Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Din cate am vazut la pegaso pe injectie( pe care il detin) Am observat ca seria la motor este pe partea superioara a carcasei motorului, pe aceiasi linie cu pedala de schimbat vitezele. Dar in acelasi timp mai este o serie si pe carcasa cilindrului ( capacul de la supape si undeva langa evacuare.. din cate imi amintesc). Seria la sasiu o gasesti in zona ghidonului/furca. Sper sa corespunda. Mult noroc.


» Post actualizat in 11 May 2016 07:58

P.s. Ceva sfaturi legat de ce ar trebui sa am in vedere inainte sa pornesc motorul?? ( reaminesc ca l-am avut desfacut bucati).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfoaaii ce as merge si eu... dar ma duc la team building cu astia de la munca. Ma gandesc sa iau mobra :D

 

P.s. Acolo unde mergem (sat Valea Cheii, Dambovicioara) e o pensiune foarte faina, se numeste Prestige (o gasiti pe site-urile specifice cu cazari). Nu are loc de cort, e curtea mica, dar e foarte faina cladirea si peisajul. E 100 lei de camera si pot sta lejer doua persoane. Deci 50 lei de persoana. Mai multe detalii va pot da daca va intereseaza. Eu ma gandeam ca backup daca nu gasim unde sa facem reuniunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Din cate am vazut la pegaso pe injectie( pe care il detin) Am observat ca seria la motor este pe partea superioara a carcasei motorului, pe aceiasi linie cu pedala de schimbat vitezele. Dar in acelasi timp mai este o serie si pe carcasa cilindrului ( capacul de la supape si undeva langa evacuare.. din cate imi amintesc). Seria la sasiu o gasesti in zona ghidonului/furca. Sper sa corespunda. Mult noroc.

» Post actualizat in 11 May 2016 07:58

P.s. Ceva sfaturi legat de ce ar trebui sa am in vedere inainte sa pornesc motorul?? ( reaminesc ca l-am avut desfacut bucati).

 

 

merci frumos.

am cartea/talonul din italia...stie careva unde pot citi seria motorului pe ele? sa vad daca corespund cu cele de pe mobra? din ce am inteles eu in italiana, am gasit serie sasiu, nr inmatriculare samd..multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1600- eu, ie , parbriz touring , top case , culoare impecabila, cauciuce bune - nu cred ca e scump. Intradevar se mai aduga transportul in Romania aprox 300 eu.

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre sa fac si eu ITP-ul in iunie...

 

Nu cer mult la km pe care-i au. Oricum in Italia sunt mai scumpe mobrele. Toate. Ce gasesc unii ieftinache sunt niste cazaturi. Nu vreau sa fiu rautacios, dar am vorbit cu oamenii (cat am stat 1 an acolo) si mi-au zis ca nu se vand ieftin decat mizeriile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1600- eu, ie , parbriz touring , top case , culoare impecabila, cauciuce bune - nu cred ca e scump. Intradevar se mai aduga transportul in Romania aprox 300 eu.

300 euro transportul si 200 euro omologarea, autentificarea si inmatriculatul. Adica iti iei o Aprilia Pegaso la peste 2.100 de euro. De banii aia iei lejer un TDM 900.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1600- eu, ie , parbriz touring , top case , culoare impecabila, cauciuce bune - nu cred ca e scump. Intradevar se mai aduga transportul in Romania aprox 300 eu.

 

A mea - 1350, ie, parbriz inalt (dar nu imi dau seama daca e mai inalt decat cele din poze sau nu), top case, culoare rezonabila, cauciucuri FOARTE bune. Direct din Romania, de la colegul Nooxy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ta a fost sub pretul pietii...Eu am dat 1450 pe ea,si dupa ce m-am dat cateva luni cu ea, nu am vrut sa cer mai mult pe ea, plus ca ma grabeam sa prind ZZR-ul 1100 din Craiova , care nu a fost sa fie al meu pana la urma.Drept dovada ca a fost un pret bun , e ca am avut 3 cumparatori hotarati din prima zi in care am pus anuntul.Ma bucur ca ai fost multumit , la fel cum si eu am fost multumit de starea si pretul care l-am dat pe ea fostului ei proprietar XTX .Sincer imi lipseste putin posibilitatea sa ies de pe asfalt cu actualul utilaj, dar nu sunt bani de 2 mobre sau de una mai polivalenta.

