Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chiar si la auto, cand aprinzi luminile, tensiunea de incarcare creste.

Are legatura tot cu rezistenta din circuit.

Cu cat rezistenta totala a circuitului este mai mica, se modifica tensiunea pe circuitul de comanda (al alternatorului la auto, respectiv al regulatorului in cazul moto).

Tensiunea pe circuitul de comanda are ca referinta punctul de masa si tensiunea pe pinul de plus.

Comparatorul face urmatorul "calcul":

daca tensiunea citita este mica, comanda alternatorului (in cazul nostru, comanda regulatorului) sa incarce mai mult.

La auto se face din regulatorul alternatorului prin varierea tensiunii excitatiei alternatorului (cresterea sau scaderea campului magnetic) iar la moto tot prin regulator, dar prin scurtarea timpului in care sunt scurtcircutiate infasurarile statorului.

Practic, un consum mare, declanseaza o tensiune mica, care este rapid compensata si practic se obtine o tensiune mai mare decat cea initiala.

Poti verifica si la masina si o sa observi ca daca nu e in relanti, cand aprinzi luminile, tensiunea pe baterie este mai mare decat fara lumini aprinse.

ai dreptate consum matr= tensiune mica , dar de fapt este impropriu spus :legea lui oHM R= U/I sau cum se spune sunt om cu tine daca esti om cu mine ....dezvoltam ??? cred ca NU. Hai la solutii, ca sunt oameni care nu au timp de teoreme ,CE SA FACA OMUL ASTAS ...1. SA VERIFICE MASELE ...2. SA VERIFICE ACUMULATORUL ( sa nu nfie in sc) du'paia vb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa faca o proba cu alt acumulator... sau sa mai traga de asta pana la sfarsitul sezonului, dar sa puna un ventilator pe releul de incarcare.

Ventilatorul de calculator, de 80 mm sa fie alimentat din siguranta de 7.5A, In felul asta va porni la punerea contactului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de plimbari: care vine mai spre sfarsitul lunii, pe 25 asa, pana la greci? Noi mergem (adica eu si sotia - 2 moto) in fiecare an in perioada asta, pentru a ne lua revedere de la Mareai Egee, pana in primavara urmatoare. Avem si o plaja, gasita cu greu pe Google Earth, unde intra lejer 10 corturi. Distanta pana la locatie este de aproximativ 1.000 km dus si cam tot atat si intors. Gratare pe plaja, foc de tabara, ouzo sau tzipouro, liniste.

Am scris mai demult despre locul asta insa am avut grija sa nu dau indicatii rutiere exacte, tocmai pentru a-l pastra necunoscut.

http://www.ziuanews.ro/travel/elitsa-beach-fata-salbatica-a-greciei-86792

Ar fi faina o iesire cu mai multe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legea spune foarte clar:motociclurile trebuie sa circule permanent pe drumurile publice cu luminile de intalnire in functiune.

Ieri am desfacut bendix-ul care se blocase in urma cu o saptamana.

Arculetul de la rulmentul nou pe care am dat 400 lei acum 3 luni, rolele s-au facut praf si roata mare dintata are un sant de 1mm.

Deja am dat comanda de roata dintata si o sa vad cum ma mai scarman de bani si de un rulment unisens nou.

Asa ca, inca o mai tin pe bara cel putin o saptamana-doua...

Mama ei de inginerie.

Poti sa-mi spui si mie de unde ai comandat roata dintata?Si la mine e aceeasi problema,eu am bucsat-o cu un rulment de cota respectiva dar nu stiu cat va tine.Cu stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Nu am luat-o noua.

Am vorbit cu cineva zilele trecute si mi-a spus ca a fost la reprezentanta Aprilia, United Motors din Pipera.

In incinta lor, sunt mai multe firme, printre care si un atelier de strungarie.

Te duci cu piesele, un rulment unisens nou, iti ia cote si le rectifica, atat roata libera, cat si oala casei bendix-ului in care sta rulmentul.

Pretul este 100 de euro si spun ei ca nu au mai fost probleme.

