jordash Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 da si se potriveste d la f unde e mai ieftina sau un anume tip d ktm , da' nush care c presa smekera d scos oala are ala !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 salutari enduristi ! m-am facut si eu cu pegaso 650 din 92 rotax bla bla bla stiti voi mai bine,,doar k dupa ce am parcurs cu el in jur de 40 km m-am trezit cu o surpriza mai putin placuta, am sezizat dintr-o daca k din 50 cp care-i are am ramas cu cel mult 10. primul gand a fost k a luat vreo gunoaie in carburator (l-am demontat,l-am curatat dar nimic) am schimbat bujia(nimic) am desfacut filtru (nimic) ,am dat jos toebele(nimic) am desfacut capacul la tachetzi in ideea k s-a dus dracu unul din axele cu came si nu mai lucreaza toate supapele (nimic) nu mai urca decat in maxim 4000 tur . p minut ,, ce e ciudat e faptu k da rateuiri mai rau k dracu dar le da pe admisie nu pe evacuare. oare e posibil sa fi sarit un dinte lantul de distributie !!!????!!!! de pornit porneste usor si merge ok pana in 4000 t p m , ce am mai gasit a fost k lantul de distributie care intradevar era slab ,asta m-a facut sa cred k ar fi sarita de la punct( nu am mai avut timp sa verific ) dar daca ma puteti ajuta cu un sfat va raman dator 3 vieti! va salut si va urez un 2009 plin de asfalt uscat (ps. nu stiu daca am postat corect aici,daca nu imi cer scuze) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 5, 2009 Autor Share Postat Martie 5, 2009 salutari enduristi ! m-am facut si eu cu pegaso 650 din 92 rotax bla bla bla stiti voi mai bine,,doar k dupa ce am parcurs cu el in jur de 40 km m-am trezit cu o surpriza mai putin placuta, am sezizat dintr-o daca k din 50 cp care-i are am ramas cu cel mult 10. primul gand a fost k a luat vreo gunoaie in carburator (l-am demontat,l-am curatat dar nimic) am schimbat bujia(nimic) am desfacut filtru (nimic) ,am dat jos toebele(nimic) am desfacut capacul la tachetzi in ideea k s-a dus dracu unul din axele cu came si nu mai lucreaza toate supapele (nimic) nu mai urca decat in maxim 4000 tur . p minut ,, ce e ciudat e faptu k da rateuiri mai rau k dracu dar le da pe admisie nu pe evacuare. oare e posibil sa fi sarit un dinte lantul de distributie !!!????!!!! de pornit porneste usor si merge ok pana in 4000 t p m , ce am mai gasit a fost k lantul de distributie care intradevar era slab ,asta m-a facut sa cred k ar fi sarita de la punct( nu am mai avut timp sa verific ) dar daca ma puteti ajuta cu un sfat va raman dator 3 vieti! va salut si va urez un 2009 plin de asfalt uscat (ps. nu stiu daca am postat corect aici,daca nu imi cer scuze) Vezi cauciucele carburilor sa nu fie fisurate, sa traga aer fals si e posibil sa ai probleme cu supapa decompresor, a mea tragea aer fals si la fel bubuia pe la admisie, si aveam si supapele in neregula. Baga oricum in benzina niste aditiv de curatat carburi, pe mine m-a ajutat pe moment, dar cel mai bine e sa reglezi jocul supapelor si sa schimbi caucioacele carburilor (nu mai stiu cum se cheama, membranele care fac legatura intre carb si admisia de aer, le gasesti imediat). Desfa-le si uita-te bine la ele. La fel poate sa fie infundata sita de benzina din partea de jos a carburilor, dar daca e asa trebuiesc desfacute integral (desfacut cadrul si scoase carburile). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Vezi cauciucele carburilor sa nu fie fisurate, sa traga aer fals si e posibil sa ai probleme cu supapa decompresor, a mea tragea aer fals si la fel bubuia pe la admisie, si aveam si supapele in neregula. Baga oricum in benzina niste aditiv de curatat carburi, pe mine m-a ajutat pe moment, dar cel mai bine e sa reglezi jocul supapelor si sa schimbi caucioacele carburilor (nu mai stiu cum se cheama, membranele care fac legatura intre carb si admisia de aer, le gasesti imediat). Desfa-le si uita-te bine la ele. La fel poate sa