metaxa Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 salutare, Mi-am luat si eu un GS 500 cu codita de R1 (pentru cei care il stiu) si am avut ieri o problema cu el. Mergand prin oras, am ajuns pe la Casin unde la intersectie mi s-a oprit motorul..deh incepator . Dupa ce am reusit sa il pornesc am bagat de seama ca imi scotea fum pe toba si nu mai tragea intr-a-ntaia cum tragea pana acum si parca nici in a doua, abea dintr-a-treia incepea sa traga,dar mai dadea in nas. Parca o lua parca murea si tot asa. Pana acasa mi s-a intamplat sa mi se opreasca motorul in mers. Am crezut ca nu mai am benzina, dar aveam. De la ce poate sa fie ? Cine a mai patit ? Am bagat ultima data benzina de la OMV (carrera 95). Sa fie de la benzina ? Sa fie de la carburatoare ? Mai am o problema cand il pornesc la rece imi urca in ture singur (ramane pe la 3000 - 4000 ture ceea ce nu e normal). Am fost cu el la un mecanic sa imi curete carbelitoarele, dar am inteles ca el le-a reglat dupa ureche neavand tester. Dupa un timp se stabilizeaza relantiul. Am mai umblat eu pe la avans (rotita de sub carbelitoare) Astept si eu ceva sfaturi...multsam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 pai daca le-a reglat dupa ureche... totusi asta nu explica aparitia simptomelor asa deodata in mers... cand se tureza aiurea inseamna ca trage aer fals pe undeva... vezi carburatoarele, aaaaaaaa ai verificat bujiile dupa ce a facut nasoale?? poate de la reglajul prost.. iti ancraseaza bujiile in mers pana nu mai poate sa mearga deloc... zic si eu.. trebuie sa vezi daca sunt afumate, albe, sau cum or fi..caramizii nu sunt sigur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 Rotita de sub carburi nu e avansul, ci reglajul turatiei de relanti. La GS 500 nu se poate modifica avansul decat daca ii schimbi toata instalatia de aprindere sau modifici mecanic cama care da semnal senzorilor. Altfel doar din ce ai spus nu pot sa-mi dau seama, cum a zis si Belbody verifica bujiile. A, verifica si racordurile intre carburi si galeria de admisie respectiv airbox, poate a uitat cineva sa stranga colierele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Februarie 6, 2007 Autor Share Postat Februarie 6, 2007 dar nu se poate sa fie si benzina de vina ? dupa ce am plecat sambata de la mecanic, m-am mai dat cu ea si abea luni am mai pornit-o si a mers bine ceva timp pana sa imi moara motorul si sa apara problema mai sus amintita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 dar nu se poate sa fie si benzina de vina ?dupa ce am plecat sambata de la mecanic, m-am mai dat cu ea si abea luni am mai pornit-o si a mers bine ceva timp pana sa imi moara motorul si sa apara problema mai sus amintita nu. nu e de la benzina.. dar eu nu inteleg ce vrei sa spui...ti s-a terminat bezina? sau era veche? cum spunea si Baiazid, ce culoare avea fumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 Daca iti da fum, zi-ne si culoarea lui. 1. negru -> amestec bogat (nexam aer fals) 2. albastru -> schimbi motorul Daca trage aer fals, se tureaza aiurea sau se opreste motorul. Sufla si tu jigloarele alea si vezi cum se prinde filtrul de aer de carburi. Are niste coliere. PS: daca ai chef, vino cu el sambata pe la mine si ma uit eu la el. Moka. Evident, daca stai in buc. Imi lasi un PM si iti dau detalii de contact. Si asa vroiam sa mai desfac un suzuki al unui prieten. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Februarie 6, 2007 Autor Share Postat Februarie 6, 2007 ce pot sa spun este ca NU iese fum ca la balamuc si parca este albicios, in nici un caz negru. treaba e ca a mers si apoi nu a mai mers. sa vad daca pot venii sambata la tine, oricum merci si te caut eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 sper sa nu te superi pe mine dar eu ce am vazut din poze cand ai cumparat motorul era cam forjalit.oricum sper sa iti rezolvi problema cat mai repede si sa nu fie o problema mare.bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Februarie 6, 2007 Autor Share Postat Februarie 6, 2007 sper sa nu te superi pe mine dar eu ce am vazut din poze cand ai cumparat motorul era cam forjalit.oricum sper sa iti rezolvi problema cat mai repede si sa nu fie o problema mare.bafta si asfalt uscat da sunt constient ca a fost forjat si nu am de ce sa ma supar pe tine ideea este ca motorul a fost segmentat si cand l-am