Cavaleru Postat ieri la 08:54 Share Postat ieri la 08:54 Vineri 14 Noiembrie 2025 10:00-10:35 Moto3™ Free Practice Nr. 1 10:50-11:30 Moto2™ Free Practice Nr. 1 11:45-12:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1 14:15-14:50 Moto3™ Practice 15:05-15:45 Moto2™ Practice 16:00-17:00 MotoGP™ Practice Sambata 15 Noiembrie 2025 09:40-10:10 Moto3™ Free Practice Nr. 2 10:25-10:55 Moto2™ Free Practice Nr. 2 11:10-11:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2 11:50-12:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1 12:15-12:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2 13:45-14:00 Moto3™ Qualifying Nr. 1 14:10-14:25 Moto3™ Qualifying Nr. 2 14:40-14:55 Moto2™ Qualifying Nr. 1 15:05-15:20 Moto2™ Qualifying Nr. 2 16:00 MotoGP™13 Laps Tissot Sprint Duminica 16 Noiembrie 2025 10:40-10:50 MotoGP™ Warm Up 12:00 Moto3™20 Laps Race 13:15 Moto2™22 Laps Race 15:00 MotoGP™27 Laps Grand Prix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat ieri la 09:08 Share Postat ieri la 09:08 dankeschoen! diiiiii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 23 ore în urmă Share Postat 23 ore în urmă Ultima. Macar sa avem ce vedea,ca titlurile sunt jucate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă Acum 3 ore, apriliacluj a spus: dankeschoen! diiiiii! Dada, ultimul Diiii pe anu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 17 ore în urmă Autor Share Postat 17 ore în urmă inca o victorie Bez in GP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă 1 oră în urmă, Cavaleru a spus: inca o victorie Bez in GP? Sa te audă ...factorul decizional.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Locul 4 încă se joacă. Acum 2 ore, Cavaleru a spus: inca o victorie Bez in GP? Te ai cam învățat Știe cineva cum merge Pedro p-aci? O fi ograda lui mă gândesc? Săracu, pare ca mai încheie un sezon fără victorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă Acum 3 ore, Cavaleru a spus: inca o victorie Bez in GP? N-as zice. Circuit foarte tehnic...și pt accel. în viteze mici. Ducati...poate Acosta dar m-as mira sa poată cu Ktm'ul.Mai degrabă AM....deși sper sa nu. În alta ordine de idei,zvonuri cum ca CFMoto analizează posibilitatea intrării în motogp cu factory bikes în locul aproape defunctei KTM. Ar fi prima echipă chinezească ce întra în motogp și care încearcă astfel sa pună un cap de pod în piața moto din Europa - not a bad ideea....deși sa cheltui 50-60 mil/an pt publicitate și brand e un efort considerabil. Acum CFMoto sponsorizează echipa Aspar în moto2 -Holgado si Alonso (și parca si în moto3?),dar e name only - nu contribuie decât cu bani și un sticker pe carene nu cu tehnologie ingineri șamd - motoarele de moto2 sunt toate Triumph iar cadrele sunt de la Kalex.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 4 ore în urmă Autor Share Postat 4 ore în urmă (editat) Acum 9 ore, Method a spus: N-as zice. Circuit foarte tehnic...și pt accel. în viteze mici. Ducati...poate Acosta dar m-as mira sa poată cu Ktm'ul.Mai degrabă AM....deși sper sa nu. În alta ordine de idei,zvonuri cum ca CFMoto analizează posibilitatea intrării în motogp cu factory bikes în locul aproape defunctei KTM. Ar fi prima echipă chinezească ce întra în motogp și care încearcă astfel sa pună un cap de pod în piața moto din Europa - not a bad ideea....deși sa cheltui 50-60 mil/an pt publicitate și brand e un efort considerabil. Acum CFMoto sponsorizează echipa Aspar în moto2 -Holgado si Alonso (și parca si în moto3?),dar e name only - nu contribuie decât cu bani și un sticker pe carene nu cu tehnologie ingineri șamd - motoarele de moto2 sunt toate Triumph iar cadrele sunt de la Kalex.... pai si V4ul lui Aprilia, are acceleratia mai buna la viteza mica, abia dintr-a 4-a si 5-a pierde in fata lui Ducati Legata de CF Moto cred ca au puterea financiara sa faca asta lejer, macar de ar pune mana pe echipa tech3 si ar avea un boost enorm in ceea ce priveste primi pasi. Si pana la urma fara investesti in marketing cu sa cresti cota de piata, avand in vedere ca piata europeana e reticenta la