Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Salutare CBR-isti,

 

Îmi dezmembrez mobra CBR 600 F4 din 2000. Toate piesele sunt disponibile. Kit lanț doar 500 km. Intinzator de lanț de distribuție original, montat de 200 km (am factura și comanda din state). O dezmembrez pentru ca nu se vinde cu totul, deși cred că aș accepta un 1800 de euro pe ea. Merită încercată la cei 44000km reali și al doilea proprietar. Merge ceas, nu întrerupe și are carburatie noua, bujii noi și trage ca noua.

Doritori?

o sa stai ceva pana o dai pe bucati, mai bine iei un ban gramada .. vara asta nu se vand motoarele, sunt toti plecati in concediu ! cel putin asa o vad eu acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

Oglinzile sunt destul de ieftine sa poti sa pui noi fara probleme.Cei de la motodiscount aveau niste preturi ridicol de mici si pentru f3 si pentru f4. E suficient sa ii suni pentru un pret , te vor ajuta cu siguranta.

» Post actualizat in 18 Aug 2015 14:50

0040747775234 Asta e nr. pe care il am eu pentru Motodiscount.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinzile sunt destul de ieftine sa poti sa pui noi fara probleme.Cei de la motodiscount aveau niste preturi ridicol de mici si pentru f3 si pentru f4. E suficient sa ii suni pentru un pret , te vor ajuta cu siguranta.

» Post actualizat in 18 Aug 2015 14:50

0040747775234 Asta e nr. pe care il am eu pentru Motodiscount.

Ms de info. M-am uitat la ei pe site si sincer nu as da 114 lei pe o singura oglinda... e posibil sa nu fie actualizat site-ul ?

 

Ps: Am sunat si mi-au spus ca ma costa 130 lei o bucata... mi se pare cam mult.

Editat de Mihai Pazel Anton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ma poate ajuta si pe mine cu un OWNER MANUAL pentru un CBR600F4 din 2000?

 

Service manualul este pe toate drumurile. Owner manual pentru F4i pe toate drumurile. In schimb owner manual pt F4 din 2000 nu gasesc nicaieri :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai patit careva ce am patit eu pe autostrada: Mers constant pe in treapta 6 cu 140 km. Desi tin acceleratia constanta imi da usor in nas...parca nu as mai avea benzina la intervale mici iar turatiile nu scad. Se simte ca atunci cand da semne ca trebuie sa trec pe rezerva.

 

Rezervorul era plin, singura diferenta ar fi ca am bagat benzina Ecto 98 in loc de 95 cum bag mereu. Desi nu cred ca ar fi asta o problema.

 

Aveti idee de la ce am patit asa?

 

Un alt simptom era ca atunci cand actionam ambreiajul in mers la 140 km, se oprea (semne ca ar avea un gunoi in carburator)

 

 

Carburatoarele au fost curatate si sincronizate acum 6000-8000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,se pare ca ai aceeasi problema ca si mine.Nu cred ca este de la ecto 98,eu alimentez numai cu de-asta.Am problema asta de vreo doua saptamani dar nu prea am avut timp sa ma ocup de ea mai in detaliu.Eu am dat jos rezervorul gandindu-ma ca s-a infundat robinetul.Intr-adevar avea ceva mizerie pe el,l-am curatat dar tot asa imi face si mie.Abia am parcurs 10 km.Acum ramane sa mai desfac si carburatoarele sa vad daca are vreun jicler infundat.Daca rezolv inaintea ta , scriu aici .Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ciudat ca acum am mers cu ea si merge relativ normal, ok, o sa vad cand am timp sa o dezmembrez si sa vad care e problema. Ms mult si spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E benzina proasta. Am alimentat si eu acum niste ani la Luk o CBR 600RR avea 3000km rulaj. Ralantiul mergea mic, accelera greu, dadea in nas. Dupa ce am refacut plinul la alta benzinarie , totul a revenit la normal.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Cand aveam f4, puneam de caateva ori pe sezon cate un flacon de "gas treatment", era parca de 335ml si mergea la 50 l benzina. Cam de 3 ori puneam dintr-un flacon. Rezultatul era bun, motorul mergea mult mai bine, se curata, nu dadea in nas, era mai sprinten. Fara exagerare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o honda cbr f4i (2002) si am parcurs un traseu de 1200km, dupa 800km si o pauza de cateva zile, la plecare am observat ca nu imi mai intra in treapta a 3-a si celelalte superioare, apoi am turat motorul pana in 10.000 de turatii iar cand am incercat sa schimb treapta a 3-a a mers apoi si celelalte , dar se simtea ca schimba "greoi". Dupa ce mai faceam cate o pauza de 10 minunte aceeasi poveste, plus ca daca ajungeam la treapta a 6-a mai jos de treapta 5 nu puteam nici in ruptul capului sa schimb si trebuia sa fac o pauza si sa incerc sa schimb vitezele. Tin sa mentionez ca am mers in jur de 400km cu ea in situatia aceasta , dar am incercat sa o fortez cat mai putin, adica am mers majoritatea drumului cu a 5-a si a6-a. Ce ma surprinde este faptul ca dupa 800 km, nu a dat nici macar cel mai mic semn cum ca ar merge greu sau s-ar bloca schimbatorul de viteze, iar eu nu imi dau seama ce sa aiba. Un sfat ar fi binevenit, poate a mai patit cineva, sau stie ceva despre acest lucru. Va multumesc anticipat si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o honda cbr f4i (2002) si am parcurs un traseu de 1200km, dupa 800km si o pauza de cateva zile, la plecare am observat ca nu imi mai intra in treapta a 3-a si celelalte superioare, apoi am turat motorul pana in 10.000 de turatii iar cand am incercat sa schimb treapta a 3-a a mers apoi si celelalte , dar se simtea ca schimba "greoi". Dupa ce mai faceam cate o pauza de 10 minunte aceeasi poveste, plus ca daca ajungeam la treapta a 6-a mai jos de treapta 5 nu puteam nici in ruptul capului sa schimb si trebuia sa fac o pauza si sa incerc sa schimb vitezele. Tin sa mentionez ca am mers in jur de 400km cu ea in situatia aceasta , dar am incercat sa o fortez cat mai putin, adica am mers majoritatea drumului cu a 5-a si a6-a. Ce ma surprinde este faptul ca dupa 800 km, nu a dat nici macar cel mai mic semn cum ca ar merge greu sau s-ar bloca schimbatorul de viteze, iar eu nu imi dau seama ce sa aiba. Un sfat ar fi binevenit, poate a mai patit cineva, sau stie ceva despre acest lucru. Va multumesc anticipat si asfalt uscat

Ce ulei are in ea?

 

Eu am patit ceva asemanator dar era de la cablu de ambreiaj...

Editat de Ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei are in ea?

 

Eu am patit ceva asemanator dar era de la cablu de ambreiaj...

Uleiul pe care il folosesc este Motorex si l-am schimbat la inceputul sezonului , doar ca ceea ce nu stiu eu este daca cutia de viteze are ulei separat !!! Cablul de ambreiaj nu l-am schimbat pana acum si am 3 sezoane cu ea :( .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...