victor_peg Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 Marius, si eu am testat concediul asta Ipone R4000RS si pot sa zic dupa vreo 2000 km ca se comporta foarte bine. Fara zgomote dubioase, fara ambreiaj care patineaza, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 ... Radiator stie Alin sa-ti spuna unde,si-a confectionat Bamboo la F650 GS anul trecut la un meserias in Brasov.Sau vezi daca nu vinde Vlad pe cel de rezerva(i-am dat eu lui Ionut in pretul Aprilicii unul de rezerva). Daa' ce bai ai cu radiatorul,pana la urma? meseriasul vad ca are afacere serioasa: http://www.ipeximradiatoare.ro/ sunt curios cat l-a costat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 (editat) e parerea ta si eu o respect Multumesc frumos. Am uitat sa spun ca am testat si Eneos full sintetic 15w-50 in Minarelli si e ok.Dar raman la Ipone din cele 4 testate. Marius, si eu am testat concediul asta Ipone R4000RS si pot sa zic dupa vreo 2000 km ca se comporta foarte bine. Fara zgomote dubioase, fara ambreiaj care patineaza, etc. Editat Octombrie 12, 2017 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 meseriasul vad ca are afacere serioasa: http://www.ipeximradiatoare.ro/ sunt curios cat l-a costat... salutare. Nu mi-a specificat dar numerele cred ca sunt de la doi producatori.Bamboo a dat cam 250 lei pe unul nou de BMW f 650 gs. Le face la comanda dupa radiatorul vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 ... Repsol e ok? ... E bun de bagat toamna in praguri la Dacia 1300... Ulei de rahat,asta in urma unui schimb facut si rulat 1500 de km. Deci nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 (editat) Multumesc pentru sfaturi. @ Alin - merci pentru numere - daca sunt aia de la ipexim, am sunat la ei acum ceva timp si imi spuneau ca nu mai fac pentru moto de vreo doi ani. O sa sun in orice caz la numerele alea si ma conving De care ulei zici, ca- s mai multe? de yacco? @ Cristi - Merci pentru sfat. O sa merg pe 15w 50, cum recomanda producatorul. Distribuitorul meu de piese imi spune ca, Castrol nu sunt grozave. El imi recomanda Bel Ray. O sa fac o cercetare sa vad de ipone asta, de care ziceti voi. Legat de radiator, dupa incidentul de la Intorsura Buzaului, nu da semne de oboseala, adica improvizatia aia pare sa-si faca treaba. Dar stii cum e - mi-a ramas mie in cap ca am o buba acolo si parca as vrea sa ma simt acoperit. @ Victor - merci. Se suprapune pe recomandarea lui Cristi, deci are un plus In alta ordine de idei, observ de ceva timp ca scutul ala e umed si, daca pun mana, constat ca partea de jos a pompei de apa este usor umeda (cred ca pompa de apa e). Prietenul meu cu care mai mesterim pe la moto spune ca poate fi vorba de ceva simeringuri din pompa de apa si ca, daca intram acolo, poate ar trebui sa ne uitam si la ceva ax cu nustiu ce paleta. Problema e ca un chit de reparatii pentru Aprilia este 120 euro. A umblat cineva acolo? Stie despre ce-i vorba? Mentionez ca pierderea de lichid nu se observa in nivelul din vas, desi e sigur lichid de racire, ca am gustat si mi-a placut. Editat Octombrie 13, 2017 de jupanu77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Marius,de Bel Ray am auzit lucruri bune,dar n-am testat. Prefer sa nu mai experimentez nicio marca,sa merg pe ce stiu ca functioneaza deja. Pana la urma,e alegerea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Multumesc pentru sfaturi. @ Alin - merci pentru numere - daca sunt aia de la ipexim, am sunat la ei acum ceva timp si imi spuneau ca nu mai fac pentru moto de vreo doi ani. O sa sun in orice caz la numerele alea si ma conving De care ulei zici, ca- s mai multe? de yacco? MVX 500 15W50 , race-ul este cam scump si nu iti trebuie http://yacco-lub.ro/mvx-500-4t-15w50.html 04_MVX_500_4T_15W50.