Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

/index.php?/topic/702721-yamaha-xtz-660-tenere/ !Cocksucker!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am schimbat pinionul de fata(care pe original are 15 dinti)cu unul cu 16 dinti,de Yamaha Fazer(cu abs)din 2004-2010.Se potriveste perfect,parca e de acolo!

Constructorul da o eroare de 6% in km la ora(Manualul italian,pagina 48)si evident si in km parcursi,asta cu pinionul de 15 dinti!Adica la 100 km/h eu am de fapt vreo 94 km/h.Punand pinionul cu 16 dinti,am redus destul de mult eroarea data de constructor.Mai simplu,regula de 3 simpla:15 dinti.................94 km/h

16 dinti.....................X.

Astfel X=100,2 km/h la indicatia bordului de 100 km/h!

Exista si o alta metoda de a calcula viteza reala?Astept sugestii!

Am calculat ca la cei 35.090 km parcursi,am contorizat in memorie vreo 2.050 km IN PLUS!!!NU E CORECT!Mai simplu:la 100 de km parcursi pe ceas,am de fapt REAL 94 km,6 km sunt IN MINUS,ei fiind contorizati IN PLUS!Acum cu acest pinion,arata cu 0,2 km(200 m)REAL mai mult!Adica voi recupera foarte lent cei 2.050 km!

Singura modificare a fost polizarea a 5 mm din placa de ghidaj(partea colorata in albastru cu marker)a lantului!

Atasez poze:



PS:Maine pun un gps si vad exact viteza reala!Voi reveni cu date si concluzii!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ma ajutati cu o informatie sant ancepator? am o aprilia pegaso 650 nu porneste.benzina baga curent are doar ca benzina nu o trage an motor o arunca anapoi an filtru de aer. sa fie din distributie, supape ,segmenti? motoru a mers foarte bn ,mergand mia murit motorul cand mam antors si am dat sa o pornesc mia dat 2 rateuri si gata na mai pornit.



de cand am cumparato numa probleme am avut nu pornea termocupla la radiator am facuto merge.ami curge uleiul la furca fata, sa stricat rulmentul de pornire am gasit cu 380 lei de la un baiat daniel din bucuresti lam facut a mers acuma nu mai porneste de loc.ami place foarte mult aprilia dar numa probleme am cu ea de la cn am luato nu a angrijito deloc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Specifica si tu anul fabricatiei,ca-s vreo 5 generatii de Aprilici Pegaso!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai manualul Aprilicii?

Daca nu descarca-l de aici si studiaza-l!Merita!

http://www.carlsalte...vice Manual.pdf

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ma ajutati cu o informatie sant ancepator? am o aprilia pegaso 650 nu porneste.benzina baga curent are doar ca benzina nu o trage an motor o arunca anapoi an filtru de aer. sa fie din distributie, supape ,segmenti? motoru a mers foarte bn ,mergand mia murit motorul cand mam antors si am dat sa o pornesc mia dat 2 rateuri si gata na mai pornit.

 

de cand am cumparato numa probleme am avut nu pornea termocupla la radiator am facuto merge.ami curge uleiul la furca fata, sa stricat rulmentul de pornire am gasit cu 380 lei de la un baiat daniel din bucuresti lam facut a mers acuma nu mai porneste de loc.ami place foarte mult aprilia dar numa probleme am cu ea de la cn am luato nu a angrijito deloc .

poti sa fi mai explicit?dupa ce ai montat rulmentul a mai pornit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ma ajutati cu o informatie sant ancepator? am o aprilia pegaso 650 nu porneste.benzina baga curent are doar ca benzina nu o trage an motor o arunca anapoi an filtru de aer. sa fie din distributie, supape ,segmenti? motoru a mers foarte bn ,mergand mia murit motorul cand mam antors si am dat sa o pornesc mia dat 2 rateuri si gata na mai pornit.

 

de cand am cumparato numa probleme am avut nu pornea termocupla la radiator am facuto merge.ami curge uleiul la furca fata, sa stricat rulmentul de pornire am gasit cu 380 lei de la un baiat daniel din bucuresti lam facut a mers acuma nu mai porneste de loc.ami place foarte mult aprilia dar numa probleme am cu ea de la cn am luato nu a angrijito deloc .

 

 

O fi de la gramatica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai,maine incep testele si iti spun comcluzia mea dupa!




O fi de la gramatica...

