Geamanu Alin Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 am descoperit ieri ca radiatorul meu a facut buba , probabil de la ultima aventura .In afara de sudura a incercat careva ceva veritabil , ma repet , a incercat careva ? » Post actualizat in 07 Feb 2016 16:07 am gasit o varianta si o voi incerca : lipirea cu electrizi- baghete Durafix si lampa oxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 am descoperit ieri ca radiatorul meu a facut buba , probabil de la ultima aventura .In afara de sudura a incercat careva ceva veritabil , ma repet , a incercat careva ? » Post actualizat in 07 Feb 2016 16:07 am gasit o varianta si o voi incerca : lipirea cu electrizi- baghete Durafix si lampa oxi am incercat eu la o dacie. probabil ca situatiile sunt 99% asemanatoare. e o pulbere metalica sau asa ceva pe care o pui in vasul de expansiune si sigileaza gaura legat de locatii de intalnire 2016: si eu propun Valea Doftanei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avas.eduard Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 La ce temperatura ar trebui sa porneasca coolerul, adica sa dea termocupla semnal de pornire? La mine porneste la prima zona rosie, adica 100-110 grade dupa gradatiile de acolo! Nu e cam prea mult!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 La ce temperatura ar trebui sa porneasca coolerul, adica sa dea termocupla semnal de pornire? La mine porneste la prima zona rosie, adica 100-110 grade dupa gradatiile de acolo! Nu e cam prea mult!? e mult , la mine pleaca la 85 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 (editat) si la mine la fel.. porneste exact la 100 de grade.. eu zic ca e ok avand in vedere ca in oras sau la drum intins imi sta la 70-75 grade.. doar cand o bag prin paduri creste temperatura in weekend o scot de la iernat.. schimb uleiul si ii dau prima cheie dupa 3 luni de hibernat :D Editat Februarie 9, 2016 de 3m-01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 suport de radiator facut de Aprilia. Mai butucanos nu cred ca exista , oare ce dreacu a fost in capul lor , zici ca e facut de copii. Am desfacut radiatorul si l-am sudat la lucru , urmeaza sa-l vopsesc , ma gandesc sa dau si pompa de apa jos pentru verificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Ti-am spus io ca Aprilia-s motoare de tot caktu',da' tu Batman,Batman... gresesti cu ironia , nu aia am vrut sa spun , doar am constatat un fapt real , cu ce am gesit ???????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Cred ca suportul tau a fost rupt si reparat de Dorel , simbolul prostiei si al lucrului facut de mantuiala . La mine e complet diferit , adica arata a piesa facuta de fabrica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Cred ca suportul tau a fost rupt si reparat de Dorel , simbolul prostiei si al lucrului facut de mantuiala . La mine e complet diferit , adica arata a piesa facuta de fabrica . la mine e din trei bucati , Voi face eu unul normal. » Post actualizat in 10 Feb 2016 09:32 NU era absolut deloc vreo ironie,era o gluma nevinovata indreptata spre stiu eu cine. N-avea legatura cu tine.Prietenii Aprilisti stie de ce! Clar! L-am avut si eu la GA in mana pe al meu si nu seamana deloc! inseamna ca nu e original , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian_Anghel Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Handguard Aparatori Aprilia Pegaso. Sunt confectionate din fibra de sticla.Pretul pentru un set: 120 lei.Se pot livra in mai multe culori: negru, alb, gri, rosu, albastru, etc.Pentru model Carbon Look pretul este 150 lei/set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 pentru doritori .Au la reducere si pe spate http://motodiscount.ro/07BB0306_Brembo_placute_frana » Post actualizat in 12 Feb 2016 12:29http://motodiscount.ro/07BB0708_Brembo_placute_frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Salutare, am si eu nevoie de putin ajutor...am scos motoreta de la iernat, am pornit.o(la prima cheie a luat.o).. merge bine.. rotund doar ca nu vrea sa plece de pe loc... cand sa o bag in viteza ii taie scanteia.. ma gandesc la un senzor ceva. I.am scos mufa care conecteaza senzoru de la cric si tot asa face... i.am scos senzorul de la maneta de ambreaj si la fel... de la ce sa fie avand in vedere ca ultima data cand am mers cu ea nu avea probleme.. face la fel si cu motorul cald/turat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Salut. Pentru Pegaso IE 2002 e bun uleiul asta? http://motodiscount.ro/Motul-5100-10W40-4L ms » Post actualizat in 16 Feb 2016 09:15sau asta? http://motodiscount.ro/Repsol_Moto_Sintetico_4T_10W40_4L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Salutare, am si eu nevoie de putin ajutor...am scos motoreta de la iernat, am pornit.o(la prima cheie a luat.o).. merge bine.. rotund doar ca nu vrea sa plece de pe loc... cand sa o bag in viteza ii taie scanteia.. ma gandesc la un senzor ceva. I.am scos mufa care conecteaza senzoru de la cric si tot asa face... i.am scos senzorul de la maneta de ambreaj si la fel... de la ce sa fie avand in vedere ca ultima data cand am mers cu ea nu avea probleme.. face la fel si cu motorul cald/turat.Si eu m-am gandit la cel de la ambreiaj, dar vad ca l-ai eliminat. Sa nu faca contact imperfect pe vreun fir din astea doua. Sa ne scrii rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Si eu m-am gandit la cel de la ambreiaj, dar vad ca l-ai eliminat. Sa nu faca contact imperfect pe vreun fir din astea doua. Sa ne scrii rezultatul. Am rezolvat.. era senzorul de la cric doar ca eu l-am scos.. mai trebuia sa si unesc firele intre ele a oxidat probabil peste iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Neatza! Am si eu nevoie urgent de ajutorul