Alin sa caute la noi si o sa gaseasca pana la urma ce vrea.Era un prin Moreni parca din 2002 si injectie pe la 1300 e acum cateva luni.Din Italia il costa in plus fata de pretul de acolo minim 300 E transportul,si 200 E actele aici.

Sau o cumpara pe asta : http://olx.ro/oferta/aprilia-pegaso-650ie-ID60bA2.html#42815a3c80

Ii schimba rulmentul unisens(si nu mai are treaba 25-30000 km), consumabilele si are ce isi doreste. Cu 500 E o face boboc .

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ta a fost sub pretul pietii...Eu am dat 1450 pe ea,si dupa ce m-am dat cateva luni cu ea, nu am vrut sa cer mai mult pe ea, plus ca ma grabeam sa prind ZZR-ul 1100 din Craiova , care nu a fost sa fie al meu pana la urma.Drept dovada ca a fost un pret bun , e ca am avut 3 cumparatori hotarati din prima zi in care am pus anuntul.Ma bucur ca ai fost multumit , la fel cum si eu am fost multumit de starea si pretul care l-am dat pe ea fostului ei proprietar XTX .

 

Sigur, nu am insinuat niciodata ca nu a fost un pret foarte bun! Asta se poate observa si din faptul ca am insistat sa o cumpar :D

Ideea era ca daca stai sa cauti (sau daca te loveste o oferta, asa cum am patit eu) poti sa gasesti motociclete bune la pret foarte bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nooxy, cea din Moreni a fost luata de un prieten.. gasesti poza cu ea cu 2 pagini in urma :D

 

Cea de 900 euro am vazut-o inainte sa o ia prietenul pe asta din Moreni.

E ultima cazatura. Nu-ti imaginezi cum arata de aproape. 500 de euro merita, maxim! Plastice matuite, parbriz crapat, rugina, amortizoare curse etc, etc, etc.

Editat de victor_peg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo il inteleg . Pentru ca aspectul exterior al Apriliei lui sa fie '"similar factory"" trebuie sa bage o gramada de bani , asa ca de nervi a ajuns sa vrea sa dea si mai multi bani ca sa ia una ""not new , but in very good shape"" . Am fost si eu in aceeasi situatie : motocicleta mergea ceas dar oricat o bibileam ma enerva cum arata . Forteaza-te @alin geamanu si cumpara o motocicleta asa cum ai vrea cu adevarat sa fie !


» Post actualizat in 12 May 2016 16:38

Si o poza de exemplificare :

 

 

post-2197-0-56312200-1463071088_thumb.jpg

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Eu nu sunt deloc la subiect cu ce vorbiti voi dar...am o prob mai grava pe care trebuie sa o rezolv, si anume sa imi fac calul sa porneasca.

Azi am incarcat sa o pornesc ( dupa ce am pus toate alea pe ea) Are urmatoarele simtome:

1.Se invarte motorul de 2-3 ori apoi imi goleste toata bateria de putere. Am electromotor nou si bobina de inductie la fel.

