xt600 Postat Miercuri la 06:56 Share Postat Miercuri la 06:56 Acum 13 ore, damager a spus: O filmare unde se vad mai bine momentele premergatoare impactului https://www.instagram.com/reel/DQU5HGSjQB5/?igsh=MTY3aGR6bWVkNnoyNA== Cum spuneam, omul a fost in cel mai rau loc. Exact in locul in care cei care ieseau tare din virajul 3, intrau pe vibrator. Odata iesit din viraj, trebuia sa scoata motocicleta pe iarba, ori el a continuat sa ruleze pe marginea pistei. Nasol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Miercuri la 09:13 Share Postat Miercuri la 09:13 Acum 15 ore, Method a spus: ,ar fi fost o batalie interesanta pe ultimele 2-3 tururi... trecea Diogo lejer de el. dar macar puncte. Acum 2 ore, xt600 a spus: Cum spuneam, omul a fost in cel mai rau loc. Exact in locul in care cei care ieseau tare din virajul 3, intrau pe vibrator. Odata iesit din viraj, trebuia sa scoata motocicleta pe iarba, ori el a continuat sa ruleze pe marginea pistei. Nasol... asa zic si eu. dar cand eu vad alb altii vad negru. adica era iesit de pe trasa apoi a dat in trasa. vina o poti cauta unde vrei, dar nu ai ce cauta lent pe trasa niciodata pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Miercuri la 11:30 Share Postat Miercuri la 11:30 Vesti bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Miercuri la 18:57 Share Postat Miercuri la 18:57 Astea chiar ca vesti bune. Având în vedere ca a intrat de 2 ori în stop pe circuit și 1 plămân colapsat...a scăpat cu bine totuși. Acum 9 ore, frigider a spus: trecea Diogo lejer de el. Mai erau 2 tururi? 3? când a căzut. Dacă se loveau cel care avea cel mai mult de pierdut era brazilianul deci Gonzales putea fi destul de agresiv...nu prea e el țăran însă și plus de asta Sepang are n locuri de depasire... Da,cred ca totuși ai dreptate ar fi trecut de el,dar oricum nu pierdea atat - una e sa termini pe 5 sau 6 alta e sa termini pe 25. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Joi la 15:02 Autor Share Postat Joi la 15:02 La 29.10.2025 la 11:13, frigider a spus: adica era iesit de pe trasa apoi a dat in trasa. vina o poti cauta unde vrei, dar nu ai ce cauta lent pe trasa niciodata pe circuit. explica ce putea sa faca pustiu fara sa puna pe altii in pericol pe filmarea respectiva. vine larg pe exterior, trasa lui se intersecteaza cu trasa ideala. ce facea, tragea dreapta prin fata alora care veneau din spate? Rueda e singurul vinovat, atentia trebuie sa fie intotdeauna in fata, mai ales cand dai blana orbitoare cand nu e cazu. Daca pustiului ii pocnise ceva la motor, si incetineste subit, nu mai ai reflexe sa-l eviti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Joi la 18:39 Share Postat Joi la 18:39 (editat) ori te uiti in spate din timp sa nu fii pus in situatia asta f periculoasa ca stii ca la un moment dat dai in trasa daca tot mergi drept ori daca nu poti ca vin multi tar din spate - iesi pe iarba, orice numai sa nu ramai pe trasa. de oprit nu stiu daca e ok dar decat sa mergi incet pe trasa..tot mai safe imi pare. cat timp esti oprit pe partea ailalta a circuitului, opusa trasei. nici cu regulile nu tre sa fii rigid cand omu ia o decizie dificila pentru binele tuturor. chiar de curand intr-un gp a iesit unu doi pe pietris efectiv ca venea om pe trasa. fix de dupa iesirea de la standuri. asta sa nu ti se para exagerata asta cu iesitu de pe circuit. degeaba scriu eu orice aici ca tu stii ca ala e vinovat, e parerea ta si ramai cu ea. nu incerc sa ti-o schimb, doar iti spun cum vad eu lucrurile. n-am nimic cu baiatu ala, si eu am fost idiot de multe ori da de obicei stau si ma gandesc la ce puteam sa fac altfe. Editat Joi la 18:41 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Joi la 21:06 Share Postat Joi la 21:06 Nu se mai poate vedea filmarea aceea,dar vad ca a ieșit una cu un gros plan din care e destul de vizibil tot (dacă e aceeași filmare idk ) - link După cum am zis și anterior,cred ca avea ceva la moto - mergea waaay slower decat toți ceilalți...a încercat sa iasă pe vibrator ca să fie oarecum afara de pe trasă,primii 2 care veneau l-au văzut și evitat lejer,Rueda nu înțeleg de ce nu l-a vazut/evitat. Cred ca,la fel ca la aproape orice accident,vina e împărțită : copilul era mult mai preocupat sa își facă motoreta sa pornească sau