valdemar Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Salut. Am vandut pegasul, asa ca io va cam parasesc, ma mut la transalpisti Bafta si multumesc pt. ajutorul dat pana acum! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
straja13 Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 NU!!!!! pt schimbul de ulei,desfaci dopul de sub motor,capacul de la filtrul de ulei si dopul de golire ulei de pe cadru.Nu fa prostia, sa dai la automat fara ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DariGeo Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Salutare! Acum am descoperit si eu acest topic si ma bucur ca exista. Sper ca oamenii pe aici sunt seriosi si nu se cearta ca si pe alte sectiuni. Asta e calutul meu si deocamdata nu am nici o problema. Tocmai i-am facut revizia totala pt sezonul 2009! Asfalt uscat tuturor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumi_meseriasu Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Salutare! Acum am descoperit si eu acest topic si ma bucur ca exista. Sper ca oamenii pe aici sunt seriosi si nu se cearta ca si pe alte sectiuni. Asta e calutul meu si deocamdata nu am nici o problema. Tocmai i-am facut revizia totala pt sezonul 2009! Asfalt uscat tuturor!!! Bine ai venit Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DariGeo Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Salutare! Unde as putea gasi oare cateca piulite din acelea cu care se prind carenele in partea din fata sub far(din alea de cauciuc cu piulita incastrata in caucius) ca mi-am cam rupt vreo 3 Mersi Asfalt uscat si sa me vedem la Bikes on Ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barz@ Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Salutare! Acum am descoperit si eu acest topic si ma bucur ca exista. Sper ca oamenii pe aici sunt seriosi si nu se cearta ca si pe alte sectiuni. Asta e calutul meu si deocamdata nu am nici o problema. Tocmai i-am facut revizia totala pt sezonul 2009! Asfalt uscat tuturor!!! Salut! Sa-l stapanesti sanatos si sa te duca multi km.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 salutare oameni buni, stie cineva daca cutia de viteze de la pegaso an 95' e la fel ca cea de la bmw-ului f650 an'95 ? multumesc mult, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 vand topcase aprilia XBOX cu tot cu prindere ....350 lei contact 0751223726 robi pentru alte detalii sau echipament , vezi semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 salutare a schimbat cineva rulment de "presiune" (tragere) la ambreaj? stie cine dimensiunile rulmentului? sau un cod? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 grooved ball bearing (15X32X9) 21212343173 asta e la bmw f650, ar trebui sa fie la fel si la pegaso. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 grooved ball bearing (15X32X9) 21212343173 asta e la bmw f650, ar trebui sa fie la fel si la pegaso. bafta ! e OK,e 15x32x9 adica " 6002 ". s-a f..t ,si cand l-am scos am vazut ca o avut canal pt aparator de praf.m-am gandit ca o fi fost schimbat candva si o pus altceva.dar are dimensiunile astea.mersi de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 cu placere ! daca te duci la mecanic, intreaba te rog daca axu care tine pinionul mic ( sau pinionul de atac, cel care iese din cutie ) se potriveste de la pegaso la F ! multumesc si eu, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banagamihai Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 salutare, ma poate ajuta cineva cu un cauciuc second 140/70/17 pt o aprilia pegaso din 94 sau o geanta cu totul pentru citeva ore cit sa trec rar-ul ? eu am montat pe a mea un metzeler 130/70/17 nou si nu imi comvine sa cumpar altul nou. Fac cinste!+garantie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 salutare, ma poate ajuta cineva cu un cauciuc second 140/70/17 pt o aprilia pegaso din 94 sau o geanta cu totul pentru citeva ore cit sa trec rar-ul ? eu am montat pe a mea un metzeler 130/70/17 nou si nu imi comvine sa cumpar altul nou. Fac cinste!+garantie Pegaso poate fi incaltata pe spate atat cu 130 cat si cu 140(scrie in carte).Daca mergi la RAR pentru inmatriculare du-te cu roata pe care o ai si cere-le sa iti treca ambele dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banagamihai Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 eu am talon italian si pe el scrie fata 110/19 si spate 140/70/17 am patit-o anul trecut cu alta moto care aveam pe ea 150 si in talon aveam 140, pt asta a trebuit sa dau spaga+revenire ca sa ma treaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 eu am talon italian si pe el scrie fata 110/19 si spate 140/70/17am patit-o anul trecut cu alta moto care aveam pe ea 150 si in talon aveam 140, pt asta a trebuit sa dau spaga+revenire ca sa ma treaca Cauta o carte si aratale-o.Mie nu a vrut sa imi dea ITP-ul anul trecut deoarece am pe ea 140 iar in acte 130.I-am spus ca e permis de fabricant,mi-a zis sa ii dovedesc si dupa ce i-am aratat cartea nu a mai comentat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banagamihai Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 pai degeaba le arat eu cartea daca in talon scrie ca e omologata cu 140.cel mai bine e sa ma duc cu roata de 140 si in felul asta evit orice problema ca motoreta e perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barz@ Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 salutare, ma poate ajuta cineva cu un cauciuc second 140/70/17 pt o aprilia pegaso din 94 sau o geanta cu totul pentru citeva ore cit sa trec rar-ul ? eu am montat pe a mea un metzeler 130/70/17 nou si nu imi comvine sa cumpar altul nou. Fac cinste!