Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

toata lumea aude...da de probat ai probat ca sa iti dai seama de diferenta?

 

Iti pierzi vremea cu cine nu trebuie :D

Citeam pe 2 forumuri din afara, cum ca K&N ar fi de toata jena in comparatie cu BMC sau cu cel stock, testat pe Dyno! :love: Am ramas uimit, nici o parere pro :laugh:

 

Hai ma v-ati mai tunat motoretzile? Vine caldurica acusica .. any minute now, any minute now... :cheers:

 

Laur, succes la vanzare! :laugh:

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare everybody.

 

Desi intru mai rar pe forum, pe cativa dintre voi ii stiu de la intalniri.

 

Dar am si eu o rugaminte si o propunere in acelasi timp.

 

Puneti si voi o poza cu domniile voastre sa va recunosc cand ne vedem pe strada, la intalniri, bere & others.

 

SMMMu2090169-02.jpg

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti pierzi vremea cu cine nu trebuie :love:

Citeam pe 2 forumuri din afara, cum ca K&N ar fi de toata jena in comparatie cu BMC sau cu cel stock, testat pe Dyno! :cheers: Am ramas uimit, nici o parere pro :laugh:

 

Hai ma v-ati mai tunat motoretzile? Vine caldurica acusica .. any minute now, any minute now... :laugh:

 

bai nush ce sa zic..eu am kn(cred ca mai multi sunt cei care eu kn decat bmc) si nu am avut nici o problema cu el...carburatoarele sunt curate..nu exista nici macar o urma de praf in ele...

si hai sa fim seriosi...pana mea..e totusi un cbr...sunt simtitoare performantele BMC ului fatza de kn? nu cred ca merge nimeni la curse...si acu sa ne punem bmc doar sa fim in pas cu moda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu mai bine zici ce anume este "incoming". 954? :laugh:

 

Trebuie sa-mi ajunga un 954 stock, in vreo 2 saptamani, 2003 cu "6900 km". Am dat un mic avans si sper sa nu iau teapa acum. Oricum o cheama: The Missle :cheers:

 

post-18773-1233140313_thumb.jpg

 

bai nush ce sa zic..eu am kn(cred ca mai multi sunt cei care eu kn decat bmc) si nu am avut nici o problema cu el...carburatoarele sunt curate..nu exista nici macar o urma de praf in ele...

si hai sa fim seriosi...pana mea..e totusi un cbr...sunt simtitoare performantele BMC ului fatza de kn? nu cred ca merge nimeni la curse...si acu sa ne punem bmc doar sa fim in pas cu moda...

 

Si eu tot K&N am avut pe F4i numai ca nu era modificata harta motorului sa se pupe cu filtrul si toba. Cica ar fi diferente majore intre ele..acum na, lumea vorbeste :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa-mi ajunga un 954 stock, in vreo 2 saptamani, 2003 cu "6900 km". Am dat un mic avans si sper sa nu iau teapa acum. Oricum o cheama: The Missle :laugh:

 

post-18773-1233140313_thumb.jpg

 

 

 

Si eu tot K&N am avut pe F4i numai ca nu era modificata harta motorului sa se pupe cu filtrul si toba. Cica ar fi diferente majore intre ele..acum na, lumea vorbeste :laugh:

 

frumoasa racheta iti iei...si numai cu 6900 km?!?! cred ca dai ceva pe ea..in fine..iti zic de p'acu s'o stapanesti sanatos!

 

Despre modificarile de care vorbesti am auzit si eu..cica numai dupa ce le faci(sau ai) filtrul KN functioneaza "normal"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa-mi ajunga un 954 stock, in vreo 2 saptamani, 2003 cu "6900 km". Am dat un mic avans si sper sa nu iau teapa acum. Oricum o cheama: The Missle :cheers:

 

post-18773-1233140313_thumb.jpg

 

Super tare jucaria... doar ca...daca 6900km sunt reali , inseamna ca a functionat kilometrajul doar cand mergea p'o roata! :laugh: ...

Sper sa nu-ti iei tzeapa, si sa ai parte de ea! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare everybody.

 

Desi intru mai rar pe forum, pe cativa dintre voi ii stiu de la intalniri.

 

Dar am si eu o rugaminte si o propunere in acelasi timp.

 

Puneti si voi o poza cu domniile voastre sa va recunosc cand ne vedem pe strada, la intalniri, bere & others.

 

Moacă de trafic vrei... d-aia primești. :laugh:

 

 

 

 

Trebuie sa-mi ajunga un 954 stock, in vreo 2 saptamani, 2003 cu "6900 km". Am dat un mic avans si sper sa nu iau teapa acum. Oricum o cheama: The Missle :D

 

post-18773-1233140313_thumb.jpg

 

 

 

Si eu tot K&N am avut pe F4i numai ca nu era modificata harta motorului sa se pupe cu filtrul si toba. Cica ar fi diferente majore intre ele..acum na, lumea vorbeste :cheers:

954 ownz! Să o stăpânești sănătos și fără incidente! :laugh:

 

Legat de K&N, o să-ți zic și eu dacă văd diferență față de cel stock, numai să vină căldura. :love:

post-34860-1233149101_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari tuturor. je nou posesor de f2 am vreo 2 intrebari

1 cam cat mananca in oras si afara ,

2motoarele de pe cbr si cbf par identice ,, ii acelasi motor pus pe ele??ma intereseaza sa-mi iau crash bars-uri dar nu am gasit decat pt cbf

ms fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca motorul pare identic sunt unele deosebiri.

Crashbar-ul se prinde de cadru, nu de motor. Iar aici sunt diferente mai mari. Nu cred ca o sa se potriveasca prinderile unui crashbar de CBF pe nici un CBR din cauza ca folosesc cadruri total diferite. Daca totusi vrei sa pui asa ceva pe F2 poti sa confectionezi unul. Pe net gasesti resurse despre crashbar pt CBR F4. Te uiti unde se prinde si cum e construit si daca chiar vrei poti sa-ti faci unul similar insa adaptat pentru nevoile tale.

De obicei la carenate se folosesc buloane. Pentru stunt se prefera crashbar , 12 o'clock bar pt ca sansele de a o imprastia sunt mult mai mari.

Daca insa nu te simti in siguranta asta este alta problema. Crashbar-ul o sa protejeze numai motocicleta si la viteze moderate, nu si pe tine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei la carenate se folosesc buloane. Pentru stunt se prefera crashbar , 12 o'clock bar pt ca sansele de a o imprastia sunt mult mai mari.

 

Buloane = Crashbars = Frame sliders - protejeaza carenele

12 o'clock bar = Wheelie bar - iti protejeaza codita, ajuta la unele stunturi si sa nu dai moto peste cap (mai rar).

La stunturi, se numeste Cage Bar si iti protejeaza motorul, evacuarea si picioarele :laugh:

 

 

hondacage.jpg

 

CraigJonesShow_04.jpg

moko_r1_clutch.jpg

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta in curand isi pune si coviltir si aer conditionat.. poate si servo-ghidon. :laugh:

 

:laugh:

 

Mie mi-ar place o nebunie din aia :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa razi dar eu ma gandeam sa iau un cage pentru F4I. Ma gandeam sa incerc cateva figuri de stunt si .... mai o si tavalesti. M-am potolit intre timp. Cam greu sa ai si o moto de stunt si una de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...