Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Cam in aceeasi perioada a avut si colegul meu masinile.

 

Suntem cu totii suflete de artisti

Eugen este si el un suflet mare, si de asta ma tem cel mai mult... Ca imi va fi greu sa refuz asa colegi.

Si Cristi... sa stii ca inca suntem copii :) doar ca acum avem jucarii mari. Si aici ma refer la motociclete, nu la altceva

Da,da,amu ne jucam cu jucarii mult mai scumpe!

Eu voi creste mare in ziua cand voi muri!Am aproape 45 de ani si ma cam doare la pedala... :crack:

Din suflet te rog sa accepti si sa vii!E o ocazie unica de a ne intalni NOI ASTIA APRILISTII CONVINSI!Cat priveste jobul,nu-l mai cauta tu,de data asta LASA-L SA VINA EL LA TINE!

"Your mind surprise yourself!"Citat Faith no more,o trupa adevarata!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Faith no more... ca doar avem aproximativ aceeasi varsta si probabil ascultam aceeasi muzica.

Sunt bucuros ca exista asemenea oameni printre noi, in comunitatea noastra.

Nu iti promit nimic... dar voi face tot posibilul ori sa vin, ori sa va ajut cat de mult pot cu tot ce am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faith no more... ca doar avem aproximativ aceeasi varsta si probabil ascultam aceeasi muzica.

Sunt bucuros ca exista asemenea oameni printre noi, in comunitatea noastra.

Nu iti promit nimic... dar voi face tot posibilul ori sa vin, ori sa va ajut cat de mult pot cu tot ce am.

Chiar m-as bucura sa treci peste anumite oprelisti!Meriti crede-ma!Si asta o spun pentru ca am auzit de multe chestii caritabile facute de tine in tagma mobristica!!!

Amu tocmai ascult Slayer-Season in the abyss si beau o bere de 2500 cmc!

» Post actualizat in 20 Jun 2014 19:04

PS:CREDE-MA CA VOR CONTRIBUI ABSOLUT TOTI CEI CE VOM VENI CU ATAT DE MULT CAT VOR PUTEA!NIME' NU SE VA TRAGE PE C.U.R.

» Post actualizat in 20 Jun 2014 19:05

http://www.youtube.com/watch?v=-lodCjSNaMI

» Post actualizat in 20 Jun 2014 19:36

Posesori De Aprilia Pegaso 650,uniti-va!

Altfel,ce rost mai are titulatura topicului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi Mony,asta e spiritul calutului innaripat!

Deci asteptam sa spui da si te asteptam,evident.

 

Amu ma pregatesc sa iau Aprilica si ma duc la un "mars" moto de casatorie.Se insoara unul dintre instructorii de aici din Cluj!

 

Astept propuneri pentru intalnirea noastra din 8-10 august.Si postati locuri concrete de intalnire si cazare,cu harta aferenta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad. Frumos spiritul aprilistilor.

Va multumesc tuturor pentru frumusetea gestului.

Nu va pot da raspunsul acum, fiindca in acest moment as refuza in mod sigur din motivele pe care le-am invocat in posturile anterioare.

Dar ma flateaza gandul vostru bun si hotararea voastra. Simt ca hotararea mea de a nu veni incepe sa se diminueze si asta din cauza bunatatii voastre.

Lasati-ma vreo saptamana sa imi pun gandurile in ordine si va voi confirma daca vin sau nu... sau poate daca nu cu motorul, cu masina.

Ma gandesc ca ar fi o varianta sa fie si o masina. Dar asta discutam peste cateva zile cand ies din starea asta de euforie :)

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri fusai o tura de vreo 200 si ceva de km Cluj-Ciucea-Crasna-Zalau-Cluj,iar azi la fel 200 si ceva de km Cluj-Sebes-Cluj.Vreme faina,locuri la fel! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele-s de ieri.Azi m-am dus singur in intampinarea nevese-mii,caci a avut training la Sambata de Sus si a fost cu conserva!Poze de azi n-am!

 

Eugene,esti de acord sa-l sustinem pe Mony,nu?

post-41801-0-67051900-1403442276_thumb.jpg

post-41801-0-84785000-1403442291_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domn ca de obicei!