fie infundata sita de benzina din partea de jos a carburilor, dar daca e asa trebuiesc desfacute integral (desfacut cadrul si scoase carburile). Bafta! am verificat membranele de cauciuc (sunt ok) sita de benz e ok,, toata treaba se pare k e din supape. jocul supapelor la prima vedere par a fi ok, am desfacut doar capacul de sus ,incerc pe cat posibil sa evit sa dau jos chiuloasa,,sper sa nu se ajunga pana acolo.... am luat-o amanuntit tot ce mi-a ramas de facut e sa verific daca nu cumva a sarit de la punct distributia,,dac si ea e ok atunci totate incercaruole mele imi vor da raspuns si rezulate cu ``virgula``,,, mama masi!!! merci pt sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 am verificat membranele de cauciuc (sunt ok) sita de benz e ok,, toata treaba se pare k e din supape. jocul supapelor la prima vedere par a fi ok, am desfacut doar capacul de sus ,incerc pe cat posibil sa evit sa dau jos chiuloasa,,sper sa nu se ajunga pana acolo.... am luat-o amanuntit tot ce mi-a ramas de facut e sa verific daca nu cumva a sarit de la punct distributia,,dac si ea e ok atunci totate incercaruole mele imi vor da raspuns si rezulate cu ``virgula``,,, mama masi!!! merci pt sfat daca motorul porneste si merge pana in 4000 de ture ,parerea mea e ca nu-i sarita distributia verifica mai atent supa de decompresie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Salut ..am revenit dupa ceva timp pe forum ..cum fac cand raman fara motor..numai ca acum nu e stricat calutu . Am un set de sfaturi pt proprietarii de pegaso . Am deschis si eu discutia acum ceva vreme apropo de pornirile greoaie dimineata si ezitatu in compresia a motorului . Am mai zis si de faptu ca mi scuipa putin ulei in cutia filtrului de aer la mers mai sportiv..cum am mai auzit si la alti posesori de rotax 655.. si dupa indelungi sfaturi de la mecanici care mai de care mai priceputi care mi spuneau ca trebuie resegmentata ..Eu le spuneam ca motoru trage de innebuneste si nu da semne c ar consuma ulei ..ei nu dom'le ca segmentii de ungerii "e" buba! Eh nu ..Nu era . Dupa ce am cautat pe forumuri italiene de curiozitate am aflat o chestie interesanta ..Cica uleiu 10w40 e cam gros pt poftele si pompele de ulei ale pegasului..si l am schimbat cu 5w40 ..asa cum zice producatoru ..desi nea gigi de la servis' zicea ca n are cum domn'le ca i veche (34000 de km veche!?) si trebuie n cel mai fericit caz ulei mai gros!.. Si oare ce sa ntamplat dupa ce am schimbat uleiu ? Va spun...daca motoru merge n parametri normali ..si n are segmentii dusi ..puneti uleiu recomandat de producator ! 5W40 ! Dupa schimbu de ulei motocicleta pornea la a doua compresia a motorului si cand era ger .Numai cu socul tras si eventual oleaca cu admisia la aer acoperita cu o carpa daca era FOARTE frig..Si din pura curiozitate am schimbat in ture multe sa vad daca mai am ulei in cutia filtrului de aer .Curios?Nu..nu mai era urma de ulei..cutia era uscata .. Si acum vine partea urata ..Mergeam cu moto bine mersi fara nici o problema..pe la ora 9 seara pe data de 20 luna trecuta..pe un drum cu prioritate bine iluminat , cand intr o intersectie il vad pe nea gigi de 73 de ani ..taximetrist ..care se asigura sa treaca drumu asta cu prioritate . Cobor o treapta , incetinesc , il vad cum intoarce capu nspre mine si mi zic in sinea mea..bun ..m a vazut ..si accelerez si schimb viteza sa trec prin intersectie . Am apucat sa aud motoru lui turat ..l am vazut cu coltu ochiului si pana am reusit sa franez si sa nclin cat am putut motocicleta sa aiba timp sa franeze pana la mine ..am vazut capota masinii in fata ochilor si m am trezit pe sosea la cativa metri de pasager si de masina. Sa traiasca taximetristii de 73 de ani si cine le da inca voie sa circule !! Omu nici macar nu s a dat jos din masina sa vada daca suntem bine..Statea in masina si se uita la motocicleta rasturnata ..sprijinita cu saua pe capota .. dupa care a nceput sa strica ca am venit cu atata viteza incat nu ne a vazut !Vitezometru s a oprit la 40 si putin.. Am trecut de faza cu declaratiile la politie..de certificate medico-legale si toate minunile ..si urmeaza faza cu daune , judecata si restu minunilor.. Ce m ar interesa e daca are cineva nevoie de pegaso avariat ..pt piese..sa mi faca o oferta pt a ma hotara daca le o las asiguratorilor sa se spele cu ea pe cap ..sau o pastrez pt cineva .. Atasez si poze.. Salut..si mare atentie la ulei ..si taximetristi de 70 si de ani .