Kristian K Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) Am impresia ca termostatul tau e blocat pe deschis.In mers la mine apa era intre 60-65 de grade si se incalzea daca stateam pe la semafoare,mers in trafic,din astea urbane!Termocupla pornea la 85-86 de grade. Scoate si joja de ulei si asigura-te ca ai doar ulei inauntru! Editat Februarie 9, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Salut,cine ma poate ajuta cu piesa asta .Mersi Vezi, asta merge?! Daca e buna, da-mi un PM si ne intelegem la pret si conditiile de transport! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) La roata dintata de mai sus difera numarul de dinti de la o serie la alta . La seria GA are 55 , la MX (si posibil si la ML) are 61 . Deci atentie ! Editat Februarie 10, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 (editat) La roata dintata de mai sus difera numarul de dinti de la o serie la alta . La seria GA are 55 , la MX (si posibil si la ML) are 61 . Deci atentie ! Exact asta i-am spus si eu lui Dorel pe PM.Si electromotorul e la fel cu un dinte mai mare. PS:NU chiar exact,caci i-am spus ca are 60 de dinti,dar de fapt are 61!Mersi de intelegere! Nobody's perfect!I am nobody! Editat Februarie 11, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Roata dintata a plecat deja spre Dorel, si sper sa-i faca trebuinta! Daca nu s-o potrivi, o reprimesc fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Salut...Am tot cerut ajutor la o aprilia ml in legatura cu detonarile la decelerare.....Am rezolvat problema......A citi pe aici pe topic paginile mai vechi si am gasit ceva despre o rezistenta undeva deasupra bateriei....a inlocuito pe cea veche de 4.5 k ohmi cu un de 10 k ohmi si s-a rezolvat ....am luat motorul de la cineva care aduce din italia motoare si am inteles ca acolo se modifica aceasta rezistenta pentru noxe... multumesc mult////!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Salut...Am tot cerut ajutor la o aprilia ml in legatura cu detonarile la decelerare.....Am rezolvat problema......A citi pe aici pe topic paginile mai vechi si am gasit ceva despre o rezistenta undeva deasupra bateriei....a inlocuito pe cea veche de 4.5 k ohmi cu un de 10 k ohmi si s-a rezolvat ....am luat motorul de la cineva care aduce din italia motoare si am inteles ca acolo se modifica aceasta rezistenta pentru noxe... multumesc mult////!!!!!! Cu rezistenta schimbata,merge si mult mai rotund in relantiu.Bine ca i-ai dat de capat! SE CAUTA TELESCOP SPATE PENTRU APRILIA PEGASO GA(1992-1994,DAR MERGE SI DE MX(1995-1996).TELEFON:0741182474,VICTOR.MERSI PENTRU ATENTIE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Cu rezistenta schimbata,merge si mult mai rotund in relantiu.Bine ca i-ai dat de capat! SE CAUTA TELESCOP SPATE PENTRU APRILIA PEGASO GA(1992-1994,DAR MERGE SI DE MX(1995-1996).TELEFON:0741182474,VICTOR.MERSI PENTRU ATENTIE! 230 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) 230 lei Esti 100 la 100 ca potriveste?Daca da,suna-l pe om si spune-i! Editat Februarie 18, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 am reusit sa pornesc aprilica! nu stiu exact ce i-am facut sau daca am avut vreo influenta de fapt. singura probema e ca sta pe la 1000 rpm, deci moare, a mers doar sa o tin putin accelerata pe la 1800-2000 cat sa se incinga uleiul prin piese, ca m-am gandit ca asa trebe. deci vreo 10-15 minute. asta cu socul tras. fara el, moare din prima. nu reusesc sa reglez relantiul si nu stiu de ce. am putut sa invart pana in dreapta maxim, dar nu si invers. parca invart in gol cumva. nu stiu exact principiul de functionare al mecanismului, asa ca nu stiu daca poate fi ceva stricat sau sunt eu incepator paranoic. ma gandesc ca o fi valabila discutia asta /index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/page-105&do=findComment&comment=2412646 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) am reusit sa pornesc aprilica! nu stiu exact ce i-am facut sau daca am avut vreo influenta de fapt. singura probema e ca sta pe la 1000 rpm, deci moare, a mers doar sa o tin putin accelerata pe la 1800-2000 cat sa se incinga uleiul prin piese, ca m-am gandit ca asa trebe. deci vreo 10-15 minute. asta cu socul tras. fara el, moare din prima. nu reusesc sa reglez relantiul si nu stiu de ce. am putut sa invart pana in dreapta maxim, dar nu si invers. parca invart in gol cumva. nu stiu exact principiul de functionare al mecanismului, asa ca nu stiu daca poate fi ceva stricat sau sunt eu