3.14 Postat ieri la 17:07 Share Postat ieri la 17:07 Salve ! Am deschis acest topic , pt ca m-am procopsit cu acest agregat. Il am de cateva zile si sunt foarte incantat de el ...dar ...ca exista un dar , intampin si cateva problemute cu el La ralanti , dupa cca 1-2 min , se opreste , sau parca merge intr-un piston .La o simpla acceleratie , isi revine .....dar o ia de la capat . A doua problema ....este prea inalta pt mine .......exista ceva lower kit pt ea ?..ca eu nu am gasit . A 3-a problema : cum se fac up-date-urile pt ea ?...la 450 stiu ....aici este altceva . Accesoriile sunt extrem de scumpe ....mai face cineva prin Buc modificari la sa ? Ma face cineva prin buc sau judetele limitrofe crash-bar sau ceva de gen ? Multzam fain pt orice info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat ieri la 17:24 Share Postat ieri la 17:24 pt prima si a 3-a problema verifica si tu cu dealerul tau. are service, ai garantie, easy fix pt problema 2, invata sa stai cu un singur picior jos, talpa complet ancorata pe asfalt si aia e, esti gucci. Kiturile de coborare pot afecta ciclistica, plus de ce mai iei moto inalta daca vrei sa ii scazi garda la sol? Invata-te cu un singur picior jos, moto sprijinita pe pulpa piciorului care e jos si aia e. Eu sunt strumf si am calarit TDM 850, TDM 900, 1200gs, 990adv fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat ieri la 18:39 Share Postat ieri la 18:39 1 hour ago, 3.14 said: Accesoriile sunt extrem de scumpe ....mai face cineva prin Buc modificari la sa ? https://extaauto.ro/moto/ Foarte buni. Cu preturi rezonabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat ieri la 18:44 Share Postat ieri la 18:44 Acum 1 oră, 3.14 a spus: Salve ! Am deschis acest topic , pt ca m-am procopsit cu acest agregat. Il am de cateva zile si sunt foarte incantat de el ...dar ...ca exista un dar , intampin si cateva problemute cu el La ralanti , dupa cca 1-2 min , se opreste , sau parca merge intr-un piston .La o simpla acceleratie , isi revine .....dar o ia de la capat . A doua problema ....este prea inalta pt mine .......exista ceva lower kit pt ea ?..ca eu nu am gasit . A 3-a problema : cum se fac up-date-urile pt ea ?...la 450 stiu ....aici este altceva . Accesoriile sunt extrem de scumpe ....mai face cineva prin Buc modificari la sa ? Ma face cineva prin buc sau judetele limitrofe crash-bar sau ceva de gen ? Multzam fain pt orice info. 1. Are cumva cilinder deactivation? Nu stiu dar daca are asta e motivul, din ce in ce mai multe moto moderne au mizeria asta de functie 2. Ce a zis @Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat 16 ore în urmă Autor Share Postat 16 ore în urmă 9 hours ago, Cavaleru said: Invata-te cu un singur picior jos, moto sprijinita pe pulpa piciorului care e jos si aia e. Fix asa merg , insa nu este prea confortabil stilul asta prin oras . PP ca daca nu gasesc alte solutii viabile , o sa sfarsesc prin a cumpara un scuter exclusiv de oras si aia e . 8 hours ago, DonFlamingo said: 1. Are cumva cilinder deactivation? Nu stiu dar daca are asta e motivul, din ce in ce mai multe moto moderne au mizeria asta de functie Nu stiu sa-ti spun ., dar fiind un motor aproape identic cu cel de KTM 790 , tind sa cred ca nu are asa ceva . Pe forumurile de afara , zic unii ca totul s-ar rezolva cu un up-date de firmware .....dar asta este in functie de zona ...o sa vad cand ajung la garantie cu ea . Lasand bubitele astea la o parte , sunt foarte incantat de motoreta . In modul Rain tragi de ea ca de 450 , dar in standard