Jump to content

Scootere, Motociclete Marca "firstbike"


Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu asta-i treaba... ca merge cu 70 cred...

 

pe mine m-a marcat f f tare treba ca la scuteru lu' prietenu' meu i-a curs uleiul din furca inainte sa aiba scuteru' 100 km... si multi s-ai plans pe aici de calitatea ansamblarii, sau mai stiu io ce alte probleme...

Link to post
Share on other sites

Bai Snake eu zic sa iti vezi de treaba ta tot te vad criticand First Bike ,de ce nu iti vezi tu de treaba ta cu Malaguti tau si nu mai vorbi in vant despre lucrul altuia,eu am doua First Bike si sunt foarte multumit nu am avut nici o problema nu am fost la revizie niciodata cu ele pentru sunt niste maimute si asa schimb eu uleiul ,l-am schimbat si pe cel de la cutie ,daca ai grija de el si nu dai prin toate gropile,va spun eu ca va tin scuterele,nu le putem compara cu cele Peugeot sau cu Piaggio au si alte preturi,insa fata de Malagutti 50 nu stiu am vazut multe de vanzare sunt invechite si au un design trecut fata de First Bike ,nu le iau apararea celor de la Fb ca am si eu ,dar sa fim realisti,sa isi expuna parerea posesorii de Fb nu toti oamenii cate vorbesc si ei sa nu zica ca nu si-au exprimat o parere,stim cu totii ca romanul este bun la politica la fotbal si mai nou sa isi dea cu parerea despre First Bike .Numai bine nu am vrut sa suparar pe nimeni si daca am facuto imi cer scuze numai bine si sa auzim de bine.

Decat sa am un :D Fb si sa vad acelasi scuter cu 50 de mii de firme mai bine un Malagutti din 1990 cu design UNIC :cheers:

Link to post
Share on other sites

Salut, hai sa nu mai fim rai, mai bine hai sa ne intalnim undeva si sa stabilim un lok de intalnire.

 

Ia vedeti voi topicul despre Locul de intalnire pentru scuteristi -> /index.php?showtopic=51126

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :D :cheers:

Link to post
Share on other sites

Bai Snake eu zic sa iti vezi de treaba ta tot te vad criticand First Bike ,de ce nu iti vezi tu de treaba ta cu Malaguti tau si nu mai vorbi in vant despre lucrul altuia,eu am doua First Bike si sunt foarte multumit nu am avut nici o problema nu am fost la revizie niciodata cu ele pentru sunt niste maimute si asa schimb eu uleiul ,l-am schimbat si pe cel de la cutie ,daca ai grija de el si nu dai prin toate gropile,va spun eu ca va tin scuterele,nu le putem compara cu cele Peugeot sau cu Piaggio au si alte preturi,insa fata de Malagutti 50 nu stiu am vazut multe de vanzare sunt invechite si au un design trecut fata de First Bike ,nu le iau apararea celor de la Fb ca am si eu ,dar sa fim realisti,sa isi expuna parerea posesorii de Fb nu toti oamenii cate vorbesc si ei sa nu zica ca nu si-au exprimat o parere,stim cu totii ca romanul este bun la politica la fotbal si mai nou sa isi dea cu parerea despre First Bike .Numai bine nu am vrut sa suparar pe nimeni si daca am facuto imi cer scuze numai bine si sa auzim de bine.

 

Am avut bicicleta de la FB si a fost :cheers: , am avut moped de la FB si a fost :D :burnout: . Nu am mai incercat si scuterele pentru ca stiu ca sunt :burnout: :crack: :crack: .

Peugeot Ludix este in jur de 50 mil ...deci se compara si la preturi.

Faptul ca ai mers 300 de km nu iti da dreptul sa vorbesti depre calitatea pieselor, fiabilitate, service etc. :crack:

Link to post
Share on other sites

Salut.

 

Am tot citit topicurile de pe aici privitoare la FIRSTBIKE.

 

Ok, acum trecand peste astea, ce naiba imi iau cu 1000 de euro? gasesc japonez SH ? si unde? chiar asa naspa sunt Firstbikeurile?

 

am vazut un FB Elegance la 40 de milioane, cica atinge 80km/h , asa scrie in prezentare. Il stiti? merita?

 

Merci

Link to post
Share on other sites

Am mai povestit o data, dar nu ma doare mana sa repet, ca nu-mi place sa vad oameni luind tepe.

 

Cu service-ul la magazinele FB e cam asa:

 

1. In tot Bucurestiul (pentru cine nu stie dintr-o parte in cealalta faci cu bicla cam o ora) e un singur service (desi sunt cel putin 4 magazine) si ala nici macar nu e in centru, dimpotriva e la Titan. Deci daca stai in Militari, Dr. Taberei sau doamne fereste in Chitila ai pus-o, mai ales ca la service se presupune ca te duci cu bicla stricata, nu pe ea. Taxiul te costa cam 200. Asat daca vrea jegosu' sa-ti bage bicla in spate. Nu va mai spun daca ploua sau e zapada.