chinezisme. Asa cand discuti la o bere: bai astia au echipa in motogp, nu-s chiar pielea poolii CFMoto astea.. pai la moto2, esti limitat oarecum, electronica si motorul. Cadru nu e usor sa faci, dar poate inca studiaza, adica uite la Boscoscuro abia au cateva cadre pe grila.. + ca nici nu stim noi chiar toate dedesuputurile echipei si ce se dezvolta acolo Editat 4 ore în urmă de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Acum 11 ore, frigider a spus: Știe cineva cum merge Pedro p-aci? O fi ograda lui mă gândesc? Săracu, pare ca mai încheie un sezon fără victorie. Ma tem ca a stat prea mult la KkTM. Acum 10 ore, Method a spus: În alta ordine de idei,zvonuri cum ca CFMoto analizează posibilitatea intrării în motogp cu factory bikes în locul aproape defunctei KTM. Acum CFMoto sponsorizează echipa Aspar în moto2 -Holgado si Alonso (și parca si în moto3?),dar e name only - nu contribuie decât cu bani și un sticker pe carene nu cu tehnologie ingineri șamd - motoarele de moto2 sunt toate Triumph iar cadrele sunt de la Kalex.... Si vor face la fel ca si KTM. Din punctul meu de vedere, sunt bani aruncati in vant. Vezi si tu, branduri cu pedigree in competitia asta, se chinuie sa revina, dupa ce au pierdut tempoul. In competitie fiind, daramite niste ageamii cu 0 experienta, fie ea si in competitii de nivel inferior. Din cate stiu, CFMoto nu are nici macar un miar omologat pentru uz stradal. Cadrul este ultima lor problema, pot colabora cu Kalex, Suter, etc. Sa puna la punct un pachet competitiv, acolo e problema. Din cate stiu, nici Ducati nu isi face sasiul in casa. Cel putin asa era in anii trecuti, dar nu cred ca au devenit mari specialisti intre timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 2 ore în urmă Autor Share Postat 2 ore în urmă Acum 1 oră, xt600 a spus: Ma tem ca a stat prea mult la KkTM. Si vor face la fel ca si KTM. Din punctul meu de vedere, sunt bani aruncati in vant. Vezi si tu, branduri cu pedigree in competitia asta, se chinuie sa revina, dupa ce au pierdut tempoul. In competitie fiind, daramite niste ageamii cu 0 experienta, fie ea si in competitii de nivel inferior. Din cate stiu, CFMoto nu are nici macar un miar omologat pentru uz stradal. Cadrul este ultima lor problema, pot colabora cu Kalex, Suter, etc. Sa puna la punct un pachet competitiv, acolo e problema. Din cate stiu, nici Ducati nu isi face sasiul in casa. Cel putin asa era in anii trecuti, dar nu cred ca au devenit mari specialisti intre timp. pai da la dar la KTM a fost si bad management. adica sa produci stocuri peste stocuri si sa nu vinzi din ele... e prostie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă ce a fost de s-a ajuns la faliment nu cred ca are treaba cu evolutia lor in GP, bani s-au dus multi si acolo. n-a fost sa fie, presupun. faptul ca nu mai vin piese noi de ..etapa trecuta gen - te ajuta sa te concentrei pe ce ai si sa optimizezi si culmea, pedro merge din ce in ce mai bine. de 1-2 curse sau mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 1 oră în urmă Autor Share Postat 1 oră în urmă Acum 4 minute, frigider a spus: faptul ca nu mai vin piese noi de ..etapa trecuta gen - te ajuta sa te concentrei pe ce ai si sa optimizezi si culmea, pedro merge din ce in ce mai bine. de 1-2 curse sau mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 53 minute, Cavaleru a spus: pai da la dar la KTM a fost si bad management. adica sa produci stocuri peste stocuri si sa nu vinzi din ele... e prostie In ceea ce priveste managementul productiei, vanzarilor, achizițiilor (fara noima) de branduri noi, etc, au facut greseli impardonabile, insa eu ma refeream strict la prestatia lor in MotoGP, un program in care au bagat bani cu nemiluita. Cu toti banii, cu toata colaborarea cu RB, in ciuda faptului ca au un pilot precum Acosta, nu au reusit nici macar sa se bata la un titlu, daramite sa il mai si castige. Mereu au fost alti rechini mai mari, fie ca s-au numit Yamaha, Honda sau acum Ducati, iar lipsa experientei în competitiile majore, de viteza, a fost mereu un handicap pentru