nu stii cand sare de 150 .Cei 90 si ceva de ponei is acolo si is fac treaba din plin . Directia este foarte precisa , sau nu stiu cum sa zic ...parca esti pe sina de tren Este comfortabila , ''spatioasa'' iar cruse controlul este tot ce mi-am dorit ...visss Are si cornering ABS , deci poti fi mai prostalau ....are grija de tine , iar franele se simt exceptional . Functia de mirroring este misto , dar astia au beut apa dupa bembew , si dupa 1 luna vor marafeti cu abonament ....pp ca o sa-mi iau un display separat. Display-ul este mare cat o zi de post ...n-ai nevoie de ochelari. Are amortizor de ghidon din fabrica . Culmea este mai putin galagioasa decat cea de 450 Nu am incercat modul offroad ...pana nu-i pun crush bar nici nu incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă salut, Acum 12 ore, 3.14 a spus: La ralanti , dupa cca 1-2 min , se opreste , sau parca merge intr-un piston .La o simpla acceleratie , isi revine .....dar o ia de la capat . Pune o intrebare la RAMS, sunt autorizati cfmoto pentru service si garantii. La ei am facut un update pentru un nk800 ( acelasi motor), asta acum doi ani. Poate merge si prin aplicatia mobila cfmoto de pe grupul Ride n ride, de pe telegram, am nr unui gagiu din Bucuresti care face sei, Darian 0722.564.409, este foarte laudat in grup. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea ! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă (editat) 1. Dul-l la garantie pentru diagnoza. 2. Exista sa joasa originala (si incalzita). Pe ATVROM sunt si alte accesorii https://www.atvrom.ro/utile-motociclete/sa-joasa-incalzita-cfmoto-800mt-x 3. Update-urile se fac de obicei la revizii de catre dealer. 4. Au si crsh-bar-uri. Si la pachet si ca produs individual. 6WWV-801000-8000 - Crashbar superior CFMOTO 800MT-X 6WWV-802000-8000 - Crashbar inferior CFMOTO 800MT-X https://www.atvrom.ro/pachete-accesorii-moto/cfmoto-800mt-x-protection-kit Editat 13 ore în urmă de Ovidiu M . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă Acum 2 ore, 3.14 a spus: Fix asa merg , insa nu este prea confortabil stilul asta prin oras . PP ca daca nu gasesc alte solutii viabile , o sa sfarsesc prin a cumpara un scuter exclusiv de oras si aia e . E nu e confortabil. oricum te opresti numai la semafor. ai mai avut scuter. in oras e imbatabil stii asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat 12 ore în urmă Share Postat 12 ore în urmă Acum 40 minute, Ovidiu M a spus: 3. Update-urile se fac de obicei la revizii de catre dealer. ATVrom nu face service, lucreaza cu service-uri partenere Acum 44 minute, Ovidiu M a spus: 6WWV-801000-8000 - Crashbar superior CFMOTO 800MT-X 6WWV-802000-8000 - Crashbar inferior CFMOTO 800MT-X daca ai un card de credit, poti sa le iei in rate fara dobanda si ai garantia ca se potrivesc perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat 12 ore în urmă Share Postat 12 ore în urmă 13 hours ago, 3.14 said: A doua problema ....este prea inalta pt mine .......exista ceva lower kit pt ea ?..ca eu nu am gasit . Ai luat varianta inalta? Ca sunt doua modele: Cea joasa are 830mm la sa fata de 870 varianta inalta. Eu m-am dat cu varianta "TALL" si intradevar era inalta, in comparatie CRF1000 al meu, dar se simtea si mult mai usoara in acelasi timp. Mi-a placut mult cum merge 800MT-X-ul, singurul minus fiind faptul se incingea tare, mai ales cand mergeam incet se simtea la picioare caldura degajata de la motor, si afara erau sub 20 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat 11 ore în urmă Autor Share