In principiu, se rectifica si se baga bucsa din otel de scule tratat, cum ar fi cutitele de strung. La urma, sunt tratate din nou. Camasa de rulment nu rezista, pentru ca in momentul ambutisarii va fi fortat materialul si apar microfisuri. Au fost cazuri in care camasa de rulment a cedat repede, dupa cateva porniri.

» Post actualizat in 16 Sep 2014 08:03

Roata dintata noua costa cam 1.000 ron pe comanda.

Sper ca in iarna asta sper sa reusesc sa o cumpar.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Nu am luat-o noua.

Am vorbit cu cineva zilele trecute si mi-a spus ca a fost la reprezentanta Aprilia, United Motors din Pipera.

In incinta lor, sunt mai multe firme, printre care si un atelier de strungarie.

Te duci cu piesele, un rulment unisens nou, iti ia cote si le rectifica, atat roata libera, cat si oala casei bendix-ului in care sta rulmentul.

Pretul este 100 de euro si spun ei ca nu au mai fost probleme.

In principiu, se rectifica si se baga bucsa din otel de scule tratat, cum ar fi cutitele de strung. La urma, sunt tratate din nou. Camasa de rulment nu rezista, pentru ca in momentul ambutisarii va fi fortat materialul si apar microfisuri. Au fost cazuri in care camasa de rulment a cedat repede, dupa cateva porniri.

» Post actualizat in 16 Sep 2014 08:03

Roata dintata noua costa cam 1.000 ron pe comanda.

Sper ca in iarna asta sper sa reusesc sa o cumpar.

Destul de nasol.Poate tinem legatura si-mi spui si mie ce lucrare ti-au facut,deocamdata la mine a tinut cu rulmentul,poate pe viitor.La 1000 ron, nu prea ma tine buzunarul.Multumesc oricum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sunt foarte scumpe piesele noi.

Eu am luat mobra anul trecut cu bendix-ul stricat.

I-am pus un rulment sh care m-a tinut un an.

In Iunie anul asta, am schimbat roata mare tot cu una folosita si am luat rulment nou.

Din cauza la releul de incarcare/baterie, dupa 3 luni a cedat iar.

Banuiesc ca initial s-a largit arcul, apoi s-a rupt, a intors niste role de la rulment, care au sapat in buza de la roata dintata pe care sta rulmentul.

Ideea in sine este cel mai bine e sa inlocuiesti toate cele 3 piese, respectiv flywheel (roata dintat), sprag clutch (rulment) si clutch housing (casa bendix-ului).

Oricare dintre ele nu este in stare buna, le strica pe celelalte.

» Post actualizat in 16 Sep 2014 08:50

Faza e ca orice model de motocicleta are o piesa slaba, care cedeaza la un moment dat.

Ca exemplu, la Kawasaki Gpz500, model pana in '94, Cagiva Canyon 500 sau Ktm-urile LC4, modelul vechi, cedau lipiturile la magnetii de la volanta, rupeau bobinajul de la alternator si, in multe cazuri, rupeau biela sau vibrochen.

In rest, niste mobre fiabile, cu care iti faci treaba, asa cum e si cazul la Pegaso.

Duminica am fost la tara si a trecut pe linia de centura, in zona Pantelimon, dinspre Berceni catre Otopeni, un Pegaso gri metalizat, cu coburile originale.

Nu am apucat sa vad nr de înmatriculare, ca mergeam in sens invers.

Frumoasa mobra.

» Post actualizat in 16 Sep 2014 11:18

Dacă tot stam în așteptarea pieselor,în primele zile libere...Work in progress.

Xenon+angeleyes.

:D

post-74306-0-05254100-1410866195_thumb.jpg

post-74306-0-94711700-1410866231_thumb.jpg

post-74306-0-18149800-1410866245_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam, Cristian1.

Deocamdata ma gandesc cum sa trag firele fara sa fac modificari la instalatia electrica.

Mai am doua fire in plus, pentru ca balastul de xenon este pentru bec cu doua faze, ori la noi e cu becuri separate.

post-74306-0-25082800-1410876915_thumb.jpg

post-74306-0-25873400-1410876926_thumb.jpg

post-74306-0-23704100-1410876936_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam, Cristian1.