sa mearga normal pt ca în mod clar avea o problemă,iar tot ce se întâmpla în jurul lui era pe locul 2 - încerca să nu stea pe trasă însă preocuparea lui principala era cu motoreta,nu era atent în jurul lui. Rueda...nu am înțeles la ce era atent - cei 2 din fața lui s-au dat la o parte destul de devreme și totuși Rueda nu a schițat nimic deși era o motoreta foarte slow în calea lui.Nu a achitat nimic de fapt nici când a dat în el. Pare ca amândoi erau preocupați de cu totul altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Joi la 22:11 Share Postat Joi la 22:11 Acum 6 ore, Cavaleru a spus: explica ce putea sa faca pustiu fara sa puna pe altii in pericol pe filmarea respectiva. vine larg pe exterior, trasa lui se intersecteaza cu trasa ideala. ce facea, tragea dreapta prin fata alora care veneau din spate? Trebuia sa scoata motoreta in afara pistei, pe iarba. Nu avea ce cauta pe vibratorul de la iesirea din viraj. Imi pare rau pentru pusti si sper sa se recupereze, dar cea mai mare parte din vina ii apartine. Gresala de debutant, nefamiliarizat cu o competitie de acest nivel. Din pacate se intampla si la case (a se citi, clase) mai mari, sa nu se elibereze trasa cand se ruleaza lent. Ne aducem toti aminte asemenea situatii. 1 oră în urmă, Method a spus: Cred ca,la fel ca la aproape orice accident,vina e împărțită Rueda...nu am înțeles la ce era atent - cei 2 din fața lui s-au dat la o parte destul de devreme și totuși Rueda nu a schițat nimic Da. Este impartita, dar pustiul poarta cea mai mare parte din vina. Rueda venea cel mai tare. Ceilalti, venind ceva mai incet, au putut evita vibratorul, Rueda nu. Rueda l-a vazut in ultimul moment... daca te uiti pe filmarea din fata, inainte de impact, spaniolul se dezechilibreaza. Pur si simplu a fost surprins sa il gaseasca acolo pe elvetian. https://www.instagram.com/reel/DQS0vDmEdT2/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 19 ore în urmă Share Postat 19 ore în urmă (editat) Dpmdv cel care venea din spate poarta vina mai mare. E tur de incalzire, nu de calificare, nu are nici o legatura cu trasa ideala, gumata, toata lumea merge pe unde vrea sau apuca. Cum alti 3 l-au evitat, din timp, inseamna ca se putea. In fine, fapta-i consumata In alta ordine de idei, poate si aici ar trebui ca turul de incalzire sa se faca la fel ca la F1, toti pleaca frumos, in ordinea numerelor de pe tricou, cum au fost asezati pe grila, fara depasiri si alte exhibitii!! Editat 19 ore în urmă de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Acum 4 ore, apriliacluj a spus: In alta ordine de idei, poate si aici ar trebui ca turul de incalzire sa se faca la fel ca la F1, toti pleaca frumos, in ordinea numerelor de pe tricou, cum au fost asezati pe grila, fara depasiri si alte exhibitii!! Nu zici rau. Am spus de mai multe ori, regulamentul asta parca este facut pe genunchi. Are o multime de lipsuri (cum este si in cazul de fata) si in multe aspecte lasa loc de interpretari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă Acum 5 ore, apriliacluj a spus: Dpmdv cel care venea din spate poarta vina mai mare. Plus ca,se vede pe filmarea ce am pus-o eu - aia 2 de veneau in fata lui Rueda l-au evitat lejer,el a mers uitandu-se in fata dar nu a observat nimic,i don't get it.... 1 oră în urmă, xt600 a spus: Nu zici rau. Am spus de mai multe ori, regulamentul asta parca este facut pe genunchi. Are o multime de lipsuri (cum este si in cazul de fata) si in multe aspecte lasa loc de interpretari. Eu cand ziceam ca motogp'ul e in perioada romantica,cam unde era F1 in anii'70...daca vine ala cu un mold pe care il pune peste carene sa vada daca sunt conforme...nu se dau planuri nu se dau dimensiuni...fata de F1 e super lejeritate. Acest aspect are si lucruri bune si rele,deh... Dar intradevar colegul nu zice rau - sa plece ca la F1. Ok - pt prostie nu exista leac,dar se mai pot evita unele nenorociri prin regulamente mai stricte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă Acum 5 ore, apriliacluj a spus: Dpmdv cel care venea din spate poarta vina mai mare. E tur de incalzire, nu de calificare, nu are nici o legatura cu trasa ideala, gumata, toata lumea merge pe unde vrea sau apuca. Cum alti 3 l-au evitat, din timp, inseamna ca se putea. In fine, fapta-i consumata