Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Stiu de functia VOX, dar nu cred ca o sa vrei sa ma auzi pe mine sau Gaba cum fredonam numere de masini :)))))) deci si butonul acela trebuie pus undeva

 

Am gasit aici BT link, dar trebui si statie la ea ca sa pot vb cu voi ... m-ar duce vreo 8-9 mil cu tot ... Suna mai bine decat sa fiu prins intre fire.

 

Plus, mai ai optiuni la cea prin BT de mp3, GPS, telefon.

 

PS: aici link pentru Statie MIdland G8 PR446 2 bucati. Poate se combina careva cu mine si isi ia castile el separat .. ca iesim mai ieftin

Editat de Xeqtor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu Ion, nu cred ca ai inteles. Nu iti trebuie inca un Midland G8.

iti iei un Midland G8 BT (adica asta sau aici jos) cu care comunici cu ceilalti detinatori de statii (midland G8 cu sau fara BT), iar in loc de casti cu fir faci pairing cu headset bluetooth - adica asta(asta fiind setul pentru 2 casti).

 

Pe scurt - functia de statie ramane aceeasi; are functie de bluetooth pentru headset.

 

Uite castile Bt si la distribuitorii romani : link

 

Si ca sa inchei orice discutie: pentru cei carcotasi care se plang de zgomotul de fond, avem asta

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50 pe litru? maaaaa... da tare s-a mai scumpit floarea soarelui...

E samanta d'aia artificiala, cu indicatori crescuti de spargere a cojii. :D

Acum, serios vorbind unde gasesti, de exemplu Motul 300V 10W40, sub 45 ron/L ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E samanta d'aia artificiala, cu indicatori crescuti de spargere a cojii. :D

Acum, serios vorbind unde gasesti, de exemplu Motul 300V 10W40, sub 45 ron/L ?

 

A fost promo la mymoto si era 170 sau 180 parca. Eu am un bidon acasa :-) asteapta cuminte :-))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,am si eu cateva probleme pe la mobra,poate ma ajutati cu un sfat(e vorba de un CBR 600F2):

1)Am cumparat mobra la sfarsitul verii,iar de atunci parca maneta de la ambreiaj merge mai greu si s-a slabit,trebuie sa o tin la cea mai mare treapta fata de ghidon(am manete reglabile pe 6 trepte),vanzatorul mi-a zis ca ar trebui sa ii schimb cablul pe viitor.Sa fie de la cablu sau de la altceva?Specific,ca daca reglez maneta la distanta cea mai mare de ghidon,schimb fara probleme treptele de viteza,nu agata,insa se apasa greu si intind mana prea mult,iar la drum lung e un chin.

2)Daca merg mult cu farul aprins,si opresc mobra,ma trezesc fara baterie.Mi s-a intamplat de 2 ori,odata am venit de la Rasnov,mers aprox 100km fara pauza,iar cand am oprit am ramas fara baterie,a pornit impinsa.Fostul proprietar mi-a zis ca e posibil sa fie de la releul de incarcare,cand se incalzeste nu mai baga curent(desi el i-a montat un radiator si un ventilator,insa in zadar),dupa ce am plecat de la benzinarie si pana acasa(5km sa zicem)am stins farurile si a pornit la sfert.Oare sa fie releul de incarcare sau sa fie de la altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,am si eu cateva probleme pe la mobra,poate ma ajutati cu un sfat(e vorba de un CBR 600F2):

1)Am cumparat mobra la sfarsitul verii,iar de atunci parca maneta de la ambreiaj merge mai greu si s-a slabit,trebuie sa o tin la cea mai mare treapta fata de ghidon(am manete reglabile pe 6 trepte),vanzatorul mi-a zis ca ar trebui sa ii schimb cablul pe viitor.Sa fie de la cablu sau de la altceva?Specific,ca daca reglez maneta la distanta cea mai mare de ghidon,schimb fara probleme treptele de viteza,nu agata,insa se apasa greu si intind mana prea mult,iar la drum lung e un chin.

2)Daca merg mult cu farul aprins,si opresc mobra,ma trezesc fara baterie.Mi s-a intamplat de 2 ori,odata am venit de la Rasnov,mers aprox 100km fara pauza,iar cand am oprit am ramas fara baterie,a pornit impinsa.Fostul proprietar mi-a zis ca e posibil sa fie de la releul de incarcare,cand se incalzeste nu mai baga curent(desi el i-a montat un radiator si un ventilator,insa in zadar),dupa ce am plecat de la benzinarie si pana acasa(5km sa zicem)am stins farurile si a pornit la sfert.Oare sa fie releul de incarcare sau sa fie de la altceva?

Problema cu bateria am avut-o si eu la Horent. Tot la fel am crezut si eu ca e releul insa nu a fost asa. Am masurat valorile si am schimbat bateria. Problemele au disparut instantaneu. Din pacate cand bateria nu se mai mentine incarcata asa patesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,am si eu cateva probleme pe la mobra,poate ma ajutati cu un sfat(e vorba de un CBR 600F2):

1)Am cumparat mobra la sfarsitul verii,iar de atunci parca maneta de la ambreiaj merge mai greu si s-a slabit,trebuie sa o tin la cea mai mare treapta fata de ghidon(am manete reglabile pe 6 trepte),vanzatorul mi-a zis ca ar trebui sa ii schimb cablul pe viitor.Sa fie de la cablu sau de la altceva?Specific,ca daca reglez maneta la distanta cea mai mare de ghidon,schimb fara probleme treptele de viteza,nu agata,insa se apasa greu si intind mana prea mult,iar la drum lung e un chin.

 

Daca e cablul ciupit in apropierea manetei se poate verifica foarte usor. Scoate surubul pivot de la maneta si indeparteaz-o, apoi vezi cum se prezinta cablul. Daca e ciupit si se mai tine in putine fire, nu sta pe ganduri si schimba-l; ar fi o pacoste sa ramai fara ambreiaj cine stie pe unde. Eu am avut problema asta si abia dupa ce am schimbat cablul am putut strange maneta doar cu 2 degete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mentionez,bateria e noua noua,a fost schimbata de vechiul proprietar(cu gandul ca tot de la ea e),am si garantia la ea,insa problema nu s-a remediat

Atunci imprumuta un releu de la un prieten, schimba-l, masoara ce valori iti da si testeaza-l o zi. Cred ca mai usor de atat nu prea ai cum sa te asiguri ca e de la releu. Macar sa fie asta si sa nu fie problema de la CDI.

Tre sa o iei pas cu pas...bateria era primul pas, acum releul urmeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin ... i know :) claudiu cand mergem sa platim gumele?

Ce gume ati luat, de unde, si la ce pret? Si mai ales cum le-ati luat fara sa le platiti?

 

Eu de 5 zile caut BT-016 si nimeni nu are pe stoc, nimeni nu aduce intr-un termen rezonabil (mai ales pentru ca imi trebuie 120/65 pe fata). Daca pana vineri nu gasesc, iau Pirelli Corsa 3, desi am vazut ca majoritatea au ceva impotriva lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...