jupanu77 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Cred ca e reglajul de avans. Parca. Am inteles ca asa trebuie sa stea... Auziti, copii? Voi de unde va cumparati cauciucuri? Ca m-au cam speriat preturile de pe net... 600 lei cel mai ieftin set? Nu ati identificat o sursa mai ieftina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) SAMBATA SI DUMINICA A FOST SOARE LA BUZAU SI AM SCOS MOTO LA O PLIMBARE [ prima mea plimbare de cand am luat permis] ASTA DA VIATA A FOST Cand am parcat o am vazut un cablu [ASEMANATOR CU UN CABLU DE ACCELERATIE]ce atarna pe partea stanga cam deasupra pedalei de schimbator care avea in capat o rotita zimtata CE O FI ALA??? DIN NOU AM NEVOIE DE VOI. SPER SA VA FIU SI EU CU CEVA DE FOLOS VREODATA. Acea rotita zimtata ce atarna este surubul de reglaj al relantiului.Daca nu ar atarna acolo unde o vezi,ar fi cam greu sa reglezi relantiul!Daca invarti in orice sens de el,vei vedea ca ori creste turatia,ori scade.Nu e nimic cazut sau defect!Nu te mai panica pentru orice ti se pare in neregula. Pe baza unor astfel de reactii,creaza altii mituri cum ca,la Aprilia ceva cade,se strica sau nu e ok! PS:asa-i ca a scazut la loc nivelul de ulei? Cred ca e reglajul de avans. Parca. Am inteles ca asa trebuie sa stea... Auziti, copii? Voi de unde va cumparati cauciucuri? Ca m-au cam speriat preturile de pe net... 600 lei cel mai ieftin set? Nu ati identificat o sursa mai ieftina? Incearca pe site-ul asta,mai copile: www.heidenau.ro .Vezi modelul K60 pe fata si K60 Scout pe spate.Eu le-am probat si testat,dupa cum am mai postat nu demult.Desi impreuna trec de 600 de roni,e calitate germana!Vezi ca ai nevoie de stabilitate si aderenta cu adevarat,nu ca la masina!Nu fi zgarcit cu chestia incaltatului la mobra,niciodata! La fel de adevarat e si faptul ca,nu tot ce e scump e si bun! In urma curateniei,am mai gasit si scot la vanzare,urmatoarele: 1).Set semeringuri supape absolut noi,la punga pentru motor Rotax(Aprilia Pegaso 1991-2004),la pretul de 50 de roni; 2).4 spite roata spate cu niplu(Aprilia Pegaso 1991-2004,dar merg si pe BMW F650,GS)la pretul de 20 de roni bucata; 3).Fisa cu pipa bujie originala NGK de Aprilia Pegaso,second-hand,la pretul de 20 de roni. Preturile sunt fixe,trimit in tara doar cu Fan Courier,in sistem ramburs. Mai e varianta de 130 de roni toate cele de mai sus.Ma gasiti aici sau la 0744934435.Cu stima,Cristi. Valabile! Editat Februarie 5, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Acea rotita zimtata ce atarna este surubul de reglaj al relantiului.Daca nu ar atarna acolo unde o vezi,ar fi cam greu sa reglezi relantiul!Daca invarti in orice sens de el,vei vedea ca ori creste turatia,ori scade.Nu e nimic cazut sau defect!Nu te mai panica pentru orice ti se pare in neregula. Pe baza unor astfel de reactii,creaza altii mituri cum ca,la Aprilia ceva cade,se strica sau nu e ok! PS:asa-i ca a scazut la loc nivelul de ulei? Incearca pe site-ul asta,mai copile: www.heidenau.ro .Vezi modelul K60 pe fata si K60 Scout pe spate.Eu le-am probat si testat,dupa cum am mai postat nu demult.Desi impreuna trec de 600 de roni,e calitate germana!Vezi ca ai nevoie de stabilitate si aderenta cu adevarat,nu ca la masina!Nu fi zgarcit cu chestia incaltatului la mobra,niciodata! La fel de adevarat e si faptul ca,nu tot ce e scump e si bun! Valabile! Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Nivelul la ulei a mai scazut putin,iar [panica] vine de la faptul ca nu am mai avut moto si nu vr. sa ma prinda sezonul nepregatit. AS FI CURIOS DACA MAI ARE CINEVA APRILIA PEGASO IN BUZAU. MULTUMESC PT. RASPUNS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Nivelul la ulei a mai scazut putin,iar [panica] vine de la faptul ca nu am mai avut moto si nu vr. sa ma prinda sezonul nepregatit. AS FI CURIOS DACA MAI ARE CINEVA APRILIA PEGASO IN BUZAU. MULTUMESC PT. RASPUNS Oricand,orice problema ai,posteaz-o aici,caci vei primi raspuns de la careva!Dar nu te mai panica,n-are rost.Cu mare placere!Cu stima,Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Nu miroase a benzina ne arsa dupa mine ,fum negru nu scoate ,de consumat nu stiu daca ....si referitor la reglaj nici macar nu stiu de unde ... Apropo cat consum pegaso ...??? La mine pegaso cube '98 carburatie, consumul era 5,5 Bucuresti-Sibiu (pe autostrada), iar in oras 8,6~8,7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 La mine pegaso cube '98 carburatie, consumul era 5,5 Bucuresti-Sibiu (pe autostrada), iar in oras 8,6~8,7 La ce viteza de rulare? Are careva idee ce se intampla cu forumul asta,ca ba merge,ba nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 a rezolvat prietenul tau cu cdi-ul? nu mi-a raspuns la tel.Sunt la cluj cu piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) a rezolvat prietenul tau cu cdi-ul? nu mi-a raspuns la tel.Sunt la cluj cu piesele. Nu am mai vorbit de atunci.Dar il sun sa vad daca dau de el si revin cu o concluzie. Tocmai am vorbit cu el si era doar o problema de contact,ca la 18 ani cat are Aprilica in cauza,se mai corodeaza si contactele,de altfel ca la mai toate brandurile.Mersi oricum! Editat Februarie 7, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 bafta domnilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) M-a rugat un amic de-al meu Aprilist,dar neforumist,sa postez urmatorul anunt:CUMPAR FAR(NECRAPAT SAU CU OGLINDA DETERIORATA) SI PARBRIZ ORIGINAL(NECRAPAT,STARE BUNA)PENTRU APRILIA PEGASO 2003.CONTACTATI-MA LA 0745456305,CIPRIAN.MERSI MULT PENTRU ATENTIE. Editat Februarie 7, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 FURTUNUL CARE DUCE ULEIUL IN MOTOR (CEL DE PE CADRU) ARE VREO SITA SAU CEVA DE GENUL ASTA LA IESIREA DIN CADRU??? DACA DA, SPUNETI MI VA ROG DACA SE SCHIMBA SAU SE CURATA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) FURTUNUL CARE DUCE ULEIUL IN MOTOR (CEL DE PE CADRU) ARE VREO SITA SAU CEVA DE GENUL ASTA LA IESIREA DIN CADRU??? DACA DA, SPUNETI MI VA ROG DACA SE SCHIMBA SAU SE CURATA. Da,dupa ce dai jos furtunul de pe stutz,acesta se desfileteaza din cadru si are o sita dubla sudata de el,care trebuie foarte bine curatata si spalata!Foarte importanta operatia! Editat Februarie 7, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 MERCI CRISTI .SARITOR CA DEOBICEI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) MERCI CRISTI .SARITOR CA DEOBICEI Ti-am spus doar cu cea mai mare placere!Oricand!Pentru oricine! INTREBARE:CUM RECUNOASTEM PE CINEVA INTELIGENT(A)? Astept parerile voastre! Pentru cei curiosi de adevaruri si de stiinta legate de lumea in care traim: http://www.filmedocumentare.com/filme-a-z/ , http://botusanalexandru.wordpress.com/author/botusanalexandru/ sau http://www.badpolitics.ro/ ! Editat Februarie 7, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Salutare, Uite ca se apropie primavara... si m-am decis sa scot aprilica din hibernare! Dar inainte de plimbare tre sa o ducem si pe la service M-am decis sa schimb raportul la pinioane.. si anume sa schimb pinionul de la roata de pe spate cu unul cu 3... 4 dinti mai mic. Din ce am citit eu pe net ar trebuii sa reduca turatia motorului la 130Km/h de la vreo 5200 cat e acum pana pe la vreo 4200. