Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Salutare la toata lumea. Am nevoie de putin ajutor daca se poate. Am un CBR F3 din 96 pentru care am nevoie de un kit de lant. Am gasit unul la emag (fiind singurul loc de unde il pot cumpara cu card avantaj - plata in rate fara dobanda). Problema este ca cel de la emag este pentru modele 97-98 iar pt a mea cica ar trebui sa fie pt 91-96. Pt. cel de la emag scrie asa - Lant DID525VX/108/X-Ring cu pinion fata JTF1371 cu 15 dinti si foaie spate 1-4483 cu 43 dinti - iar cel ce este destinat modelului meu de motor este - Kit lant DID HONDA CBR600F 91-96 - (50VX/108/X-RING + JTF295/15 + JTR302/43). Ca nr. de dinti vad ca sunt la fel dar dar mai difera niste repere pe acolo. Intrebare este pot folosi modelul gasit pe emag (pt model 97-98) pe motorul meu model 96?

 

Va multumesc anticipat.

Editat de Pauldci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua tuturor ,

 

Ma adresez atat cunoscatorilor, cat si celor dispusi sa imi ofere un sfat sau o vorba buna/rea.

Detin cateogriile A si B din vara anului 2008 , iar acum m-am decis sa trec de la auto ( B ) la moto (A).

Am gasit acest anunt : http://www.olx.ro/oferta/honda-cbr-f4-ID2sWSb.html

si sunt nedumerit in legatura cu urmatoarele aspecte .

-pretul (dupa parerea mea , motivul vanzatorului nu justifica pretul aproximativ scazut al mobrei )

Pana acum nu am avut de-a face cu fiscale , rca-uri ,etc....

-ce probleme implica in cazul de fata lipsa certificatului fiscal ?

 

Pe langa asta , poate sunt cunoscatori ai mobrei in cauza si mi-ar putea da indicatii in legatura cu ea.Nu vreau sa strabat tara si sa am surprize.

 

O zi frumoasa ! :peace:

Editat de naigroig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai zic de motivul scris de el acolo:"Nu am reusit sa iau permisul".

Asta ma duce cu gandul la un bo$$ ce face burnout in fata discotecii de la tara ca sa impresioneze pasarelele :crack: .

P.S. Intelegi tu ironia

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revopsita si fara fiscal?

Eu zic sa mai continui cautarile

subscriu si eu

poti incepe cautarile in cluj

incearca la motomus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivul vanzatorului e asa ca sa te faca sa crezi ca e o super oferta ce nu trebuie ratata, asa pot sa zic si eu ca o dau pe a mea pt ca nu am permisul inca,dar daca iti iei motorul faci pe dracu in patru si pana la urma tot iei. Nu cred ca motociclismul iese asa usor din sange.

 

Din punctul meu de vedere lipsa fiscalului ar trebui sa indeparteze orice cumparator de orice alta moto, nu doar de cea in cauza.

 

Bafta,

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat mă costa manopera la un schimb al garniturii de chiuloasa? Aveti idee .. ?

Nu am prevăzut in bugetu pe 2015 si schimbul garniturii, da' îmi arunca ulei si pica sub ia ca la tractor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,ma poate lamuri cineva in cunostiinta de cauza daca cadrul de f2 se potriveste la f3(modelul 95-96)/

Sigur nu. Difera mai ales in partea de sus, unde vin "urechile" pe care se prind oglinzile. Am incercat sa tai/adaptez/sudez si a iesit o tiganie asa ca am renuntat; poate daca ai mai multa rabdare si indemanare, il poti potrivi, cumva...

» Post actualizat in 01 Jun 2015 23:24

Cat mă costa manopera la un schimb al garniturii de chiuloasa? Aveti idee .. ?

Nu am prevăzut in bugetu pe 2015 si schimbul garniturii, da' îmi arunca ulei si pica sub ia ca la tractor

Cam 300 RON garnitura, manopera tot pe acolo; daca e mecanic serios, cu ocazia asta mai face si un test de compresie, o verificare a jocului la supape, etc..

Daca ai minimul de scule si indemanare, da jos capacul si mai strange putin suruburile de la chiuloasa; dar sigur curge pe acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cand intra pe rezerva, 4 liniute :)

» Post actualizat in 02 Jun 2015 07:56

Cand intra pe rezerva, 4 liniute :)

Am inteles. Dar cand intra pe rezerva? Cam cu câți litri in rezervor? Ca sa stiu cat mai pot merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 02 Jun 2015 07:56

 

Am inteles. Dar cand intra pe rezerva? Cam cu câți litri in rezervor? Ca sa stiu cat mai pot merge.

am rezolvat. mai raman 6 litri cand intra pe rezerva.

» Post actualizat in 04 Jun 2015 04:59

Cum se poate regla ceasul la un CBR f4i?

rezolvat. tinut apasat pe ambele butoane pentru a intra in modul reglat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Imi puteti recomanda si mie pe cineva unde pot sincroniza, curata carburatoare + schimbat bujii la un pret acceptabil ? Am impresia ca nu mai trage, ca nu mai merge liniar.

 

Multumesc.

userul: TNG sau Cesar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sigur nu. Difera mai ales in partea de sus, unde vin "urechile" pe care se prind oglinzile. Am incercat sa tai/adaptez/sudez si a iesit o tiganie asa ca am renuntat; poate daca ai mai multa rabdare si indemanare, il poti potrivi, cumva...

» Post actualizat in 01 Jun 2015 23:24

 

cred ca se referea de cadrul de la motocicleta,nu de la bord

» Post actualizat in 06 Jun 2015 20:24

stiu pe un prieten cu un f3 si are pe el un motor de la f2.,deci motorul se potriveste.bascula carenele,rezervorul,furca si restul...nu stiu.

daca raspund si alti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Intrebare: lantul de distributie la F4i vine intreg sau desfacut si cu za de legatura? Multumesc

Depinde de unde il cumperi.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Intrebare in legatura cu sistemul de racire.

Viteza peste 60km/h, orice turatie, temperatura este ok(75-95grade)

Viteza de sub 40-50km/h(mersul in oras), cand stationez la semafor, creste temperatura de o iau dracii[ventilatorul porneste la 107](peste 120grade si incepe sa palpaie de trebuie sa il opresc sa se raceasca).

Mentionez ca am facut schimbul de antigel (50-50), l-am aerisit cum trebuie, nivelul este ok.

Odata cu antigelul am pus si ulei 10W-50, inainte era 10W-40.

Sa aiba legatura cu vascozitatea uleiului sau unde o fi problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...