+garantie Daca vii pana in Timisoara,iti dau roata de pe a mea...pana treci RAR-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banagamihai Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Multumesc, daca era mai aproape veneam! Poate se ofera cineva de prin bucuresti sau imprejurimi sa ma ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 cu placere !daca te duci la mecanic, intreaba te rog daca axu care tine pinionul mic ( sau pinionul de atac, cel care iese din cutie ) se potriveste de la pegaso la F ! multumesc si eu, nu ma duc la mecanic. am desfacut eu acasa motoru. dar, eu zic ca se potriveste axu 99% de la pegaso la F.prietenul meu , care are tot pegaso, a cumprat pinion de la BMW F , si l-a montat pe pegaso.trebuie sa schimbi axul? nu cred ca difera mult cele 2 motoare.la chiuloasa e diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) nu ma duc la mecanic. am desfacut eu acasa motoru. dar, eu zic ca se potriveste axu 99% de la pegaso la F.prietenul meu , care are tot pegaso, a cumprat pinion de la BMW F , si l-a montat pe pegaso.trebuie sa schimbi axul? nu cred ca difera mult cele 2 motoare.la chiuloasa e diferit. multumesc mult de raspuns. trebuie sa schimb axu, dar cred ca o las pt sezonul urmator. dupce ce am schimbat kitul de lant acu 6 luni, mi-a sarit lantul la 2h dupa montare. cand ma uit, imi sarise siguranta de la pinion. treaba asta mi s-a intamplat in total de 3 ori, in disperare de cauza, am sudat pinionu de ax, stiu MARE prostie.. oricum, cu kitu' asta am 3000km, sper sa na tina sezonu asta... acum era bine daca gaseam totusi unu sh, pt ca oricum am motorul dat jos.. bafta ! Editat Februarie 27, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 M-am hotarat sa scot si eu motoru la o plimbare. Nu l-am mai pornit de vreo 2 saptamani. Dau la buton nu vrea sa o ia. ii dau curent de la masina si nimic. mai incerc si pe urma faza de (cuvant urat): se aude doar electromotorul (?) dar invarte in gol . Din cand in cand parca mai prinde bendixu(?) apoi se aude un clac si scapa. Si iar electromoturu se invarte in gol.. Intrebare: cat de grav e? E bendixu bulit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Pare naspa... Sigur e ceva de lucru... si de asteptat dupa piesa... Am mai auzit de sensibilitatea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 De bine ce am laudat calutu ..a cam ragusit ..Poate are cineva idee si poate sa mi raspunda pana maine cand desfac capacu din dreapta sa vad care i treaba .Am verificat incarcarea si functioneaza f bine.Baterie este n mintile ei .,are curent bine mersi..Nu scoate si nici nu a scos zgomote ciudate la nici o pornire . Pornea in schimb cu oleaca ezitare (nu reusea sa invarta motorul din prima) dupa care pornea , fapt pentru care nu i am dat importanta foarte mare la inceput . Apoi m am gandit ca ar putea sa fie de la baterie . Fostul proprietar mi a spus ca ar fi de la carbunii electromotorului. EEEh..acum minunea este alta .Electromotorul se invarte.Da in gol.Nu invarte motorul. Am desfacut capacelu ala din plastic din mijlocul capacului din dreapta si cand dau la demaror axul ala din mijloc se invarte. Sfaturi?Sugestii? aceeasi problema ca si mine. Eu deja i-am dat curent de la bateria de la masina si degeaba. aceleasi simptome. electromotorul invarte in gol. Aseara am dat electromotorul jos si ma asteptam la o minune, sa zic :"gata mah asta e, d'aia nu mere". cand colo de unde..asa pe privite electromotorul arata bine..si l-am pus la loc. ceva noutati la tine? AM gasit un forum pt BMW, s-ar parea ca asta e piesa "sprag clutch", si se duce in 25000 si 30000km. A mea are 25050km . http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?p=2009954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 aceeasi problema ca si mine. Eu deja i-am dat curent de la bateria de la masina si degeaba. aceleasi simptome. electromotorul invarte in gol.Aseara am dat electromotorul jos si ma asteptam la o minune, sa zic :"gata mah asta e, d'aia nu mere". cand colo de unde..asa pe privite electromotorul arata bine..si l-am pus la loc. ceva noutati la tine? AM gasit un forum pt BMW, s-ar parea ca asta e piesa "sprag clutch", si se duce in 25000 si 30000km. A mea are 25050km . http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?p=2009954 da si se potriveste d la f unde e mai ieftina sau un anume tip d ktm , da' nush care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.