Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

cam cat ma costa MIVV-ul?

si are rost sa pun cu galerii cu tot? sau doar finalu?

asfalt uscat... abia astept sa am :lol: pe ea :lol:

 

 

nu imi zice nimeni? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Cardinal: super pi** de motor. Sa o calaresti sanatos. Asemenator voiam sa imi iau si eu, dar am prins alta ocazie pana la ea si am schimbat macazul

 

@gixxer: schimba doar finala. Nu ai nici un motiv sa pui si intermediarele pentru ca nu alergi la curse sa ai nevoie de galerii usoare si lustruite. Investitia este useless, mai ales ca sunt f. scumpe

 

@Bea: Hai fato curaj.. bag aposting ca esti de'a noastra. Una dintre putinele posesoeare de F si 4 .. si I hi hi

 

@ all:

 

Dragii mei haida ca it's official.. My new Beast is here. Finally MINE. ALL MINE. MINE MINE MINE

 

Urmeaza achizitionare de carene noi pt k vreu sa le vopsesc altfel si nu vreu a strica originalele.

Pe drum din state ajunge saptamana viitoare Power Commanderul si Parbrizul double bubble.

Urmeaza sa prospectez piata sa vad de unde se renteaza sa imi iau un K N mai efitnache.

Caut sa ii iau o foaie de 47 in loc de 45.

 

 

Momentan cam atat. revin cu detalii.

 

p.s. Bestia gri de langa ea urmeaza a se prezenta in urmatoarele randuri. (Meniul e din partea casei)

post-532-1182193890_thumb.jpg

post-532-1182193971_thumb.jpg

post-532-1182194039_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Sinner: eu am votat aici inca de cand noua si frumoasa ta bestie F4i era a mea.E drept ca acum am alta, dar fiind tot un F4i, ma gandeam ca nu mai are sens sa mai postez.Dar... m-ai starnit.

Sa o stapanesti sanatos si sa aveti grija unul de celalalt!

post-7363-1182196480_thumb.jpg

Editat de bea2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Sinner: eu am votat aici inca de cand noua si frumoasa ta bestie F4i era a mea.E drept ca acum am alta, dar fiind tot un F4i, ma gandeam ca nu mai are sens sa mai postez.Dar... m-ai starnit.

Sa o stapanesti sanatos si sa aveti grija unul de celalalt!

 

Mai @Bea...ce semanam :crack:

Si numaru parca e indoit la fel :agree:

Hai sa ne traiasca...

 

REvin cu intrebarea despre REZERVA...

Am ajuns sa-mi palpaie toate 4 gradatiile pe rezerva, ceea ce teoretic ar insemna ca nu mai am benzen deloc, sau aproape deloc...

ei bine cu RES si toate gradatiile palpaind am facut plinu si ...surprize,surprize... au intrat doar 13,5 l :thanks:

Brusc nu mai eram sigur ca am rezervoru de 18l ...

Ma intreb oare cati km mai poti face de cand iti intra pe reserva......daca rezervoru este intr-adevar de 18l cum scrie prin toate datele tehnice gasite... inseamna ca mai aveam aprox 5 l ...deci un aprox de 50-80 km... nup!? :D

 

Lamuriti-ma si pe mine careva... :welcome:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai dragii mei, cine se ofera sa ma ajute cu niste info legate de reglajele la suspensii la un F4i Sport ? cam cum ar trebui setat pt un compromis bun intre 60% afara (unde si aici jumate mers normal si jumate cox) si 40% oras ?? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ antemiu: nu prea mai semanati la cutele de la numar pt ca si-a luat definitiv.. si sa imi faca in ciuda si-a pus SIN :thanks:, dar lasa ca si io am BEA asa ca facem schimb.. :D

 

Vezi ca gradatiile alea sunt relative cand incep sa palpaie. Cand se aprind prima data toate, mai ai 3,5 litri. cand palpaie toate.. hm.. am mers cu ele palpaite toate destul de mult. Am cam intins coarda si cand am facut plinul am bagat exact 14,8 litri. deci :welcome: se apropie de un 18. Alta faza, gandeste-te ca acea capacitate de 18 litri insemana capacitatea TOTALA ca si RECIPIENT. dar nu vei avea cum baga acolo niciodata 18 litri. Iti da la supraplin pt k e logic. nu poti sa o ti nemiscata.