Could be!Give him a chance! :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur asa va fi,cristi.motorul va merge mai turat!viteza mai mica putere de tractiune mai mare!astept sa-mi zici rezultatu



Daca nu ai umblat la supape sau la altceva vezi daca ai scanteie la bujie adica parte electrica vezi daca su sa ars CDI O CHESTIE patrata sub sa cu 6 fire daca iesti incepator NU MAI DA LA AUTOMAT CA IAR DISTRUGI RULMENTUL DACA DAI LA AUTOMAT MEREU



NU stiu sigur la ce ai umblat tu dar eu cred ca parte electrica BEBE DACA STI la ce ai umblat spune



Te rog sa fi mai explicit daca vrei



maine pun motorul sus si astept sa vad rezultatele sper sa am succes SI sper ca si tu Cristi sa fi multumit de rezultat SUCCES

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sigur asa va fi,Cristi.Motorul va merge mai turat!Viteza mai mica,putere de tractiune mai mare!Astept sa-mi zici rezultatul.

...........

Din contra Mihai,va merge mai intins,respectiv mai tare.

Eu nu caut viteza mai mare,ci reducerea erorii afisarii vitezei data de constructor(este o norma internationala la toti producatorii)si reducerea turatiei(implicit a consumului)la viteza de "croaziera" de 100 km/h.

In oras la 50 km/h,am pe bord in a 4 a,2250 de ture!Economica treaba!

Vad eu astazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mam convins si eu



Multe salutari de la VL pt CRISTI vs AVIATORU CJ MIHAI



Istoricul unei mici excursi RM VL ATENA CRETA cu PEGASO 99

PREGATIRE MOTO ulei 15 40 schimbat pinion atac mai mare cu 2 dinti pt fuga si gaz si drum uscat greutate aprox 150 kg 2 pers povestesc mai pe scurt vl creta 1650 km consum 6l 100 km rulaj CRETA aprox 1000 km totul fara probleme .Dar tr sa ai si probleme cand dai motorul pe mana altuia NU FACETI ASA CEVA CE AM FACUT EU ,Un prieten fiind posesor de un scuter ma rugat sa faca o tura cu capra mea si afacut de ma lasat fara rulment unic sens.. pornire,,, costuri 100 e rulment nervi si jigniri pe FORUM ,,, DE CE Jigniri? ma explic ,Daca tot am deschis motorul pt dendix am zis sa arunc si un ochi la supape ,la jocul arbore cu came si pastile reglaj ,MARE greseala am facut .Am plecat dupa rulment si prietenul meu ce a facut ce nu a facuta a amestecat pastilele de reg ca la urna LOTO ,, URMARI AJUTOR pe forum pt informati ANdistanta de reglaj adica distanta arbore cotit si pastila reglaj,,,,RASPUNS la ajutor ,.vreau sa cersesc 100 e CE ERA CU TOTUL FALS ,,, SI UNUL DIN CLUJ CORECT SI DE ANCURAJARE MULTUNESC TUTUROR CE MAU SUSTINUT ,,DEDICATIE CRISTI SI AVIATORUL CJ

Acum am capra in garaj ma apuc pt servis total ,,,,,,,,,,,,,,, piston segmenti supape semeringuri arcuri pastile totul nou ARE 15000 fara servis tr saraca VA MULTUMESC CA MAI SUPORTAT SIGUR SIGUR STIE CINEVA DISTANTA REGLAJ ARBORE CU CAME SI PASTILA REGLAJ?DACA DA ASTEPT RASPUNS PE FORUM CEVA CORECT



NU TREBUIE SA NE GANDIM NUMAI LA NOI SA BEM BERE TR SA NE GANDIM SI LA CAPRELE NOASTRE CE NE POARTA CALARE ,,, SERVIS AM DREPTATE SAU NU ?



ai dreptate cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am pus rulmentul a mers foarte bn, antorcanduma mia murit motorul am dat la automat sa il pornesc si na mai pornit deloc, are scanteie carburatorul baga benzina doar ca o arunca anapoie an filtru, nu o trage an motor, cred ca e de la supape.

Nu inteleg absolut nimic!Nu ai punct,nu ai virgula,etc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Dupa ce am pus rulmentul a mers foarte bine, intorcandu-ma mi-a murit motorul, am dat la automat sa il pornesc si n-a mai pornit deloc, are scanteie, carburatorul baga benzina, doar ca o arunca inapoi in filtru, nu o trage in motor, cred ca e de la supape."