Deocamdata ma gandesc cum sa trag firele fara sa fac modificari la instalatia electrica.

Mai am doua fire in plus, pentru ca balastul de xenon este pentru bec cu doua faze, ori la noi e cu becuri separate.

omule , ai facut atatea la mobra asata , sper sa rezolvi si cu pornirea ( bendixu')

» Post actualizat in 16 Sep 2014 15:45

multumesc tuturor pt sfaturile utile :)

maine verific si la masina.

 

eugen, daca vrei sa-l testezi am eu (azi si maine) aparat de masura. apropo de cati amperi scoate adica.

 

mony, are logica ce spui tu (cu rezistenta interna a bateriei care sa fie mai mare pt ca bateria sa fie veche). totusi nu inteleg de ce cand adaug consumatori (faza scurta, apoi lunga) tensiunea de incarcare creste (de la 14.70V fara consumatori la 15.15V cu faza scurta respectiv 15.30V cu faza lunga). nu ar fi de asteptat sa scada?

ai rezolvat problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa rezolv si cu pornirea.

Hai, ca ma prinde noaptea cu treaba neterminata. .noroc ca mai am o zi libera.

Cam asta reiese din munca mea de azi.

post-74306-0-75207600-1410883618_thumb.jpg

post-74306-0-82497300-1410883629_thumb.jpg

post-74306-0-28449300-1410883654_thumb.jpg

post-74306-0-26324600-1410883664_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am sa prind firele cu soricei si carena fata.

Ce-ar mai fi intrat o bere acum...

» Post actualizat in 16 Sep 2014 16:11

Multam. Era gata pana acum, dar mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama ce fac cele 6 fire si sa izolez totul cu silicon...apoi m-am legat de firele instalatiei aproape de bord unde au lipitura din fabrica..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am sa prind firele cu soricei si carena fata.

Ce-ar mai fi intrat o bere acum...

» Post actualizat in 16 Sep 2014 16:11

Multam. Era gata pana acum, dar mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama ce fac cele 6 fire si sa izolez totul cu silicon...apoi m-am legat de firele instalatiei aproape de bord unde au lipitura din fabrica..

E bine unii muncesc iar altii....mananca visine ....caci visinata s-a beut ! :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As veni si eu cu nevasta-mea cu cea mai mare placere inca odata in Grecia,dar piciorul meu cel rupt ma obliga inca vreo 2-3 luni la repaus fortat!

Oricum,distractie placuta! :hug:

» Post actualizat in 15 Sep 2014 14:50

PS:Abia astept sa ma fac ok sa ma dau o tura... :scooter:

Da, stiu ca tu esti cu probleme in perioada asta. Sanatate maxima, inca o data, si la anul o luam de la cap cu drumurile. Va asteptam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehe, nu mai beau tarie de mult timp.

Am facut-o lata acum cativa ani cu palinca in zona Huedin-ului intre Cluj si Oradea, de m-a durut dovleacul 3 zile.

mie , imi face rau berea si vinul , imi creeaza aciditate si ma chinui tot asa 3 zile chiar de la doar 1 litru.Cat despre tarie ...am revenit la origini rachiu de casa ( adica tuica , palinca ..) iar visinata facuta de mine asa ca e curata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stiu ca tu esti cu probleme in perioada asta. Sanatate maxima, inca o data, si la anul o luam de la cap cu drumurile. Va asteptam!

poti sa ne spui mai din timp . am fi mers , dar acum nu mai am nici concediu nici banuti,,asta e

» Post actualizat in 16 Sep 2014 17:16

Da, stiu ca tu esti cu probleme in perioada asta. Sanatate maxima, inca o data, si la anul o luam de la cap cu drumurile. Va asteptam!

ma bucur ca ai text publicat , si te incurajez sa continui si cu altele , cred ca ai ceva drumuri, trasee facute, asa ca scriind iti pui o parte din viata pe hartie pentru mult timp iar il al doi-lea rand ne impartasesti si noua aventura ta .Te rog continua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...