Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Pentru un consum minim, acele trebuiesc puse la nivelul cel mai scazut, adica sigurantele trebuiesc montate pe prima crestatura de sus in jos. :bigstar:

mi-am gasit si eu timp astazi si le-am pus pe ultima crestatura,erau pe penultima, acum astept rezultatul... :rolleyes: si inca o intrebare as avea, si anume daca galeria de admisie e comuna dupa cele doua carburatoare sau sunt doua galerii ce duc fiecare la supapa proprie, astazi desfacand-o nu mi-am dat seama,dar mi-a venit o idee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Galeria aceea din cauciuc si metal are doua gauri separate si exact la fel este si blocul motor unde aceasta galerie se pupa cu metalul. Daca la interior exista vreo cale comuna, nu vad...dar parerea mea este ca fiecare supapa de admisie are accesul separat. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galeria aceea din cauciuc si metal are doua gauri separate si exact la fel este si blocul motor unde aceasta galerie se pupa cu metalul. Daca la interior exista vreo cale comuna, nu vad...dar parerea mea este ca fiecare supapa de admisie are accesul separat. :bigstar:

 

in interiorul chiulasei sunt 2 canalizatii care duc la a treia supapa de admisie, prin astea se face comunicarea intre cele trei supape de admisie.

 

forma canale admisie-evacuare.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Mi-ar capu' :baldy: ...Rotax-Rotax, da' asta de Pegaso are cinci supape, iar io l-am comparat pur si simplu cu F 650-u', uitind de supapa a treia de admisie care la voi este in plus fata de tractoru' meu! Asa-i, ai dreptate mon cher! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recent motorul a inceput sa porneasca greu cu socul tras, oprindu-se dupa cateva rotiri la primele incercari de pornire. Dupa ce porneste relantiul e instabil, tobele se inrosesc si aerul de pe evacuare e foarte fierbinte. Dupa ce ajunge la temperatura de functionare revine totul la normal. Ce sa verific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica pe ultima crestatura de sus in jos conf ivan, asa ai pus "biela"?ca nu prea mai inteleg nimic.

da, conform "ivan" numai ca m-am exprimat gresit,am facut azi o tura si se comporta la fel ca si putere, porneste usor, numai ca nu mai pusca in tobe la deccelerare...acum am o alta nedumerire...de ce nu si-a pierdut puterea??? dupa parerea mea trebuia sa si-o piarda,sa aibe amestec sarac,cu tot ce implica asta...oare din reglajul pe ultima crestatura doar am compensat uzura jiclorului??? atunci s-ar cam cere altele,cel putin diuzele de alama ca pe ace nu se vede nici o uzura,iar atunci imi reanvie speranta sa trag consumul inspre 5% P.S. foarte simpatic si sugestiv mulajul, imaginea, ce-o fi cu canalul de admisie, multumesc :hug:

 

Recent motorul a inceput sa porneasca greu cu socul tras, oprindu-se dupa cateva rotiri la primele incercari de pornire. Dupa ce porneste relantiul e instabil, tobele se inrosesc si aerul de pe evacuare e foarte fierbinte. Dupa ce ajunge la temperatura de functionare revine totul la normal. Ce sa verific?

astea ar fi simptome de amestec sarac...fara socul tras porneste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea ar fi simptome de amestec sarac...fara socul tras porneste?

Nu a pornit fara soc.

 

Amestec sarac sau trage aer fals pe undeva? Intentionez sa o desfac in weekend sa vad cum arata membranele si tuburile care intra si ies din si in carburator.

Editat de Mihai.M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a pornit fara soc.

 

Amestec sarac sau trage aer fals pe undeva? Intentionez sa o desfac in weekend sa vad cum arata membranele si tuburile care intra si ies din si in carburator.

e acelasi lucru,stii ce poti sa incerci? s-ar putea ca unul din carburatoare sa aiba cuiul poantou lipit,pentru asta trebuie suflat cu pompa in furtunul de benzina ce merge la carburatoare,asta m-a invatat cel de la care am luat mobra,in special daca sta mult timp nepornita,se poate lipi,sau daca stii ca o lasi mai mult timp nepornita, o lasi sa mearga cu robinetul oprit pana se gata benzina, cuiul sa ramana pe deschis sa nu se lipeasca. el scosese furtunul sa fie accesibil si l-a adaugat cu un colier sa-l pot desface usor,eu o singura data am avut nevoie am suflat cu gura si si-a dat drumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine tot la al doilea canal de sus sunt puse acele.

 

Eu le-am mutat de la 2 la 1, iar amestecul e la 3.5 ture. Din pacate acum da rateuri in prostie, iar evacuarea e foarte fierbinte. A venit noaptea si nu am mai avut timp sa o bibilesc.