ei. Un exeplu de infatuare tipic austriaca. Au confundat cursele si motocicletele de viteza cu cele de motocros si enduro... au crezut ca este suficient sa intre in competitie si le arata ei celorlalti cum se fac motocicletele si cum se castiga campionate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 3 ore, Cavaleru a spus: CF Moto cred ca au puterea financiara sa faca asta lejer, macar de ar pune mana pe echipa tech3 si ar avea un boost enorm in ceea ce priveste primi pasi. Si pana la urma fara investesti in marketing cu sa cresti cota de piata, avand in vedere ca piata europeana e reticenta la chinezisme. Asa cand discuti la o bere: bai astia au echipa in motogp, nu-s chiar pielea poolii CFMoto astea.. pai la moto2, esti limitat oarecum, electronica si motorul. Cadru nu e usor sa faci, dar poate inca studiaza, adica uite la Boscoscuro abia au cateva cadre pe grila.. + ca nici nu stim noi chiar toate dedesuputurile echipei si ce se dezvolta acolo Are valoarea de piata vreo 37 mld,deci as zice ca se descurca....fata de KKTM care are -3mld Ei stiu daca ii va ajuta aceasta investitie in racing (daca se materializeaza),insa faptul ca 1.au bani si 2.ii si investesc (pt ca de ex.Piaggio Group intotdeauna a avut bani dar erau f zgarciti cu investitiile in motogp) nu le garanteaza rezultate. Ca parere personala - nu as vedea asta ca pe o investitie buna.Cred ca mai degraba "ajungi" la cumparatori prin retele si endorsement al unor...piloti faimosi?nu stiu cine sunt trend setterii in motociclism,deja ma depaseste.Dar vezi exemplul Jordan - Nike,vezi campania Nike - Just do it in care se promova a way of life mai degraba decat un pantof sport - campanii care acum sunt sau ar trebui invatate la facultate la marketing samd. Pe scurt,cred ca sunt lucruri mult mai eficiente in care pot baga banii pt a se face cunoscuti in Europa. Insa vorba aia "don't let me stop you" din punctul meu de vedere sa bage bani garla ca asta e bine pt spectacol pt noi care ne uitam pt sportul motogp samd. Acum 3 ore, xt600 a spus: Si vor face la fel ca si KTM. Din punctul meu de vedere, sunt bani aruncati in vant. Vezi si tu, branduri cu pedigree in competitia asta, se chinuie sa revina, dupa ce au pierdut tempoul. In competitie fiind, daramite niste ageamii cu 0 experienta, fie ea si in competitii de nivel inferior. Din cate stiu, CFMoto nu are nici macar un miar omologat pentru uz stradal. Cadrul este ultima lor problema, pot colabora cu Kalex, Suter, etc. Sa puna la punct un pachet competitiv, acolo e problema. Din cate stiu, nici Ducati nu isi face sasiul in casa. Cel putin asa era in anii trecuti, dar nu cred ca au devenit mari specialisti intre timp. Nici eu nu vad (din punctul lor de vedere) un mare castig daca baga bani in gp plus ca e o sansa f mare sa se faca de tot calcatul - vezi exemplul scoaala Toyota F1. Banii nu iti garanteaza succesul in racing - din nou - Toyota F1 - buget nelimitat ani la rand - rezultate ZERO.Pana au inteles (the hard way) treaba. Acum 3 minute, xt600 a spus: In ceea ce priveste managementul productiei, vanzarilor, achizițiilor (fara noima) de branduri noi, etc, au facut greseli impardonabile, insa eu ma refeream strict la prestatia lor in MotoGP, un program in care au bagat bani cu nemiluita. Cu toti banii, cu toata colaborarea cu RB, in ciuda faptului ca au un pilot precum Acosta, nu au reusit nici macar sa se bata la un titlu, daramite sa il mai si castige. Mereu au fost alti rechini mai mari, fie ca s-au numit Yamaha, Honda sau acum Ducati, iar lipsa experientei în competitiile majore, de viteza, a fost mereu un handicap pentru ei. Un exeplu de infatuare tipic austriaca. Au confundat cursele si motocicletele de viteza cu cele de motocros si enduro... au crezut ca este suficient sa intre in competitie si le arata ei celorlalti cum se fac motocicletele si cum se castiga campionate. L-a catalogat ala de la Bajaj direct "ingamfat" pe Pierer,ceea ce nu am mai auzit in nici un comunicat de presa.Mi s-a parut funny.Insa are dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.