 

2. Eu am avut foaia mare indoita (asa, de capu' ei, can-am facut decat sa merg pe asfalt) dupa 2 LUNI. Stiti cum s-a remediat? Se tine bine tot sistemul de foi in mana si se apasa hotarat pe tocul usii de la service. Asta o facea asa-zisul mecanic din service. De schimbat luati-va gandul, numai daca e rupt vreun dinte si in cazul asta, daca nu cumva are vreo urama de lovitura pe foaie ca atunci o baga ca ai sarit cu ea si pierzi toata garantia.

 

3. Cititi cu atentie certificatul de gar. O sa gasiti tot felul de chestii dragute.

 

4. In plus aia de la service nu stiu niciodata mai mult ca tine, ba te mai si intreaba de cate o chestie cum draq o lucra si daca nu cumva de acolo e buba.

 

Asta asa, pe scurt, ca mi-e lene sa mai scriu.

Eu doar am povestit ce s-a-ntamplat, parerea v-o faceti voi.

Edited by speedy.k
Link to post
Share on other sites

Elegance am eu si zic ca la 40 de bulioane merge destul de bine.Cutie 4 trepte, 4 timpi,consum 3l/100,ambreiaj centrifugal,plec cu a-2-a de la semafor lejer. Nu stiu daca prine 80,da cred ca da,la drum lung.In oras 60-65,e beton.

PROBLEMA CARE E?

Sint ansamblate de romani,care ,sincer,sint niste jeguri la faza asta. Service(sau ce-o fi ala) au pe o strada pe linga Sos.Giurgiului,nu cine stie ce mare fabrica,iaca colo un garaj mai mare de tabla in care stau ingramadite mai multe vehicole pe 2 si 4 roate,inclusiv biciclete.

Chinezii s-au straduit,noi ne-am (cuvant urat) in munca lor,am intrebat de neste piese vitale(furca,set ..) si nenea mesterul mi-a dat de inteles ca tre' sa trimit motoru la Brasov daca e o reparatie mai grea.

Mai am multe de spus,da ma enervez degeaba,frate,sintem un neam de putori,nu facem nimic bine,pacat de chinezii care au construit motopirta aia,ca-i dragalasa rau.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

brothers... eu mi-am luat saptamana trecuta scuter de la first bike (tornado) 50 de mil, 2L/100, rezervor de 4L, 4 timpi... merge super bine (l-am incercat numai in parc si pe platou cand nu era lume multa... acum dau de permis si mai e pana o sa-l am si o sa circul pe drum public cu el, iar atunci o sa zic cum se comporta pe drum calumea)... dar deocamdata e bun...

 

sper sa nu am probleme cu el curand...

 

va salut si va respect 103.gif

Link to post
Share on other sites

Am un QINGQI de 125 cc de la First-Bike,azi am facut prima mie de km,si iata constatarile mele pana acum: partea de asamblare lasa de dorit si ma refer la farurile din fata care nu sunt perfect etanseizate;apoi problema cu bateria care nu tine curentul,am dat bateria in service de 3 saptamani si nici-un semnal de la ei pana acum,am avut noroc ca mi-au dat alta la schimb ca nu-mi merg semnalele fara baterie si s-a nimerit sa fie pe acolo directorul de zona de la Brasov si avea la el o baterie pregatita pt vanzare,aici o bila alba pt solicititudine,dar ce ma deranjeaza cel mai mult sunt baietii de la service care nu cunosc mare lucru despre acest model de motocicleta si au recunoscut ca le trebuie specializare si pt final va mai spun ca decat sa astepti dupa service-ul lor mai bine iti dai cu tesla in oo.CIAO!

Edited by kristo973
Link to post
Share on other sites

:P

Am cumparat si eu un moped first bike acum 4 luni...am avut ceva necazuri cu el ..pornea greu...consuma 2 l la 25 de kilometrii..dar am fost la magazin si acum e bine ..consuma rezonabil si porneste usor.

Nu stiu cum din senein am ramas fara o pedala..si mai nou nu merge semnalizarea..tre sa fac o vizita la service.

ce ma ingrijoreaza e noua legislaatie auto ..de la 1 septembrie..in care am auzit ca ar zice sa le inregistram si sa le facem rarul..dar astea sunt doar barfe..ceva concret nu am auzit nicaieri ..ziare.. tv. Ca la romani tre sa aflii in ultima zi. Am auzit pe la magazin povesti cu oameni care au prins 70 la ora cu astea..eu nu cred ..max 50 ..in panta..altfel 40.

 

 

Bafta la toti

 

seth

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

vorbind de scuterele first bike.

Sunt niste gunoaie FOARTE mari si nu numa ele ci si mecanicii lor. plasticurile pica de pe ele, se duc bucsele,deja am schimbat motoru la el,s-o dus aprinderea, pedala de pornire daca o folosesti prea mult se fute si ei zic ca ii vina ta, bateria dupa 2 sapt. nu mai ii buna de nimic,acuma trebe sa schimb ambreiaju , nu imi mai iau chinezarii nici odata.

 

vorbind de scuterele first bike.