Ar trebui sa ne "adunam" pentru a stabili locatia finala a Marii Intalniri Apriliene din 8-10 august 2014! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu raman la zona Sibiului: E echitabil ca si distanta pentru toti , este zona foarte frumoasa , posibilitati de cazare multiple ; de acolo putem face trasee in imprejurimi nu la distante mari ,Alba , Shighisoara, Ocna Sibiului , Transalpina etc

Unul din elemente definitorii cred ca va fi " masa" : Camping sau restorant , conteaza pt ca trb sa stim ce aducem de-acasa ,

Eu optez pentru farmecul unei mese in aer liber si un foc aprins intre bolovani( dac e posibil ) ,

Cazarea ? Un camping ar fi perfect , casute , cort , motel -optiuni multiple aceeasi locatie


» Post actualizat in 22 Jun 2014 15:06

Eu raman la zona Sibiului: E echitabil ca si distanta pentru toti , este zona foarte frumoasa , posibilitati de cazare multiple ; de acolo putem face trasee in imprejurimi nu la distante mari ,Alba , Shighisoara, Ocna Sibiului , Transalpina etc

Unul din elemente definitorii cred ca va fi " masa" : Camping sau restorant , conteaza pt ca trb sa stim ce aducem de-acasa ,

Eu optez pentru farmecul unei mese in aer liber si un foc aprins intre bolovani( dac e posibil ) ,

Cazarea ? Un camping ar fi perfect , casute , cort , motel -optiuni multiple aceeasi locatie

Avand in vedere ca pe motor nu putem cara chiar tot ce ne trece prin cap , rog pe cei care au mai facute excursii moto de acest gen sa posteze necesarul , in mare , de echipament

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tijele alea 2 de la membranele de cauciuc de la carburatoare, daca le cobor la maxim inteleg ca ar scadea consumul. pt ca intra in niste jiglere si scad debitul de benzina.

asta nu e exact acelasi lucru cu accelerat mai putin din maner? si daca nu, de ce?

ca tot asa, cand o turez mai putin, tijele alea stau mai jos, deci scade debitul de benzina.

merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu e acelasi lucru.

Acele (tijele) se ridica odata cu obturatorul de aer si practic din reglarea lor incerci sa ajungi la raportul optim aer / benzina (stoechiometric) de 14.7:1

Daca le reglezi mai sus sau mai jos se va schimba fluxul de benzina prin tubul tip Bernoulli si in felul asta intra mai multa sau mai putina benzina in aceeasi cantitate de aer.

Cand insa accelerezi din maneta, tija miscandu-se odata cu membrana si obturatorul isi pastreaza raportul aer/benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aduc eu o tuica,o conserva,o maslina...

De-o 'ciorba' particip si eu daca e de acord Mony sa vina, stiu si eu cum e sa treci prin momente mai nasoale (Cristian, fac apel la tine sa imi aduci aminte, daca nu mai intru pe aici). Mai trebuie sa imi ajunga niste banuti de la niste piese care le-am dat si pun deoparte ceva! Nu e vorba de cine stie ce, ci doar niste colegi care se ajuta cu inima deschisa! (Si sa stii mony ca si eu sunt la fel ca tine, am ajutat la viata mea dar am retineri cand e vorba sa fiu ajutat si eu si nu e chiar ok, cred ca vine din vechea mentalitate romaneasca).

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect mony, m-am prins acum, merci.

sa inteleg ca daca avand sigurantele alea la pozitia de mijloc (3) moto mergea bine iar cand le-am pus la pozitia cea mai de sus (cu tijele coborate la maxim) da semne ca moare moto inseamna de fapt ca amestecul e aiurea si sa revin la pozitia initiala.

merci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la o plimbare mica cu calutul in port la Oltenita asa singurel, totul ok dar tot nu-mi dau seama de c'è se aude zgomotul acelasi la lant ca si cand ar avea zale blocate sau pinionul tocit,asta e incepator domunle nu se pricepe,dar dak nu ii dau de CAP pana la urma ma rup si vad cum fac sa cumpar un chit de lant desi bugetul e auster,dak e cineva la Bucuresti care se pricepe,as fii recunoscator dak s ar uita un pic si la calutul meu,asa sa nu mai am eu dubii.post-72348-0-80411100-1403457180_thumb.jpgpost-72348-0-12592800-1403457205_thumb.jpgpost-72348-0-12592800-1403457205_thumb.jpg

» Post actualizat in 22 Jun 2014 17:29

Azi am fost la o plimbare mica cu calutul in port la Oltenita asa singurel, totul ok dar tot nu-mi dau seama de c'è se aude zgomotul acelasi la lant ca si cand ar avea zale blocate sau pinionul tocit,asta e incepator domunle nu se pricepe,dar dak nu ii dau de CAP pana la urma ma rup si vad cum fac sa cumpar un chit de lant desi bugetul e auster,dak e cineva la Bucuresti care se pricepe,as fii recunoscator dak s ar uita un pic si la calutul meu,asa sa nu mai am eu dubii.attachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpg

» Post actualizat in 22 Jun 2014 17:31

Ps ..... Scuzati gramatica dar cu tehnologia asta e cam greu :)))

Editat de costyn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect mony, m-am prins acum, merci.