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 (editat) In alta ordine de idei, observ de ceva timp ca scutul ala e umed si, daca pun mana, constat ca partea de jos a pompei de apa este usor umeda (cred ca pompa de apa e). Prietenul meu cu care mai mesterim pe la moto spune ca poate fi vorba de ceva simeringuri din pompa de apa si ca, daca intram acolo, poate ar trebui sa ne uitam si la ceva ax cu nustiu ce paleta. Problema e ca un chit de reparatii pentru Aprilia este 120 euro. A umblat cineva acolo? Stie despre ce-i vorba? Mentionez ca pierderea de lichid nu se observa in nivelul din vas, desi e sigur lichid de racire, ca am gustat si mi-a placut. Si eu am inlocuit in vara simeringul si rulmentul de la pompa de apa, nu a fost nevoie sa schimb si axul. Dar la mine era ud bocancul si scarita, scapa grav. Trebuie desfacut si vazut exact ce si cum. Eu am fost la service-ul lui Trancanici, mi-a desfacut capacul, mi-a zis ce am de inlocuit, am sunat la Adal Motors si am comandat piesele. Pot reveni diseara si cu preturi exacte, le-am notat intr-un carnetel pe toate Editat Octombrie 13, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 @ Cristian - inca cercetez @ Alin - foarte atractiv pretul, comparativ cu Ipone-ul. Tre s aanalizez @ Misionarul - m-ar ajuta, daca poti. Multumesc tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 @ Cristian - inca cercetez @ Alin - foarte atractiv pretul, comparativ cu Ipone-ul. Tre s aanalizez @ Misionarul - m-ar ajuta, daca poti. Multumesc tuturor. Eu il folosesc la a mea , are 7000 acum si este in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 (editat) @ Cristian - inca cercetez @ Alin - foarte atractiv pretul, comparativ cu Ipone-ul. Tre s aanalizez @ Misionarul - m-ar ajuta, daca poti. Multumesc tuturor. Revin, dupa cum am zis: - schimbat componente instalatie racire: presetupa + simering + rulment + manopera: 400 roni. Nu am scris in caiet ce fel de piese sunt, dar deja am 20k km si inca tin, deci pot fi si aftermarket. Din care 50 roni, cel mult, manopera. Succes! Editat Octombrie 13, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Salut. De la ce (in afara de firele de la contact) ar putea sa moara motorul cand inclin motocicleta inspre dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 (editat) Felicitari,pagina 700. Daa' mai bajatii cu motoare Minareli,de ce nu postati voi frumos pe topicul dedicat ca sa ridicam si acel topic la nivel de "pinned" si sa ajunga ca si acesta?E chiar asa de greu sa tineti putin cont(si)de asta?Intreb,nu dau cu paru'... Salut. De la ce (in afara de firele de la contact) ar putea sa moara motorul cand inclin motocicleta inspre dreapta? E prima data cand aud asa ceva... Revin, dupa cum am zis: - schimbat componente instalatie racire: presetupa + simering + rulment + manopera: 400 roni. Nu am scris in caiet ce fel de piese sunt, dar deja am 20k km si inca tin, deci pot fi si aftermarket. Din care 50 roni, cel mult, manopera. Succes! Ti-am adresat o intrebare pe topic la Minareli-sti. Editat Octombrie 17, 2017 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 @ Misionaru - merci. Desfac in weekend. @ Cristian - ca aici sunt mai multi, si sansele sa primesti un sfat bun sunt mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Ok,atunci am sa cer desfintarea topicului celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Salut. De la ce (in afara de firele de la contact) ar putea sa moara motorul cand inclin motocicleta inspre dreapta? Verifică senzorul antirăsturnare, s-ar putea să fie regulat şi să i se pară că eşti orizontal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Ok,atunci am sa cer desfintarea topicului celalalt. Am cerut si mi s-a spus ca nu se va sterge,din pacate. Ca atare,n-am sa mai raspund la intrebarile celor ce au Minareli decat daca-s postate la topicul dedicat,nu aici la Rotax-isti. Nu ca-s io nu stiu ce scula pe bascula. Si nici n-am sa-l mai rog pe Madalin postarea pozelor din august. Asfalt dupa dorinta si toate cele bune s-aveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Nu te supăra, Cristi, se rezolvă ele toate... poate le aduce la Apriliana a patra şi le luăm pe stick! Şi ţine minte, ceapa-i dumniezău! