Sari la conținut

22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community


Cavaleru
 Share

Postări Recomandate

Vineri 14 Noiembrie 2025

10:00-10:35 Moto3™ Free Practice Nr. 1

10:50-11:30 Moto2™ Free Practice Nr. 1

11:45-12:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1

14:15-14:50 Moto3™ Practice

15:05-15:45 Moto2™ Practice

16:00-17:00 MotoGP™ Practice

 

Sambata 15 Noiembrie 2025

09:40-10:10 Moto3™ Free Practice Nr. 2

10:25-10:55 Moto2™ Free Practice Nr. 2

11:10-11:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2

11:50-12:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1

12:15-12:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2

13:45-14:00 Moto3™ Qualifying Nr. 1

14:10-14:25 Moto3™ Qualifying Nr. 2

14:40-14:55 Moto2™ Qualifying Nr. 1

15:05-15:20 Moto2™ Qualifying Nr. 2

16:00 MotoGP™13 Laps Tissot Sprint

 

Duminica 16 Noiembrie 2025

 

10:40-10:50 MotoGP™ Warm Up

12:00 Moto3™20 Laps Race

13:15 Moto2™22 Laps Race

15:00 MotoGP™27 Laps Grand Prix

 

image.thumb.png.edda42a9f3590fe7182a97f282b06f7d.png

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Locul 4 încă se joacă.

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

inca o victorie Bez in GP? :D

 

Te ai cam învățat :)

Știe cineva cum merge Pedro p-aci?

O fi ograda lui mă gândesc?

 

Săracu, pare ca mai încheie un sezon fără victorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

inca o victorie Bez in GP? :D

N-as zice.

Circuit foarte tehnic...și pt accel. în viteze mici.

Ducati...poate Acosta dar m-as mira sa poată cu Ktm'ul.Mai degrabă AM....deși sper sa nu.

 

În alta ordine de idei,zvonuri cum ca CFMoto analizează posibilitatea intrării în motogp cu factory bikes în locul aproape defunctei KTM.

Ar fi prima echipă chinezească ce întra în motogp și care încearcă astfel sa pună un cap de pod în piața moto din Europa - not a bad ideea....deși sa cheltui 50-60 mil/an pt publicitate și brand e un efort considerabil.

Acum CFMoto sponsorizează echipa Aspar în moto2 -Holgado si Alonso (și parca si în moto3?),dar e name only - nu contribuie decât cu bani și un sticker pe carene nu cu tehnologie ingineri șamd - motoarele de moto2 sunt toate Triumph iar cadrele sunt de la Kalex....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Method a spus:

N-as zice.

Circuit foarte tehnic...și pt accel. în viteze mici.

Ducati...poate Acosta dar m-as mira sa poată cu Ktm'ul.Mai degrabă AM....deși sper sa nu.

 

În alta ordine de idei,zvonuri cum ca CFMoto analizează posibilitatea intrării în motogp cu factory bikes în locul aproape defunctei KTM.

Ar fi prima echipă chinezească ce întra în motogp și care încearcă astfel sa pună un cap de pod în piața moto din Europa - not a bad ideea....deși sa cheltui 50-60 mil/an pt publicitate și brand e un efort considerabil.

Acum CFMoto sponsorizează echipa Aspar în moto2 -Holgado si Alonso (și parca si în moto3?),dar e name only - nu contribuie decât cu bani și un sticker pe carene nu cu tehnologie ingineri șamd - motoarele de moto2 sunt toate Triumph iar cadrele sunt de la Kalex....

 

 

pai si V4ul lui Aprilia, are acceleratia mai buna la viteza mica, abia dintr-a 4-a si 5-a pierde in fata lui Ducati

 

Legata de CF Moto cred ca au puterea financiara sa faca asta lejer, macar de ar pune mana pe echipa tech3 si ar avea un boost enorm in ceea ce priveste primi pasi. Si pana la urma fara investesti in marketing cu sa cresti cota de piata, avand in vedere ca piata europeana e reticenta la chinezisme. Asa cand discuti la o bere: bai astia au echipa in motogp, nu-s chiar pielea poolii CFMoto astea..