sa inteleg ca daca avand sigurantele alea la pozitia de mijloc (3) moto mergea bine iar cand le-am pus la pozitia cea mai de sus (cu tijele coborate la maxim) da semne ca moare moto inseamna de fapt ca amestecul e aiurea si sa revin la pozitia initiala.

merci :)

un sfat: vezi ce scrie pe jiglerul aferent cuielor; la mine sunt de 130 , am inteles ca normal ar fi de 115 -120 ,Astfel imi afuma mult de tot si aveam consum destul de mare .Am pus siguranta pe pozitia doi de sus in jos si am rezolvat- nu mai afuma si consumul foarte bun ( 60 km cu 3 litri doua persoane , mai mult in oras ) asa ca .....

toate elementele unui carburator merg mana in mana , iar cand schimbi ceva se schimba toata joaca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la o plimbare mica cu calutul in port la Oltenita asa singurel, totul ok dar tot nu-mi dau seama de c'è se aude zgomotul acelasi la lant ca si cand ar avea zale blocate sau pinionul tocit,asta e incepator domunle nu se pricepe,dar dak nu ii dau de CAP pana la urma ma rup si vad cum fac sa cumpar un chit de lant desi bugetul e auster,dak e cineva la Bucuresti care se pricepe,as fii recunoscator dak s ar uita un pic si la calutul meu,asa sa nu mai am eu dubii.attachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpg

» Post actualizat in 22 Jun 2014 17:29

 

» Post actualizat in 22 Jun 2014 17:31

Ps ..... Scuzati gramatica dar cu tehnologia asta e cam greu :)))

Salut.

Bine ai venit printre noi.

In ce cartier locuiesti?

» Post actualizat in 23 Jun 2014 04:51

Eu raman la zona Sibiului: E echitabil ca si distanta pentru toti , este zona foarte frumoasa , posibilitati de cazare multiple ; de acolo putem face trasee in imprejurimi nu la distante mari ,Alba , Shighisoara, Ocna Sibiului , Transalpina etc

Unul din elemente definitorii cred ca va fi " masa" : Camping sau restorant , conteaza pt ca trb sa stim ce aducem de-acasa ,

Eu optez pentru farmecul unei mese in aer liber si un foc aprins intre bolovani( dac e posibil ) ,

Cazarea ? Un camping ar fi perfect , casute , cort , motel -optiuni multiple aceeasi locatie

» Post actualizat in 22 Jun 2014 15:06

Avand in vedere ca pe motor nu putem cara chiar tot ce ne trece prin cap , rog pe cei care au mai facute excursii moto de acest gen sa posteze necesarul , in mare , de echipament

Eu, de obicei, imi iau haine de schimb, ceva scule, o bujie de rezerva, spray de lant, solutie de curatat, un cablu de curent + cort, saltea, pompa de umflat salteaua (in loc de saltea iti poti lua niste paturici din izopren care iti ocupa mai putin loc, dar dimineata te trezesti cu oasele amortite),cearceaf, patura, prosop, inainte sa ajung la locatie imi iau un bidon mare de apa, aragaz de voiaj cu ibric / cana / cafea / cani de plastic / metal, nelipsita hartie igienica, prosoape de hartie, vesela (lingura, cutit, furculita), supe instant si un recipient cu capac pe filet (mai scot 2-3 mese cu astea, deci rezulta economie la buget), eventual daca nu am de unde lua la locul de campare, ceva bere / sau zeama cu cifra octanica mare :P

Pe langa asta, trebuie sa ai chingi, elastice de prins bagajul, eventual o plasa de prins casca pe care sa o pui peste bagajul suplimentar care oricum nu are loc in top-case-uri..Chiar daca zici ca nu iei multe, la o plecare de 2-4 zile iti trebuiesc destule.

Pentru drum, intotdeauna ai nevoie de o sticluta cu cafea gata preparata si o sticla de apa pentru hidratare, asta ca sa nu dai cand te opresti pe cine stie ce zona in care dai 5 lei pe o sticla de apa plata la 0,5 litri, sau 8 lei pe o cafea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la o plimbare mica cu calutul in port la Oltenita asa singurel, totul ok dar tot nu-mi dau seama de c'è se aude zgomotul acelasi la lant ca si cand ar avea zale blocate sau pinionul tocit,asta e incepator domunle nu se pricepe,dar dak nu ii dau de CAP pana la urma ma rup si vad cum fac sa cumpar un chit de lant desi bugetul e auster,dak e cineva la Bucuresti care se pricepe,as fii recunoscator dak s ar uita un pic si la calutul meu,asa sa nu mai am eu dubii.attachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpg

» Post actualizat in 22 Jun 2014 17:29

 

» Post actualizat in 22 Jun 2014 17:31

Ps ..... Scuzati gramatica dar cu tehnologia asta e cam greu :)))

Chiar asa,bine ai venit printre noi!

