Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o problema la etrierul stanga fatza, mai exact nuprea impinge cum trebuie pistoanele, ca urmare se franeaza in special pe discul dreapta. Etrierul lam curatzat cu sprei de curatza si cu o carpa.... il facusem bec insa vad ca dupa 1 2 zile iar face probleme. Stie cnv cum se remediaza problema? Daca nu cat ma ajunge in etrier prin parcurile de dezmembrari, din cate am vazut e acelas cu cel de pe F4 si alte modele mai vechi (eu am F4i), daca ma poate ajuta careva ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva, ca nu esti EBA.. ;)

 

Mai intai vezi si cum stai cu presiunea pe conducta spre etrierul stang. S'ar putea sa nu fie de vina etrierul.

 

Cand am aerisit frana avea aceias scurgere ca si pe cel drept, presiunea nu stiu cum o pot masura ca banuiesc ca nu se poate simti la mana libera, daca ai o idee cum se verifica presiunea chear te rog. Scuza prescurtarea... mai gresesc si eu ca sunt venit din lumea "mes" :laugh:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci s'ar putea sa trebuiasca servisat etrierul.

Ok probabil cand o sa imi permit o sa incerc treaba asta, insa momentan am frana destul de buna dar ma deranjeaza faptu ca daca nu actzionez destul de tare se opreste sacadat, parca ii scade presiunea si apoi revine si tot asa pana se opeste de tot. De problema asta ai idee???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idei de ce nu mai porneste o mobra (f4i in speta de fata) dintr-o data si subit?

de la baterie sigur nu e pt ca am verificat, benzina are in rezervor, pare a fi tot totul in regula, dau la automat, invarte dar nu porneste.

din ce am intrebat mi s-au dat variante: apa in benzina (desi nu cred, pentru ca nu avea cand se se decanteze), bujii (desi le-am schimbat in primavara si nu cred ca e cazu), sigurante duse. alte pareri ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idei de ce nu mai porneste o mobra (f4i in speta de fata) dintr-o data si subit?

de la baterie sigur nu e pt ca am verificat, benzina are in rezervor, pare a fi tot totul in regula, dau la automat, invarte dar nu porneste.

din ce am intrebat mi s-au dat variante: apa in benzina (desi nu cred, pentru ca nu avea cand se se decanteze), bujii (desi le-am schimbat in primavara si nu cred ca e cazu), sigurante duse. alte pareri ? :)

ai apasat butonu rosu? sau poate nu face contact.

Se aprinde ledu verde si se aude un tziuit cand pui contactu sau apesi butonu rosu???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai apasat butonu rosu? sau poate nu face contact.

Se aprinde ledu verde si se aude un tziuit cand pui contactu sau apesi butonu rosu???

Da, am apasat butonul rosu, se aude tiuitu despre care vorbesti (nu e de la pompa de benzina tiuitu ala?). se manifesta normal,adica pun contactu, apas butonu rosu, face zgomotu de rigoare, invarte si se chinuie sa porneasca, dar nu reuseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am apasat butonul rosu, se aude tiuitu despre care vorbesti (nu e de la pompa de benzina tiuitu ala?). se manifesta normal,adica pun contactu, apas butonu rosu, face zgomotu de rigoare, invarte si se chinuie sa porneasca, dar nu reuseste.

Daca ar fi o problema cu injectia ma gandesc ca s-ar aprinde ledul rosu cu FI.

Poate a sarit vreun furtun (posibil cel de vacum).

E clar ca nu se alimenteaza sau nu da scanteie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , imi poate spune si mie cineva care este cel mai indicat ulei (firma) pentru Honda cbr F4is 2002 cu aprox. 32.000 km in bord ? Multumesc

Daca nu te dai la ea (schimbi la max 9-10.000) poti folosi Motul 7100 10w-40.

Daca mergi in ture mari recomand Motul 300V 10w-40.

Eu folosesc 7100 si sunt multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idei de ce nu mai porneste o mobra (f4i in speta de fata) dintr-o data si subit?

de la baterie sigur nu e pt ca am verificat, benzina are in rezervor, pare a fi tot totul in regula, dau la automat, invarte dar nu porneste.

din ce am intrebat mi s-au dat variante: apa in benzina (desi nu cred, pentru ca nu avea cand se se decanteze), bujii (desi le-am schimbat in primavara si nu cred ca e cazu), sigurante duse. alte pareri ? :)

 

Vezi ca sub codita in partea dreapta(trebuie sa o demontezi) sunt doua relee de pornire,daca nu ai unul cu care sa te joci si cu care sa le schimbi pe rand,incearca sa le schimbi intre ele sau sa lasi doar unul(doar pe moment sa vezi daca porneste).Daca nu merge nici asa,se poate sa ai vre-un scurt pe undeva,incearca cu incredere un electrician.

