Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

De la oala de ambreiaj, nu are rost sa te ingrijorezi, e normal ;)

 

 

Multumesc pentru informatie ! :)

 

 

Asfalt uscat

 

Pe aceasta cale cer ajutor de la cei cu F3 97-98. Nu mai stiu cum vin prinse furtunasele din fata de la DAI (direct air intake). Daca ma poate ajuta cineva cu poze, etc. Nu mai imi dau seama care, cum vine. Unde vin ele prinse si cum. Ma refer de la T-ul acela, catre fata ( cele doua furtune, unul mai scurt, unul mai lung ).

 

 

Salut,

 

atasat este manualul de la F3 95-98

 

 

 

Asfalt uscat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu vad atasamentul sau nu ma prind la ce este atasat. Mi-ai trimis mail sau?

Si cred ca o poza, link catre o poza cu o "moaca" de F3 ar fi mai edificatoare.

Editat de mishutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate am inteles si eu,nu prea ai de ce sa te ingrijorezi...si eu am o honda si este exact la fel,intre 5000-6000 de ture face fix la fel dar cica e o chestie la majoritatea hondelor...

 

daca te uiti pe la pagina 1911 o sa mai vezi pareri despre problema asta pt ca pe acolo s-a mai discutat...

 

la paginile 1910-1911 uite-te!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate am inteles si eu,nu prea ai de ce sa te ingrijorezi...si eu am o honda si este exact la fel,intre 5000-6000 de ture face fix la fel dar cica e o chestie la majoritatea hondelor...

 

daca te uiti pe la pagina 1911 o sa mai vezi pareri despre problema asta pt ca pe acolo s-a mai discutat...

 

la paginile 1910-1911 uite-te!

 

hai ca am citit pe acolo..parca m-am mai linistit :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ,as avea si eu o intrebare in legatura cu o Honda CBR F4I Sport , model pe injectie , la rece porneste lejer doar apasand butonul d pornire , dar cand se incalzeste nu mai porneste doar daca trag si de acceleratie un pik in timp ce apas butonul cer ar putea fii ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi CBR-isti! A avut o tanti cu masina ceva cu mine si a rezultat suportul de scarita stanga la pilot rupt.

 

Stiti pe cineva care vinde suportul ala? Ma intereseaza doar suportul fara scarita/schimbator/aripioara aia de protectie - este pentru JET-ul meu F4i din 2001. Am tot cautat pe net si aici pe forum dar inca nu am avut succes.

 

Hai ca nu am mai iesit de mult cu voi, dupa ce gasesc suportul asta ma prezint la urmatoarea adunare. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca nu am mai iesit de mult cu voi, dupa ce gasesc suportul asta ma prezint la urmatoarea adunare. :bounce:

Imi pare rau de incidentul tau. Nu stiu de unde sa gasesti scarita, poate ebay?

Imi pare bine ca revii in grup, acum cand vine iarna ... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ,as avea si eu o intrebare in legatura cu o Honda CBR F4I Sport , model pe injectie , la rece porneste lejer doar apasand butonul d pornire , dar cand se incalzeste nu mai porneste doar daca trag si de acceleratie un pik in timp ce apas butonul cer ar putea fii ???

Verifica injectia!

Presiune pompa,injectoare,sincronizare,regulator,filtru aer,diagnoza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ,as avea si eu o intrebare in legatura cu o Honda CBR F4I Sport , model pe injectie , la rece porneste lejer doar apasand butonul d pornire , dar cand se incalzeste nu mai porneste doar daca trag si de acceleratie un pik in timp ce apas butonul cer ar putea fii ???

 

Ai schimbat vreodata bujiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc TNG , ar trebui verificate chestiile alea insa vanzatorul mia spus ca a schimbat d curand bujiile si filtru de aer , trebuie sa ma uit in weekendul asta la bujii si la filtru sa vad daca chiar sunt noi ... referitor la injectoare si alea nu cred ca ar putea fiii ceva motoreta are 9800 km reali ...na mai fost folosit d mult timp si poate si din cauza astaa face figurii ... dar in orice caz eu unul nu cred ca ar putea fiii de bai injectoarele la kilometrii astia ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc TNG , ar trebui verificate chestiile alea insa vanzatorul mia spus ca a schimbat d curand bujiile si filtru de aer , trebuie sa ma uit in weekendul asta la bujii si la filtru sa vad daca chiar sunt noi ... referitor la injectoare si alea nu cred ca ar putea fiii ceva motoreta are 9800 km reali ...na mai fost folosit d mult timp si poate si din cauza astaa face figurii ... dar in orice caz eu unul nu cred ca ar putea fiii de bai injectoarele la kilometrii astia ...

Nu strica o verificare,a ceea ce am spus si de ce nu o sincronizare clapete..daca nu ma insel la modelul tau este recomandata aceasta verificare la primi 1000km..

