Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, Cristiane.

Faptul ca incalzesti mobra inainte de plecare, protejeaza motorul la uzura.

La noi in Bucuresti se conduce infernal, e foarte aglomerat traficul si nu e zi sa nu evit 2-3 idioti care nu dau prioritate sau schimba benzile de-an-curulea, fara semnal si fara sa se asigure.

Mie personal imi place sa ma joc cu acceleratia, si am un stil de conducere un pic sportiv, dar asta nu inseamna ca sar de 4-5.000 de ture.

Poate daca as merge mai cuminte, Aprilica ar consuma mult mai putin.

Mobra ta e alta generatie, iar motorul Minarelli de pe XTX este mult mai elastic si mai bine pus la punct din punct de vedere al tehnologiei.

E ca si cum as compara Mercedes-ul meu C180 din `97 cu un Mercedes CLS...

 

Ideea in sine e ca imi place mult mai mult cum se comporta motorasul acum, dupa ce am schimbat pinioanele, fiind mult mai agil. In plus, daca inainte, pana in 3.000 ture se scutura putin daca fortam acceleratia, acum nu simte nici un efort la accelerari de la 2-3.000 de ture.

Practic, motorul merge mult mai relaxat si poti folosi plaje joase de turatie, consumand mai putin.

Sper ca salariul viitor sa-i fac un plin de rezervor si sa-i fac consumul.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza 2,piesa 1!

Se scoate furtunul afara de pe stutz si apoi se desfileteaza normal stutzul din rezervorul de ulei!Are profil hexagonal,nu mai stiu de cat e cheia cu care il dai jos!Inauntru veti vedea o sita fina dubla din tabla.La generatiile pana in 1996 inclusiv,sitele sunt sudate in interiorul stutzultui!

Te-am lamurit,d-nule Geo?

 

 

Corect,dar cauta sa fie ceva si cu casute sau ceva pensiune cu camping,ca poate unii stau la cort,altii la cazare.Sa aiba oferta completa! :peace:

cautati Pensiunea Brandusa!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună dimineața tuturor,

 

Vi s-a întâmplat vreodată să fiți nevoiți să înlocuiți butucul de pornire? Dacă da, la cine ați apelat pentru achiziționarea acestuia?

Al meu a cedat, compromis 100%. Am să revin cu fotografii în câteva ore.

 

O săptămână frumoasă,

Cristi L.

post-77393-0-99204700-1393226575_thumb.jpg

post-77393-0-96637700-1393226597_thumb.jpg

post-77393-0-71190600-1393226631_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Eu nu am patit-o, dar au fost cazuri si la japoneze.

Cauta un contact SH de Aprilia Pegaso sau de Bmw F650. Indicat ar fi sa il cumperi cu tot cu busonul de la rezervor si incuietoarea de la sa, sa nu stai tot timpul cu 2 chei.

Vezi ca Nationalist-ul are contact de Pegaso an 1997. Ia legatura cu el. Azi trebuie sa imi trimita un colet, poate iesim mai ieftin cu transportul ;)

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Al meu a cedat, compromis 100%. Am să revin cu fotografii în câteva ore.

 

 

in ce sens a cedat? Firele? Se poate desface si lipi orice fir. Asa am avut si eu o problema cand aveam TDM si acum e lipit mai bine ca in fabrica :) Daca totusi nu si nu, merge desfacut, luat 'cateii' din el si montati in alt contact si ai aceeasi cheie. Acum doar sa nu fie mizerie capsulata, ca am stricat si eu unul incercand sa il desfac :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am patit ceva similar la f650clasic. nu trebuie musai contact si buson. partea cu contactele se poate demonta de pe butuc.

eu am reusit sa "imping" contactele cu un pistol de lipit pe placa respectiva ca sa-mif aca din nou contact

desfa totul , curata, relipeste/ aliniaz si mai merge mult si bine.

cauza cica ar fi faptul ca motocicleta a fost oprita de la cheie si nu de la butonul dedicat. de atunci la mine este regula. mobra se porneste si opreste de la buton (era sa raman in padure ca nu mai facea contact :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei se desfac suruburile de prindere a contactului pe jugul furcii. E clasic si la BMW F650.

