cria_p Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 * ati stricat bunatate de topic ...nu ma mai joc cu voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Prin acele tuburi circula tijele care imping culbutorii, banuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 o carte tehnica in pdf , sau ce ulei bagati in cutie ( nu incepeti cu SYN 3 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 @shobolanu - cred ca te referi la carburatie aici si ceva mai vechi de la HD. Ceva anume? Eu am calarit softail slim 2012 si am bagat mana in gaz la blana si n-am simtit deloc ce zici matale mai sus... pot sa spun ca zbarnaia frumos... si cam atata, a si ciclistica buna, ceea ce m-a bucurat, alt HD mai vechi pe care m-am suit si cu care m-am dat era cam slabut la acest capitol... dar zbarnaia si ala frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 nu stiu pe ce v-ati dat voi, dar eu am mers cu un streetbob, cand a fost caravana prima si singura experienta pana acum pe harley mi-a rupt capul, m-am c*cat pe mine cat de tare putea sa traga, si jur ca mi-a fost frica sa trag maxim de acceleratie, in special in treptele mici de viteza asta in contextul in care m-am dat la viata mea cu motoare potente, si destui km. chiar nu am gasit nimic cu care sa-l compar, si acu mi-l doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) sa iti fac o recapitulare: m-am urcat pe hd cross bones (nu al lui foxu) si m-am dat, nu chiar cum am vrut dar i-am rupt capul in treapta 1 si 2. modelul era 2010. bun, dar nu era ce ma asteptam. ce imi doream? ce descrie shobolanu mai sus. ce am primit? niste motor... zgomot oha, tragea ca pisica, murea in turatii, ciclistica slaba. pe urma m-am catarat in 2011 pe softail classic. OK. dar se aplica ce ziceam mai sus. in 2012, la caravana de care zici m-am catarat pe softail slim. parca tragea mai bine in un si doi si trei, dar tot nu mi-a rupt capul asa cum as fi vrut. ciclistica excelenta.DA. am zis, chiar vorbeam cu Marcel cat de bine e fata de ce am tras prin poponeata in trecut. zgomot? pisica lesinata. nus ce dracu te-a coafat pe tine la street bob dar se vede treaba ca a fost bine pentru tine, eu cu ce m-am dat nu mi-a rupt fashul. sa nu mi-o luati in nume de rau dar m-am dat grav de tot cu un gsxr de 600 pe circuit si cu un gsxr 750 tot pe circuit si DA, mi-au rupt capul in toate partile. nu mi-as lua, dar pe circuit au fost geniale. deci vreau a ma urca pe un hd care sa fie cum zice sobolanu mai sus. atata. deocamdata nu l-am proptit supt bucile mele. bafta si cred ca nu v-am otravit prea tare! Editat Octombrie 4, 2012 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 sa iti fac o recapitulare: m-am urcat pe hd cross bones (nu al lui foxu) si m-am dat, nu chiar cum am vrut dar i-am rupt capul in treapta 1 si 2. modelul era 2010. bun, dar nu era ce ma asteptam. ce imi doream? ce descrie shobolanu mai sus. ce am primit? niste motor... zgomot oha, tragea ca pisica, murea in turatii, ciclistica slaba. pe urma m-am catarat in 2011 pe softail classic. OK. dar se aplica ce ziceam mai sus. in 2012, la caravana de care zici m-am catarat pe softail slim. parca tragea mai bine in un si doi si trei, dar tot nu mi-a rupt capul asa cum as fi vrut. ciclistica excelenta.DA. am zis, chiar vorbeam cu Marcel cat de bine e fata de ce am tras prin poponeata in trecut. zgomot? pisica lesinata. nus ce dracu te-a coafat pe tine la street bob dar se vede treaba ca a fost bine pentru tine, eu cu ce m-am dat nu mi-a rupt fashul. sa nu mi-o luati in nume de rau dar m-am dat grav de tot cu un gsxr de 600 pe circuit si cu un gsxr 750 tot pe circuit si DA, mi-au rupt capul in toate partile. nu mi-as lua, dar pe circuit au fost geniale. deci vreau a ma urca pe un hd care sa fie cum zice sobolanu mai sus. atata. deocamdata nu l-am proptit supt bucile mele. bafta si cred ca nu v-am otravit prea tare! Sal, Poti sa-l incerci motorul meu! Sportser 1200S an 2002, carburator S&S, filtru K&N, tobe Samson si am ridicat un "pic" puterea motorului... