Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

F4 se ridica :huh:

Mergi in 8k(cu 1-a) lasi o fractiune gazul si tragi pe urma de el... :ok:

 

Se ridica....am sa incerc sa pun un filmuletz, cum am ridicat F4-ul...nashpa ca tebe sa-l editez, poate dura, dar promit ca cel taziu maine e pe youtube... :crack:

 

 

Dovada:

 

 

:D

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Not interested. :D

 

 

si cum ziceam prietene .......... esti un bagator de seama.

daca nu stii tu sau eu sa il dam pe o roata crezi ca ce am vazut eu nu e adevarat.

 

 

uite dovezi clare ca se poate lumanare exact cum am zis si am vazut cu ochii mei pe motorul meu :huh: :ok:

 

 

 

 

altadata bai "strumfuadi" vino cu ceva solid cand faci o afirmatie ca de dastia ca tine sunt satul........mai ales pe la semafoare sau cand sunt parcat si vin sa ma intrebe " cat baga in bord" :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate indicatoarele de viteza mint, indiferent de tipul lor, mai putin cel gps.

cel mai ieftin mod de a avea o viteza precisa e cel de bicicleta, cu sensori pe janta;) mult mai precis decat cel original :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate indicatoarele de viteza mint, indiferent de tipul lor, mai putin cel gps.

cel mai ieftin mod de a avea o viteza precisa e cel de bicicleta, cu sensori pe janta;) mult mai precis decat cel original :huh:

 

 

ms :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate indicatoarele de viteza mint, indiferent de tipul lor, mai putin cel gps.

cel mai ieftin mod de a avea o viteza precisa e cel de bicicleta, cu sensori pe janta;) mult mai precis decat cel original :huh:

De curiozitate am sa vad cu cat minte kilometrajul meu... am gps pe tel...deci o sa fie simplu mersi de "pont" :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

si cum ziceam prietene .......... esti un bagator de seama.

daca nu stii tu sau eu sa il dam pe o roata crezi ca ce am vazut eu nu e adevarat.

 

 

uite dovezi clare ca se poate lumanare exact cum am zis si am vazut cu ochii mei pe motorul meu :huh: :ok:

 

 

 

 

altadata bai "strumfuadi" vino cu ceva solid cand faci o afirmatie ca de dastia ca tine sunt satul........mai ales pe la semafoare sau cand sunt parcat si vin sa ma intrebe " cat baga in bord" :crack:

 

Daca aia numesti tu lumanare eu imi tai pwla! Si in locul tau as fi mai atent la ce afirmatii fac, ca nu are rost sa tulburi apele aici pe topic!

Daca ar mai scrie sinner, ti-ar explica el ce poate face un f4 mai exact :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

De ceva timp am o problema la moto si nu-mi dau seama ce-ar putea fi :crack: .....daca voi sau prieteni de-ai vostri au avut ceva asemanator.....pentru mine orice parere conteaza......dar sa va spun despre ce este vorba...

.....pornit, plimbat, pauza ..si acum incepe "nasoleala"...dupa ce fac o oprire...20/30 min. dupa repornire, in mers dupa aproximativ 3/4 km imi da niste "suturi" ca si cum ar vrea sa se opreasca.... dupa ce mai merg putin se opreste pur si simplu...trag pe dreapta ...incerc repornirea, nu o ia...apoi stau un minut...incerc repornirea si porneste... dar daca dupa ceva km fac iarasi o oprire...la plecare face acelasi lucru...va mai pot spune ca a inceput sa faca din ce in ce mai des.........plimbat, pauza, plimbat si incep opririle in mers...

-plimbarile sunt urban si extra urban, pauzele fiind facute dupa aproximativ 100 km ;

-nu pare a fi problema electrica intrucat martorul de ulei cand se opreste motorul, fiind contactul pus, ramane aprins;

-moto are consumabile schimbate ff recent, (bujii, filtru de aer,ulei,filtru de ulei..) simtomele erau si inaine si dupa;

 

Mie imi pare a fi o chestie de alimentare...dar ce?..sau bobina,pompa de benzina, filtru de benzina, ....nu-mi dau seama, :huh: , fapt pentru care astept parerile voastre...

..Va multumesc

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

De ceva timp am o problema la moto si nu-mi dau seama ce-ar putea fi :crack: .....daca voi sau prieteni de-ai vostri au avut ceva asemanator.....pentru mine orice parere conteaza......dar sa va spun despre ce este vorba...