 

@kris: man cu suspensiile nu stiu ce sa spun. as sugera sa o ti la un 75 % stiffness

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai @Bea...ce semanam :crack:

Si numaru parca e indoit la fel :agree:

Hai sa ne traiasca...

 

REvin cu intrebarea despre REZERVA...

Am ajuns sa-mi palpaie toate 4 gradatiile pe rezerva, ceea ce teoretic ar insemna ca nu mai am benzen deloc, sau aproape deloc...

ei bine cu RES si toate gradatiile palpaind am facut plinu si ...surprize,surprize... au intrat doar 13,5 l :thanks:

Brusc nu mai eram sigur ca am rezervoru de 18l ...

Ma intreb oare cati km mai poti face de cand iti intra pe reserva......daca rezervoru este intr-adevar de 18l cum scrie prin toate datele tehnice gasite... inseamna ca mai aveam aprox 5 l ...deci un aprox de 50-80 km... nup!? :D

 

Lamuriti-ma si pe mine careva... :welcome:

Heheheheeh!!!! Ti-ai luat numere! Bravo! Sa o satpanesti sanatos si sa nu aveti decat momente placute together.Poate ne vedem vara asta!

Cu rezerva de benzina, din cate stiu eu, este asa cum ai descris tu: cand ramai pe rezerva, te mai duce cam 50 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heheheheeh!!!! Ti-ai luat numere! Bravo! Sa o satpanesti sanatos si sa nu aveti decat momente placute together.Poate ne vedem vara asta!

Cu rezerva de benzina, din cate stiu eu, este asa cum ai descris tu: cand ramai pe rezerva, te mai duce cam 50 km.

 

Am nr rosii de ceva timp...(nu de mult ,dar am apucat sa fac vreo 800 km...), azi am pus actele pt nr definitiv...vineri merg sa iau placutele :thanks: .

Si ghici ce... ce-mi doream eu dinainte sa am motor (bv-13-vld) e valabil! :crack: ... adica nu mai e... ca l-am luat eu :agree:

 

Mersi la fel... si eu tare sper sa ne vedem vara asta ...da nu numa noi...mai multi cu f-uri! :welcome:

Asfalt uscat! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa 2 saptamani de fatzait de colo colo cu moto, am adunat si eu niste intrebari... daca nu-si au locul aici, nu ma injurati tare :D ...so:

 

- presiunea in pneuri... de 2 sapt nu am verificat-o ca n-am stiut cam pe la ce valori sa ma invart... am cautat si pe forum dar n-am gasit nimic despre subiectul asta... m-am tot invartit pe langa moto sa caut niste cifre si n-am gasit..

- relantiul voi la cate ture il tineti? azi am avut surpriza sa ajung la munca si sa mi se opreasca motorul brusc si prost... eram in treapta 1 cu ambreiajul strans... deci nu ar fi avut niciun motiv sa se opreasca asa aiurea... mentionez ca era destul de hot motorul...electroventilatorul pornise... si relantiul (sau ralanti ...cum s-o zice) il am undeva pe la 1200

 

si mai era o intrebare dar imi scapa acum... revin un pic mai tarziu daca-mi aduc aminte.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri,

Catalin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa 2 saptamani de fatzait de colo colo cu moto, am adunat si eu niste intrebari... daca nu-si au locul aici, nu ma injurati tare :welcome: ...so:

 

- presiunea in pneuri... de 2 sapt nu am verificat-o ca n-am stiut cam pe la ce valori sa ma invart... am cautat si pe forum dar n-am gasit nimic despre subiectul asta... m-am tot invartit pe langa moto sa caut niste cifre si n-am gasit..