 

Apropos daca are nevoie cineva de membrane vacumatice carburator, au la reprezentanta Aprilia din Pipera la 106ROn pe stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde as putea sa gasesc si eu vreo maneta de frana pt. pegaso '92? Se potrivesc de F650 sau pegaso mai noi? Cum ziceam, in urma cazaturii, a patit-o si maneta, i-a sarit capatul, cam un cm :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde as putea sa gasesc si eu vreo maneta de frana pt. pegaso '92? Se potrivesc de F650 sau pegaso mai noi? Cum ziceam, in urma cazaturii, a patit-o si maneta, i-a sarit capatul, cam un cm :disappointed:

Se potrivesc cele de la F 650 GS!

Editat de krong28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! Am scos maneta (brembo scrie pe ea) si o sa caut alta zilele astea.

 

Da, si am aflat si raspunsul la problema cu pornitul. Se pare ca era releul de pornire. E chinezesc, clickaie, dar nu da 'semnal'. O sa il desfac, macar de curiozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WD40 sau vreun degripant din plin si batute un pic (bineinteles si o surubelnita sa prinda bine). Pana acum nu mi-a stat in cale surub/piulita sa nu se desfaca asa :)

 

PS: am schimbat releul de incarcare si porneste si pegaso-ul meu cum trebuie. Si se pare ca tot el era de vina pt. pornirile grele de pana acum. Ce nu inteleg, e de ce a decis el sa imi bage bete in roate dupa o perioada de stat pe bara 3 sapt. si dupa o cazatura si-a dat duhul complet? (PS: nu de pe cric, ci pe dreapta scapata pe loc, ca iar ma alearga nu stiu cine sa acuze gresit ca am tranti-o la 10-15km/h :grinbandit: )

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un magazinel prin c-ta, care l-am gasit deschis duminica dimineata :) Am cautat in 'gramada' unul sa fie in tipla si sa nu fie made in china (made in uk scrie) si cu specificatiile din carte, am uitat, dar parca 30ah? Am dat in jur de 80 de lei, cam multicel, fata de 15 lei cat am vazut pe net unele de scutere, dar mi-am facut bazdacul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duminica am iesit si eu la o tura sa vad rezultatele de la mutatu' cuiului pe ultima crestatura,am facut 200km fix,jumate softenduro, jumate sosea,pasager si bagaje,si mi-au intrat 11 litri... :banana: deci se poate...aventura continua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ biela: Ai mutat doar cuiul? Nu ai umblat si la amestecule aer benzina? Il ai la 3 ture juma'?

doar cuiul,la jiclor n-am umblat ca n-am stiut, dupa aceea am vazut postul cu jiclorul, trebuie sa ma documentez cum sa-l invart sa mai saracesc amestecul...stii tu cumva? :unsure: sub cui, am vazut o garnitura de teflon alba,mai grosutza,ma gandeam s-o subtiez pe o piatra de polizor,s-o fac mai subtire cu echivalentul distantei dintre crestaturi,dar asta doar daca nu-mi merge din jiclere...sau o pun pe gaz...http://www.agenda.ro/news/news/17472/honda-cu-motor-pe-gaz.html

 

doar cuiul,la jiclor n-am umblat ca n-am stiut, dupa aceea am vazut postul cu jiclorul, trebuie sa ma documentez cum sa-l invart sa mai saracesc amestecul...stii tu cumva? :unsure: sub cui, am vazut o garnitura de teflon alba,mai grosutza,ma gandeam s-o subtiez pe o piatra de polizor,s-o fac mai subtire cu echivalentul distantei dintre crestaturi,dar asta doar daca nu-mi merge din jiclere...sau o pun pe gaz...http://www.agenda.ro/news/news/17472/honda-cu-motor-pe-gaz.html

uite am gasit ceva de carburatoarele mikuni,http://www.mikuni.com/fs-tuning_guide.html vazand asta nici n-am sa umblu la surubul de aer,el regleaza doar amestecul la ralanti(idle)ceea ce nu ma intereseaza, imi porneste f.usor,eu vreau sa saracesc amestecul doar in sarcina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere ca ma leaga un oarecare drum de Aprilia Pegaso, am initiat o oarecare pagina pe facebook. daca e sa scrieti ceva, ar fi bine in engleza, ca se doreste a fi o pagina pentru toata lumea. la nevoie, merge si in romana, dar mai rar, asa.

bafta

 

http://www.facebook.com/pages/Aprilia-Adventure-Motorbike/221707841220628

 

PS: pana gasesc alta poza, am pus una cu aprilia mea la Magadan, ca tot a fost prima italianca acolo. Eu nu ma vad prea clar, deci nu-mi fac reclama. Si pentru s stinge discutiile inutile, si sa le fac pe plac m..istilor, nu eram eu in poza, era dublura mea. Eu mergeam cu trenul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...