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Cand ne vom intalni cu siguranta daca o sa mai fie oferta valabila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Cand ne vom intalni cu siguranta daca o sa mai fie oferta valabila! Oferta este valabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Oferta este valabila Frumoos .. nu sunt un fan declarat al HD ( desi Roker C ma omoara cu zile ) dar ce e frumos e frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 chiar nu am gasit nimic cu care sa-l compar, si acu mi-l doresc Inca o intrebare, am vazut ca motoarele HD au niste tije pe stanga cilindrilor. Stanga sau dreapta? Adica cealalta stanga? Kat, respectand adevarul, motoarele pe injectie o sa iti ofere performante de strada mult mai bune! Consum mai mic, putere mai mare(, lipsa de probleme. In schimb, daca vrei sa iti tunezi motorul, costa mai mult, lucrezi cu programe si harti de tunare, elecrtonice si senzori pana nu mai poti Dupa FXDX ma gandeam ca tot ce e pe carb e "sfant" cand e vorba de HD. Dar la FLHP nu am dat vreodata la buton de doua ori. Nu stiu cum e aia... ce sa zic, nu stiu cum arata sistemul de injectie altfel decat din pozele din manual. Pe de alta parte ca sa pun niste Supertrapp asa cum se cuvine mai intra un commander, o duda, o maslina.. la FXDX era mai simplu. Adevarat ca fiecare cu ce-i place sau ma rog, discutia asta nu are sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 sa iti fac o recapitulare: m-am urcat pe hd cross bones (nu al lui foxu) si m-am dat, nu chiar cum am vrut dar i-am rupt capul in treapta 1 si 2. modelul era 2010. bun, dar nu era ce ma asteptam. ce imi doream? ce descrie shobolanu mai sus. ce am primit? niste motor... zgomot oha, tragea ca pisica, murea in turatii, ciclistica slaba. pe urma m-am catarat in 2011 pe softail classic. OK. dar se aplica ce ziceam mai sus. in 2012, la caravana de care zici m-am catarat pe softail slim. parca tragea mai bine in un si doi si trei, dar tot nu mi-a rupt capul asa cum as fi vrut. ciclistica excelenta.DA. am zis, chiar vorbeam cu Marcel cat de bine e fata de ce am tras prin poponeata in trecut. zgomot? pisica lesinata. nus ce dracu te-a coafat pe tine la street bob dar se vede treaba ca a fost bine pentru tine, eu cu ce m-am dat nu mi-a rupt fashul. sa nu mi-o luati in nume de rau dar m-am dat grav de tot cu un gsxr de 600 pe circuit si cu un gsxr 750 tot pe circuit si DA, mi-au rupt capul in toate partile. nu mi-as lua, dar pe circuit au fost geniale. deci vreau a ma urca pe un hd care sa fie cum zice sobolanu mai sus. atata. deocamdata nu l-am proptit supt bucile mele. bafta si cred ca nu v-am otravit prea tare! * aloooo, nenea! ce-i aia "i-am rupt capul in treapta unu si doi"??!! pai eu cu a-ntaia abia de-o pornesc din loc, iar a doua merge fix pana la semaforul de la intersectia mea, iar daca ala-i pe verde, o ard intr-a 3-a si abia acolo simt ce-i place lui sa faca cu mine nu te mai chinui sa "rupi capul" pe HD-uri noi, ca ai sa fii tot mai dezamagit. asa am patit eu (cu Ironul) si ...d-aia mi-am luat Sporty XL (carburatie). diferenta intre ce se face acum la HD si ce s-a facut pana in urma cu cativa ani e f. mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Cred ca de fapt mi-ar placea carburatie si pentru asta doar cele mai vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Daca vreti cu adevarat "rupere de cap", cautati in zona motoarelor >1700 cmc (sa aiba cuplu >160 Nm). De pe la Raider pana la Rocket III. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Ne facem v-rod isti? Trebe sa vindem mobrele astea atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Poti sa-ti rupi capul si cand opresti brusc nu numai cand demarezi puternic. La un zid, stalp, TIR...Doamne fereste! Stii cum se spune : nimeni nu moare din cauza vitezei ci din cauza unei "opriri brushte" !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 deci vreau a ma urca pe un hd care sa fie cum zice sobolanu mai sus. atata. Cauta un Panhead facut cum trebe....acolo nu primesti lopeti in spate, ci tarnacoape....dar nu prea e de mers zi de zi cu el. Sal, Poti sa-l incerci motorul meu! Sportser 1200S an 2002, carburator S&S, filtru K&N, tobe Samson si am ridicat un "pic" puterea motorului... B. Porksteru 12 Sport si Dyna SuperGlideSport (FXDX) ambele carburate sunt singurele harlee pe care as da bani la ora actuala. incearca un v-rod, ala de 1300 cu power commander un filtru de aer si tevi screamin eagle RUPE, batjocoresti orice motor de 600 la plecarea de pe loc si te dai si la miare daca nu-s pregatiti pe curbe nu ai ce sa faci, gume de SS nu ai cum sa pui si dai cu scaritele sau tobele imediat pe jos. o da! comparati mere cu pere. e de ajuns sa te uiti la variantele