 

pai la moto2, esti limitat oarecum, electronica si motorul. Cadru nu e usor sa faci, dar poate inca studiaza, adica uite la Boscoscuro abia au cateva cadre pe grila.. + ca nici nu stim noi chiar toate dedesuputurile echipei si ce se dezvolta acolo

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, frigider a spus:

 

Știe cineva cum merge Pedro p-aci?

O fi ograda lui mă gândesc?

 

Săracu, pare ca mai încheie un sezon fără victorie.

Ma tem ca a stat prea mult la KkTM. 

Acum 10 ore, Method a spus:

 

În alta ordine de idei,zvonuri cum ca CFMoto analizează posibilitatea intrării în motogp cu factory bikes în locul aproape defunctei KTM.

 

Acum CFMoto sponsorizează echipa Aspar în moto2 -Holgado si Alonso (și parca si în moto3?),dar e name only - nu contribuie decât cu bani și un sticker pe carene nu cu tehnologie ingineri șamd - motoarele de moto2 sunt toate Triumph iar cadrele sunt de la Kalex....

Si vor face la fel ca si KTM. Din punctul meu de vedere, sunt bani aruncati in vant. Vezi si tu, branduri cu pedigree in competitia asta, se chinuie sa revina, dupa ce au pierdut tempoul. In competitie fiind, daramite niste ageamii cu 0 experienta, fie ea si in competitii de nivel inferior. Din cate stiu, CFMoto nu are nici macar un miar omologat pentru uz stradal. 

Cadrul este ultima lor problema, pot colabora cu Kalex, Suter, etc. Sa puna la punct un pachet competitiv, acolo e problema. Din cate stiu, nici Ducati nu isi face sasiul in casa. Cel putin asa era in anii trecuti, dar nu cred ca au devenit mari specialisti intre timp. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Ma tem ca a stat prea mult la KkTM. 

Si vor face la fel ca si KTM. Din punctul meu de vedere, sunt bani aruncati in vant. Vezi si tu, branduri cu pedigree in competitia asta, se chinuie sa revina, dupa ce au pierdut tempoul. In competitie fiind, daramite niste ageamii cu 0 experienta, fie ea si in competitii de nivel inferior. Din cate stiu, CFMoto nu are nici macar un miar omologat pentru uz stradal. 

Cadrul este ultima lor problema, pot colabora cu Kalex, Suter, etc. Sa puna la punct un pachet competitiv, acolo e problema. Din cate stiu, nici Ducati nu isi face sasiul in casa. Cel putin asa era in anii trecuti, dar nu cred ca au devenit mari specialisti intre timp. 

 

pai da la dar la KTM a fost si bad management. adica sa produci stocuri peste stocuri si sa nu vinzi din ele... e prostie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce a fost de s-a ajuns la faliment nu cred ca are treaba cu evolutia lor in GP, bani s-au dus multi si acolo.

n-a fost sa fie, presupun.

 

faptul ca nu mai vin piese noi de ..etapa trecuta gen - te ajuta sa te concentrei pe ce ai si sa optimizezi si culmea, pedro merge din ce in ce mai bine. de 1-2 curse :D sau mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, frigider a spus:

faptul ca nu mai vin piese noi de ..etapa trecuta gen - te ajuta sa te concentrei pe ce ai si sa optimizezi si culmea, pedro merge din ce in ce mai bine. de 1-2 curse :D sau mai mult?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, Cavaleru a spus:

 

pai da la dar la KTM a fost si bad management. adica sa produci stocuri peste stocuri si sa nu vinzi din ele... e prostie

In ceea ce priveste managementul productiei, vanzarilor, achizițiilor  (fara noima) de branduri noi, etc, au facut greseli impardonabile, insa eu ma refeream strict la prestatia lor in MotoGP, un program in care au bagat bani cu nemiluita. Cu toti banii, cu toata colaborarea cu RB, in ciuda faptului ca au un pilot precum Acosta, nu au reusit nici macar sa se bata la un titlu, daramite sa il mai si castige. Mereu au fost alti rechini mai mari, fie ca s-au numit Yamaha, Honda sau acum Ducati, iar lipsa experientei în competitiile majore, de viteza, a fost mereu un handicap pentru ei. Un exeplu de infatuare tipic austriaca. Au confundat cursele si motocicletele de viteza cu cele de motocros si enduro... au crezut ca este suficient sa intre in competitie si le arata ei celorlalti cum se fac motocicletele si cum se castiga campionate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