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Dar ce vei face la pante foarte abrupte cu pasager si bagaj?Vei patina ambreajul in a-I-a sa poti sa treci de ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Intradevar voi pierde din acceleratie... dar nu cred ca in treptele inferioare va fi o diferenta ametitoare... si... la o adica... o dau jos sa impinga ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Mai in gluma,mai in serios,a-I-a e foarte importanta.Niste ingineri au calculat niste rapoarte,uzuri,chestii,socoteli.Ca sa nu mai discutam ca va trebui sa scurtezi lantul nitel,caci nu vei mai avea unde sa-l intinzi.La asta te-ai gandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Dap. M.am gandit... eu trebuie sa schimb kitul de kant... asa ca il voi comanda direct la dimensiune. Despre ingineri... nu pot sa zic decat ca ai dreptate si ca ramane de vazut cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Original este de 16 dinti fata si 47 dinti spate.Ce combinatie vrei sa pui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) am zis si eu sa ma apuc sa ii fac cate ceva aprilicii, sa o pot scoate curand la plimbare, ca deja cred ca nu mai stiu sa merg. i-am incarcat bateria si am pus-o, a mers. am scos-o afara din grota, i-am desfacut surubul cu imbus de sub radiator, am asteptat sa se scurga, s-a scurs. am scos scutul, apoi am desfiletat si acolo, am lasat sa se scurga uleiul, s-a scurs. i-am scos apoi filtrul de ulei, am pus altul nou, am inchis. i-am pus ulei, poate putin peste max. la benzina nu am umblat deloc, e tot aia de vreo doo luni, cred. dar nu e multa. ma rog, ideea e ca nu porneste. o fi de la bujie? pe aia nu stiu cum sa o verific. sau sa ii mai fac ceva sa vad daca o merge? si: am schimbat bine uleiul sau am omis ceva? edit: am bagat, momentan, motul 10w40 5100. mi-a zis nenea de la service-ul la care am fost sa incarc bateria ca nu e foarte bun uleiul 5100 si sa nu il tin mai mult de 3000 km. Editat Februarie 7, 2013 de Old Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 16 cu 44 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Poate 17 cu 47 . Editat Februarie 7, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) am zis si eu sa ma apuc sa ii fac cate ceva aprilicii, sa o pot scoate curand la plimbare, ca deja cred ca nu mai stiu sa merg. i-am incarcat bateria si am pus-o, a mers. am scos-o afara din grota, i-am desfacut surubul cu imbus de sub radiator, am asteptat sa se scurga, s-a scurs. am scos scutul, apoi am desfiletat si acolo, am lasat sa se scurga uleiul, s-a scurs. i-am scos apoi filtrul de ulei, am pus altul nou, am inchis. i-am pus ulei, poate putin peste max. la benzina nu am umblat deloc, e tot aia de vreo doo luni, cred. dar nu e multa. ma rog, ideea e ca nu porneste. o fi de la bujie? pe aia nu stiu cum sa o verific. sau sa ii mai fac ceva sa vad daca o merge? si: am schimbat bine uleiul sau am omis ceva? edit: am bagat, momentan, motul 10w40 5100. mi-a zis nenea de la service-ul la care am fost sa incarc bateria ca nu e foarte bun uleiul 5100 si sa nu il tin mai mult de 3000 km. Ai tras socul?Invarte bateria cum trebuie?Spune-i mecanicului tau ca,daca Motul 5100 nu e ulei bun,sa-ti dea de floarea soarelui si soia(dar s-o ia lent,sa nu i se faca rau!)!Cum plm,a putut spune ca Motul-ul e ulei de 3000 de km?Poate Mobil-ul!Sau poate are el ceva ulei mai ieftin,noname si vrea sa te incalte cu el! Bujia e in partea dreapta a motorului,cum stai calare pe el.Scoti pipa bujiei,iei cheia de bujii(18 mm) si defiletezi si scoti bujia afara! Apropos:tu ai pornit benzina de la robinet? La ce service ai fost si cum il cheama pe "mecanic"? Editat Februarie 7, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.