stock sa-ti dai seama R6 2001 - 600cc 4 L - 108 bhp / 75 NM VROD 2001 - 1131cc V2 - 115 bhp /105 NM sportivele-s facute a.i. sa traga tare si pe viraje....Cruiserele mari sunt facut sa-ti dea senzatii tari pe sosele drepte si usor virate. nu mai comparati mere cu pere.... e ca si cum a compara un Dodge Charger cu un Indy car. Desi Banditu meu prinde suta mai repede decat VN800-ele pe care-l aveam, senzatia e ca e mai incet la accelerare, pt ca nu-i facut sa rupa asfaltu la roata. In schimb fratiele lui mai mare (1200) s-ar putea sa fie exact unde trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 ba,ia terminati cu povestile voastre....asta e topic de sportster! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Porksteru 12 Sport si Dyna SuperGlideSport (FXDX) ambele carburate sunt singurele harlee pe care as da bani la ora actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) Cauta un Panhead facut cum trebe....acolo nu primesti lopeti in spate, ci tarnacoape....dar nu prea e de mers zi de zi cu el. Porksteru 12 Sport si Dyna SuperGlideSport (FXDX) ambele carburate sunt singurele harlee pe care as da bani la ora actuala. ... ... ... Panhead - DA FXDX - DA Nota 10! Porksteru' nu ma coafeaza. Editat Octombrie 8, 2012 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Panhead - DA FXDX - DA Nota 10! Porksteru' nu ma coafeaza. Pai, cum te-ai simtit pe Panhead si cu ce viteza de croaziera ai mers? Banuiesc ca ai mers cu asa ceva din moment ce spui "Panhead - DA". Calarind FXDX-ul, ce te-a incantat cel mai mult? Pe Sportsterul 1200 Sport, cum te-ai simtit? Ce reglaje ai folosit pentru suspensia fata si spate? Ca o curiozitate: Eu unul m-am dat impotriva unui Suzuki GSXR750 cu un Sportster 1200 S si am avut, la final, aproape o statie de autobuz in fata lui. Cum de "S"-ul Sportster nu te coafeaza? Ce ti s-a parut atat de slab la el? Banuiesc ca l-ai incercat, de ti-ai format o parere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Am mari dubii ca cu franele alea de lemn vreun Harli sa-ti rupa capul la oprire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Sportsterul meu tot asa dublu disc are pe fata cum ai si tu la K1200S, despre ce fel de frane de lemn vorbesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Hahahahah... Morpheus, sa-mi spui daca gresesc: te-ai dat pe niste motoare stock la un Harley Davidson test ride in care se mergea cu 60 maxim, intr-o coloana de speriati ... sau: te-ai suit cu frica sa nu patesti ceva si sa te usture portofelu, si ai turat in draci doua viteze (pe un motor care nu este facut pt turatie mare). Oare ce se intampla canmd schimbi vitezele aiurea si mergi aproape pe loc???? Unde te asteptai sa-ti rupa capul? Cel mult la orpire! Si eu ma pot sui pe o Hayabusa in parcare si sa ii schimb viteza intr-a doua la 3000 de ture si sa spun ca e un motor mai slab ca Viraga... Hai sa fim putin seriosi. Daca vreti sa testati un motor faceti-o calumea! Si din nou ma extra-repet - HD-urile care se vreau de "tras" sunt customizate de posesor. STOCK SUCKS ASS!!! De exemplu' Sporsterul Sport (cel in cauza mai sus 1200S) are ceva de genul 56 de cai amarati - stock. Schimbi tobe , jigloare, filtru de air ( modificare mai mica decat atunci cand iti schimbi chilotii) si sari la 80 de caluti. Asa e el conceput din fabrica - sa poata fi customizat de pasionati. shobo, sa nu exageram, cu stage 1 mai mult de 10% din puterea stock a motorului nu obtii, in acest caz 5-6 caluti si ceva la cuplu. Pana la aducerea la 80 de caluti a unui motor stock de 56 mai e cale multa si e nevoie, cum bine stii, de mai multe modificari. toate cele bune! Pe Sportsterul 1200 Sport, cum te-ai simtit? Ce reglaje ai folosit pentru suspensia fata si spate? Ca o curiozitate: Eu unul m-am dat impotriva unui Suzuki GSXR750 cu un Sportster 1200 S si am avut, la final, aproape o statie de autobuz in fata lui. Cum de "S"-ul Sportster nu te coafeaza? Ce ti s-a parut atat de slab la el? Banuiesc ca l-ai incercat, de ti-ai format o parere... inseamna ca tipul care manuia Suza aia habar nu avea cum sa stoarca la potentialul maxim ce avea sub picioare, nu ca sportsterul era peste. hai sa fim realisti, Stiu ca fiecare isi vede propriul motor, sau mobra favorita asa cum fiecare mama crede ca odorul ei e cel mai ce pe asta lume, dar putin realism nu strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.