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Mos (cuvant urat) si idiot. Si acum pentru cei ce se plang de calutii lor. La a mea i-a explodat bateria prin octombrie si de atunci zace nemiscata in garaj.Sambata mi-am zis - ia sa incerc eu cu bateria de la masina,ca s-o fi lipit pistonul de cilindru.Am dat drumul la benzina veche din carburator,am invartit motorul fara buje vreun minut,dupa care ,cu inima mica,am incercat sa o pornesc.Si am reusit la a treia incercare.M-a surprins. Concluzia:Pegaso e un motor bun,dar nu trebuie laudat prea mult ca si-o ia in cap. Cuvantul "urat" era C R E T I N. Editat Martie 9, 2009 de bachus_21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Salut ..am revenit dupa ceva timp pe forum ..cum fac cand raman fara motor..numai ca acum nu e stricat calutu .Am un set de sfaturi pt proprietarii de pegaso . Am deschis si eu discutia acum ceva vreme apropo de pornirile greoaie dimineata si ezitatu in compresia a motorului . Am mai zis si de faptu ca mi scuipa putin ulei in cutia filtrului de aer la mers mai sportiv..cum am mai auzit si la alti posesori de rotax 655.. si dupa indelungi sfaturi de la mecanici care mai de care mai priceputi care mi spuneau ca trebuie resegmentata ..Eu le spuneam ca motoru trage de innebuneste si nu da semne c ar consuma ulei ..ei nu dom'le ca segmentii de ungerii "e" buba! Eh nu ..Nu era . Dupa ce am cautat pe forumuri italiene de curiozitate am aflat o chestie interesanta ..Cica uleiu 10w40 e cam gros pt poftele si pompele de ulei ale pegasului..si l am schimbat cu 5w40 ..asa cum zice producatoru ..desi nea gigi de la servis' zicea ca n are cum domn'le ca i veche (34000 de km veche!?) si trebuie n cel mai fericit caz ulei mai gros!.. Si oare ce sa ntamplat dupa ce am schimbat uleiu ? Va spun...daca motoru merge n parametri normali ..si n are segmentii dusi ..puneti uleiu recomandat de producator ! 5W40 ! Dupa schimbu de ulei motocicleta pornea la a doua compresia a motorului si cand era ger .Numai cu socul tras si eventual oleaca cu admisia la aer acoperita cu o carpa daca era FOARTE frig..Si din pura curiozitate am schimbat in ture multe sa vad daca mai am ulei in cutia filtrului de aer .Curios?Nu..nu mai era urma de ulei..cutia era uscata .. Si acum vine partea urata ..Mergeam cu moto bine mersi fara nici o problema..pe la ora 9 seara pe data de 20 luna trecuta..pe un drum cu prioritate bine iluminat , cand intr o intersectie il vad pe nea gigi de 73 de ani ..taximetrist ..care se asigura sa treaca drumu asta cu prioritate . Cobor o treapta , incetinesc , il vad cum intoarce capu nspre mine si mi zic in sinea mea..bun ..m a vazut ..si accelerez si schimb viteza sa trec prin intersectie . Am apucat sa aud motoru lui turat ..l am vazut cu coltu ochiului si pana am reusit sa franez si sa nclin cat am putut motocicleta sa aiba timp sa franeze pana la mine ..am vazut capota masinii in fata ochilor si m am trezit pe sosea la cativa metri de pasager si de masina. Sa traiasca taximetristii de 73 de ani si cine le da inca voie sa circule !! Omu nici macar nu s a dat jos din masina sa vada daca suntem bine..Statea in masina si se uita la motocicleta rasturnata ..sprijinita cu saua pe capota .. dupa care a nceput sa strica ca am venit cu atata viteza incat nu ne a vazut !Vitezometru s a oprit la 40 si putin.. Am trecut