In alta ordine de idei, poate si aici ar trebui ca turul de incalzire sa se faca la fel ca la F1, toti pleaca frumos, in ordinea numerelor de pe tricou, cum au fost asezati pe grila, fara depasiri si alte exhibitii!! problema este ca la moto3 si moto2 s-a scos warm-up-ul de duminica si au 2 lap-uri im care sa testeze eventuale modificari inainte de cursa. De aiaerg tare. Dac te uiti pe filmare o sa vezi ca mai e un grup inainte care merge tare. ghinionul a fost la rueda ca a avut in viraj 2 piloti care si ei mergeau mai incet si i-au limitat vizibilitate. cand zic ca el putea sa-l vada, mai avea maxim 20-30 m pana la el. el iesea cu 200+ km/h, iar celalat se tara cu 20-3k km/h. In plus, circuitul urca cu soarele in fata. motoreta verde cu combinezon verde langa iarba verde. Chiar nu pot sa cred ca un campion mondial, fie el si la moto3 nu are reactie. pur si simplu s-au aliniat mai multe planete care au dus la accident. din punct de vedere safety, cea mai nasola este scoaterea warmp-ului, care forteaza pilotii sa testeze chestii in cele 2 lap-uri de dinainte de cursa. Baiatul stia ca are probleme si ca urma sa intersecteze trasa, trebuia sa iasa de pe circuit, sa se uite in spate, si cel mai important sa fie cu o mana ridicata. Asta spune regulamentul. daca avea o mana ridicata cand a vazut ca are probleme, se ridicau steaguri galbene si nu se mai forta din spate. parerea mea este ca o pondere mai mare de vinovatie in accident o are el, nu rueda. dar, e doar parerea mea, si am confruntat-o cu niste piloti de un nivel mai inalt decat cei de la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă Acum 41 minute, Method a spus: aia 2 de veneau in fata lui Rueda l-au evitat lejer,el a mers uitandu-se in fata dar nu a observat nimic,i don't get it.... Poate cei 2 din fata îl mascau pe cel de pe trasa. Acum 9 minute, damager a spus: parerea mea este ca o pondere mai mare de vinovatie in accident o are el, nu rueda. Asa zic și eu. Colegii insista cu "ala din spate " care după mine se aplica în trafic,nu pe circuit. Iar la ski nu exista trasa. când coboară fiecare de capu lui pe o pârtie super lată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă tot povestim in lung si lat, sa mai treaca timpul, sa inceapa weekendul, sa curga berea si sa sfaraie gratarele comisarii au luat vreo decizie, se stie ceva in acest sens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 10 ore în urmă Autor Share Postat 10 ore în urmă si pe partia de ski, cel care vine din spate, indiferent ca vine tare sau incet e direct raspunzator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă (editat) Acum 6 minute, Cavaleru a spus: si pe partia de ski, cel care vine din spate, indiferent ca vine tare sau incet e direct raspunzator acolo nu e trasa. acolo nu e circuit. acolo-s niste gigei care se dau si ei. care cu mai mult, care cu mai putin ceva in cap. ma opresc aici. trebuia mai de mult sa ma fi oprit. Editat 10 ore în urmă de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 10 ore în urmă Autor Share Postat 10 ore în urmă fix ca acolo sunt gigei e nevoie de mai multa disciplina decat pe un circuit unde sunt unu si unu in materie de reflexe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă Acum 3 ore, apriliacluj a spus: tot povestim in lung si lat, sa mai treaca timpul, sa inceapa weekendul, sa curga berea si sa sfaraie gratarele comisarii au luat vreo decizie, se stie ceva in acest sens? Probabil ca nici nu vor lua vreo decizie. O vor ingropa odata cu trecera timpului. o greseala este lipsa steagului galbel care anunta in pericol. Ori baiatul ala are cateva secunde bune in care a mers incet. Directorul de cursa tb sa puna straguri galbene. Trebuia sa anticipeze ca va intersecta trasa ca nu avea cum sa mai intre la interior. Doar sa isi revina, ca inteleg ca are locul asigurat la Sic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă 1 oră în urmă, frigider a spus: acolo nu e trasa. si aici unde e trasa???? trasa inseamna ceva trasat dpmdv! iar singura chestie trasata e pe fasia de asfalt, si delimitata de vopseaua de pe margine Si repet, era turul de incalzire, nu era sesiune de calificari!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă S auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.