Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

va salut, eu si un prieten f bun am decis sa intram de anul acesta in gasca asta mare de pegaso. ne-am luat fiecare cate unul, culmea ambele sunt argintii :) dar aveam cateva nelamuriri si sper ca cei mai cu experienta sa ne ajute.

 

  1. in primul rand la ambele motoare luminile de la bord sunt aprope inexistente, lumineaza extrem de slab si de prost. a schimbat cineva becurile de acolo? eventual cu leduri? ce tip de bec trebuie sa cumpar?
  2. ambele ne-au facut figuri cand a fost rece afara cu pornitul, una chiar a inceput sa dea rateuri si s-a oprit si n-a vrut sa mai porneasca pana nu am suflat in furtunul de aerisire al carburatoarelor (atat ne-a taiat capul pe moment, dar se pare ca a luat-o imediat ce am suflat) asa patiti si voi? "suflatul ca in varza" e un remediu...?
  3. la al meu pegaso in anumite situatii, gropi trepidatii etc, imi stinge becul de faza lunga. am observat ca daca e aprins si misc de far se stinge. banuiesc ca e un contact imperfect, e dificil sa ajung la el? sau trebuie sa dau toata carena fata jos? tot in conditiile de mai sus si contantul principal cel cu cheie uneori nu mai face contact, totul rezultand in oprirea in mers a motorului lucru extrem de neplacut. se poate strange regla ceva la contact? sau trebuie sa cumpar unul nou?

 

si daca cineva vinde urmatoarele piese de pegaso din 99 sa-mi dea un PM cu pret:

  • furtun frana spate, cel care intra in etrier
  • maneta soc

va multumesc, asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot v-am promis niste poze:

 

Si astazi mi-am pus si gps. acum trebuie sa ma ocup de alimentarea lui.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, eu si un prieten f bun am decis sa intram de anul acesta in gasca asta mare de pegaso. ne-am luat fiecare cate unul, culmea ambele sunt argintii :) dar aveam cateva nelamuriri si sper ca cei mai cu experienta sa ne ajute.

 

  1. in primul rand la ambele motoare luminile de la bord sunt aprope inexistente, lumineaza extrem de slab si de prost. a schimbat cineva becurile de acolo? eventual cu leduri? ce tip de bec trebuie sa cumpar?
  2. ambele ne-au facut figuri cand a fost rece afara cu pornitul, una chiar a inceput sa dea rateuri si s-a oprit si n-a vrut sa mai porneasca pana nu am suflat in furtunul de aerisire al carburatoarelor (atat ne-a taiat capul pe moment, dar se pare ca a luat-o imediat ce am suflat) asa patiti si voi? "suflatul ca in varza" e un remediu...?
  3. la al meu pegaso in anumite situatii, gropi trepidatii etc, imi stinge becul de faza lunga. am observat ca daca e aprins si misc de far se stinge. banuiesc ca e un contact imperfect, e dificil sa ajung la el? sau trebuie sa dau toata carena fata jos? tot in conditiile de mai sus si contantul principal cel cu cheie uneori nu mai face contact, totul rezultand in oprirea in mers a motorului lucru extrem de neplacut. se poate strange regla ceva la contact? sau trebuie sa cumpar unul nou?

 

si daca cineva vinde urmatoarele piese de pegaso din 99 sa-mi dea un PM cu pret:

  • furtun frana spate, cel care intra in etrier
  • maneta soc

va multumesc, asfalt uscat !