de faza cu declaratiile la politie..de certificate medico-legale si toate minunile ..si urmeaza faza cu daune , judecata si restu minunilor.. Ce m ar interesa e daca are cineva nevoie de pegaso avariat ..pt piese..sa mi faca o oferta pt a ma hotara daca le o las asiguratorilor sa se spele cu ea pe cap ..sau o pastrez pt cineva .. Atasez si poze.. Salut..si mare atentie la ulei ..si taximetristi de 70 si de ani .. Ma-r interesa pe mine motorul,dar da-mi ceva date: an fab,carburatie sau injectie,ce nu se mai poate folosi de pe el,daca esti tu propietarul si locatia motocicletei,trimitem un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Salut ..am revenit dupa ceva timp pe forum ..cum fac cand raman fara motor..numai ca acum nu e stricat calutu .Am un set de sfaturi pt proprietarii de pegaso . Am deschis si eu discutia acum ceva vreme apropo de pornirile greoaie dimineata si ezitatu in compresia a motorului . Am mai zis si de faptu ca mi scuipa putin ulei in cutia filtrului de aer la mers mai sportiv..cum am mai auzit si la alti posesori de rotax 655.. si dupa indelungi sfaturi de la mecanici care mai de care mai priceputi care mi spuneau ca trebuie resegmentata ..Eu le spuneam ca motoru trage de innebuneste si nu da semne c ar consuma ulei ..ei nu dom'le ca segmentii de ungerii "e" buba! Eh nu ..Nu era . Dupa ce am cautat pe forumuri italiene de curiozitate am aflat o chestie interesanta ..Cica uleiu 10w40 e cam gros pt poftele si pompele de ulei ale pegasului..si l am schimbat cu 5w40 ..asa cum zice producatoru ..desi nea gigi de la servis' zicea ca n are cum domn'le ca i veche (34000 de km veche!?) si trebuie n cel mai fericit caz ulei mai gros!.. Si oare ce sa ntamplat dupa ce am schimbat uleiu ? Va spun...daca motoru merge n parametri normali ..si n are segmentii dusi ..puneti uleiu recomandat de producator ! 5W40 ! Dupa schimbu de ulei motocicleta pornea la a doua compresia a motorului si cand era ger .Numai cu socul tras si eventual oleaca cu admisia la aer acoperita cu o carpa daca era FOARTE frig..Si din pura curiozitate am schimbat in ture multe sa vad daca mai am ulei in cutia filtrului de aer .Curios?Nu..nu mai era urma de ulei..cutia era uscata .. Si acum vine partea urata ..Mergeam cu moto bine mersi fara nici o problema..pe la ora 9 seara pe data de 20 luna trecuta..pe un drum cu prioritate bine iluminat , cand intr o intersectie il vad pe nea gigi de 73 de ani ..taximetrist ..care se asigura sa treaca drumu asta cu prioritate . Cobor o treapta , incetinesc , il vad cum intoarce capu nspre mine si mi zic in sinea mea..bun ..m a vazut ..si accelerez si schimb viteza sa trec prin intersectie . Am apucat sa aud motoru lui turat ..l am vazut cu coltu ochiului si pana am reusit sa franez si sa nclin cat am putut motocicleta sa aiba timp sa franeze pana la mine ..am vazut capota masinii in fata ochilor si m am trezit pe sosea la cativa metri de pasager si de masina. Sa traiasca taximetristii de 73 de ani si cine le da inca voie sa circule !! Omu nici macar nu s a dat jos din masina sa vada daca suntem bine..Statea in masina si se uita la motocicleta rasturnata ..sprijinita cu saua pe capota .. dupa care a nceput sa strica ca am venit cu atata viteza incat nu ne a vazut !Vitezometru s a oprit la 40 si putin.. Am trecut de faza cu declaratiile la politie..de certificate medico-legale si toate minunile ..si urmeaza faza cu daune , judecata si restu minunilor.. Ce m ar interesa e daca are cineva nevoie de pegaso avariat ..pt piese..sa mi faca o oferta pt a ma hotara daca le o las asiguratorilor sa se spele cu ea pe cap ..sau o pastrez pt cineva .. Atasez si poze.. Salut..si mare atentie la ulei ..si taximetristi de 70 si de ani .. sper ca n-ati patit nic grav....despre ulei in filtru d aer am patit-o si eu , dar era alta problema : garnitura d la capacul din dreapta (d la oala cu magneti ) nu era pusa si p