Jump to content

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1,867 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

salut,imi poate spune cineva la o honda cbr f4 din 2000,cheia este cu cip sau simpla?pot sa iau cheie de honda nefacuta si sa o duc sa imi faca ca la o cheie obisnuita doar modelul?pt ca am gasit chei fix ca cea originala dar nefacuta...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 20.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,imi poate spune cineva la o honda cbr f4 din 2000,cheia este cu cip sau simpla?pot sa iau cheie de honda nefacuta si sa o duc sa imi faca ca la o cheie obisnuita doar modelul?pt ca am gasit chei fix ca cea originala dar nefacuta...

Cheia este cu cip. in cora lujerului se poate face copie, insa nu mai stiu exact pretul ,era usor piperat.(L.E. scuze, acum am vazut ca nu esti din bucuresti)

Am nevoie de 2 bobine de inductie pt CBR600 F4, are cineva ramase prin buzunare ca sa fac un test?:)) vin le iau, las buletin/bani/sac de cartofi gaj si le duc la mecanic, ca motoreta mea e incapatanata si deplasabila doar pe platforma...nu mai porneste nici batuta si bobinele sunt principalul suspect...

Edited by Raisa_c
Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu o problema la un F 3 in relanti se aude un zdranganit destul de puternic, are dupa ce se incalzeste cand nu se mai aude, daca il bag in viteza se linisteste o vreme dupa care iar incepe.

 

Aveti idee ce poate sa fie ?

 

 

 

Asfalt uscat.

 

De la oala de ambreiaj, nu are rost sa te ingrijorezi, e normal ;)

Link to comment
Share on other sites

Pe aceasta cale cer ajutor de la cei cu F3 97-98. Nu mai stiu cum vin prinse furtunasele din fata de la DAI (direct air intake). Daca ma poate ajuta cineva cu poze, etc. Nu mai imi dau seama care, cum vine. Unde vin ele prinse si cum. Ma refer de la T-ul acela, catre fata ( cele doua furtune, unul mai scurt, unul mai lung ).

Link to comment
Share on other sites

De la oala de ambreiaj, nu are rost sa te ingrijorezi, e normal ;)

 

 

Multumesc pentru informatie ! :)

 

 

Asfalt uscat

 

Pe aceasta cale cer ajutor de la cei cu F3 97-98. Nu mai stiu cum vin prinse furtunasele din fata de la DAI (direct air intake). Daca ma poate ajuta cineva cu poze, etc. Nu mai imi dau seama care, cum vine. Unde vin ele prinse si cum. Ma refer de la T-ul acela, catre fata ( cele doua furtune, unul mai scurt, unul mai lung ).

 

 

Salut,

 

atasat este manualul de la F3 95-98

 

 

 

Asfalt uscat,

Link to comment
Share on other sites

Nu vad atasamentul sau nu ma prind la ce este atasat. Mi-ai trimis mail sau?

Si cred ca o poza, link catre o poza cu o "moaca" de F3 ar fi mai edificatoare.

Edited by mishutz
Link to comment
Share on other sites

va salut!! am si eu o intrebare!! in mers..pe la 5-6000 de turatii, motorul scoate un zgomot metalic..ca un clinchet..sau niste clopotei.. e ceva ce ar trebui sa ma ingrijoreze? va multumesc

Link to comment
Share on other sites

din cate am inteles si eu,nu prea ai de ce sa te ingrijorezi...si eu am o honda si este exact la fel,intre 5000-6000 de ture face fix la fel dar cica e o chestie la majoritatea hondelor...

 

daca te uiti pe la pagina 1911 o sa mai vezi pareri despre problema asta pt ca pe acolo s-a mai discutat...

 

la paginile 1910-1911 uite-te!

Link to comment
Share on other sites

din cate am inteles si eu,nu prea ai de ce sa te ingrijorezi...si eu am o honda si este exact la fel,intre 5000-6000 de ture face fix la fel dar cica e o chestie la majoritatea hondelor...

 

daca te uiti pe la pagina 1911 o sa mai vezi pareri despre problema asta pt ca pe acolo s-a mai discutat...

 

la paginile 1910-1911 uite-te!

 

hai ca am citit pe acolo..parca m-am mai linistit :))

Link to comment
Share on other sites

Buna ,as avea si eu o intrebare in legatura cu o Honda CBR F4I Sport , model pe injectie , la rece porneste lejer doar apasand butonul d pornire , dar cand se incalzeste nu mai porneste doar daca trag si de acceleratie un pik in timp ce apas butonul cer ar putea fii ???