Eu cred ca tu auzi zornaitul normal al rularii lantului pe pinioane in mers,deoarece ai casca open-face care "aude" mai multe zgomote decat una inchisa!Am si eu un open-face care face la fel! :eek:

» Post actualizat in 23 Jun 2014 05:05

Eu raman la zona Sibiului: E echitabil ca si distanta pentru toti , este zona foarte frumoasa , posibilitati de cazare multiple ; de acolo putem face trasee in imprejurimi nu la distante mari ,Alba , Shighisoara, Ocna Sibiului , Transalpina etc

Unul din elemente definitorii cred ca va fi " masa" : Camping sau restorant , conteaza pt ca trb sa stim ce aducem de-acasa ,

Eu optez pentru farmecul unei mese in aer liber si un foc aprins intre bolovani( dac e posibil ) ,

Cazarea ? Un camping ar fi perfect , casute , cort , motel -optiuni multiple aceeasi locatie

» Post actualizat in 22 Jun 2014 15:06

Avand in vedere ca pe motor nu putem cara chiar tot ce ne trece prin cap , rog pe cei care au mai facute excursii moto de acest gen sa posteze necesarul , in mare , de echipament

Si eu raman la zona Sibiului,la Sibiel de exemplu,caci s-a mai discutat.

Aline,posteaza o harta cu zona si niste date concrete despre ceva cazari,camping pensiune,etc.Si mie-mi place sa fac un foc in aer deschis,dar parca n-as cara echipamentul de camping dupa mine si m-as caza la o pensiune,ceva.

» Post actualizat in 23 Jun 2014 05:11

In Grecia am carat dupa mine 4 schimburi curate(chilot,ciorapi,tricouri),1 pantalon scurt,1 polar,echipament de ploaie,echipament de corp termorezistent(desi n-a fost cazul),echipamentul moto de pe mine,aparat foto,compresor de aer,walkie-talkie,lanterna,scule sub sa la Aprilica,kit de pana,trusa de prim ajutor,ustensile de mancat,cafea ness si zahar,spray de lant si de curatat discurile de frana(am curatat si lantul cu el),periuta de dinti cu pasta,sapun,sampon de par,ceva medicamente,o pereche de tenisi si cam atat.

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Bine ai venit printre noi.

In ce cartier locuiesti?

» Post actualizat in 23 Jun 2014 04:51

Eu, de obicei, imi iau haine de schimb, ceva scule, o bujie de rezerva, spray de lant, solutie de curatat, un cablu de curent + cort, saltea, pompa de umflat salteaua (in loc de saltea iti poti lua niste paturici din izopren care iti ocupa mai putin loc, dar dimineata te trezesti cu oasele amortite),cearceaf, patura, prosop, inainte sa ajung la locatie imi iau un bidon mare de apa, aragaz de voiaj cu ibric / cana / cafea / cani de plastic / metal, nelipsita hartie igienica, prosoape de hartie, vesela (lingura, cutit, furculita), supe instant si un recipient cu capac pe filet (mai scot 2-3 mese cu astea, deci rezulta economie la buget), eventual daca nu am de unde lua la locul de campare, ceva bere / sau zeama cu cifra octanica mare :P

Pe langa asta, trebuie sa ai chingi, elastice de prins bagajul, eventual o plasa de prins casca pe care sa o pui peste bagajul suplimentar care oricum nu are loc in top-case-uri..Chiar daca zici ca nu iei multe, la o plecare de 2-4 zile iti trebuiesc destule.

Pentru drum, intotdeauna ai nevoie de o sticluta cu cafea gata preparata si o sticla de apa pentru hidratare, asta ca sa nu dai cand te opresti pe cine stie ce zona in care dai 5 lei pe o sticla de apa plata la 0,5 litri, sau 8 lei pe o cafea...

Deci sa inteleg ca mergi pe "masa la patura" si cort , ma ajuta sa ma orientez si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ar fi bine pentru cei care sunt mai multi si pleaca din acelasi loc (Bucuresti de exemplu) sa se stabileasca din timp ce sa se ia:

Nu are rost daca sunt 10 motoare sa se ia 10 bujii, cu 10 chei, 10 cabluri de curent... intelegeti ideea.

E de ajuns o singura bujie cu cheie, o camera fata / spate pentru toti plus o singura trusa de scule, un singur set de cabluri de curent, un singur compresor sau pompa...

Eventual, un singur spray de lant si de curatat lantul (asta se poate discuta cum se poate pune la comun).

In felul asta se poate salva destul spatiu pentru bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...