 

 

salutare! welcome ca sa zic asa... chiar de curand am schimbat becurile din ceasuri ca prea dadeau o lumina galbena si becul de pozitie si sunt partial multumit. am pus pe led si sunt destul de puternice atata timp cat le vezi afara, odata ce le-am montat in ceasuri sa stii ca nu prea se observa asa de bine pe timp de zi ci doar cand e bezna afara :)).trebuie sa le gadili un pic pana iti convine lumina pe ceas. a trebuit sa fac niste mici modificari la ceasuri ca sa-mi intre ledurile cu soclu. cel de pozitie cred ca o sa se vada destul de bine odata montat farul. ca sa ajungi la ceasuri tre sa dai carena din fata cu far jos. nu-i dificil dar tre sa fi putin atent. asa o sa ajungi si la cablul de la far care-ti face figuri. s-ar putea sa fie doar din papucii de conectare asa ca iti sugerez sa-i cureti si sa-i mai strangi un pic. ;)

 

uite aici un link cu magazinul din bucuresti unde am gasit becurile noastre pe varianta led http://www.syscomelco.ro/Produse.asp?ID=540

 

Si uite aici cam cat te duce un furtun spate de frana si-ti recomand sa iei unul cu invelis de plasa de otel. http://www.romimoto-piese.ro/category/10700000000/vehicle/32711/article/87967?show=gallery

post-3727-0-40273600-1332586885_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce camere se potrivesc la pegaso? Eu cam din ce am citit, am inteles urmatoarele dimensiuni:

 

- fata: 3.25/350-19"

- spate: 5.50/6.00-17"

 

Am inteles bine, sau ma insel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce camere se potrivesc la pegaso? Eu cam din ce am citit, am inteles urmatoarele dimensiuni:

 

- fata: 3.25/350-19"

- spate: 5.50/6.00-17"

 

Am inteles bine, sau ma insel?

eu cand am cumparat gume si camere am luat si niste bandouri de cauciuc care se pun pe interiorul jantei sa protejeze camera.

camere am luat pe fata :

3.00 - / 3.25 - / 3.60 -/ 90/100 - 90/90 - 100/90 - 19

si pe spate

4.10 -17 / 5.10 -17

150/60 - 17

160/60 - 17

130/70 - 17

150/70 - 17

120/80 - 17

130/80 - 17

140/80 - 17

110/90 - 17

120/90 - 17

130/90 - 17

 

de aici :

http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_tubes.cfm?ActiveTab=shopping&ActiveLink=6&Search=1&category=82&StartRow=0

respectiv

http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_tubes.cfm?ActiveTab=shopping&ActiveLink=6&Search=1&category=80&StartRow=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am inteles... Sa vad ca as vrea sa imi schimb si cauciucurile. Asta daca nu imi iau inca o mobra mica de oras, cu un consum de maxim 4,pt ca pegaso-ul in oras scoate un consum cam cat masina - 7 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am inteles... Sa vad ca as vrea sa imi schimb si cauciucurile. Asta daca nu imi iau inca o mobra mica de oras, cu un consum de maxim 4,pt ca pegaso-ul in oras scoate un consum cam cat masina - 7 :)

 

eu am luat camere + anvelope + bandouri protectie la vreo 220eur cu tot cu trasnport . anvelope am ales metzler tourance si mi se par foarte bune.

al meu , injectie, ia 7 doar in trafic infernal :)

 

daca vrei iti dau sa te dai cu benelli ul ... nu scade sub 10 nici batut in oras :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei iti dau sa te dai cu benelli ul ... nu scade sub 10 nici batut in oras :bounce:

Mai, in conditiile in care in vreo 3 luni, am dat cel putin 600 lei pe benzina, am cautat ceva mai micut, de oras. Asa mai am o nehalita si eu: un vf750f V4, dar nu prea am mai avut timp de el si cred ca ajunge si el la service cu carburatorul de reglat/sincronizat etc.

 

E rezonabil pt. anvelope, cam bugetul asta l-as fi alocat si eu... Iar consumul la pegaso, ce e drept l-am facut vara trecuta, turisti aglomeratie si in conditiile in care stiu ca mi-au reglat amestecul un picut cam bogat. Oricum, injectia e sfanta cand vine vb. de consum :)

 

PS: am mai auzit vorbindu-se despre cauciucurile Avon? Cat de ok sunt?