vostru. Unde gasesc O-ring-urile alea mici-mici, pe care stau cuiele pontou in carbelitoate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 La cluj ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 buna treaba cu patrunjelu' , in afara de asta m-am apucat de mestereala , revizia de primavara » Post actualizat in 17 Feb 2016 11:27 pot aproviziona bujii denso lau un pret foarte bun , adica 10 lei daca mai doreste cineva , cele din poza sunt date , se potriveste si pe BMW f650 , » Post actualizat in 17 Feb 2016 12:27 daca doreste careva un pachet de schimb pot aproviziona. este format din ; Ulei 10 w 40 - Motul sau Yacco ambele sunt bune - 2 l filtru ulei HF 151 - 1 buc bujie Denso x24 ESU - 1buc pret total 118 lei transportul separat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 buna treaba cu patrunjelu' , in afara de asta m-am apucat de mestereala , revizia de primavara » Post actualizat in 17 Feb 2016 11:27 pot aproviziona bujii denso lau un pret foarte bun , adica 10 lei daca mai doreste cineva , cele din poza sunt date , se potriveste si pe BMW f650 , » Post actualizat in 17 Feb 2016 12:27 daca doreste careva un pachet de schimb pot aproviziona. este format din ; Ulei 10 w 40 - Motul sau Yacco ambele sunt bune - 2 l filtru ulei HF 151 - 1 buc bujie Denso x24 ESU - 1buc pret total 118 lei transportul separat Si daca cineva doreste 3 litri de ulei si filtru, fara bujie? Asta pentru ca abia le-am schimbat pe ale mele. Cat e? Imi trebuie 3 l pentru ca la mine intra 2,2l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Si daca cineva doreste 3 litri de ulei si filtru, fara bujie? Asta pentru ca abia le-am schimbat pe ale mele. Cat e? Imi trebuie 3 l pentru ca la mine intra 2,2l. ma interesez si iti spun .Bujii ai doua la mine cum ti-am promis asta iarna. Am mai luat pentru cineva pe Motul 5100 10W40 3 litri plus filtruHF 151 ar fi cam 150 lei iar 4 litri 175 lei pe Yacco este tot cam asa insa platesc eu transport asa ca poti sa iei din Bucuresti direct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Salutare, Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon. Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor. Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon. Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie. Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete. Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro. M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e. S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Salutare tuturor! » Post actualizat in 19 Feb 2016 08:01 Sunt posesor de Aprilica pegaso 650 2001 injectie si de cateva zile am o mare problema cu pornirea,mentionez ca am cumparat baterie si bujie noi.Atunci cand reglez turatia la 2500,3000 ture porneste la a doua ,treia cheie,daca o scad putin mai jos de atat moare motorul si porneste fff greu.Astept un sfat bun,nu as vrea sa o mai duc la reprezentanta din Pipera deoarece ma jupoaie de banuti.Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Salutare, Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon. Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor. Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon. Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie. Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete. Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro. M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e. S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta? Poti sa pui greutatile in 3 feluri. Cu piulita la strung. cu saiba de cauciuc pe o piulita mai lunga sau cu "diblu" lung care se desface in floare si e pentru gips-carton. Eu l-am folosit pe ultimul la mobra sotiei. Mie mi-am pus de la niste handguarduri chinezesti piulita care venea cu ele, dar tot pe sistemul de fluture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Salutare, Baieti am si eu o intrebare referitoare la ghidon. Vreau sa-mi schimb ghidonul, vreau ceva cat mai lat eventual de cross 790-830mm dar problema este ca nu am cum sa montez nucile(contragreutatile) antivibratie din capetele ghidoanelor. Cand am avut Tenere am facut prostia sa scot contragreutatile acelea pentru a-mi pune handguard-uri cu armatura de metal si imi clantaneau dintii cand tineam mana pe ghidon. Ghidonul original este prevazut cu filete in capete pentru a fixa contragreutatile antivibratie. Ma gandesc sa cumpar un ghidon stock de Pegaso 660 Factory, poate ca ala vine din start cu filet in capete. Am nevoie de un ghidon mare, lat si aerisit, sa am parghie, sa imi fie usor in enduro. M-am mai gandit si la varianta ca imi pot cumpara un ghidon de cross, ma duc la strungar imi face omul niste dopuri cu filet fixe la cota pe diametrul interior al ghidonului, folosesc niste BIZON sau MOMENT cand introduc dopurile, ca sa le cimentez in interiorul de la capatul ghidonului si aia e. S-a mai lovit unul dintre voi de ''moftul'' asta? contragreutalile le poti monta usor Sudezi doua piulite una de diametrul interior al ghidonului si una de 6 - filetul surubului;apoi ansamblul il intoduci in ghidon haftuiesti si gata . O sa fac o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Salutare tuturor! » Post actualizat in 19 Feb 2016 08:01 Sunt posesor de Aprilica pegaso 650 2001 injectie si de cateva zile am o mare problema cu pornirea,mentionez ca am cumparat baterie si bujie noi.Atunci cand reglez turatia la 2500,3000 ture porneste la a doua ,treia cheie,daca o scad putin mai jos de atat moare motorul si porneste fff greu.Astept un sfat bun,nu as vrea sa o mai duc la reprezentanta din Pipera deoarece ma jupoaie de banuti.Multumesc anticipat. Dupa ce ii dai si "moare" in ce stare e bujia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.