CF Moto cred ca au puterea financiara sa faca asta lejer, macar de ar pune mana pe echipa tech3 si ar avea un boost enorm in ceea ce priveste primi pasi. Si pana la urma fara investesti in marketing cu sa cresti cota de piata, avand in vedere ca piata europeana e reticenta la chinezisme. Asa cand discuti la o bere: bai astia au echipa in motogp, nu-s chiar pielea poolii CFMoto astea..

 

pai la moto2, esti limitat oarecum, electronica si motorul. Cadru nu e usor sa faci, dar poate inca studiaza, adica uite la Boscoscuro abia au cateva cadre pe grila.. + ca nici nu stim noi chiar toate dedesuputurile echipei si ce se dezvolta acolo

Are valoarea de piata vreo 37 mld,deci as zice ca se descurca....fata de KKTM care are -3mld :D

 

Ei stiu daca ii va ajuta aceasta investitie in racing (daca se materializeaza),insa faptul ca 1.au bani si 2.ii si investesc (pt ca de ex.Piaggio Group intotdeauna a avut bani dar erau f zgarciti cu investitiile in motogp) nu le garanteaza rezultate.

Ca parere personala - nu as vedea asta ca pe o investitie buna.Cred ca mai degraba "ajungi" la cumparatori prin retele si endorsement al unor...piloti faimosi?nu stiu cine sunt trend setterii in motociclism,deja ma depaseste.Dar vezi exemplul Jordan - Nike,vezi campania Nike - Just do it in care se promova a way of life mai degraba decat un pantof sport - campanii care acum sunt sau ar trebui invatate la facultate la marketing samd.

Pe scurt,cred ca sunt lucruri mult mai eficiente in care pot baga banii pt a se face cunoscuti in Europa.

Insa vorba aia "don't let me stop you" :D din punctul meu de vedere sa bage bani garla ca asta e bine pt spectacol pt noi care ne uitam pt sportul motogp samd.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Si vor face la fel ca si KTM. Din punctul meu de vedere, sunt bani aruncati in vant. Vezi si tu, branduri cu pedigree in competitia asta, se chinuie sa revina, dupa ce au pierdut tempoul. In competitie fiind, daramite niste ageamii cu 0 experienta, fie ea si in competitii de nivel inferior. Din cate stiu, CFMoto nu are nici macar un miar omologat pentru uz stradal. 

Cadrul este ultima lor problema, pot colabora cu Kalex, Suter, etc. Sa puna la punct un pachet competitiv, acolo e problema. Din cate stiu, nici Ducati nu isi face sasiul in casa. Cel putin asa era in anii trecuti, dar nu cred ca au devenit mari specialisti intre timp.

Nici eu nu vad (din punctul lor de vedere) un mare castig daca baga bani in gp plus ca e o sansa f mare sa se faca de tot calcatul - vezi exemplul scoaala Toyota F1.

Banii nu iti garanteaza succesul in racing - din nou - Toyota F1 - buget nelimitat ani la rand - rezultate ZERO.Pana au inteles (the hard way) treaba.

Acum 3 minute, xt600 a spus:

In ceea ce priveste managementul productiei, vanzarilor, achizițiilor  (fara noima) de branduri noi, etc, au facut greseli impardonabile, insa eu ma refeream strict la prestatia lor in MotoGP, un program in care au bagat bani cu nemiluita. Cu toti banii, cu toata colaborarea cu RB, in ciuda faptului ca au un pilot precum Acosta, nu au reusit nici macar sa se bata la un titlu, daramite sa il mai si castige. Mereu au fost alti rechini mai mari, fie ca s-au numit Yamaha, Honda sau acum Ducati, iar lipsa experientei în competitiile majore, de viteza, a fost mereu un handicap pentru ei. Un exeplu de infatuare tipic austriaca. Au confundat cursele si motocicletele de viteza cu cele de motocros si enduro... au crezut ca este suficient sa intre in competitie si le arata ei celorlalti cum se fac motocicletele si cum se castiga campionate. 