.....pornit, plimbat, pauza ..si acum incepe "nasoleala"...dupa ce fac o oprire...20/30 min. dupa repornire, in mers dupa aproximativ 3/4 km imi da niste "suturi" ca si cum ar vrea sa se opreasca.... dupa ce mai merg putin se opreste pur si simplu...trag pe dreapta ...incerc repornirea, nu o ia...apoi stau un minut...incerc repornirea si porneste... dar daca dupa ceva km fac iarasi o oprire...la plecare face acelasi lucru...va mai pot spune ca a inceput sa faca din ce in ce mai des.........plimbat, pauza, plimbat si incep opririle in mers...

-plimbarile sunt urban si extra urban, pauzele fiind facute dupa aproximativ 100 km ;

-nu pare a fi problema electrica intrucat martorul de ulei cand se opreste motorul, fiind contactul pus, ramane aprins;

-moto are consumabile schimbate ff recent, (bujii, filtru de aer,ulei,filtru de ulei..) simtomele erau si inaine si dupa;

 

Mie imi pare a fi o chestie de alimentare...dar ce?..sau bobina,pompa de benzina, filtru de benzina, ....nu-mi dau seama, :huh: , fapt pentru care astept parerile voastre...

..Va multumesc

:ok:

 

pai spune-ne mai multe, de ex: cand incerci sa o pornesti din nou cum face...nu mai vrea deloc sa porneasca, adica cand pui contactul si apesti butonul start incearca eletromotorul sa invarta...sau nu se aude nimik...ptr ca daca patesti asa ceva este de vina releul de incarcare, care se incalzeste enorm si nu mai iti incarca dupa 2-3000 de turatii adica e defect. Mi-e mi sa intamplat chestia asta si simtomele erau de parca as fii ramas fara benzina in mers , pana mi se oprea de tot ...trageam pe dreapta , asteptam 5 min si pornea din nou (pana se racea releul). si mai mergem ceva pana imi facea la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum ziceam prietene .......... esti un bagator de seama.

 

altadata bai "strumfuadi" vino cu ceva solid cand faci o afirmatie ca de dastia ca tine sunt satul........mai ales pe la semafoare sau cand sunt parcat si vin sa ma intrebe " cat baga in bord" :ok:

Bai co*ae, n'ai tu treaba, ai in cap doar "lumanari". Nici macar facute de tine ci de altii.

Vezi sa nu ajungi cu lumanare la cap din atata vitezism. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Aveti aici un link de unde se poate descarca manual pentru cbr600f4

 

http://downloads.hondatech.info/Moto/CBR/C...%2899-00%29.pdf

 

 

Cat despre viteza, am vazut ca se discuta, eu am ajuns din greseala :ok: la 160 in treapta a 3a si nu trecusem de 12000 de ture. M-a impresionat putin, mai ales ca nu voiam :huh:, dar nah, primul motor, prima data cand ajung singur la viteza aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :D PLEASE HELP ME :ok:( nu mai dorm noaptea am trantit bijuteria :huh:( HONDA CBR 600 F SPORT din 2001 modelul cu rosu si negru (saua din doua bucati ).Imi trebuie oglinda pe stanga, semnalizatoare pe fata (am scapato si pe dreapta (sunt insistent) :crack:( ) si stikere da mcarar semnalizatoare si oglinda :D.

post-35347-1206981990_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Chiar nu se poate raspunde la intrebarea asta ?se ridica sau nu pe 1 roata din acceleratie?care o fi problema unora de se agita ca altii reusesc??nene daca tu nu poti sa faci asta taci si lasa pe altii sa-si expuna experientele.

E clar ca nu se recomanda asa ceva..mai ales in trafic dar daca unii au chef sa faca asta o pot face in locuri unde nu accidenteaza pe altii...cel mult pe ei si motoarele lor.

Analfabeti care nu stiu decat sa injure le recomand spatele blocurilor....

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Chiar nu se poate raspunde la intrebarea asta ?se ridica sau nu pe 1 roata din acceleratie?care o fi problema unora de se agita ca altii reusesc??nene daca tu nu poti sa faci asta taci si lasa pe altii sa-si expuna experientele.

E clar ca nu se recomanda asa ceva..mai ales in trafic dar daca unii au chef sa faca asta o pot face in locuri unde nu accidenteaza pe altii...cel mult pe ei si motoarele lor.

Analfabeti care nu stiu decat sa injure le recomand spatele blocurilor....

 

Asfalt uscat!

