Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Daca sufletul tau nu te lasa si, cum pari un om rational, eu zic sa nu il vinzi. Lasa rudele sa vorbeasca, ca doar atata pot face si ele. Taica'meu ma boscorodea de fiecare data ca's nechibzuit, ca mai bine imi iau o masina ca lumea (ce dracu sa fac cu ea, sa dorm la semafor intro masina mai scumpa?), ca e periculos, ca uite tata cate accidente, etc, etc.

Dupa un an si ceva a vazut ca nu am probleme si nu a mai zis nimic, ba chiar am stat la taclale despre motor cand am schimbat lichidul de frana, uleiul, placutele..

Trebuie sa ii intelegi ca le este frica. E natural, mai ales ca nu cunosc si vad doar suprafata "data la telejurnal".

Urmeaza'ti sufletul. Daca tu rezonezi cu motorul tau atunci nimic nu poate sta intre tine si el.

Imi place ca esti cu capul pe umeri si realizezi ca e puternic, asta este foarte bine. Daca chiar simti ca nu il poti stapani (desi F'urile sunt foarte docile pana spre 6000rpm), pune'i un kit de limitare in primul an sau limiteaza cumva cursa acceleratiei, ca la scoala.

 

Bafta multa!

 

Merci mult ptr cele scrise mai sus.....o sa vad cum fac sa o scot la capat,daca "nu se vinde":rolleyes: eu "am incercat:).Sper sa ne intalnim intr-o zi si sa stam la o vorba.Te salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si-a mea face identic. Cand se incalzeste mai grav prin trafic de ajunge sa intre ventilatorul, in a-ntaia cel putin si la plecare de pe loc e galgaita rau.

 

N-are legatura cu ventilatorul, parerea mea e ca are nevoie de o curatare/sincronizare carburi + eventual curatare/schimb bujii.

 

In plus, ca nu mai pot sa editez, o mai fi si de la alte alea, gen, supraincalzire de la radiator jegos + filtru aer imbacsit de nu respira ragalia destul, etc.

La ce-i prin bucuresti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema.....releul de incarcare a dat parcarea...adica bateria moare la scurt timp dupa incarcare in timp ce merge mobra....Am auzit ca ar fi mai fiabil un releu de incarcare de yamaha r6 sau r1....intrebarea este care dintre ele merg de r6 sau de r1 si daca chiar merg pe F4. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai DaVinci `ai sa`ti spun eu adevaru`, crezi ca ei stiu care si cum e ? Zic si ei asa.. F1, F2, F3, F4, F4 Sport sau F4i ca li se pare mai cool.

 

Daca vrei sa`ti iei una poti sa ii spui CBR 600 F5 dar vezi ca o sa se uite urat la tine.. deh.. "e invidiosi".

 

DaVinci asta se numeste misto...sincer nici eu nu stiu cum se deosebesc..ce stiu e ca F1 e mai vechi iar F4i poate cel mai nou din seria asta de F-uri.Am intrebat si eu cam acelasi lucru,dar n-am gasit raspuns.....poate ca e lenea mare sau poate ca are dreptate colegu...dar ma insel.

Poate totusi isi face cineva timp sa ne explice si noua direfentele esentiale dintre F-uri....asta e acum nu aruncati cu oua si rosii ca vrem si noi sa invatam de la voi...

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DaVinci asta se numeste misto...sincer nici eu nu stiu cum se deosebesc..ce stiu e ca F1 e mai vechi iar F4i poate cel mai nou din seria asta de F-uri.Am intrebat si eu cam acelasi lucru,dar n-am gasit raspuns.....poate ca e lenea mare sau poate ca are dreptate colegu...dar ma insel.

Poate totusi isi face cineva timp sa ne explice si noua direfentele esentiale dintre F-uri....asta e acum nu aruncati cu oua si rosii ca vrem si noi sa invatam de la voi...

Asfalt uscat!

 

Deosebirea se face intre cunoscatori dupa forma, pentru incepatori dupa serie. De ex. PC25 este F2 (cel mai probabil, ca intre 1995-1996 si F3-ul incepea cu PC25), PC31 este F3 dupa 96' etc...

Editat de WildPuppy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste aici :laugh:

 

A postat adi cu doua pagini mai in spate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F4i:

Produsa intre 2001-2003, se diferenteaza de F4 in principal prin forma farurilor (are 2 in loc de 1) si prin faptul ca nu mai e pe carburatie, ci pe injectie, de unde si "i"-ul.

 

post-27560-1210167653_thumb.jpg

 

 

 

F4:

Produsa '99-2000, destul de usor de diferentiat de modele mai vechi prin forma specifica, farul mai artistic si ascutit, cele 2 guri de aerisire din fata, codita ascutita si forme in general mai line si curbe, comparativ cu "unghiularitatea" modelelor precedente.

 

post-27560-1210167623_thumb.jpg

 

 

 

F3:

Produsa intre '95-'98...n-am cum sa explic foarte bine aici...modelele '97-'98 le diferentiezi usor, fiindca au codita si stopul altfel, mai ascutite.

E mai "zvelta" decat F2-ul.

 

post-27560-1210167599_thumb.jpg

 

 

F2:

Produsa intre '91-'94.

 

post-27560-1210167561_thumb.jpg

 

 

F1:

Original "Hurricane", produsa intre '87 - '90.

 

post-27560-1210167523_thumb.jpg

 

 

 

 

Mai bine de-atat chiar n-am cum sa explic......daca chiar nu se gaseste pe nicaieri (ZOMFG GOOGLE & WIKIPEDIA KNOW EVERYTHING! :laugh: )

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zilele astea am de gand sa imi iau si eu un cbr-ica,

ma puteti ajuta cu o lista de verificari pentru un cbr 600f , eventual un f4

ce le-as putea face ca sa identific eventualele probleme specifice mai ales acestor modele ( sper la un motoras din 1998-2003)?