Putin Loctite la suruburi, un pic de WD 40 in interiorul contactului, unde intra cheia, si sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Eu nu am patit-o, dar au fost cazuri si la japoneze.

Cauta un contact SH de Aprilia Pegaso sau de Bmw F650. Indicat ar fi sa il cumperi cu tot cu busonul de la rezervor si incuietoarea de la sa, sa nu stai tot timpul cu 2 chei.

Vezi ca Nationalist-ul are contact de Pegaso an 1997. Ia legatura cu el. Azi trebuie sa imi trimita un colet, poate iesim mai ieftin cu transportul ;)

Salut!

Ai un număr de telefon?

 

Mersi frumos,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei se desfac suruburile de prindere a contactului pe jugul furcii. E clasic si la BMW F650.

Putin Loctite la suruburi, un pic de WD 40 in interiorul contactului, unde intra cheia, si sanatate.

Salut!

Din ce am observat, problema e de natură electrică. Un fir sau mai multe, dintre cele care pleacă din butucul capsulat, nu mai face contact. Bad luck...

 

Cu respect,

Cristi L.

 

Am vorbit cu el acum, si mi-a zis ca l-a dat.

Mai aveau piese Adifykus, Aviatorul si un baiat din Tulcea.

Cauta pe sectiunea dezmembrari.

Am să caut; mulțumesc!

 

Am să revin cu fotografii în câteva ore.

 

post-77393-0-24922900-1393269280_thumb.jpgpost-77393-0-26272900-1393269281_thumb.jpgpost-77393-0-33130900-1393269282_thumb.jpgpost-77393-0-95340100-1393269283_thumb.jpgpost-77393-0-21887100-1393269285_thumb.jpg

Editat de Leontiev
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un prieten care cauta hanguarduri dar vreau un nr tel sa-i pun in legatura.Anul trecut am pus ulei Aral 10w40 auto ,am mers vreo 2000 km si motorul s-a comportat bine. Acum as vrea sa-l schimb dar credeti ca-i bine sa pun tot acelasi ulei daca il schimb la 2000. Ma intrebam eu daca o fi diferenta intre ulei moto si auto sau totu-i comert :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un prieten care cauta hanguarduri dar vreau un nr tel sa-i pun in legatura.Anul trecut am pus ulei Aral 10w40 auto ,am mers vreo 2000 km si motorul s-a comportat bine. Acum as vrea sa-l schimb dar credeti ca-i bine sa pun tot acelasi ulei daca il schimb la 2000. Ma intrebam eu daca o fi diferenta intre ulei moto si auto sau totu-i comert :-L

http://shop.poldistribution.ro/ulei-de-motor/113-5100-4t-10w40.html

foloseste asta! Eu am comandat aici si soseste lotul in Martie , la inceputul lunii

 

http://shop.poldistribution.ro/ulei-de-motor/113-5100-4t-10w40.html

foloseste asta! Eu am comandat aici si soseste lotul in Martie , la inceputul lunii

Iar despre diferenta ,....intrebare: MASINATA FUNCTIONEAZA LA 7000 DE TURE IN MOD NORMAL ???

GANDESTE-TE CA RELANTIUL LA AUTO E SUB 1000 TURE IAR LA MOTO UNDEVA IN JUR DE 1400-1500 , DECI NECESAR ALT TIP DE UNGERE.. PAREREA MEA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un prieten care cauta hanguarduri dar vreau un nr tel sa-i pun in legatura.Anul trecut am pus ulei Aral 10w40 auto ,am mers vreo 2000 km si motorul s-a comportat bine. Acum as vrea sa-l schimb dar credeti ca-i bine sa pun tot acelasi ulei daca il schimb la 2000. Ma intrebam eu daca o fi diferenta intre ulei moto si auto sau totu-i comert :-L

Lasa-mi un PM pt handguard-uri.