:agree:

L-a catalogat ala de la Bajaj direct "ingamfat" pe Pierer,ceea ce nu am mai auzit in nici un comunicat de presa.Mi s-a parut funny.Insa are dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

 

Insa vorba aia "don't let me stop you" :D din punctul meu de vedere sa bage bani garla ca asta e bine pt spectacol pt noi care ne uitam pt sportul motogp samd.

 

 

L-a catalogat ala de la Bajaj direct "ingamfat" pe Pierer,ceea ce nu am mai auzit in nici un comunicat de presa.Mi s-a parut funny.Insa are dreptate.

Ocuparea grilei cu motoretele unor constructori no name nu aduce spectacol, tot brandurile consacrate, cu experienta de decenii in competitie o pot face. KTM cat spectacol a adus? In primii 4-5 ani, au fost la coada clasamentului în majoritatea curselor.. abia in ultimii ani, cu bani muuulti si sustinerea RB au reusit ceva performante. Si sa nu uitam ca i-a ajutat mult contextul, cu Honda si Yamaha care s-au dus in cap. Daca japonezii isi pastrau un nivel macar decent de performanta, KTM ar fi fost abonat an de an la lingura de lemn. Daca vine CFMoto, ce spectacol vei vedea? Motociclete cu 2-2.5 sec pe tur mai lente? Ce cred chinezii, ca a face un prototip de GP este similar cu a ansambla o motoreta de strada, din piese provenite de la diferiti furnizori, pe care apoi lipesc un stiker cu numele brandului? Sincer, din punctul de vedere al spectatorului, nu vad nici un castig, in venirea lor. Am spus asta si cand au venit austriecii in competitie si nu m-am inselat.

 

Nationalismul cu nostalgii imperial(ist)e, combinat cu o ambitie care pierde contactul cu realitatea, este contraproductiv in afaceri si naste anomalii ca Pierer. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, xt600 a spus:

Daca vine CFMoto, ce spectacol vei vedea? Motociclete cu 2-2.5 sec pe tur mai lente? Ce cred chinezii, ca a face un prototip de GP este similar cu a ansambla o motoreta de strada, din piese provenite de la diferiti furnizori, pe care apoi lipesc un stiker cu numele brandului? Sincer, din punctul de vedere al spectatorului, nu vad nici un castig, in venirea lor

Ma....depinde cum o dau.Depinde ce fac,cum abordeaza treaba asta.

Eu ii vad pe chinezi perfect capabili de  tehnologii de varf - tine de ei sa vedem daca se implica 4real sau doar simuleaza.

Daca chinezii sunt capabili sa faca sateliti,avioane,trenuri de mare viteza,rachete,samd samd tehnologie de multe ori superioara "vestului",atunci sunt perfect capabili sa faca un calcat de motor cu ardere interna ramas la inceputul anilor'90 ca si tehnologie (pt ca asa prevede regulamentul - nu e o critica ci doar o observatie),si un cadru de aluminiu.

Insa repet - depinde cum vor sa se implice - all in cu tot ce stiu/pot face,sau conform implicarii "Aprilia Gresini" (am botezat-o eu pt ca stim cu totii despre ce e vorba) : 3 lei finantare,niste stickere si ta-daa : suntem prezenti in motogp.

Acum 21 minute, xt600 a spus:

Nationalismul cu nostalgii imperial(ist)e, combinat cu o ambitie care pierde contactul cu realitatea, este contraproductiv in afaceri si naste anomalii ca Pierer. 

:agree: Am zis asta inca de cand au intrat in gp si le-am criticat abordarea aroganta "o sa castigam our way,cu cadrele noastre trellis si suspensiile noastre wp" - au fost obligati sa isi modifice cadrele pt a avea cat de cat o urma de steering/handling,dar abordarea generala nu si-au modificat-o.Aroganta i-a adus unde sunt acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...