Am mai pus eu niste virgule, sper sa nu fi schimbat sensul...

Nu ca am fi scrupulosi, da' chiar e greu de urmarit... e si weekend si speram sa ne relaxam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bn ziceti ca nu stiti ce poate sa aiba !decat sa ziceti nu anteleg ca nu ai pus . si, clar am scris chear daca am scris fara gramatica ce e greu de anteles ? are scanteie are benzina doar ca nu o baga an motor ci o scuipa an filtru de aer.relaxativa an continuare ca nu mai am nevoie de sfaturile voastre. eu vam rugat frumos sa ami ziceti ce ar putea avea doar ca voi santeti destepti va legati de gramatica bravo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat pinionul de fata(care pe original are 15 dinti)cu unul cu 16 dinti,de Yamaha Fazer(cu abs)din 2004-2010.Se potriveste perfect,parca e de acolo!

Constructorul da o eroare de 6% in km la ora(Manualul italian,pagina 48)si evident si in km parcursi,asta cu pinionul de 15 dinti!Adica la 100 km/h eu am de fapt vreo 94 km/h.Punand pinionul cu 16 dinti,am redus destul de mult eroarea data de constructor.Mai simplu,regula de 3 simpla:15 dinti.................94 km/h

16 dinti.....................X.

Astfel X=100,2 km/h la indicatia bordului de 100 km/h!

Exista si o alta metoda de a calcula viteza reala?Astept sugestii!

Am calculat ca la cei 35.090 km parcursi,am contorizat in memorie vreo 2.050 km IN PLUS!!!NU E CORECT!Mai simplu:la 100 de km parcursi pe ceas,am de fapt REAL 94 km,6 km sunt IN MINUS,ei fiind contorizati IN PLUS!Acum cu acest pinion,arata cu 0,2 km(200 m)REAL mai mult!Adica voi recupera foarte lent cei 2.050 km!

Singura modificare a fost polizarea a 5 mm din placa de ghidaj(partea colorata in albastru cu marker)a lantului!

Atasez poze:

 

PS:Maine pun un gps si vad exact viteza reala!Voi reveni cu date si concluzii!

Asa e cand ai pe Aprilica motor de Yamaha...se mai potrivesc si piese de japoneze....la noi, merg facute conversii, dar costa o caruta de bani un kit modificat, si vine destul de greu pe comanda...

Foarte bine ca ai mai facut o schimbare, Cristiane. E ca la jocul "Drag Racing Moto Edition"...sunt curios care e diferenta fata de viteza reala.

Cumnata-miu a avut la F 650 (fratele lui Pegaso) un chit de pinioane 14/49, dar era de forta, te ajuta foarte mult la urcari si mers pe o roata, dar limita viteza la maxim 120-140 km/h.

 

mai bn ziceti ca nu stiti ce poate sa aiba !decat sa ziceti nu anteleg ca nu ai pus . si, clar am scris chear daca am scris fara gramatica ce e greu de anteles ? are scanteie are benzina doar ca nu o baga an motor ci o scuipa an filtru de aer.relaxativa an continuare ca nu mai am nevoie de sfaturile voastre. eu vam rugat frumos sa ami ziceti ce ar putea avea doar ca voi santeti destepti va legati de gramatica bravo!

Hold your horses.

Poate ca baietii au dreptate cu partea de gramatica,dar o exprimare mai coerenta iti da sanse mai mari sa obtii un sfat bun. Faptul ca ai nevoie de ajutor, si ai cerut un sfat aici, este alegerea corecta.

Deci, parerea mea este sa faci o drenare a carburatoarelor. Opresti robinetul de benzina, iei o surubelnita mecanica dreapta, mai lunga, te uiti pe partea stanga, langa reglajul de la ralanti, si o sa gasesti o gaura in cadru.

Daca te uiti prin ea, vei vedea niste suruburi in partea de jos a carburatoarelor. Le slabesti pana curge toata benzina din carburatoare, le strangi la loc, dai drumul la benzina iar, si incerci sa pornesti motorul. Dupa cateva secunde il opresti iar, inchizi robinetul, apoi repeti manevra.

 

Mai incearca sa ii dai si curent de la o masina, in timp ce dai la automat. Se poate sa iti fi scazut amperajul la baterie, si sa iti dea scanteie prea slaba la bujie, in timpul actionarii demarorului.