luat am mers cu un amic care din asta traieste. cumpara motoare si le vinde, iar eu zic ca tre sa te pricepi si un pic la mecanica (cat de cat) ca sa faci asta. motorul am inteles ca este bun (motor = engine) numai ca ii trebuiesc cateva reglaje facute. l-am dus in militari la SICA (pentru cine il stie) si el mi-a spus ca nu are cum sa imi regleze carb. decat la ureche pentru ca nu are tester si ca motorul tuseste bine, trage bine, atat ca trebuie sa se mai aseze dupa segmentare, si multe alte chestii pe care nu le-am retinut pentru ca eu cu mecanica sunt la pamant numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 faptul k la pornirea la rece iti urca in ture singur (cu socul tras) nu e o problema. Asa face GS-ul , e ceva normal. Altfel, tre sa-ti faca cineva priceput o inspectie completa, inclusiv un reglaj la carburatoare, de data asta cu scule. ar mai trebui sa sti cat ulei si cata benzina consuma, culoarea bujiilor. N-ar trebui sa fie ceva f grav care sa te tina pe moment pe dreapta. desi faptul ca motorul a fost forjat.... nu e bine. cati km efectuati indica pe ceas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 bujiile sau bujia asa imi facea si mie si am schimbat bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 parerea mea e sa te duci cu ea la un atelier cat de cat profi care are scule si sa faca o inspectie generala,un sincronizat de carburatore adevarat nu dupa ureche si alte chestii minore care poate acuma le consideri nesemnificative.sa te bucuri de noul motor si sa ai cat mai multi km fara incidente!!!!!!!poate o sa ne intalnim pe la vreo intrunire pt ca vreau sa vad de aproape bestiuta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 ok...am de gand sa il duc la un atelier sa ii faca o mica inspectie sa vedem ce mai necesita facut la ea acum vine intrebarea mea....care imi recomandati un atelier bun ? unde sa lucreze bine si sa nu ma jupoaie de bani merci mult si astept sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 pot sa ti-o vad eu printre altele acum posed si un GS-u pe care mi l-am facut singur. Am si sculele necesare. Da-mi un msg pe pm si luam legatura, sau suna-ma la 0723.518.548. sorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 (editat) salut. De obicei cand iti merge intr-un piston de cele mai multe ori este din carburatie -> ori nu ai benzina, ori ai carburatoarele murdare (daca nu ai filtru de benzina), ori vreun plutitor blocat, ori vreun "cui" blocat. Cand carburatoarele NU sunt sincronizate tot trebuie sa iti mearga ambi cilindri. Aprinderea/avansul nu se regleaza iar daca iti da scanteeie nu ai de ce sa iti faci probleme pentru ea. Editat Februarie 8, 2007 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Februarie 10, 2007 Autor Share Postat Februarie 10, 2007 cert este ca au fost curatate carbelitoaele, benzina am, am schimbat azi si bujiile (dpr8ea-9) si tot am probleme cu ea. parca si-a dat drumu si cilindru alalalt ca se simte cald, dar mi se opreste in mers, ba trage ba nu trage motoru de la ce sa fie ? am vb sa il duc luni sa imi regleze carb. si sa vad dupa asta mai dati si voi cu parerea cei care v-ati mai lovit de probleme cu GS`uri merci mult si astept pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 parerea mea este ca te costa mai mult sa o repari asa in bataie de joc la unu si la altu ... shi nu te ajuta cu nimic sa ne intrebi pe noi ca nu se repara problemele astea online dute la bogdan padure sau la georgel bafta PS - nu prea exista pe lumea asta si bun si ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Februarie 10, 2007 Autor Share Postat Februarie 10, 2007 parerea mea este ca te costa mai mult sa o repari asa in bataie de joc la unu si la altu ... shi nu te ajuta cu nimic sa ne intrebi pe noi ca nu se repara problemele astea online dute la bogdan padure sau la georgel bafta PS - nu prea exista pe lumea asta si bun si ieftin cine sunt ? da-mi un nr de telefon ceva te rog merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 Daca iti da fum, zi-ne si culoarea lui. 1. negru -> amestec bogat (nexam aer fals) 2. albastru -> schimbi motorul Daca trage aer fals, se tureaza aiurea sau se opreste motorul. Sufla si tu jigloarele alea si vezi cum se prinde filtrul de aer de carburi. Are niste coliere. PS: daca ai chef, vino cu el sambata pe la mine si ma uit eu la el. Moka. Evident, daca stai in buc. Imi lasi un PM si iti dau detalii de contact. Si asa vroiam sa mai desfac un suzuki al unui prieten. Mestere ce faci "Domle' nu se mai plateste bine in IT si te apuci de mecanica?