Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

La F multi au 180 pe F2, F3. Am pus si eu 180, fara sa schimb janta, e ok.

 

Si Balamuc si Alex au zic ca nu-s probleme, sta un pic altfel, sunt mici inconveniente dar sunt mici.

De cateva luni Balamuc nu mai are 160 si pune 180 la toti. Nici unul n-a zis ca-l incomodeaza sau

ca simte macar diferenta. Poate sunt si ei incepatori si nu se prind, ca ar trebui sa se simta totusi un

pic la curbe.

 

LE: daca au pus unii mai tampiti si 190 pe F2, 180 cred ca se poate considera acceptabil :)

Editat de shin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La F multi au 180 pe F2, F3. Am pus si eu 180, fara sa schimb janta, e ok.

 

Si Balamuc si Alex au zic ca nu-s probleme, sta un pic altfel, sunt mici inconveniente dar sunt mici.

De cateva luni Balamuc nu mai are 160 si pune 180 la toti. Nici unul n-a zis ca-l incomodeaza sau

ca simte macar diferenta. Poate sunt si ei incepatori si nu se prind, ca ar trebui sa se simta totusi un

pic la curbe.

probabil ca se simte la curbe cand o iei cu genunchiu' pe jos ...inca n-am ajuns acolo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tru, cica pe acolo se simte. Buba e alta, ca unele cauciucuri mai racing, multi-compund,

sunt facute in asa fel incat e diferenta intre layere, vizibila/simtibila. Numa' ca puse 180

pe janta de 160 incep sa stea cam perfect rotunde, adica usor bombate fata de cum trebuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci nu'l comanda cu alte dimensiuni decat a gandit'o Honda. Lasa "imaginea" la o parte, nu vezi cat de groasa e guma cand esti calare pe motor.. :)

 

Norocosule! Tu esti deja pe 180 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, insa la Thundercat aveam 160 ca si tine si n'am avut niciun complex din cauza asta.. La motor nu m'as risca sa pun alte dimensuni decat a pus fabricantul, nu e ca la masina unde pui ce gume vrei si masina sta tot pe 4 roti..

De curiozitate, rake & trail'ul la F3 e identic cu F4? N'as zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io unu nu m-as bagat la schimbat dimensiunile gumelor.

Japonezu' stia el ce stia cand a calculat ca pentru motorul lui ii trebuie cauciuc de X sau Y.

 

Inafara de aspect (si asta e discutabil), oricum nu castigi nimic. Ba s-ar putea sa cam pierzi nitel din unele chestii.

 

P.S. Azi am dat de doi motociclisti in trafic.

 

un FUM pe un KTM care a plecat pe-o roata de langa mine de la semafor, si o tanti intr-un jip cu sticker "Biker Inside".

 

Am inghetat ca un <cuvant relativ dizgratios>.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Azi am dat de doi motociclisti in trafic. Am inghetat ca un <cuvant relativ dizgratios>.

 

Au inceput copiii sa iasa la joaca, eu am intalnit vreo 3. Adevarul e ca si eu incepusem sa ma simt singur.

 

In alta ordine de idei, azi am comandat setul de pilot road. Imi ajunge in vreo saptamana si intentionez sa il tocesc uniform pana la sfarsitul lui mai. BT-urile au fost bunicele pentru sezonul rece, eu unul am fost foarte multumit de ele.

 

PS: nici eu nu vad de ce ti-ai pune cauciuc cu talon mai mare decat a proiectat japonezul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am 180 uri ca asa mi-a pus bardaku' cand am luat motoru caci am platit si pentru cauciucuri noi. faza amuzanta a fost ca pe fata mi-a pus un cauciuc diferit avand in vedere ca perechea spatelui nu incapea de aripioara (si nu ma refer la aripioara lu honda...:)) iar ca e mai bine sau mai prost nuj sa spun...cum ziceti voi asa o fi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

It is aliiiiiiiiiiiiiiiiiive! :)

Ieri am reușit, acompaniat de Liviu, să montăm carena la loc, am schimbat și filtrul de aer, la bujii ne-a fost prea frig/silă să ne băgăm nasul, trebuia să desfacem tot airbox-ul și mai bine le las pentru service. În timpul ăsta bateria a stat pe redresor și cu puțină răbdare a pornit fiara. Am tras și o plimbare până la garajul de la muncă, unde am lăsat-o pentru următoarele zile până mai trece inghețul ăsta. Nu mi-a fost frig, a fost chiar ok, m-aș mai fi plimbat, dar nu am RCA-ul făcut și am zis mai bine stau liniștit. Acum când vin temperaturile de +8/10 grade i'm back on 2 wheels. :D

Editat de Alter Ego
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

It is aliiiiiiiiiiiiiiiiiive! :D

Ieri am reușit, acompaniat de Liviu, să montăm carena la loc, am schimbat și filtrul de aer, la bujii ne-a fost prea frig/silă să ne băgăm nasul, trebuia să desfacem tot airbox-ul și mai bine le las pentru service. În timpul ăsta bateria a stat pe redresor și cu puțină răbdare a pornit fiara. Am tras și o plimbare până la garajul de la muncă, unde am lăsat-o pentru următoarele zile până mai trece inghețul ăsta. Nu mi-a fost frig, a fost chiar ok, m-aș mai fi plimbat, dar nu am RCA-ul făcut și am zis mai bine stau liniștit. Acum când vin temperaturile de +8/10 grade i'm back on 2 wheels. :D

cand cand vin temperaturile alea? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

Stie cineva cat ulei intra in furca fata la honda cbr f2 (pc25) 1993? Am un manual dar nu am gasit nimic in legatura cu chestia asta . Ma intereseaza cantitatea care se pune atunci cand desfaci furca de tot si o cureti nu doar sa dai drumu la uleiul vechi si sa bagi altul .

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

Stie cineva cat ulei intra in furca fata la honda cbr f2 (pc25) 1993? Am un manual dar nu am gasit nimic in legatura cu chestia asta . Ma intereseaza cantitatea care se pune atunci cand desfaci furca de tot si o cureti nu doar sa dai drumu la uleiul vechi si sa bagi altul .

 

Eu am fost la service sa-mi schimb simeringurile, si bineinteles mi-a facut si schimbu de ulei. Mi-a bagat 490 in ea. Acum am auzit de la un amic , ca s-ar baga vreo 430 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

# Suspension

# Front Fork Fluid

# capacity after draining:

# '91-'93: 508cc (17 oz.)

# '94: 448cc (15 oz.)

# level:

# '91-'93: 118mm (4.65 in.)

# '94: 135mm (5.31 in.)

# type: Pro Honda Suspension Fluid SS-8

 

 

P.S. o completare:

 

Manufacturer Honda

Production 1999 - 2000

Predecessor CBR600F3

Successor CBR600F4i

Class super sport

Engine 599.00 cm3 Straight-4

Transmission 6-speed, chain drive

electric starter

Wheelbase 1,395 mm (54.9 inches)

Seat height 810 mm (31.9 inches)

Weight 170.0 kg (374.8 pounds)

 

Mutati topicu' unde-i e locu', expertilor autodeclarati ce sunteti. Trai-v-ar motocicletele voastre de strada sa va traiasca.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...