orificiul care duce la furtunul acela d urca la filtru , credeam ca am dat d draq...asa ca...mare atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Care aveti probleme cu free-wheelul de la demaror(si fiecare dintre voi ajunge acolo,ca fost proprietar de Pegaso Garda vorbesc din experienta) va rezolv piesa la sfert de pret decat cel de la Aprilia.......tel 0744762622 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) Geo ..nici daca ai fi fost mai prevazator nu cred ca ai fi putut evita ...cateodata ..asa e scris sa fie ....cu ii spun batranii "cumpana "... invata ceva din asta .... In alta ordine de idei....zine ce si cum de asigurare ....cat iti da sau cat nu iti da ... Editat Martie 11, 2009 de rocket1982 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 cumpar oglinzi....am un binevoitor p scara care mi-a facut oglinda dreapta pilaf... (cuvant urat) in bafta si norocu' lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 ooof...asa-i cu astia batrani. vai mama noastra!! ceva de genu am patit si eu acu un an. asta este. bafta mai departe cu despagubirea. ....... am nevoie de un furtun de frana spate pentru o pegaso 650 din '99. are cineva ? sau stiti de unde as putea face rost ? la unitedmotors n-au pe stoc si d-abia in 3-4 sapt imi pot aduce. Si mai am o nedumerire, stie cineva de cat trebuie sa fie semeringurile pentru modelul pe '99 la furca upside-down? sa ne auzim cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 ooof...asa-i cu astia batrani. vai mama noastra!! ceva de genu am patit si eu acu un an. asta este. bafta mai departe cu despagubirea........ am nevoie de un furtun de frana spate pentru o pegaso 650 din '99. are cineva ? sau stiti de unde as putea face rost ? la unitedmotors n-au pe stoc si d-abia in 3-4 sapt imi pot aduce. Si mai am o nedumerire, stie cineva de cat trebuie sa fie semeringurile pentru modelul pe '99 la furca upside-down? sa ne auzim cu bine Cred ca e 52X40X9.Masoara diametrul partii mobile si,daca e 40 mm,asta e.Pentru furtun,ia-l in mana si mergi la un magazin de piese auto mai rasarit,poate gasesti;important e sa potriveasca holenderele si sa aiba lungimea asemanatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Poate cineva sa afle "pretul de nou" al unui pegaso cube fabricat '98 ??Poate avem pe aici un binevoitor care lucreaza la asigurari ..sau un prieten ceva? M au sunat oamenii veseli de la asigurari sa mi faca o oferta de tot rasu ..1150 de euro + "epava" si as avea nevoie de pretul de nou sa pot sa fac si eu calculu inainte sa merg sa ma iau de guler cu ei ..Pff..feriti va de Otp garancia ..Dupa ce termin cu toata distractia jur ca scriu un tutorial intreg cu toti pasii pe care tre sa i urmeze cineva in nefericitu caz in care are nevoie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Care aveti probleme cu free-wheelul de la demaror(si fiecare dintre voi ajunge acolo,ca fost proprietar de Pegaso Garda vorbesc din experienta) va rezolv piesa la sfert de pret decat cel de la Aprilia.......tel 0744762622 Salutare, Free-wheelul în traducere ar fii bendixu? Întreb pentru că am un prieten cu pegasso Âşi nu-i cuplează bendixu când vrea să-l pornească. Se aude cum învârte electromotoru nimic. (adică se aude cum învârte dar nu cuplează să învârtă motoru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Referitor la despagubiri, asa am patit si eu cu motorul. Am avut deviz facut de unitedmotors de 1000de euro si firma de asigurari BCR a zis ca ramane de vazut...si ca o sa fiu contactat in scurt timp....normal ca nu m-a sunat nici dreacu primele 3 sapt de la constatare si am tavalit spre ei...ba cu telefoane ba cu prezenta mea la sediu de nu stiu cate ori...si sa-mi zica intr-un final ca ei nu imi pot ''da'' acei 1000 de euro ci doar 480de lei.... asa ca ce sa fac...bani de judecata nu's, am acceptat si i-am trimis in origini. .... merci pentru dimensiunile semeringurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyny Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 salut enduristilor. sunt nou pe aici si totodata si fericitul sau(nefericitul) posesor al unu-i pegaso 650 ie din 2002.am o problema cu el pe care sper cu ajutorul vostru sa o rezolv.la scurt timp dupa ce am cumparat-o becul care semnalizeaza probleme la injectie a ramas aprins. motorul trage f bine porneste f usor dar becul semnalizeaza totusi o problema . cine a mai intampinat asa ceva? solicit un sfat! multumesc si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumi_meseriasu Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Salutare la toata lumea, eu nu am probleme cu pagasoul meu(deocamdaat) dar vreau sa schimb cauciucurile si nu prea stiu de unde sa incep. Cine ma poate ajuta si pe mine cu niste poze ceva? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Poate cineva sa afle "pretul de nou" al unui pegaso cube fabricat '98 ??Poate avem pe aici un binevoitor care lucreaza la asigurari ..sau un prieten ceva? M au sunat oamenii veseli de la asigurari sa mi faca o oferta de tot rasu ..1150 de euro + "epava" si as avea nevoie de pretul de nou sa pot sa fac si eu calculu inainte sa merg sa ma iau de guler cu ei ..Pff..feriti va de Otp garancia ..Dupa ce termin cu toata distractia jur ca scriu un tutorial intreg cu toti pasii pe care tre sa i urmeze cineva in nefericitu caz in care are nevoie.. ce dai? putin supt 7000 euro valoarea in functie de km undeva la 1600 cere-le tu modul de calcul si valoarea de nou de la care au plecat in scris. dar cand imi va merge netul si sa fiu acasa iti voi da si valoarea de nou ca am copie dupa schwache dar din cate imi amintesc 6950 parca sau pe aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Salutare la toata lumea, eu nu am probleme cu pagasoul meu(deocamdaat) dar vreau sa schimb cauciucurile si nu prea stiu de unde sa incep. Cine ma poate ajuta si pe mine cu niste poze ceva? Va multumesc. Pai intai trebuie sa te hotarasti daca vrei pentru strada sau mixte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Salutare,Free-wheelul în traducere ar fii bendixu? Întreb pentru că am un prieten cu pegasso Âşi nu-i cuplează bendixu când vrea să-l pornească. Se aude cum învârte electromotoru nimic. (adică se aude cum învârte dar nu cuplează să învârtă motoru) da e bendixul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 da e bendixul . ÂŞi..... care-i baiu? Poți da detalii .... că ziceai că se rezolvă țac pac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) ce dai? putin supt 7000 euro valoarea in functie de km undeva la 1600 cere-le tu modul de calcul si valoarea de nou de la care au plecat in scris. dar cand imi va merge netul si sa fiu acasa iti voi da si valoarea de nou ca am copie dupa schwache dar din cate imi amintesc 6950 parca sau pe aproape pff.. ..bine ar fi sa fie atat ..eu am gasit pegaso Kat(germana.. nu mi dau seama ce nseamna) la 5999 de euro ..si pegaso garda la 6199.. Type Construction period KW/HP Capacity Price ? Pegaso 650 (KAT) (from 01/1996 to 12/2001) 36/49 652 ccm 5.999 Pegaso 650 Garda (from 05/1998 to 12/2001) 25/34 652 ccm 6.199 Pegaso 650 (KAT) (from 01/1996 to 12/2001) 25/34 652 ccm 5.999 Pegaso 650 Garda (from 05/1998 to 12/2001) 36/49 652 ccm 6.199 Pegaso 650 Trail ( from 01/2006) 35/48 659 ccm 6.919 Pegaso 650 i.e. (from 01/2001 to 12/2003) 36/49 652 ccm 6.089 Pegaso 650 i.e.Garda (from 01/2001 to 12/2004) 36/49 652 ccm 6.089 Pegaso 650 i.e.Tibet (from 09/2003 to 12/2004) 35/48 652 ccm 6.589 Editat Martie 13, 2009 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumi_meseriasu Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Pai intai trebuie sa te hotarasti daca vrei pentru strada sau mixte. Am luat deja mixte , datu jos si pusul celor noi e ceva promelma.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.