incepator paranoic. EU te rog,din suflet,sa maresti relantiul ei la 1400-1500 de ture,caci asa scrie cartea ei ca e normal!Cum vrei sa-ti stea la 1000 de ture la relantiu??? Asta sa o daci dupa ce ai incalzit motorul la minim 55-60 de grade(vezi indicatia ceasului de apa). Adevarata ta problema la Aprilica,e ca e prea mic relantiul!!!Nu se intampla chiar NIMIC cand rotesti acea piulita("rozeta")de reglare a relantiului?Da jos saua si invarte "rozeta"de reglaj a relantiului si urmareste cablul ce duce la carburatoare,se intampla ceva cand invarti sau nu? Editat Februarie 18, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Esti 100 la 100 ca potriveste?Daca da,suna-l pe om si spune-i!nu vrea ca e scump ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) Parca traim intr-o tara in care banii ii castigam pocnind din degete, Te rog , nu ma fa afirmatii de genu asta ca nu isi are rostul. Acum o saptamana ai zis ca vrei 300 lei pe el, Si da, tot mi se pare scump. Nu pricep care este problema ta daca eu nu ti-am acceptat oferta. Iti puteam fi client la piese, pentru ca mai am nevoie, dar bunul simt vad ca nu sta de partea ta. Spor la vanzare! Editat Februarie 18, 2013 de motan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Numa-ncet,ca iti pocneste o vena,Victore! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Ai dreptate Cristi, pentru ce sa ma cobor .... Asta'i adevarata "Comunitate" a motociclistilor ? Imi facusem o impresie mai buna dar se pare ca ma insel .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) Parca traim intr-o tara in care banii ii castigam pocnind din degete, Te rog , nu ma fa afirmatii de genu asta ca nu isi are rostul. Acum o saptamana ai zis ca vrei 300 lei pe el, Si da, tot mi se pare scump. Nu pricep care este problema ta daca eu nu ti-am acceptat oferta. Iti puteam fi client la piese, pentru ca mai am nevoie, dar bunul simt vad ca nu sta de partea ta. Spor la vanzare!pai si ce rau am zis prin faptul ca: "nu-l vrea ca e scump?" Nu este asa? Este marfa mea,cer cat vreau,cand vreu.Daca vreau il vand la altul cu 20 lei,tie i-ti cer 300.Nu inteleg unde este problema? http://www.showa1.com/en/product/motorcycle/index.html Cauta pentru modelul tau,si pe urma zi-mi daca mai vrei sa-mi dai sau nu 200 lei pe el. Editat Februarie 18, 2013 de adyfikus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 N-are rost, Las-o balta. Spor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) N-are rost, Las-o balta. Spor ...Spor! Editat Februarie 18, 2013 de adyfikus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) Peace,brothers! Spor ... Atasez aici Victore,pozele ce ti le-am promis.Sunt curios daca-ti place masuta mea de cafea. Editat Februarie 19, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Vandut amortizorul userului: 2Short . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 am reusit sa pornesc aprilica! nu stiu exact ce i-am facut sau daca am avut vreo influenta de fapt. singura probema e ca sta pe la 1000 rpm, deci moare, a mers doar sa o tin putin accelerata pe la 1800-2000 cat sa se incinga uleiul prin piese, ca m-am gandit ca asa trebe. deci vreo 10-15 minute. asta cu socul tras. fara el, moare din prima. nu reusesc sa reglez relantiul si nu stiu de ce. am putut sa invart pana in dreapta maxim, dar nu si invers. parca invart in gol cumva. nu stiu exact principiul de functionare al mecanismului, asa ca nu stiu daca poate fi ceva stricat sau sunt eu incepator paranoic. ma gandesc ca o fi valabila discutia asta /index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/page-105&do=findComment&comment=2412646 Vezi ca s-ar putea sa fi iesit cablul din clema care il leaga de "surubul" de relanti. Mie mi s-a intamplat asta si avea aceleasi simptome. baga si tu un ochi acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Peace,brothers! Atasez aici Victore,pozele ce ti le-am promis.Sunt curios daca-ti place masuta mea de cafea. Super fain! Buna idee ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Ma bucur daca-ti place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Din ce cauza si-a dat duhul motorul ala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Am povestit toata istoria aici anul trecut in vara.Proasta ungere la cuzinetul ambielajului!Sita infundata de ulei la iesirea din rezervor! PS:E vechiul motor de pe Aprilica violet(1994-GA),ce am vandut-o anul trecut! Editat Februarie 19, 2013 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.