2. Am pus pe bateria de la masina(fara sa fie motorul pornit) si face exact la fel.

3. Cel mai interesant! Daca scot bujia si dau la automat motorul se invarte foarte bine. ( pompa de benzina merge perfect, bujia am scos-o cu benzina pe ea -deci carb. merg f bine banueisc-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posibil ca supapele sa deschida cand nu trebuie.

mai exact.

daca tu ai pus axele cu came spre interior cand ai montat chiulasa si nu spre exterior, le-ai decalat cu jumatate de cursa.

tine minte ca spun doar TEORETIC.

asta ar putea sa insemne ca la admisie se deschid supapele cand pistonul este in partea inferioara (aproape coborat de tot) si nu cand este in partea superioara (cand tocmai incepe sa coboare)

la compresie in loc sa fie inchise cand pistonul este jos si amestecul sa inceapa sa fie comprimat este posibil sa se inchida cand pistonul este aproape sus.

 

practic, tot ciclul sa fie decalat cu un timp sau cu 3 timpi

Banuiesc ca supapele, din cauza pozitiei pistonului nu ar lovi in acesta, dar ar insemna compresie cand nu trebuie si asta presupune un necesar mare de energie si de asemenea ar presupune decompresie cand pistonul coboara (supape inchise) si asta iar consuma mult.

Motorul in cazul asta nu are cum sa porneasca.

 

Tot ce am scris este doar o presupunere. Verifica daca ai pus exact ca in manual distributia. Si spun asta fiindca este un raport de 1/2 intre rotatiile arborelui cotit si axele cu came.

Daca tu ai pus spre interior si nu spre exterior axele cu came, rezulta fix ce am spus eu. Se obtine 1/4 decalaj din cei 4 timpi, adica 1 timp ca deschidere a supapelor fata de pozitia pistonului.

Mai exact ele inchid cand pistonul este jos, nu cand este sus.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Mony,

Zici bine ce zici acolo .. doar ca va trebui sa citesc de vre-o 5 ori sa imi fac o logica in cap :)

Am un manual foarte ciudat. dar sa incep asa:

In manual zice cam asa...( poza) Doar ca la mine este cu varianta " 3-1-2" + IN respectiv " 1 " + EX . Daca pun semnul 1, care ar insemna " C" dupa cum scrie in carte, sppre exterior atunci camele ar fi spre interior ( dupa cum le-am si pus).

Daca pun camele spre exterior atunci nu se mai loveste deloc cu cartea :)

Ori este ceva in neregula cu cartea mea ori nu ma pricep sa le citesc :|

Cineva mi-a zis ca trebuie puse spre exterior camele dar... nu mai inteleg.

 

MAI ESTE UN LUCRU! TDC-ul la motor este in 2 locuri :| Cum stiu care este cel bun? sper sa fie cineva care poate sa inteleaga felul meu dea a explica :)

Mi-ar fi de folos orice info. buna pe care o primesc pana maine cel tarziu.

post-93563-0-33082200-1463088961_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru ilogica scrisului, dar sunt extrem de obosit si nu pot sa pun gandurile unul langa celalalt.

TDC (punctul mort superior) este de doua ori, ai dreptate. Pistonul ajunge sus la fiecare rotatie.

 

Poza pusa de tine este corecta si e din manualul de reparatie 655.

Daca ai montat totul conform manualului, atunci sigur e corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, Aline... tine de marca!

tot Rotax

» Post actualizat in 13 May 2016 07:08

Yo il inteleg . Pentru ca aspectul exterior al Apriliei lui sa fie '"similar factory"" trebuie sa bage o gramada de bani , asa ca de nervi a ajuns sa vrea sa dea si mai multi bani ca sa ia una ""not new , but in very good shape"" . Am fost si eu in aceeasi situatie : motocicleta mergea ceas dar oricat o bibileam ma enerva cum arata . Forteaza-te @alin geamanu si cumpara o motocicleta asa cum ai vrea cu adevarat sa fie !

» Post actualizat in 12 May 2016 16:38

Si o poza de exemplificare :

imi doresc una mai buna pe coclauri .Pe asta am trantit-o de cateva ori si imi pare rau de ea. Merge perfect , ma simt perfect pe ea , m-a servit cu credinta si demnitate, dar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...