A venit sezonul rece, si incep problemele cauzate de baterii slabe, bujii incarcate cu calamina, si, sa ma scuze toata audienta, dar Pegaso, ca si BMW F650, au o mica problemuta cu socul, in sensul ca acesta actioneaza doar asupra unui singur carburator, din cele doua, si asa cum citeam pe niste site-uri de afara, exista un mic truc daca ne trezim cu o problema cu pornirea la rece (si temperaturi foarte reci). Trucul consta in astuparea gaurii de admisie de la filtrul de aer de sub sa, cu mana, doar cand se actioneaza demarorul, pentru a obtura aproape complet aerul la admisia primara.

 

Incearca si varianta asta, pana una-alta, in ideea ca nu ai facut alte modificari.

 

Out of topic:din pacate nu am mai scos Aprilica mea de ceva timp, din ziua in care i-am montat bateria noua, pentru ca aproape de terminarea concediului a trebuit sa trec printr-o mica operatie, dupa care sper sa-mi revin rapid. Pana atunci, trebuie sa merg zilnic la domnii doctori...si sa stau cu pielea desfacuta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fie mai bine (cu pinionul de 16 ) in sensul ca o sa fie mai putin turat motorul , dar pierde putin din nervozitate . La drum lung e bun .

E foarte adevarat,e deosebit de fain la drum intins,se intinde altfel!E clar ca a scazut si consumul cu ceva!Legat de plecarea de pe loc,diferenta e insesizabila!Cat priveste nervozitatea Aprilicii,daca voiam un motor nervos,imi luam un "obuz"(asa denumesc eu speed-urile)!!!

Nu am putut stabili exact viteza reala fata de cea din bord,caci nu a avut la el gps-ul,prietenul care spunea ca-l aduce!Singura diferenta consta in faptul ca,acum,la 100 km contorizati/parcursi,eu am cu 6 km mai putin!Asta ma indeamna sa cred ca viteza reala a ajuns 1:1 cu cea din bord!Atata timp cat constructorul a dat eroarea de 6% legat de viteza in manual!Nu,Remus?Tu ce spui?

 

mai bn ziceti ca nu stiti ce poate sa aiba !decat sa ziceti nu anteleg ca nu ai pus . si, clar am scris chear daca am scris fara gramatica ce e greu de anteles ? are scanteie are benzina doar ca nu o baga an motor ci o scuipa an filtru de aer.relaxativa an continuare ca nu mai am nevoie de sfaturile voastre. eu vam rugat frumos sa ami ziceti ce ar putea avea doar ca voi santeti destepti va legati de gramatica bravo!

IMI CER SCUZE,dar intentia mea CHIAR NU A FOST sa te supar sau sa te jignesc!Intentia mea era cu totul ALTA... :peace:

Cu stima,Cristi.

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am putut stabili exact viteza reala fata de cea din bord,caci nu a avut la el gps-ul,prietenul care spunea ca-l aduce!Singura diferenta consta in faptul ca,acum,la 100 km contorizati/parcursi,eu am cu 6 km mai putin!Asta ma indeamna sa cred ca viteza reala a ajuns 1:1 cu cea din bord!Atata timp cat constructorul a dat eroarea de 6% legat de viteza in manual!Nu,Remus?Tu ce spui?

 

Nu am putut stabili exact viteza reala fata de cea din bord,caci nu a avut la el gps-ul,prietenul care spunea ca-l aduce!Singura diferenta consta in faptul ca,acum,la 100 km contorizati/parcursi,eu am cu 6 km mai putin!Asta ma indeamna sa cred ca viteza reala a ajuns 1:1 cu cea din bord!Atata timp cat constructorul a dat eroarea de 6% legat de viteza in manual!Nu,Remus?Tu ce spui?

 

Si eu cred tot asa . Foaia cati dinti are ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am sosit si am testat viteza cu gps-ul!La 50 am 50,la 90 am 90,la 130 am 130!Deci NU MAI AM EROAREA constructorului!Chestia ca nu stiu acum daca contorizarea km parcursi era buna inainte sau acum.Trebuie sa ma gandesc la o metoda de calcul!

Ma duc iar sa dau o tura si sa iau in comparatie ceva borne kilometrice!



.. . Foaia cati dinti are ?

Kitul de lant original avea 15 dinti pe pinionul fata si 44 pe spate.Acum am 16 dinti pe fata tot cu 44 pe spate!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...