Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

da hai odata cu pozele ;)
hai cu pozele!
Hai cu pozele alea sa vad si eu ce ati facut sambata la Vlad

 

pozele de la constitutiei o sa mai dureze un pic :laugh: nu le am nici eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beac tu Rumania. :laugh:

Mesaj completat

@gabarab Ca "first timer" pozitia ii bunicica. ;)

@Gix Ba tractoristule! :D

 

Stai sa-mi schimb uleiul in furca si cauciucul spate :D Sa vezi atunci diXtractie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placute frana fata Honda OEM (Nissin sinterizate), pentru:

600F4, F4i, F4is 99-06,

600RR 03-04,

900RR 98-99 si

900RR 00-03.

 

Pret doua seturi (pentru ambele discuri): 70 EUR.

 

Pune-mi te rog de-o parte 2 seturi fata 600RR 03-04 PC 37. Te sun cand ajung in Bucuresti.

Salutari din Delta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde se pot indrepta discuri de frana? Stiu ca astea odata indoite asa raman pe viata ca sunt nituite, etc, dar poate exista vreo masinarie care le poate indrepta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde se pot indrepta discuri de frana? Stiu ca astea odata indoite asa raman pe viata ca sunt nituite, etc, dar poate exista vreo masinarie care le poate indrepta....

:laugh: lasa prostiile, schimba discurile. nu merita riscul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placute frana fata Honda OEM (Nissin sinterizate), pentru:

600F4, F4i, F4is 99-06,

600RR 03-04,

900RR 98-99 si

900RR 00-03.

 

Pret doua seturi (pentru ambele discuri): 70 EUR.

Daca se poate luna viitoare (pe 1 aug, cand intra banii) , daca o sa mai ai, atunci 2 seturi si la mine te rog.

Daca nu, asta e...

Editat de gabarab
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema la F4i-s ... din motive nuprea stiute de mine nu se blocheaza ghidonul. (eu stiu doar ca motoreta a fost odata furata, deci posibil de atunci)... stie careva cum se poate remedia problema???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa treci de la 160 la 180 pe spate nu crezi ca e prea mult? Eu am cauciucul de 160 si sunt f multumit. Nu aspectul te face sa te dai mai bine pe curbe, parerea mea.

Editat de droom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe strada nu o sa simta diferenta in nici un caz, mai ales ca presiunea pe care o foloseste este mare.

La pista cu 190 in loc de 180, cu presiune aferenta, se simte diferenta DOAR daca te dai tare (nu doar sa ti se para). :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de presiune, revin cu intrebarea de acum cateva pagini: cata presiune trebuie bagat in roti? Honda spune 2.5 fata cu 2.9 spate, dar vad ca voi stati cu presiune mai mica. Inteleg si de ce. Si totusi cum stabilesti daca pe fata pui 2.1 sau 2.3, iar pe spate 2.2 sau 2.0?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand merg la Amckart am 2.1 si 1.8. Folosesc 2.2 si 2.4 stradal, sa mai salvez din cauciuc.

Honda presupun ca le-a dat pe acelea pentru ca pata de contact cu asfaltul e mai mica, practic se reduce consumul de carburant si cauciucul tine mai mult. Cert e ca nu ma uit la cauciucuri si benzina, prefer sa le schimb des. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt reguli scrise, valorile respective sunt preluate de la indivizi mult mai experimentati in ale circuitului.

Stradal a fost optiunea mea, mie imi convine, motoreta se comporta bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silviu, dar valorile astea le-ai ales tu ca asa mergi mai bine sau sunt 'neste' reguli pe undeva?

Baca ma 2,2 pe amandoua ca asa merg si eu,nu sunt nici prea tari nici prea moi,pentru oras dar si pentru afara mi se pare ok mai ales ca ale noastre sunt mai grele si plus mai suntem si noi grasi :laugh: cand sunt prea slabe o sa le simti ca nu poti vira cum trebuie in curbe sau ca nu merge liniar,cand sunt prea tari vei observa ca simti cam orice denivelare sau la o groapa mai mare te vaiti de ooooo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cam orice denivelare sau la o groapa mai mare te vaiti de ooooo

 

Aoleu, de asta aveam eu dureri specifice? Eu credeam ca e de la altceva... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care vii dinspre militari ma iei si pe mine de la lujerului? :( in drum spre constitutiei. care este

Editat de alx31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care vii dinspre militari ma iei si pe mine de la lujerului? :) in drum spre constitutiei. care este

Ei sa nu imi spui ca ai vandut mobra?

 

Nu ajung nici azi la intalnire,sunt inca in Sofia :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...