Sari la conținut

22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community


Cavaleru
 Share

Postări Recomandate

Vineri 14 Noiembrie 2025

10:00-10:35 Moto3™ Free Practice Nr. 1

10:50-11:30 Moto2™ Free Practice Nr. 1

11:45-12:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1

14:15-14:50 Moto3™ Practice

15:05-15:45 Moto2™ Practice

16:00-17:00 MotoGP™ Practice

 

Sambata 15 Noiembrie 2025

09:40-10:10 Moto3™ Free Practice Nr. 2

10:25-10:55 Moto2™ Free Practice Nr. 2

11:10-11:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2

11:50-12:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1

12:15-12:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2

13:45-14:00 Moto3™ Qualifying Nr. 1

14:10-14:25 Moto3™ Qualifying Nr. 2

14:40-14:55 Moto2™ Qualifying Nr. 1

15:05-15:20 Moto2™ Qualifying Nr. 2

16:00 MotoGP™13 Laps Tissot Sprint

 

Duminica 16 Noiembrie 2025

 

10:40-10:50 MotoGP™ Warm Up

12:00 Moto3™20 Laps Race

13:15 Moto2™22 Laps Race

15:00 MotoGP™27 Laps Grand Prix

 

image.thumb.png.edda42a9f3590fe7182a97f282b06f7d.png

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Locul 4 încă se joacă.

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

inca o victorie Bez in GP? :D

 

Te ai cam învățat :)

Știe cineva cum merge Pedro p-aci?

O fi ograda lui mă gândesc?

 

Săracu, pare ca mai încheie un sezon fără victorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

inca o victorie Bez in GP? :D

N-as zice.

Circuit foarte tehnic...și pt accel. în viteze mici.

Ducati...poate Acosta dar m-as mira sa poată cu Ktm'ul.Mai degrabă AM....deși sper sa nu.

 

În alta ordine de idei,zvonuri cum ca CFMoto analizează posibilitatea intrării în motogp cu factory bikes în locul aproape defunctei KTM.

Ar fi prima echipă chinezească ce întra în motogp și care încearcă astfel sa pună un cap de pod în piața moto din Europa - not a bad ideea....deși sa cheltui 50-60 mil/an pt publicitate și brand e un efort considerabil.

Acum CFMoto sponsorizează echipa Aspar în moto2 -Holgado si Alonso (și parca si în moto3?),dar e name only - nu contribuie decât cu bani și un sticker pe carene nu cu tehnologie ingineri șamd - motoarele de moto2 sunt toate Triumph iar cadrele sunt de la Kalex....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Method a spus:

N-as zice.

Circuit foarte tehnic...și pt accel. în viteze mici.

Ducati...poate Acosta dar m-as mira sa poată cu Ktm'ul.Mai degrabă AM....deși sper sa nu.

 

În alta ordine de idei,zvonuri cum ca CFMoto analizează posibilitatea intrării în motogp cu factory bikes în locul aproape defunctei KTM.

Ar fi prima echipă chinezească ce întra în motogp și care încearcă astfel sa pună un cap de pod în piața moto din Europa - not a bad ideea....deși sa cheltui 50-60 mil/an pt publicitate și brand e un efort considerabil.

Acum CFMoto sponsorizează echipa Aspar în moto2 -Holgado si Alonso (și parca si în moto3?),dar e name only - nu contribuie decât cu bani și un sticker pe carene nu cu tehnologie ingineri șamd - motoarele de moto2 sunt toate Triumph iar cadrele sunt de la Kalex....

 

 

pai si V4ul lui Aprilia, are acceleratia mai buna la viteza mica, abia dintr-a 4-a si 5-a pierde in fata lui Ducati

 

Legata de CF Moto cred ca au puterea financiara sa faca asta lejer, macar de ar pune mana pe echipa tech3 si ar avea un boost enorm in ceea ce priveste primi pasi. Si pana la urma fara investesti in marketing cu sa cresti cota de piata, avand in vedere ca piata europeana e reticenta la chinezisme. Asa cand discuti la o bere: bai astia au echipa in motogp, nu-s chiar pielea poolii CFMoto astea..

 

pai la moto2, esti limitat oarecum, electronica si motorul. Cadru nu e usor sa faci, dar poate inca studiaza, adica uite la Boscoscuro abia au cateva cadre pe grila.. + ca nici nu stim noi chiar toate dedesuputurile echipei si ce se dezvolta acolo

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, frigider a spus:

 

Știe cineva cum merge Pedro p-aci?

O fi ograda lui mă gândesc?

 

Săracu, pare ca mai încheie un sezon fără victorie.

Ma tem ca a stat prea mult la KkTM. 

Acum 10 ore, Method a spus:

 

În alta ordine de idei,zvonuri cum ca CFMoto analizează posibilitatea intrării în motogp cu factory bikes în locul aproape defunctei KTM.

 

Acum CFMoto sponsorizează echipa Aspar în moto2 -Holgado si Alonso (și parca si în moto3?),dar e name only - nu contribuie decât cu bani și un sticker pe carene nu cu tehnologie ingineri șamd - motoarele de moto2 sunt toate Triumph iar cadrele sunt de la Kalex....

Si vor face la fel ca si KTM. Din punctul meu de vedere, sunt bani aruncati in vant. Vezi si tu, branduri cu pedigree in competitia asta, se chinuie sa revina, dupa ce au pierdut tempoul. In competitie fiind, daramite niste ageamii cu 0 experienta, fie ea si in competitii de nivel inferior. Din cate stiu, CFMoto nu are nici macar un miar omologat pentru uz stradal. 

Cadrul este ultima lor problema, pot colabora cu Kalex, Suter, etc. Sa puna la punct un pachet competitiv, acolo e problema. Din cate stiu, nici Ducati nu isi face sasiul in casa. Cel putin asa era in anii trecuti, dar nu cred ca au devenit mari specialisti intre timp. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...