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Octombrie 19, 2017 Share Postat Octombrie 19, 2017 Salut. De la ce (in afara de firele de la contact) ar putea sa moara motorul cand inclin motocicleta inspre dreapta? o sa ti se para complet idiot ....am patit acelasi lucru ...cum intram in viraj de dreapta rateuri si se oprea ....de zici ca ramane fara benzina ....concluzia e complet complet idioata ...am schimbat bobina de inductie si acu merge ....cum am descoperit ...m am dat cu afurisita pana nu a mai pornit deloc .....asta strict la mine subliniez modelul cu injectie ....pe stg sub rezervor trece cablajul motocicletei cand te inclini pe dr e posibil sa frece cablajul undeva ...eu as porni mobra dintr un bidon cu rezervorul dat jos si as misca de cablaj .... » Post actualizat in 22 Oct 2017 09:56 salut.... stie careva prin ce magie migreaza uleiul din motor in carcasa filtrului de aer ? adica care e cea mai comuna cauza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 salut.... stie careva prin ce magie migreaza uleiul din motor in carcasa filtrului de aer ? adica care e cea mai comuna cauza ? De regulă se întâmplă când e prea mult ulei în motor... ai un furtun recuperator de gaze care pleacă de pe capacul volantei, urcă printre galeriile de evacuare prin spatele radiatorului, apoi pe deasupra motorului până în compartimentul bateriei, unde se prinde pe un ştuţ. Rolul lui e să trimită gazele scăpate pe lângă segmenţi înapoi în motor prin galeria de admisie... când ai prea mult ulei, pe acolo iese şi se acumulează în airbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 » Post actualizat in 22 Oct 2017 09:56 salut.... stie careva prin ce magie migreaza uleiul din motor in carcasa filtrului de aer ? adica care e cea mai comuna cauza ? Poate nu ai golit tot uleiul din motor, cand ai facut schimbul, dar ai pus cantitatea mentionata in cartea tehnica. Si daca ai prea mult, ti-l arunca in carcasa filtrului de aer. Vezi ca pe langa filtrul clasic de ulei, mai ai un filtru cu sita metalica intr-un stut de la un furtun pe lateralul stang al motorului parca. Mai curge si pe acolo ceva ulei cand faci schimbul. Practic la schimbul de ulei, o sa iti curga ulei prin 3 locuri: busonul de golire de sub motor,busonul de golire din rezervorul-cadru, si stutul cu sita. Dar cred ca stiai asta oricum. Imi plac postarile tale si ti le urmaresc. Se vede ca esti tehnic si stii cu ce se mananca mecanica. Oricum prima verificare este sa fie uleiul la nivel. Si verifica nivelul cum zice in carte. E o procedura putin mai diferita decat la alte motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 @nooxy Ştuţul cu sită e pe stânga cadrului, cam la 1-2cm deasupra şurubului de golire de pe cadru... problema e că şurubul de golire e puţin cam greu accesibil din cauza galeriilor de evacuare şi pe tema asta mulţi "mecanici" nici nu se obosesc să mai umble la el... dacă goleşti tot uleiul pe la zisul şurub, nu are ce să mai curgă pe la filtrul cu site. Oricum e bine ca măcar la fiecare al doilea schimb de ulei să fie dat şi filtrul ăla cu site jos şi curăţat de depuneri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Nu mai aveam exact imaginea in creier.Au trecut 3 ani de atunci. Stiu ca pe la mine a curs ceva ulei si de acolo, dar posibil sa ma insel. Oricum sita aia trebuie curatata pentru a evita probleme cu ungerea. O gaseste naenero sigur, ca e meserias. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 (editat) ... Şi ţine minte, ceapa-i dumniezo! Minuta 2:24: Editat Octombrie 26, 2017 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.