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Domnilor/Doamnelor/Domnisoarelor!!! biggrinbandit.gif dupa ce am schimbat electrolitul in baterie in speranta ca o sa-si revina, se pare ca trebuie sa iau o baterie noua la 'calut'... si cel mai bine zic eu, e sa intreb aici, in coltul nostru unde pot sa-mi dau seama cel mai bine ce baterie se comporta cel mai bine la morul asta. am urmarit o discutie despre achizitionarea unei bateri aici pe forum. Ce am inteles eu de acolo e ca ar trebui sa merg pe VARTA. Am si gasit ceva aici http://www.polmot.ro/varta-funstart/791-acumulator-motocicleta-12v-14ah-varta-514011014-a514-yb14la2.html

 

bateria care am aratat-o mai sus e de 14ah pt ca merg pe ideea sa aibe putin mai multa putere la pornire. acum nu stiu daca si alternatorul ma ajuta cu chestia asta... headscratch.gif ... dar merita incercat, zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Exide de 14Ah. Implineste 5 sezoane si merge ca noua.

Problema cu 14Ah este ca au dimensiuni putin mai mari... si te chinui sa o montezi sau demontezi.

De cateva ori mi-am dat o unghie peste cap cand am montat bateria (scapa brusc inauntru dupa ce trece de filtrul de aer).

Urmatorul acumulator daca va fi... o sa il iau de 12 Ah.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin manualul de pegaso mai vechiut, chiar de 14Ah parca era. Oricum, eu am toplite pe ambele moto, dar nu prea imi sugereaza cine stie ce incredere. Am avut pe kawasaki Yuasa si mi s-a parut mai bine facuta, inclusiv bornele bateriei (sau cum le zice) care erau tari, dintr-o bucata, nu astea de zici ca sunt din plastelina.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Stie cineva unde as putea sa gasesc capacul din partea dreapta de la motor de pegaso,model 97?Este vorba despre capacul din partea cu volanta si electromotor,al meu e crapat foarte tare si nu pot sa-l mai sudez.Daca cunoasteti pe cineva care dezmembreaza un astfel de motor si ma poate ajuta,as fi tare recunoscator.Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Stie cineva unde as putea sa gasesc capacul din partea dreapta de la motor de pegaso,model 97?Este vorba despre capacul din partea cu volanta si electromotor,al meu e crapat foarte tare si nu pot sa-l mai sudez.Daca cunoasteti pe cineva care dezmembreaza un astfel de motor si ma poate ajuta,as fi tare recunoscator.Stima!

 

/index.php?/topic/673204-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-an-1996/page__st__10__p__3075632#entry3075632

Sasu pe forum la topicul de dezmembrari

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urraa!... Am baterie!! biggrinbounce2.gif pana la urma am ales VARTA funstart cu intretinere de 12Ah. Multumesc celor care mi-au oferit un raspuns iar acum caut un redresor.. Am citit pe aici ca cele de la ProCharger sunt ok si optez pt cel de la KRONAUMoto... Daca stiti unul mai bun la raprt calitate/pret, nu ezitati sa-mi spuneti! Dau o bere!(sau mai multe) beer.gif

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e un doritor inaintea mea, vreau eu cutia, ca un tovaras(nu are cont aici, dar o sa-l cunoasteti cand o sa facem o reuniune de Pegaso :D ) are o parte din capac topit...

Editat de Adi_cretzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am 2 intrebari referitoare la un Pegaso 650 din 1995:

1) Turometrul numai functioneaza. E chestie de "click-clac" pe undeva pe sub carene? Ori e ceva mai nasol? Cum se poate repara? A mai patit cineva asta?

2) Cati litri de ulei intra in acest mono de 650cmc ( banuiesc 3litri ) & ce fel de filtru de la HIFLO FILTRO se potriveste (HF 164?) ?

 

Multumesc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...