost asta si scopul lui Bagnaia? Editat Luni la 06:54 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Luni la 07:00 Autor Share Postat Luni la 07:00 Acum 6 minute, Method a spus: Da,l-am vazut si eu pe Bagnaia - nu inteleg de ce a ramas in spate - manevrele alea se mai faceau la F1 cu un scop foarte dirty - pilotul care facea asta o facea in general pe circuitele unde e foarte foarte cald (cum e Sepang!) pt a intarzia cu gen 30-40s pornirea in cursa pt ca ceilalti sa vina sa se puna pe grila si sa li se supra-incalzeasca motoarele si sa aiba o scadere de putere cu motorul overheated (se stie ca motoarele de racing atat motogp cat si F1 sunt total deficitare la racire daca stau pe loc - le trebuie un mare flux de aer pt a isi mentine temperatura constanta) si astfel sa ia un start mai slab - sa fi fost asta si scopul lui Bagnaia? O fii vazut filmul lui Brad Pitt - F1 si a zis sa faca o smecherie Zicea Peco ca a avea resurse mid race si distanta o tinea sub control fata de AM, era pregatit sa forteze ultimele 5ture ca sa recupereze. dar ghinion.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Luni la 07:31 Share Postat Luni la 07:31 Acum 35 minute, Method a spus: Bine ar fi. Ar fi frumos sa vedem la Sepang 2026 o Yamaha care sa vina macar unde e Aprilia acum ca si performante...i just don't see it. Exact - nu stiu daca e o regula scrisa sa rulezi intr-un anumit ritm pe trasa ideala,insa clar e o regula logica.Nu poti merge cu 40kmh - iesi in lateral si faci ce vrei tu. Ok ok - copilul a gresit - dar vorba colegului - Rueda ce pazea?era in turul de formare,deci nu putem spune ca era in blana iesind de pe curba cu capul sub carene sa nu il vada plus de asta era la 100m pe drept,nu a iesit de undeva si l-a luat prin surprindere - faci point fixation la nivelul ala?Ciudat. Da,l-am vazut si eu pe Bagnaia - nu inteleg de ce a ramas in spate - manevrele alea se mai faceau la F1 cu un scop foarte dirty - pilotul care facea asta o facea in general pe circuitele unde e foarte foarte cald (cum e Sepang!) pt a intarzia cu gen 30-40s pornirea in cursa pt ca ceilalti sa vina sa se puna pe grila si sa li se supra-incalzeasca motoarele si sa aiba o scadere de putere cu motorul overheated (se stie ca motoarele de racing atat motogp cat si F1 sunt total deficitare la racire daca stau pe loc - le trebuie un mare flux de aer pt a isi mentine temperatura constanta) si astfel sa ia un start mai slab - sa fi fost asta si scopul lui Bagnaia? daca numeri dalele din vibrator, o sa veza ca sunt maxim 30m intre ei. Daca ai mers pe circuit poti sa realizezi ca 30m se topesc instant. Im plus de asta, realizezi viteza cu care merge cel din fata doar cand te apropi de el. Parerea mea este ca rueda si-a dat seama ca ala sta pe loc cand mai erau vreo 10m intre ei. ce ma surprinde este ca nu a fost nici o manevra de evitare clara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Luni la 07:36 Share Postat Luni la 07:36 (editat) Acum 48 minute, Method a spus: Ok ok - copilul a gresit - dar vorba colegului - Rueda ce pazea?era in turul de formare,deci nu putem spune ca era in blana iesind de pe curba cu capul sub carene sa nu il vada plus de asta era la 100m pe drept,nu a iesit de undeva si l-a luat prin surprindere - faci point fixation la nivelul ala?Ciudat. Da,l-am vazut si eu pe Bagnaia - nu inteleg de ce a ramas in spate - manevrele alea se mai faceau la F1 cu un scop foarte dirty - pilotul care facea asta o facea in general pe circuitele unde e foarte foarte cald (cum e Sepang!) pt a intarzia cu gen 30-40s pornirea in cursa pt ca ceilalti sa vina sa se puna pe grila si sa li se supra-incalzeasca motoarele si sa aiba o scadere de putere cu motorul overheated (se stie ca motoarele de racing atat motogp cat si F1 sunt total deficitare la racire daca stau pe loc - le trebuie un mare flux de aer pt a isi mentine temperatura constanta) si astfel sa ia un start mai slab - sa fi fost asta si scopul lui Bagnaia? Am spus ca si Rueda are partea lui de vina. Rula mai rapid decat tot plutonul. Cat priveste distanta dintre cei doi, nush ce sa zic... nu cred ca era atat de mare. Pe noi ne duc in eroare filmarile. Camerele on board, sunt superangulare si deformeaza mult perspectiva, astfel incat pare ca cel din fata este la zeci sau sute de metri distanta. Cele de transmisie, folosesc de regula teleobiective, care produc efectul invers, "strivesc" perspectiva, astfel incat lucrurile par mai apropiate decat in realitate. Si in cazul asta, la iesirea lui Rueda din viraj, probabil nu erau mai mult decat cateva zeci de metri, intre ei, dar cand capchilu' rula la relanti, iar asta venea cu 200km/h, distanta dintre ei... ca si cum nu ar fi existat. Editat Luni la 07:41 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Luni la 10:58 Share Postat Luni la 10:58 Acum 4 ore, MirceaB a spus: Ești 100% sigur că aia era trasa ideală? La 20 cm de marginea circuitului? nu sunt sigur, am vazut ca scria lumea de trasa. scuzele mele daca nu era trasa. Acum 4 ore, Method a spus: sa fi fost asta si scopul lui Bagnaia? sau sa enervezi pe ceilalti care stau dupa tine. sau sa li se raceasca si mai mult gumele celorlalti cat timp stau pe loc. plm, mici mizerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.