Link to comment
Share on other sites

Salutare colegi CBR-isti! A avut o tanti cu masina ceva cu mine si a rezultat suportul de scarita stanga la pilot rupt.

 

Stiti pe cineva care vinde suportul ala? Ma intereseaza doar suportul fara scarita/schimbator/aripioara aia de protectie - este pentru JET-ul meu F4i din 2001. Am tot cautat pe net si aici pe forum dar inca nu am avut succes.

 

Hai ca nu am mai iesit de mult cu voi, dupa ce gasesc suportul asta ma prezint la urmatoarea adunare. :bounce:

Link to comment
Share on other sites

Hai ca nu am mai iesit de mult cu voi, dupa ce gasesc suportul asta ma prezint la urmatoarea adunare. :bounce:

Imi pare rau de incidentul tau. Nu stiu de unde sa gasesti scarita, poate ebay?

Imi pare bine ca revii in grup, acum cand vine iarna ... :friends:

Link to comment
Share on other sites

Buna ,as avea si eu o intrebare in legatura cu o Honda CBR F4I Sport , model pe injectie , la rece porneste lejer doar apasand butonul d pornire , dar cand se incalzeste nu mai porneste doar daca trag si de acceleratie un pik in timp ce apas butonul cer ar putea fii ???

Verifica injectia!

Presiune pompa,injectoare,sincronizare,regulator,filtru aer,diagnoza

Link to comment
Share on other sites

Buna ,as avea si eu o intrebare in legatura cu o Honda CBR F4I Sport , model pe injectie , la rece porneste lejer doar apasand butonul d pornire , dar cand se incalzeste nu mai porneste doar daca trag si de acceleratie un pik in timp ce apas butonul cer ar putea fii ???

 

Ai schimbat vreodata bujiile?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc TNG , ar trebui verificate chestiile alea insa vanzatorul mia spus ca a schimbat d curand bujiile si filtru de aer , trebuie sa ma uit in weekendul asta la bujii si la filtru sa vad daca chiar sunt noi ... referitor la injectoare si alea nu cred ca ar putea fiii ceva motoreta are 9800 km reali ...na mai fost folosit d mult timp si poate si din cauza astaa face figurii ... dar in orice caz eu unul nu cred ca ar putea fiii de bai injectoarele la kilometrii astia ...

Link to comment
Share on other sites

Multumesc TNG , ar trebui verificate chestiile alea insa vanzatorul mia spus ca a schimbat d curand bujiile si filtru de aer , trebuie sa ma uit in weekendul asta la bujii si la filtru sa vad daca chiar sunt noi ... referitor la injectoare si alea nu cred ca ar putea fiii ceva motoreta are 9800 km reali ...na mai fost folosit d mult timp si poate si din cauza astaa face figurii ... dar in orice caz eu unul nu cred ca ar putea fiii de bai injectoarele la kilometrii astia ...

Nu strica o verificare,a ceea ce am spus si de ce nu o sincronizare clapete..daca nu ma insel la modelul tau este recomandata aceasta verificare la primi 1000km..

Zic asta pentru ca (asa cum ai spus)ai nevoie de ceva deschidere de acceleratie cand este calda sa porneasca,atunci sunt simtome de amestec bogat...

Link to comment
Share on other sites

Salutare colegi CBR-isti! A avut o tanti cu masina ceva cu mine si a rezultat suportul de scarita stanga la pilot rupt.

 

Stiti pe cineva care vinde suportul ala? Ma intereseaza doar suportul fara scarita/schimbator/aripioara aia de protectie - este pentru JET-ul meu F4i din 2001. Am tot cautat pe net si aici pe forum dar inca nu am avut succes.

 

Hai ca nu am mai iesit de mult cu voi, dupa ce gasesc suportul asta ma prezint la urmatoarea adunare. :bounce:

 

Gata am gasit suportul de scarita pe care il cautam, a fost 90 Ron de la http://www.rycymoto.ro/Intro.html. Mai aveau ceva piese de CBR F4i pe acolo..poate va intereseaza ceva.

 

Insa cum ma bucuram eu ca am gasit suportul si ca pot sa ies cu moto...a aparut o alta problema. :angryfire:

 

Pe scurt: cu farul stins dau contact la motor, se incarca injectia si motorul porneste si merge fara probleme. Imediat cum aprind farul (pozitie sau faza scurta) imi taie alimentarea la motor si se opreste insa fara sa se aprinda farurile. Dupa ce se opreste motorul si sting farurile se reincarca injectia si pot sa il pornesc iar fara probleme.

 

De la ce poate sa fie? :unsure:

 

Am postat si aici detaliat problema:

/index.php?/topic/685063-problema-lumini-pornire-motor/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...