Zic asta pentru ca (asa cum ai spus)ai nevoie de ceva deschidere de acceleratie cand este calda sa porneasca,atunci sunt simtome de amestec bogat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi CBR-isti! A avut o tanti cu masina ceva cu mine si a rezultat suportul de scarita stanga la pilot rupt.

 

Stiti pe cineva care vinde suportul ala? Ma intereseaza doar suportul fara scarita/schimbator/aripioara aia de protectie - este pentru JET-ul meu F4i din 2001. Am tot cautat pe net si aici pe forum dar inca nu am avut succes.

 

Hai ca nu am mai iesit de mult cu voi, dupa ce gasesc suportul asta ma prezint la urmatoarea adunare. :bounce:

 

Gata am gasit suportul de scarita pe care il cautam, a fost 90 Ron de la http://www.rycymoto.ro/Intro.html. Mai aveau ceva piese de CBR F4i pe acolo..poate va intereseaza ceva.

 

Insa cum ma bucuram eu ca am gasit suportul si ca pot sa ies cu moto...a aparut o alta problema. :angryfire:

 

Pe scurt: cu farul stins dau contact la motor, se incarca injectia si motorul porneste si merge fara probleme. Imediat cum aprind farul (pozitie sau faza scurta) imi taie alimentarea la motor si se opreste insa fara sa se aprinda farurile. Dupa ce se opreste motorul si sting farurile se reincarca injectia si pot sa il pornesc iar fara probleme.

 

De la ce poate sa fie? :unsure:

 

Am postat si aici detaliat problema:

/index.php?/topic/685063-problema-lumini-pornire-motor/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vanzatorul mia spus ca a schimbat d curand bujiile si filtru de aer

 

Un set de bujii la motocicleta ta costa 100 de euro. Daca doar a zis ca le-a schimbat..... sunt multe variabile intr-o singura ecuatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am gasit suportul de scarita pe care il cautam, a fost 90 Ron de la http://www.rycymoto.ro/Intro.html. Mai aveau ceva piese de CBR F4i pe acolo..poate va intereseaza ceva.

 

Insa cum ma bucuram eu ca am gasit suportul si ca pot sa ies cu moto...a aparut o alta problema. :angryfire:

 

Pe scurt: cu farul stins dau contact la motor, se incarca injectia si motorul porneste si merge fara probleme. Imediat cum aprind farul (pozitie sau faza scurta) imi taie alimentarea la motor si se opreste insa fara sa se aprinda farurile. Dupa ce se opreste motorul si sting farurile se reincarca injectia si pot sa il pornesc iar fara probleme.

 

De la ce poate sa fie? :unsure:

 

Am postat si aici detaliat problema:

/index.php?/topic/685063-problema-lumini-pornire-motor/

Ai o problema in blocul de lumini de pe dreapta.Scurt,fire incurcate in mufa/intrerupatoare,cablaje..etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat de curand bujiile originale de pe f4i-ul meu.

Erau denso VUH27d si le-am schimbat cu NGK IMR9C-9H.

 

Si surpriza... de atunci motorul a pierdut putere, da rateuri peste rateuri chiar si cu motor cald, consum crescut, sunet motor diferit. Ceva e rau de tot.

 

Ce bujii ati pus voi? Sau ce motive ar putea fi pentru care se comporta asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat de curand bujiile originale de pe f4i-ul meu.

Erau denso VUH27d si le-am schimbat cu NGK IMR9C-9H.

 

Si surpriza... de atunci motorul a pierdut putere, da rateuri peste rateuri chiar si cu motor cald, consum crescut, sunet motor diferit. Ceva e rau de tot.

 

Ce bujii ati pus voi? Sau ce motive ar putea fi pentru care se comporta asa.

ce an este motorul?

IMR9C-9H este pentru 2002-2006 600F4, 2002-2003 954rr si 2003 CBR 1100

 

Pt F4i in manual este recomandat la NGK IMR9A - 9H iar DENSO IUH27D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa mearga fara probleme.

http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=125076

 

UPDATE:

 

Here's what the Technical Support Representative said about using these plugs:

 

Hello,

 

Thank you for contacting NGK spark plugs USA. Fortunately the IMR9A-9H can be substituted for the IMR9C-9H without any issues. The only difference is the IMR9C-9H has a taper cut ground electrode which helps to concentrate the spark more than on the IMR9A-9H. I would recommend you continue using the IMR9A-9H, but when replacing the plugs again you may want to get the correct IMR9C-9H because they may give slightly better performance. Hope this helps, thank you.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform catalogului, IMR9C-9H sunt echivalentele pentru Denso pe care le avea inainte.

IMR9C-9H e doar inlocuitorul lui IMR9A-9H.

 

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cross_reference_search.php?part=VUH27D&type=SPARK%20PLUGS&manufact=DENSO

 

Ori sunt contrafacute, ori au fost scapate pe jos si una nu are distanta corecta, ori nu sunt stranse, ori alta e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...