Se ridica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai spune-ne mai multe, de ex: cand incerci sa o pornesti din nou cum face...nu mai vrea deloc sa porneasca, adica cand pui contactul si apesti butonul start incearca eletromotorul sa invarta...sau nu se aude nimik...ptr ca daca patesti asa ceva este de vina releul de incarcare, care se incalzeste enorm si nu mai iti incarca dupa 2-3000 de turatii adica e defect. Mi-e mi sa intamplat chestia asta si simtomele erau de parca as fii ramas fara benzina in mers , pana mi se oprea de tot ...trageam pe dreapta , asteptam 5 min si pornea din nou (pana se racea releul). si mai mergem ceva pana imi facea la fel.

 

 

...@NeBuN@Ke, dupa ce se opreste in mers, imediat ce am oprit si vreau sa o pornesc, cand apas butonul start electromotorul invarte , numai ca nu porneste, ...satau ceva timp dupa care o ia......mai nou , adica duminica, in urban mi s-a oprit de 4 ori pe 5km, iar timpul cat asteptam sa porneasca a fost intre 5-10 min....

 

tie iti invartea cand vroiai sa o pornesti?

 

...multam si am retinut cu releul...am sa-l verific

Bafta si asfalt uscat :huh: :ok:

 

--- Mesaj completat în 31 Mar 2008 20:35 -------------

Salut.

 

Aveti aici un link de unde se poate descarca manual pentru cbr600f4

 

http://downloads.hondatech.info/Moto/CBR/C...%2899-00%29.pdf

Cat despre viteza, am vazut ca se discuta, eu am ajuns din greseala :D la 160 in treapta a 3a si nu trecusem de 12000 de ture. M-a impresionat putin, mai ales ca nu voiam :D, dar nah, primul motor, prima data cand ajung singur la viteza aia...

 

@Ra3ptylla, merci pentru link.. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine zice ala e.. :huh:

 

 

Se pare ca dintre toti tu esti sunguru care s-a simtit...

Multumim ca ai facut lumina....Pe bune tu ai trecut de varsta majoratului???

 

--- Mesaj completat în 31 Mar 2008 21:58 -------------

Azi m-a filmat un prieten ...

F4-ul se ridica, numai din acceleratzie, cu 1-a

:ok:

 

 

Frumos!cati HP are motoru tau?Ai idee ce viteza aveai si cate ture?

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la 6000 tragi de gaz scurt, pana-n 8000, lasi o fractiune de sec. si pe urma iarasi tragi "serios" de gaz si te lasi putin in spate...

Viteza e undeva pe la 90-100 ...

 

Motoru' are undeva pe la 106-110 calutzi...

 

Numai bine,

Raul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...@NeBuN@Ke, dupa ce se opreste in mers, imediat ce am oprit si vreau sa o pornesc, cand apas butonul start electromotorul invarte , numai ca nu porneste, ...satau ceva timp dupa care o ia......mai nou , adica duminica, in urban mi s-a oprit de 4 ori pe 5km, iar timpul cat asteptam sa porneasca a fost intre 5-10 min....

 

tie iti invartea cand vroiai sa o pornesti?

 

...multam si am retinut cu releul...am sa-l verific

Bafta si asfalt uscat :crack: :ok:

 

<small>--- Mesaj completat în 31 Mar 2008 20:35 -------------</small><br/>

 

@Ra3ptylla, merci pentru link.. :lol:

 

 

ah...nu , numi invartea nimik... :huh:

 

Pe la 6000 tragi de gaz scurt, pana-n 8000, lasi o fractiune de sec. si pe urma iarasi tragi "serios" de gaz si te lasi putin in spate...

Viteza e undeva pe la 90-100 ...

 

Motoru' are undeva pe la 106-110 calutzi...

 

Numai bine,

Raul

 

cum dreaq sa nu se ridice mah...am reusit eu sa imi ridic batranica ...la draq, acum ne batem in filmulete care se ridica sau nu...oricum frumos...bafta :D

 

ps: NeBuN@Ke here...sunt andarcavar... :D :lol:

Editat de NeBuNiK@
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Elorian, sa incercam te rog, sa fim ontopic, fara injurii la adresa altor membri, macar aici, pe topicul asta! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru raspuns. :(

 

Intrebare Suplimentara: nu a fugit ghidonul. Pentru ca am auzit la multi ca vobleaza cand atinge pamantul si intreb ca eu inca nu o pot ridica :moto:

Sincer inca nu am patzit, numai pe curbe, dar foarte rar, sa-mi vobleze...

Dar roata trebuie pusa drept jos, si nu trebuie apasata frana... :ok:

 

Bafta, :ok:

Raul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...