Sunt niste gunoaie FOARTE mari si nu numa ele ci si mecanicii lor. plasticurile pica de pe ele, se duc bucsele,deja am schimbat motoru la el,s-o dus aprinderea, pedala de pornire daca o folosesti prea mult se fute si ei zic ca ii vina ta, bateria dupa 2 sapt. nu mai ii buna de nimic,acuma trebe sa schimb ambreiaju , nu imi mai iau chinezarii nici odata.

 

NU VA LUATI SCUTER DE LA FIRST BIKE

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Incep prin a declara ca mie firma First Bike mi-a lasat un gust amar. De ce? Sint varza frate , dar nu din punctul de vedere chinezesc ci din punct de vedere romanesc. Sint ansamblate pe intuneric,sau ce? Stricaciunile alea de muncitori care l-au montat pe al meu cred ca nu vedeau ce fac. Sa-ti cada furca nu e o gluma si a mea mai avea putin si cadea , noroc ca am un trecut socialist in spate si am stiut ce-i de facut, impreuna cu Kombat. Bateria e varza,ieri am bagat acid,ca nu tinea curent de loc. Service-ul e jalnic , oamenii nu stiu mai nimic despre produsele Last Bike , nici macar cit ulei intra in baie. Si ca incheiere , nici macar patronul firmei, care dracu o fi ala nu e interesat de cumparatorii care-i baga lui banu in buzunar,ca daca era se baga pe forum sa ne raspunda la injuraturi. Concluzia : JEG SI ZDRENTE !!!

Care crede ca la 40 de milioane mai poate pune ceva sa-si ia o japoneza mai mica la second-hand sa nu-si ia produse de la firma Last Bike.

Link to post
Share on other sites

O cunostinta cu "scuter" First Bike era sa ajunga in spital dupa ce in mers i s-a rupt furca si a pierdut roata spate :peace:

Link to post
Share on other sites

Pai daca toata lumea zice ca rapandulele alea de la First Bike sint niste jeguri,hai sa incepem o campanie de ruinare a acestei firme de doi bani din Brasov. Asta eu o numesc legitima aparare , ca sa nu mai pateasca si altii ce am patit noi deja. Prea ne ia lumea de fraieri, ne incinta cu preturi mici si pe urma faci spume ca service-ul e de rahat,ca s-a rupt furca, etc. Si jegosu' de patron ce zice ? Pai nu zice nimic, ca e ocupat sa numere banii. :peace: :) :D

Link to post
Share on other sites

Chinezarii,nimic de zis,dar una e sa se strice chinezaria,uite-asa, ca vrea chinezu si alta e sa ti-o monteze gresit romanii,care primesc BANI pe produs si cind vrei service sa trebuiasca sa o trimiti la Brasov,sa o repare acolo. Pai daca ei nu sint in stare sa le monteze,cum sa le repare ? De ce mai au service in Bucuresti daca pentru o reparatie la motor o trimiti in alt oras ? Asta nu e teapa ? Eu oricum ii sfatuiesc deja pe toti amicii mei pe care ii aud ca vor asemenea motor sa NU CUMPERE. Adica le fac "reclama" celor care ne trateaza la misto pe banii nostri. :baldy: ;) :D

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

eu am avut scuter de la first-bike timp de 3 ani de zile si am mers cu el 7000 de km si nu am avut nic o problema cu el dar era concord in 2 timpi nu in 4 timpi cum sunt astea de acum

sal,

am si eu de 2 ani un FB concorde si merge,chiar daca viteza e mai mica(50km/h),adica mergea,pana cand nepotul l-a dus la spalatorie si l-a aranjat.A intrat apa la platina,sau la sistemul electric,ca merge ,dar nu mai are deloc forta si abia prinde 25 km/h.Cum aici in zona nu am nici un service si nici cum sa-l transport la bucuresti unde este cel mai aproape,ma intreb si va intreb unde pot gasi eventualele piese de schimb,ca abia daca am gasit o persoana care are dat un nr de tel ,dar care nu raspunde,iar la service-uri am tot intrebat si nimeni nu stie.

Multumesc

Link to post
Share on other sites

sal,

am si eu de 2 ani un FB concorde si merge,chiar daca viteza e mai mica(50km/h),adica mergea,pana cand nepotul l-a dus la spalatorie si l-a aranjat.A intrat apa la platina,sau la sistemul electric,ca merge ,dar nu mai are deloc forta si abia prinde 25 km/h.Cum aici in zona nu am nici un service si nici cum sa-l transport la bucuresti unde este cel mai aproape,ma intreb si va intreb unde pot gasi eventualele piese de schimb,ca abia daca am gasit o persoana care are dat un nr de tel ,dar care nu raspunde,iar la service-uri am tot intrebat si nimeni nu stie.

Multumesc

 

daca ai spune shi zona in care te afli, poate am reushi sa-tzi dam un sfat :angry:

Link to post
Share on other sites

Bah cum draq mergeti voi cu scuterele alea de le sar rotile pe strada!?Eu de cand il am,sa mor eu daca mi-a cazut ceva la el :angry:

haide totusi sa fim seriosi niciodata nu o sa se compare FB cu Gilera,Piaggio,Aprilia,Peugeot etc.FB va fi mereu o firma fff de jos

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...