Editat de strumfuadi
Mai multa grija cand citezi ceva. Aparea ca si cum ai avea si tu probleme..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca sub codita in partea dreapta(trebuie sa o demontezi) sunt doua relee de pornire,daca nu ai unul cu care sa te joci si cu care sa le schimbi pe rand,incearca sa le schimbi intre ele sau sa lasi doar unul(doar pe moment sa vezi daca porneste).Daca nu merge nici asa,se poate sa ai vre-un scurt pe undeva,incearca cu incredere un electrician.

thank u very much.incercam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,aveti idee despre motorul de mai jos din ce an poate fi si modelul exact?

In certificatul de inmatriculare si cartea de identitate e trecut ca fiind CBR 600 F2( si nu inteleg de ce,tinand cont ca F2 a fost fabricat la inceputul anilor 90).

Ca data de fabricatie apare 02.05.2002. Asta sa insemne ca e un model din anul 2002, sau 2003 chiar 2004 aparut mai devreme pe piata ?

post-58905-1280404330_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,aveti idee despre motorul de mai jos din ce an poate fi si modelul exact?

In certificatul de inmatriculare si cartea de identitate e trecut ca fiind CBR 600 F2( si nu inteleg de ce,tinand cont ca F2 a fost fabricat la inceputul anilor 90).

Ca data de fabricatie apare 02.05.2002. Asta sa insemne ca e un model din anul 2002, sau 2003 chiar 2004 aparut mai devreme pe piata ?

 

 

Ce ai tu in pozna aia e F4 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te induce in eroare codificarea pe ani vs. cea pe model.

CBR600F4 din 99 este FX in codificarea anilor, din 2000 este FY, iar din 2001 s'a revenit la 1, 2. Deci ce ai tu este un F4i ca si model Honda si este fabricat in 2002 deoarece apare drept F2 ca si fabricatie. In niciun caz nu este CBR600F2 ca si model. :)

 

Nu chiar, la mine (f4i din 2001) scrie doar cbr 600f si atat.

 

Oricum, cea din poza este un cbr 600 f4i, si daca scrie anul de fabricatie 2002, atunci asa e.

Modelul f4i a fost fabricat intre 2001-2006.

 

Oare de ce s-au oprit? Stiu explicatiile oficiale cu RR si vfr, dar sunt bullshit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic nu si'a mai gasit locul in aceasta lume schimbatoare.

Inseamna, ca noi astia cu F-uri suntem pierduti in spatiu, si fugariti de orice haita... nici in sport si nici in touring... Eu tocmai din acest motiv mi-am luat F-ul! ca este sport-touring.... ca pot merge un drum lung fara sa imi rupa spatele, mainile si pasagerul nu spune "Tatal Nostru" non stop. :)

 

Si daca s-ar fabrica peste un an 2, 3, 10, un "In memory of 600F 4 model", mi-as lua fara nici un regret.

Editat de gabarab
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu daca vreau un moto cu care vreau sa ma dau si sport si touring ce fac? Imi iau 2 moto?

 

F-ul era un compromis, si unul care a avut vanzari foarte bune, de asta nu inteleg eu de ce nu s-a mai fabricat. Nu stiu exact vanzarile pe ultimii ani (2005-2006), poate au fost in scadere si de asta nu l-au mai fabricat. Daca e asa e de inteles. Daca nu, :)

 

Nu poti sa te dai sport cu vfr (cel putin nu la fel ca F) si nu poti sa te dai touring cu RR, deci iti iei un F.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa a facut la fostul meu F4 cand am luat'o: franarea era sacadata si frana parca nitel spongioasa.

Am schimbat placutele, lichidul de frana, am facut o aerisire serioasa si n'am mai avut probleme. Am avut totusi noroc de etrieri, discuri si pompa de frana in stare foarte buna, fiindca de exemplu am un prieten cu discurile usor ovalizate si simte destul de aiurea franarea. :)

 

Am facut aerisirea, curatzat etrierul, placutzele sunt bune bune... dupa treaba asta a mers bine vreo 2 zile, apoi a inceput iarasi si parca un pic mai rau face acuma... oare sa il dau jos sa pun iar sa curatz??? si inca o aerisire :-? ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...