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Februarie 11, 2007 Autor Share Postat Februarie 11, 2007 pana la urma am impresia ca nu imi lucreaza un carburator tot timpul....probabil si de asta imi urca in ture singur de nebun cu socu impins (ma gandesc ca isi dadea drumu si celalalt carb si ardea benzina din cilindru care nu lucra) si de asta facea ca dracii....zic si eu oricum maine dimineata il duc la un atelier cu scule necesare doamne ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2007 Share Postat Februarie 11, 2007 Toata lumea vrea sa te ajute,cu un sfat mai bun, sau mai putin bun, dar crede-ma, nimeni nu poate sa iti repare motorul pe net .pina la urma o sa ajungi intr-o confuzie totala+ca ai recunoscut ca "nu le ai cu mecanica"asa ca sfatul meu este: sa te duci la cineva care se pricepe,si sa depisteze adevarata cauza ,asa o sa te bucuri de achizitia ta PS.daca ar trebui sa iti explic, cite cauze ar fi pentru mersul prost al motorului tau,as umple toata pagina!!!! un mic ex.ar fi:una din cele doua supape de la shoc ar sta putin deschisa,si ar fi de ajuns ca motorul tau sa nu mearga bine,si chiar sincronizarea care lipseste......etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Februarie 12, 2007 Share Postat Februarie 12, 2007 Toata lumea vrea sa te ajute,cu un sfat mai bun, sau mai putin bun, dar crede-ma, nimeni nu poate sa iti repare motorul pe net .pina la urma o sa ajungi intr-o confuzie totala+ca ai recunoscut ca "nu le ai cu mecanica"asa ca sfatul meu este: sa te duci la cineva care se pricepe,si sa depisteze adevarata cauza ,asa o sa te bucuri de achizitia ta PS.daca ar trebui sa iti explic, cite cauze ar fi pentru mersul prost al motorului tau,as umple toata pagina!!!! un mic ex.ar fi:una din cele doua supape de la shoc ar sta putin deschisa,si ar fi de ajuns ca motorul tau sa nu mearga bine,si chiar sincronizarea care lipseste......etc ai dreptate tng. din moment ce nu se pricepe, mecanicul bun e solutia si nu forumul. In aceeasi oala ma aflu si eu: nu pornea cand trebuia, se tura aiurea, nu tinea relantiul; pe deasupra in treapta unu si doi tragea si nu tragea (cu toate ca am tras acceleratia bine). Nici eu nu ma pricep, asa ca dupa ce l-am chinuit pe cristi pe Y! (mersi inca o data ), am dus motorul la service. La mine cand porneam la rece nu numai ca scotea fum negru ci si pusca de trezea toti vecinii (ca o arma, nu gluma ). Se pare ca amestecul era prea bogat si mai intra benzina in esapament. Dar informatiile astea le adun in timp si evoluez incet, pentru ca mecanica nu se invata de pe o zi pe alta - pana atunci MECANICUL e solutia. (daca pot sa-mi iau liber de la servici, poate ma duc si eu la holbat, da de se lipeste ceva de mine ) Succes cu noua ta achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Februarie 12, 2007 Autor Share Postat Februarie 12, 2007 merci mult baieti...azi l-am dus la United Motors, urmand ca la ora 14:00 sa intre in lucru. Am dus si un bidon de ulei sa imi faca cu ocazia asta si schimbul si sa imi dea ei filtru ca nu am. Una peste alta o sa va tin si pe voi la curent cu ce se intampla. Au zis ca ma suna si in principiu ar fi gata maine, dar sa vedem... inca odata merci mult pentru sfaturi si sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Februarie 16, 2007 Autor Share Postat Februarie 16, 2007 mda dupa 5 zile de stat la ei l-am luat in sfarsit astazi....merge binisor...toata problema a fost din carburatie...in continuare cate odata cand ii vine lui merge intr-un piston Mecanicii mi-au spus ca ar trebui sa imi iau un kit de reparatie carbelitoare ideea este ca am facut schimbul de ulei si acum trage bine ca la inceput si se simte si in cutia de viteze ca intra mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 E o problema frecventa la Mikuni din GS sa imbatraneasca O ringurile aferente cuiului poantou .In asemenea cazuri desi cuiul poate fi etans benzina curge intre corpul carburatorului si duza cuiului poantou.=> nivel prea ridicat ,deversare in cilindru si airbox ...benzina in ulei ..si alte bucurii toate cauzate de o piesa de cativa centi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.