- relantiul voi la cate ture il tineti? azi am avut surpriza sa ajung la munca si sa mi se opreasca motorul brusc si prost... eram in treapta 1 cu ambreiajul strans... deci nu ar fi avut niciun motiv sa se opreasca asa aiurea... mentionez ca era destul de hot motorul...electroventilatorul pornise... si relantiul (sau ralanti ...cum s-o zice) il am undeva pe la 1200

 

si mai era o intrebare dar imi scapa acum... revin un pic mai tarziu daca-mi aduc aminte.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri,

Catalin.

 

La mine relantiul e la 900 rpm... (dupa ce se incalzeste motoru( aprox 60-70 grade C) )

 

Cat despre opritul motorului... daca zici ca erai in a 1-a si cu ambreaju tras...nu cumva ai lasat cricul jos?...daca nu ...poate e o problema mecanica(sunt paralel cu meacnica)...

 

Presiunea in pneuri si sarcinile maxime(fata - spate), la mine sunt scrise pe aparatoarea de lant...nu le stiu pe de rost dar daca chiar te intereseaza... pot sa ma uit...

asfalt uscat! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine relantiul e la 900 rpm... (dupa ce se incalzeste motoru( aprox 60-70 grade C) )

 

Cat despre opritul motorului... daca zici ca erai in a 1-a si cu ambreaju tras...nu cumva ai lasat cricul jos?...daca nu ...poate e o problema mecanica(sunt paralel cu meacnica)...

 

Presiunea in pneuri si sarcinile maxime(fata - spate), la mine sunt scrise pe aparatoarea de lant...nu le stiu pe de rost dar daca chiar te intereseaza... pot sa ma uit...

asfalt uscat! :D

 

Ti-as fi recunoscator daca te-ai uita, merci.

 

hmmm... ciudat... ar trebui sa ma mai joc si eu cu relantiul...dar nu cred ca sta la 900... momentan l-am pus la ~1500 si suna binisor acum... daca-l las mai jos suna inecat...da un pic de rateuri... cel mai bine cred c-ar fi sa vizitez un mecanic :welcome: ...

 

Cu opritul motorului am stat si am analizat situatia... doar ce trecusem pe rosu (portocaliu) la benzina... ma gandesc ca s-o fi facut vreo intrerupere de benzina ceva... ca s-a comportat exact ca atunci cand ramai fara benzina... am mai dat o tura acum cu ea... si s-a comportat normal..

 

si mi-am adus aminte si a 3-a intrebare :thanks: :

- voi cam pe la cate ture il tineti in oras... exista vreo limita care sa fie ok si consumul si incalzitul motorului.... la consum pana acum din niste calcule mai din topor asa mi-a iesit intre 6-7 in oras si incerc sa-l tin intre 3500 si 4000 cand merg constant... rar ma duc in 7-8000

 

Asfalt uscat si numai bine,

Catalin.

 

P.S.: si eu sunt ~ tufa cu mecanica :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea 2,5 atat fata cat si spatele.

Ralantiul la 1200-1300 tur/min

Consumul daca totul e reglat ok si consumabilele sunt bune: pana in 7 mii ture sub 7% in oras, iar peste numai rezervorul stie :welcome: . La drum lung daca mergi relaxat 120-140 sa zicem, 5-6%.

 

:D

 

Daca mai vrei detalii, uita-te aici : http://www.louis.de/_30352b776591a8ff07622...amp;typ_id=PC35

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca ia:

 

iti spun din experienta personala, nu basme

 

CBR F4 2ooo :

 

Relenti 900 rpm,

consum 6,5%-7,5% in cinditiile in care se merge shimbat in 5 ooo, si ind estule perioade se trece de 8 ooo.

 

 

CBR F4i 2oo3 :

 

relanti: 1100 rpm

consum 7,9%- 9,0% in aceleasi conditii de mers descrise mai sus, revin cu valorile de consum dupa ce pun power commanderul pe ea, chiar is curios ce o sa fie.

 

Pneurile in ambele cazuri 2,9 spate si 2,5 fatza. Astea is specificatiile de producator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu va zic despre al meu...

 

CBR F4i 2005 - Consum: undeva intre 6,5 si 8,5%...