 

multumesc

Editat de Freelancer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F4i:

Produsa intre 2001-2003, se diferenteaza de F4 in principal prin forma farurilor (are 2 in loc de 1) si prin faptul ca nu mai e pe carburatie, ci pe injectie, de unde si "i"-ul.

 

post-27560-1210167653_thumb.jpg

 

 

 

F4:

Produsa '99-2000, destul de usor de diferentiat de modele mai vechi prin forma specifica, farul mai artistic si ascutit, cele 2 guri de aerisire din fata, codita ascutita si forme in general mai line si curbe, comparativ cu "unghiularitatea" modelelor precedente.

 

post-27560-1210167623_thumb.jpg

 

 

 

F3:

Produsa intre '95-'98...n-am cum sa explic foarte bine aici...modelele '97-'98 le diferentiezi usor, fiindca au codita si stopul altfel, mai ascutite.

E mai "zvelta" decat F2-ul.

 

post-27560-1210167599_thumb.jpg

 

 

F2:

Produsa intre '91-'94.

 

post-27560-1210167561_thumb.jpg

 

 

F1:

Original "Hurricane", produsa intre '87 - '90.

 

post-27560-1210167523_thumb.jpg

 

 

 

 

Mai bine de-atat chiar n-am cum sa explic......daca chiar nu se gaseste pe nicaieri (ZOMFG GOOGLE & WIKIPEDIA KNOW EVERYTHING! :laugh: )

 

Multumesc!!!!si lui Adidas00......e clar se se recomada un F4i...

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F4i:

Produsa intre 2001-2003, se diferenteaza de F4 in principal prin forma farurilor (are 2 in loc de 1) si prin faptul ca nu mai e pe carburatie, ci pe injectie, de unde si "i"-ul.

 

post-27560-1210167653_thumb.jpg

 

hmmm 2001-2002 poate ... si alea 2002 sunt putine ...majoritatea s`au produs in 2001 .... si din 2003 a iesit RR urmasu` F sportului :P

 

asa stiam eu, daca gresesc .. spank me :laugh:

 

 

LE: acuma vad ca tu ai spus F4i ...si in poza ai un f4i sport .... f4i s`a produs din 2002 pana in 2006 :)

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema.....releul de incarcare a dat parcarea...adica bateria moare la scurt timp dupa incarcare in timp ce merge mobra....Am auzit ca ar fi mai fiabil un releu de incarcare de yamaha r6 sau r1....intrebarea este care dintre ele merg de r6 sau de r1 si daca chiar merg pe F4. Multumesc anticipat!

 

Vezi ca sunt niste relee foarte fiabile de la Ducati numite "DUCATI ENERGIA" special facute pentru cbr-ica sunt foarte bune si daca esti maniac ii poti pune si un cooler de pc pe el, releul avand striatii ca la un cooler de procesor pe el.

 

Am si eu o intrebare pentru cine are F2 puteti merge cu ele pe-o roata? Sunt curios ca eu sincer nu prea pot....ori nu stiu ori ii prea grea vaca :laugh:

 

da poti, foarte greu dealtfel pentru ca e foarte grea, eu am ridicat-o si cu pasager si fara dar foarte greu cand eram singur pe ea si foarte putin....daca vrei sa o ridici exista pe ebay un kit stunt care are diverse piese care te ajuta sa o ridici gen pinioane..bla bla bla ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap. Ai o bere, doua, noua :laugh:

 

Ale mele nu mai plang...deja fac clabuci in asa hal incat a ajuns ulei si pe discurile de frana.

 

Fun, no? :)

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare : imi scartaie pe frana , fata.... Dar am demontat un etrier acum o luna maxim, si aveau destula carne placutele... Pot sa scartaie asa... degeaba? Nu se aude ceva gen fier pe fier...Ca sa nu demontez degeaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rookie question ! nu aruncati cu pietre !! :laugh: f4i din 2002 - vreau sa-i schimb lichidul de racire. cum se procedeaza ? si de care recomandati sa pun dupa ? si lichid de frana de care recomandati petru ca mi-am luat placute de frane noi si pt fata si pt spate si vreau sa schimb si lichidul de frana.

 

multumesc,

 

the rookie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spor! Cum se face propriu-zis iti dau diseara pe mess.

 

Poti atasa aici procedeul? Si eu as vrea sa-l schimb ca prea repede se incinge. Cat costa amestecul ala de la OMV si cat intra in instalatie?

Thx!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am castigat o licitatie la un far pt cbr 600 f4i la pretul de 200$ + 70$ transport.

 

Descrierea produsului: "this headlight is for any year honda cbr f4i. this is for the headlight only. this headlight is in great condition with a perfect lends. it has two broken tabs but it will not affect mounting. works great"

 

Daca este cineva interesat de achizitionare ma puteti contacta la:

airman23@gmail.com

0723.534.232

Dan

post-11407-1210349579_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zici ca-i bufnita :lol:

 

:lol: Acelasi lucru l-am zis si eu si prietenii mei cand mi-am luat Honda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Acelasi lucru l-am zis si eu si prietenii mei cand mi-am luat Honda!

 

Apropo, ti-am vazut iapa la Arc Miercuri, a mers faza cu sigurantele?

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, ti-am vazut iapa la Arc Miercuri, a mers faza cu sigurantele?

 

Nu am mai incercat ca acum vad ca merge.. si plus de asta intai trebuie sa vad la cineva ca apoi sa invat sa fac si eu. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...