Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Cata rautate si invidie dom'le... n-ai vazut....

 

Batalia asta seculara care a durat zeci de ani, intre 'onda si Suzi....

Intre Dark side si Low side :crack:

 

*daca se simte cineva jignit, imi pare rau... imi incerc vocabularul de Dark side :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scuze de pm... din entuziasmul de a-l vinde, ti-am trimis link cu motoru` :))

 

far, n-am :)

Editat de One-Track-Mind
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare:

 

CBR f4i/2002 cam 14k km. (Motor mai mult stat decat umblat).

Cand intra pe rezerva merge in 3 pistoane, cateodata in doua. Nu are gaz jos in ture, merge prost. Cu rezervorul plin merge bine. Inainte sa ma apuc sa desfac rezevorul in piese componente ... stie cineva ce anume ar trebui sa caut ?

Nu de alta dar am o nedumerire deoarece am vazut ca nu exista furtun separat pentru rezerva care sa plece din rezervor. In interior nu stiu ce este. La fireblade am avut furtunele separate cu robinet.

Multumesc

scuze, f4i sport....

Editat de ranga
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare:

 

CBR f4i/2002 cam 14k km. (Motor mai mult stat decat umblat).

Cand intra pe rezerva merge in 3 pistoane, cateodata in doua. Nu are gaz jos in ture, merge prost. Cu rezervorul plin merge bine. Inainte sa ma apuc sa desfac rezevorul in piese componente ... stie cineva ce anume ar trebui sa caut ?

Nu de alta dar am o nedumerire deoarece am vazut ca nu exista furtun separat pentru rezerva care sa plece din rezervor. In interior nu stiu ce este. La fireblade am avut furtunele separate cu robinet.

Multumesc

scuze, f4i sport....

 

na...calul de dar nu se cauta la dinti :P scuze de off :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In rezervor ai pompa si cele doua filtre din pompa.

 

Poti sa ai asa :

 

1. Apa in benzina.

2. Rugina in rezervor.

 

Ca o precizare : DE CE VREI SA MERGI PE REZERVA? Acolo se aduna toate prostiile din benzina noastra draga.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Batalia asta seculara care a durat zeci de ani, intre 'onda si Suzi....

Intre Dark side si Low side :crack:

 

Dar de ce nu High side vs Low side... Daca e sa cautam termeni opusi, hai sa fim politically correct. In cazul asta nu m-ar deranja catusi de putin sa fiu de partea 'ondei :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc sa poti gasi vreo trusa originala,care o mai are o tine sigur pentru el,dar cu aproximativ 50 ron iti poti procura in mare parte dimensiunile necesare unei interventii propii.

Restul cum ar fi cheia de amortizor sau jug le poti gasi la orice service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

De o luna mi-am comparat un CBR F4i din 2002 cu 32000 km.(asa spune bordul) si trebuie sa umblu la distributie. Imi puteti recomanda un mecanic bun? Si de unde sa cumpar piesele mai ieftin si sa le primesc mai repede? Pe unde am intrebat de piese mi-au spus ca mi le aduc in 10-20 de zile lucratoare.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

De o luna mi-am comparat un CBR F4i din 2002 cu 32000 km.(asa spune bordul) si trebuie sa umblu la distributie. Imi puteti recomanda un mecanic bun? Si de unde sa cumpar piesele mai ieftin si sa le primesc mai repede? Pe unde am intrebat de piese mi-au spus ca mi le aduc in 10-20 de zile lucratoare.

Multumesc

Pai stiu un mecanic bun in Budapesta si unul pe la Atena. care iti convine? :laugh:

Acum, lasand gluma la o parte, nu crezi ca ar fi un bun inceput sa ne spui de unde esti; si eventual de ce esti convins ca trebuie sa umblii la distributie?

 

Unde mergem Duminica pana la urma?

Mie mi-e cam teama sa o iau Duminica spre Baragan, echipat complet, la ce caldura canicula au anuntat astia ca o sa fie.

Nu ar fi mai bine sa mergem spre munte; gen: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=217489876597901339432.0004a7535377ab8035461 ??

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt cu Ionela. Nu ma dau tare; oricum nu ca pe Rasnov-Bran.

Am chef de plimbare; chit ca merg incet. Oricum si la mine ar fi prima data cand merg ope cheia si trebuie sa fac o recunoastere.

Mai ziceti si voi ce idei mai aveti, daca asta nu convine. Eu nu incerc sa impun ceva anume...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traseul e f misto. Nu vad de ce n-ar merge.