- Relantiul la 900 rpm (poate ca difera de la carburatie la injectie)

- Presiunea in roti ar tebuii sa fie cam aceeasi...daca nu chiar identica cu ale vostre...cert e ca ce-mi recomanda producatorul(adica ce scrie pe aparatoarea de lant) este in felu urmator 42 psi-spate si 36 psi- fata!

Ieri am verificat presiunea in roti si daca am retinut eu bine...42 psi inseamna ~2,9-3 atm si 36 psi ~ 2,4-2,6 atm ...sper sa nu ma insel... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 4zile mi-am luat si eu o Honditza pe care o iubesc mooolt :D si as avea cateva intrebari daca atzi putea careva sa imi raspundetzi....este o Honda CBR600F din 94' si as vrea sa stiu in cate ture ii bine sa tin motoru sa nu fie nici turat nici subturat...si voua cat va papa ca mie imi pare ca papa mult cand trag de el...creca vreo 8%

post-6606-1182600200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune-ti relantiul la 1100, ca iti ucizi bateria. trust me :D

 

cat despre consumul tau, 6,5 cred k t referi in afara orasului nu? :welcome:

 

Consumul de 6,5% ...este, evident ~(pt sugativele astea)~ pe afara......poate si mai putin, este o valoare aproximativa... :thanks:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre io eram obisnuit cu alte valori. E un oarecare soc acum sa fac plinul dupa 165 de km, iar ianitne mergeam pana la 210 km :welcome:(:thanks:( ( city mode)

 

incercati sa nu mai puneti intrebari aberante de genul cum sa merg cu motorul.. ne subturat ne supraturat..deci..asta e o aberatiune, daca nu simti un motor subturat nu ai ce cauta pe motor, cat espre supraturare.. numai limitatorul poate obiecta ceva :D

 

Plus ca s-a mai raspuns in cadrul topicului..asa ca search...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiti voi, se poate sau nu interschimba saua de F4i Sport, cu o sa normala de F4i?

 

intreb pentru ca, o data ce o cumpar, as vrea sa pun si niste suporti pentru cutii pe ea, pentru drum mai lung, si nu as crede ca suportii s-ar putea monta pe saua de F4iSport (care e din din 2 bucati). Sau ma insel? Ati auzit vreodata de cazuri (sau sa fi vazut poze) in care sa existe montati suporti pe un F4i/F4iSport?

Editat de rainman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rainman daca se poate schimba, te-ar interesa un schimb? iti dau saua normala a mea pentru aia sport :welcome:

 

F4i 2001

consum mediu 6,5-7

presiune roti: fata-2,50 spate-3

relantiu 1000 rpm de la 60 grade in sus

limitator? ce-i ala? :D

Editat de squid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa poti schimba saua de la F4i la F4iS in mod normal eu cred ca trebuie schimbata si carenele inferioare cu tot cu stop si ce mai e pe acolo...

 

eu cred ca se poate monta cutii si pe F4iS, pt ca ai cele doua surube laterale, banuiesc ca nu sunt numai pt agatat plasa in ele...

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare all si merci pentru raspunsuri... eu in weekend am fost plecat pe meleagurile natale (Braila :moto: ) si d-aia n-am raspuns...

 

Dupa ce m-am consultat cu un bun prieten de la BR care se pricepe mai bine ... cam la aceleasi valori am ajuns la presiunea in pneuri 2,9 si 2,5 ... relantiul l-am lasat undeva intre 1000 si 1500 ....mai aproape de 1000 ...probabil un 1100-1200. Cat despre consum... am facut plinul la BR, pana in buc am facut cam 210km si inca n-am trecut pe rosu... (de obicei pe rosu ma mai duce vreo 30-40km lejer, nu am ramas niciodata fara benzina dar cred ca duce 50km)... as putea zice un 5-6% afara mers cu 120-130 si reprize de 150-160 si 80-90 prin sate (rusinica da venea noaptea :rock:) si un 6-7% in oras.

 

Acum as mai avea o intrebare... am vazut la motoarele mai vechiute ca au robinet pt rezerva and things... la F4 cum stat treaba? Intra automat dupa ce se aprinde beculetzu' galben sau...?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...