Eu ultimii ani am folosit Motul 5100 si am fost multumit. In principiu, fac maxim 2-3.000 de km pe an, si il schimb mereu primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca cel mai important aspect la uleiul pt. motociclete, este ca e facut special pt. ambreiaj, care la majoritatea motocicletelor de astazi, este in baie de ulei. Cu cel auto ar patina.

asa este uleiul de motor este si lubrifiantul ansamblului de ambreiaj cutie viteze in cazul motocicletelor , la auto uleiul de cutie e separat , functioneaza la alti parametrii ...in concluzie folositi DOAR CE PRODUCATORUL UTILAJULUI A PREVAZUT IN CARTEA TEHNICA !

 

DIN LINK-UL PE CARE L-AM PUS MAI SUS VA PUTETI APROVIZIONA CU ULEI IAR TRANSPORTUL ESTE GRATUIT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un prieten care cauta hanguarduri dar vreau un nr tel sa-i pun in legatura.Anul trecut am pus ulei Aral 10w40 auto ,am mers vreo 2000 km si motorul s-a comportat bine. Acum as vrea sa-l schimb dar credeti ca-i bine sa pun tot acelasi ulei daca il schimb la 2000. Ma intrebam eu daca o fi diferenta intre ulei moto si auto sau totu-i comert :-L

Baga linistit, blue tronic, sintetic, banuiesc nu? Bagasem si eu in honda si se comporta foarte frumos (si nu patina ambreiajul). Schimba-l cat mai des, 3000km e ok dar nu forta totusi motorul in ture ridicate.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga linistit, blue tronic, sintetic, banuiesc nu? Bagasem si eu in honda si se comporta foarte frumos (si nu patina ambreiajul). Schimba-l cat mai des, 3000km e ok dar nu forta totusi motorul in ture ridicate.

SEMISINTETIC.....................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmeaza sa-mi vina ultimile maruntisuri de piese din U.K (fitinguri pt. instalatia de alimentare..) dar din pacate am uitat sa comand un lucru si anume bucata de cauciuc dintre pompa de benzina si colierul ce o tine. Aveti idee cu ce-l pot inlocui, vreun material ce nu e atacat de benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am auzit de clasificarea asta vreodata :) Dar pe scurt, e vorba de aditivii despre care vorbeam mai sus, gen aia de imbunatatesc consumul "fuel efficient"/friction modifiers, si care bagati in motor de moto, fac ambreiajul sa alunce. Singurul dubiu, cum am zis si mai sus, a fost cel legat de rezistenta peliculei la ture inalte, ca cica uleiul de moto ar avea 'ceva' in plus, insa demonstrat practic intr-un motor 4 in linie la ~70k km, pe o durata de vreo 50k (nu sunt sigur e posibil sa fie in plus, e posibil sa fie in minus), care are ture ceva mai ridicate, iar proprietarul nu o menaja deloc, unde s-a folosit ulei auto castrol api SL, B3 s-a dovedit la fel de bun ca un ulei de moto. Mai era si tipul ala din galati cu 'performancele' care baga tot castrol parca in RF, care batea si campii dar mi se parea un tip tare capabil. Avand experientele astea 2, am bagat si eu in honda si fara sa o fortez, chiar mergea foarte bine. Ambreiajul nu scapa, intra foarte usor. Si ca si in alta situatie, eu sunt ferm convins ca un motor care nu e chinuit, impreuna cu un ulei schimbat des, cateva mii de km, chiar inainte de termenul specificat in manual, o sa aibe viata lunga. In chinez nu o sa bag inca, il las sa iasa din garantie, insa dupa, o sa incerc si o sa vedem cat tine. sper cu ocazia asta sa dezmembrez 2 mituri: 1. chinejii fac lucruri proaste care nu tin si 2. uleiul de auto nu e bun in moto :) Si...nu e cazul sa va enervati doar daca cineva nu e de acord cu parerea voastra :)

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...