Postat 11 ore în urmă 37 minutes ago, emilian_rks said: . Mi-a placut mult cum merge 800MT-X-ul, singurul minus fiind faptul se incingea tare, mai ales cand mergeam incet se simtea la picioare caldura degajata de la motor, si afara erau sub 20 de grade. Partea cu caldura se rezolva cu un mic deflector montat in gaurile alea . Acu pe frigul asta e chiar misto ! Daca nu ma insel am varianta joasa de sa ...dar is mai micut asa , si am fost si bolnavior cand eram mic 1 hour ago, ulei_moto said: daca ai un card de credit, poti sa le iei in rate fara dobanda si ai garantia ca se potrivesc perfect. Orice ar fi , numai de la ei nu iau 2 hours ago, ulei_moto said: Pune o intrebare la RAMS, sunt autorizati cfmoto pentru service si garantii. La RAMS o sa merg ( le ai am fost si ultima oara cu cea mica ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă 1320 de lei kitul de protectie........pai eu chilipir la banii astia. Va invit pe la BMW sau Harley sa vedeti acolo amenzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă Propun schimbarea titlului in CFMOTO 800MT-X (2025- ) pentru a avea descrierea completa a modelului. Am sa deschid si eu un topic pentru CFMOTO 700MT (2025- ), Nu sunt sigur daca este sectiunea potrivita, dar cum V-Strom-si NC-ul au topic pe acesta sectiune, si 700MT-ul il bagam tot pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă La 19.11.2025 la 19:07, 3.14 a spus: Salve ! Am deschis acest topic , pt ca m-am procopsit cu acest agregat. Il am de cateva zile si sunt foarte incantat de el ...dar ...ca exista un dar , intampin si cateva problemute cu el La ralanti , dupa cca 1-2 min , se opreste , sau parca merge intr-un piston .La o simpla acceleratie , isi revine .....dar o ia de la capat . A doua problema ....este prea inalta pt mine .......exista ceva lower kit pt ea ?..ca eu nu am gasit . A 3-a problema : cum se fac up-date-urile pt ea ?...la 450 stiu ....aici este altceva . Accesoriile sunt extrem de scumpe ....mai face cineva prin Buc modificari la sa ? Ma face cineva prin buc sau judetele limitrofe crash-bar sau ceva de gen ? Multzam fain pt orice info. Sa o stapanesti sanatos! Ce inseamna accesorii extrem de scumpe? Sa vezi la BMW accesorii, gen Wunderlich, daca accesorizezi un R1300 iti mai cumperi un CF Moto NK 300. Eu cred ca sunt corecte preturile pt orice inseamna CF Moto. O sa pt tine costa 900ron, o sa pt a mea 450 MT a fost 550ron, adica........daca ma duceam la MotoVis in PH sigur ma costa cu drum cu manopera cu alea alea alea 900ron. Haide la offroad cu ea sa vedem cum merge. De ce nu ai luat 800MT normal daca X-ul este prea inalt? Vrei sa mergi la offroad mai serios, nu drum forestier, inteleg, ma gandesc la rotile 18-21 si suspensiile mai inalte de pe modelul X. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat 9 minute în urmă Autor Share Postat 9 minute în urmă Nu cred ca am skill -ul pt off.road serios ....insa soft , da am de gand sa ies . Am luat modelul asta din mai multe considerente . Insa din cate vad eu este excelent si pentru calatorii lungi . Poti merge si sportiv cu ea . Iese si pe niscaiva pamant sau baltoace .....un all arounder minunat . Daca tu dai la bembew xx bani ...nu inseamna ca esti etalonul meu ....eu ma uit in poznarul propriu si atat . Comparatiile astea sunt puierile . Daca vroiam accesorii de bembeu , cumparam bembeu ! 450 -ul l-am dotat relativ ieftin ....si de aici si comparatia cum ca ar fi scumpe .... Multzam nene kristi pt schimbare ! . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.