 

PS: Nu sariti calul cu viteza, pe Siriu am avut bafta sa gasim imediat dupa un ac de par , un vw dat peste cap si trafic blocat. In plus, orice exces de testosteron este taxat pe Cheia. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai stiu un mecanic bun in Budapesta si unul pe la Atena. care iti convine? :laugh:

Acum, lasand gluma la o parte, nu crezi ca ar fi un bun inceput sa ne spui de unde esti; si eventual de ce esti convins ca trebuie sa umblii la distributie?

 

 

Pana la Atena sau Budapesta nu cred ca pot ajunge cu motocicleta in starea in care este acum distributia, asa ca as vrea un mecanic in Bucuresti. Intre 4000 si 6000 de rpm se aude lantul de la distributie zdranganind foarte tare. Nu se poate stii ce anume trebuie inlocuit acolo pana nu se demonteaza, tocmai de asta vreau un mecanic de incredere (in Bucuresti).Acum am observat ca nu era trecut orasul nicaieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce inseamna "foarte tare" la tine. Dar tinanad cont ca ai motorul doar de o luna si se aude asa tare doar intre 4 si 6 mii de ture, o sa presupun ca nu e foarte tare echivalent cu al meu.

Probabil ca face ceva zgomot, dar nimic care sa crape acum. Oricum, o sa trebuiasca aproape sigur sa schimbi intinzatorul si, eventual, si lantul de distributie.

Ca mecanic ti-l recomanda pe Mashinuta - in spate la United. Pipera cu Barbu Vacarescu.

 

@Cixu: hai cu noi ... :cheers: :friends:

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce inseamna "foarte tare" la tine. Dar tinanad cont ca ai motorul doar de o luna si se aude asa tare doar intre 4 si 6 mii de ture, o sa presupun ca nu e foarte tare echivalent cu al meu.

Probabil ca face ceva zgomot, dar nimic care sa crape acum. Oricum, o sa trebuiasca aproape sigur sa schimbi intinzatorul si, eventual, si lantul de distributie.

Ca mecanic ti-l recomanda pe Mashinuta - in spate la United. Pipera cu Barbu Vacarescu.

 

@Cixu: hai cu noi ... :cheers: :friends:

 

Daca mai asteptati o luna :crack: Oricum, ca idee, in 2009 cand am fost cu Laur pe aproape acelasi traseu, la intoarcere nu mai aveam putere sa plecam din Ploiesti din benzinarie. :crack: A doua zi am pus Blade-ul la vanzare. :crack:

 

Grija mare in Sacele, ploua cu tigani si pietre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vroiam maine sa bag si eu ceva light ca sunt incepator pe moto de strada vitezana (am multi km in oras plus enduro + ATV) un Bucuresti-Ghimpati-Giurgiu-Comana-Bucuresti light 160 km poate si cu alte abateri=suc, fripturica, daca e cazul.

Am facut drumul cu masina si e ok de mers si cu cateva curbe intre Ghimpati si GR, paduri, lacuri si iarba verde, peisaje dragute, iar Comana - e frumoasa si poate ne lasam in jos la Dunare in Gostinu unde e plaja cu nisip fin.

 

Vreu sa ies la 9AM.

 

@a_costin da-mi si mie un semn maine dimineata sa imi zici in ce directie o iei poate merg si eu cu tine(voi)

0721298369 Adi M.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

De o luna mi-am comparat un CBR F4i din 2002 cu 32000 km.(asa spune bordul) si trebuie sa umblu la distributie. Imi puteti recomanda un mecanic bun? Si de unde sa cumpar piesele mai ieftin si sa le primesc mai repede? Pe unde am intrebat de piese mi-au spus ca mi le aduc in 10-20 de zile lucratoare.

 

Multumesc

 

Asa ziceam si eu la inceput... un sfat inainte sa dai vina pe distributie, curata lantul (cu motorina si degresant), intinde-l si apoi unge-l bine si s-ar putea sa ai o surpriza. Am blestemat si eu distributia dar am ajuns la concluzia ca nici la RR (care zornaie mai tare) nu se simte daca ai lantul uns calumea. Eventual niste gripuri mai moi gen Renthal Medium. Asta daca ai ajuns la parerea ca e distributia dupa ce pe la 5500 ti s-a parut ca iti mor mainile pe ghidon de la vibratii. Daca ai alte lucruri care iti indica faptul ca ar fi distributia...atunci go ahead.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce legatura are curatatul si unsul lantului de transmisie cu distributia? Lantul face altfel de zgomot.

Mainile iti amortesc daca strangi tare de ghidon si stai cu mainile intinse. Solutia e sa stai mai relaxat si cu coatele putin indoite.

 

Eu am strans intinzatorul anul trecut. Acum dupa 3500 km se mai aude putin in primii km pana se incalzeste bine motorul, dar oricum mai putin decat initial. Daca o sa inceapa sa faca zgomot si la cald o sa schimb intinzatorul. Deocamdata nu e deranjant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...